Hirdetés
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gaming notebook topik
- Milyen notebookot vegyek?
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- ASUS ROG Ally
- Akciókamerák
Hirdetés
-
Kidobja a Slacket a Disney
it Miután több mint 1 TB céges adatot szivárogtattak ki egy hackertámadás után, a Disney úgy döntött, hogy beszünteti a Slack használatát.
-
A Lian Li Strimer kábel mókolása.
lo Értelmetlenül állok az egész előtt, hogy a Lian Li minden cuccából ad ki fekete/fehér verziót csak pont a Strimer...
-
Tinkertown - Jövő hónapban jön az Xbox kiadás
gp Az év végén valamikor Nintendo Switch-re is befut a végső változat, de utóbbihoz dátumot nem kaptunk még.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #61298 üzenetére
Úgy értettem, hogy ha át gurulunk a szomszédos országokba és onnan kell Mo-ra hazahozni a gépet.
Peugeot 308 T9 1.6BlueHDi / MacBook Pro 13 / Samsung Galaxy S24 Ultra
-
.mf
veterán
Már megint rengeteg hsz, belenéztem az utolsó pár oldalba, megint csak a szófosás megy ezerrel... így nehéz a topikot követni
Noss, ott tartok, hogy:
- a következő enduro lesz, mert szegény megboldogult Ninjával is gyakran keveredtem aszfaltmentes övezetbe
- könnyű, terepen kezelhető, azaz 130-140 kiló alatt
- egyszerű, megbízható, strapabíró, alacsony karbantartás-igényű
- enyhe terepre, ösvényekre, tehát nem siratófal és társaira
- viszont sok aszfalt is lenne benne, nem ártana, ha bírna 100-110 utazót, hogy ne toljanak le folyton--> enduros ismerősökkel beszélve, bár arra a lájtos terepezésre, amire én gondoltam, arra még elég lenne 125 2T (DT125R), 250 4T (KLR250, stb), de a 100-110-es utazóra már necces, inkább a nagyobbakat mondják.
Maradt:
- DR350: ritka, előfordul, de most éppen nincs. Plusz: megbízható szögegyszerű léghűtéses SOHC motor, nagyon megbízhatónak mondják, 120-130 kg, '94-től önindítós, 6-sebességes. Tank határeset: 9 l.
- XR400R: ritka de előfordul. Plusz: megbízható szögegyszerű léghűtéses SOHC motor, nagyon megbízhatónak mondják, nagy rugóút, 121 kg; mínusz: csak berúgós. Tank 9.5 l, 5-sebességes.
- WR400F: ritka, de épp van. Plusz: megbízhatónak mondják, mínusz: vízhűtéses, DOHC, berúgós, kicsi tank (8 l)
-DRZ400: egyszerűen túl drágán mérik, még a korai darabok is 600-700 körül akarják eladni... Motorja bár vízhűtéses, DOHC, de nagyon strapabírónak és alacsony karbantartás-igényűnek mondják, nagyobb tank, magasabb utazósebesség, az egész motort nagyon sokan dicsérik, csak az ára...Kérdés:
- kimaradt-e valami?
- mennyire szívás terepen berúgni egy 3-400 egyhengerest?Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Topiccsendőr
addikt
Mennyi lenne a keret, amiert vasarolnal?
Egy 3-400 as egyaltalan nem veszes. Akkor van baj, ha elfekszel vele, es folyik a karbi, vagy ha valamilyen beallitasi problema van. Akkor tenyleg szertartast kell vegezni (bar nekem a ttr 650 el van tapasztalatom)
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #61306 üzenetére
Jó lenne a 350-400-asokkal 500k-ba beleférni lepapírozva-átírva. Most épp 2 XR400-ast látok 500-ért, a 350-esek úgy hallom olcsóbban mennek, ha éppen vannak.
Mint elsősorban utcai motoros, és nem túl műszaki ember, az elfekvés eddig viszonylag ritka dolog volt, és a motoron belüli következményeit kevésbé ismerem. Tfh, egyszerű elcsúszás, benzin elfolyik az úszóházból, fel kell állítani és várni pár percet, majd kell még neki pár rúgás extrába, ezen kívül milyen szertartás kell? Vagy ez csak akkor, ha nagyot kap (nekiütődik sziklának, fának) és abból jönnek a beállítási problémák?
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Bogyó bá'
nagyúr
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #61309 üzenetére
Schumi mást mondana erről.... ...inkább fizetett reklámnak tűnik a "cikk".
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-Mosquito-
őstag
válasz Bogyó bá' #61310 üzenetére
Motorozás,síelés,hegymászás stb sportok közbeni kamerázás mind különböző dolgok. Schumi pl a lécre tette volna a kamerát és álló helyben pofára esik akkor meg az lett volna a baj. Jó hogy nem állapítják meg,hogy ezek a sportok veszélyesek az emberek számára.
FIREBLADE78:
Nagy fiú vagy döntsd el magad.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #61312 üzenetére
Na jó, de most szegény Schumira hivatkozva bizonygatják, hogy veszélytelen? Nemá....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
.mf
veterán
válasz Bogyó bá' #61308 üzenetére
... és ez hogyan is kapcsolódik a kérdésemhez, Tisztelt Főspammer / Főoffolós Úr?
De ha már megszólítottál:
a.) schimán. Nálam is úgy tört le a kamera-tartó kar, mint a szél. Még csak agyrázkódást se kaptam.
b.) egy zárt motoros sisak rohadtul más felépítésű, mint egy nyitott sí-sisak.
c.) valami sziklát fejelt le nyitott sisakban, nem?
d.) a felvetés is abszurd. Egy pontszerű behatástól (hegyes kődarabra érkezéskor) is védenie kell egy sisaknak, és tudtommal úgy is tesztelik. Ez mit ront?Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
-Mosquito-
őstag
válasz Bogyó bá' #61313 üzenetére
Értem .. és ha Kis Béla bp-i ltp lakos lett volna akkor ez a hír kisebb/kevesebb hír értékű lenne vagy meg sem született volna.. Hány milliónyi ilyen balesetről hallasz? Sajnos ez így történt meg,reméljük felépül Schumi.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
FIREBLADE78
addikt
-
Czimby
őstag
Segítsen már rajtam valaki mert agyf*szt kapok...
SILKOLENE PRO 4 XP 15W-50 -nek kellene a sűrűsége 40 ill 100fokon, ergó az adatlapja kellene valahonnan, de eddig nem sikerült beszerezni, pedig már vagy 2 órát elneteztem miatta
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
őstag
Köszi!
Írtam levelet meglátom mi lesz, de azért vicc, hogy nincs fent sehol az olaj adatlapja, elvileg így nem is árulhatnák ha jól tudom. A biztonsági és a technológia adatlapnak elérhetőnek kell lenni.
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
TommyGun
őstag
Szasztok, rég jártam erre.
Gondolkodok erősen hogy tavasszal gépet váltok, és felülök valami túrás gépre, régóta szemezek a panEuropannal de a kisebbik nem bejövős az 1300-as nekem nagy lenne így inkább DL650 vagy NT700-on gondolkodok vagy esetleg CBF1000...de az NT700 eléggé megtetszett kinézetre is, nomeg a kardán miatt is, és a pénztárcámnak is jobban fekszik mint a CBF. Volt valakinek ilyen gépe? Főleg 2007 utánit vennék.Nagyjából elolvasgattam róla a teszteket, a kövi az lesz hogy rá is ülök valahol. Elvileg ezek mindegyike gyári oldaldobozzal van azt esetleg tudja vki hogy a bal oldaliba (asszem az a nagyobbik) belefér e bukósisak? Csakmert akkor olyan hátsó dobozon kell gondolkodnom amibe két bukó fér...
Illetve ha van valakinek Deauvillel tapasztalata szívesen venném."Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
AndrewTdi
addikt
Sziasztok!
Tudom, hogy próbálgatni kellene, de gondoltam egy kis útbaigazítás jól jöhet elötte.
MAX 60-80K-t szánnék felnyitható bukóra. Ajánlanátok pár típust?[ Szerkesztve ]
-
TommyGun
őstag
válasz Bogyó bá' #61327 üzenetére
Az az igazság hogy nem sokkal drágábban megy az NT700 mint a DL650, kb 10% a különbség azonos évjáratban de szerintem a dóvill többet nyújt alapfelszereltségben, a kardán nekem nagyon bejövős, erősebb is egy kicsit ugye, alapból beépített dobozok jobb szélvédelem, alapból bukócsöves (vagy valami hasonló megoldás van rajta) Nem mondom a DL is bejön de a DLnek számomra kicsit endúrós túrás beütése van, az NT meg inkább ilyen krúzolós országutas formaféle. A DL a vészmegoldás ha nem találok megfelelő állapotot mert abból nagyon sok van. 1000-es gépet nagyon nem akarok az a DL utáni utáni vészmegoldás hogy arrafelé nézek körbe, nem akarok száguldozni nekem a mostani 650-es burgi sebessége és gyorsulási is bőven elég.
Én emléxem hogy voltak szók itt Dóvillről, mintha lenne valakinek.[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
V.Stryker
nagyúr
-
baboss
őstag
válasz V.Stryker #61334 üzenetére
Köszönöm, ez jól esett.
A közös turákon húztam is neki mindig rendesen, hogy lépést tudjak tartani. Nagyon szeretem,nem szivesen váltanék nagyobra.Amir én használom arra nekem bőven megfelel.
Hamarosan viszem tasihoz javitani, már szemrevételezte,nem lesz olcsó.
Új első gumi
Első hátsó fékbetét.
Akumlátor, a mostani 2 hét állás után már nem indit.
Olajcsere.
Szelep állitás, valamilyen korongokat kell cserélni a szelepeknél.
Karbi szinkron.
Valószinüleg vezérmü lánc is, de az csak akkor derül ki ha szétvan szedve.
Tavaszra szeretném összehozni.[ Szerkesztve ]
-
TommyGun
őstag
válasz Kolondrum #61330 üzenetére
Értem én mit mondasz, én is arra gondoltam bár nem szerencsésen fejeztem ki magam, szóval nálam nem szempont hogy nagyot lépjen, a 650-es burgi gyorsulása is bőven elégséges nekem pedig az csak 55 lovas (volt újkorában) nyílván az 1000es jobban lép mint a 700-as tiszta sor, de városban is használnám, napi használatra erre nekem kicsit sok lenne az 1000, nem vagyok egy nagy száguldozós meg odalépős.
Az a baj a fő szempontokban alulmarad a DL, mások a preferenciáim és ebben a 650-es meg az 1000-es is hasonló.baboss Akkor jól emlékeztem hogy valakinek van itt dóvillje
Kössz a linket, nem rossz masina de én mindenképp 2005-06 utánit szeretnék, akkor volt egy ráncfelvarrás a gépen ha jól tudom, minden téren belepiszkáltak.[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
vlevi
nagyúr
válasz Kolondrum #61326 üzenetére
"DL650 elég kis virsli a maga kis 53nm-vel "
Nana. Nem fikázzuk ám az Alpok kétszeres királyát
Meg amúgy is Nyomaték: 60 Nm 6400 1/min-nél
De nem a konkrét számokról van szó, Persze, hogy a másfélszer akkor motorblokk erősebb.Viccet félretéve, ismerek pár olyan embert, aki DL650-ről azért váltott ezresre, mert kétszemély+csomagok esetén a tempós haladáshoz (értsd kanyarvadászat közben) jól jön az ezres erőtöbblete.
De elmondták, hogy a DL650 motorikusan sokkal jobb, mint az ezres.
Itt most az előző szériás 2004-2011 V-Stromokról van szó.
Ha az új, dodókacsa orrú V-Strom is szóba kerül, akkor meg már nagyonsok ellenfele van. Mondjuk én akkor inkább valami jobbkormányos motort néznék (Triumph Tiger 800)"A kocsik felett ülsz"
Nem fogod elhinni, de ez a 650-re is igaz"napi használatra erre nekem kicsit sok lenne az 1000"
A korábbi 1000-es Vtrom városban nagyon nem az igazi. Marhára nem érzi jól magát alacsony fordulaton. Ahogy Symbi is írta, 3000 fölött megindul. Igen. De alatta olyan, mintha bennmaradt volna a blokkban egy villáskulcs
Sajnos ez a nagyköbcentis kéthengeresekre általábosságban igaz.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
A 650-es SV is éppen ilyen, "alatta olyan, mintha bennmaradt volna a blokkban egy villáskulcs". Nem szeret 3000 alatt menni. Mondjuk egyesben kettesben elvan kb. 1800-2000-től, de 2800-3000-től simul ki élvezetesre, ott már nem kell iszonyat finoman adagolni a gázt, hogy ne rosszalkodjon.
Mondjuk én nagyon jól elvagyok vele a városban is. Gyakorlatilag az első három sebességen kívül nem is kell mást haszálni és a fogyasztás is egész baráti, és meg is indul szépen, ha a szükség úgy hozza.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Tudom elírtam. Az már épp az a szint ahol elkönnyül az eleje, de nem kell attól tartani, hogy minden fokozatban kerékre áll egy óvatlan gázadásra. Én is ezen a téren húzom meg a határt ha lesz másik. Bár az még mindig roller sokak szerint.
Az 1000-es magassága nekem nem like dolog volt és 2999-nél olyanokat rántott, hogy majd leestem róla, no de felette csak tol és tol és lassan vége lett az útnak, elég is volt belőle.
A váltója olyan csattanós volt hogy ihaj. -
-Mosquito-
őstag
válasz TommyGun #61329 üzenetére
Mire akarod/fogod használni? Én Burgi 650-ről léptem és ezek a gépek is szóba kerültek nálam. Egyik sem egy vadállat, talán az 1000Cbf már valami ezekhez képest,ami kényelmetlen is. Így maradt a 1000es V2 tanulás/tisztelet a Le/Nm iránt,amit nem egy szezon alatt nősz ki. Dl 650, NT700 hasonló gép. NT, jobban pakolható (alap/keskeny oldaldoboz fedél nem fér bele sisak, csak a szélesebb fedéllel. Ez használatan is horror ár kb 80-120eft +fújás ha nem egyszínűt sikerül venni.) Dl, könnyebb/fickósabb hihetetlen de ez kényelmesebb, pedig ebben az NT sem rossz. Dobozolható így pakolhatóságban felveszi a versenyt. Igénytelen mindkettő bár az NT drágább fentartani. Neten van mindkettőnek fóruma.
Andrew :
Nidd má,megvan már? Az Euromotonál most 15-30%-os ákció van. Márka? Ott Nolan N91 ami elérhető annyiért. HJC IS-MAX II. Körbe kell nézni.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
AndrewTdi
addikt
válasz -Mosquito- #61341 üzenetére
Még nincs, de végre készen állok a vásárlásra. Kinéztem egyet, de leghamarabb jövőhét végén tudom megnézni, mert külföldre utazik a gazdi.
megnézem a sisakot, köszi. -
baboss
őstag
Egy kis nosztalgia, 16 perces első videóm.[link]
-
runner 125
nagyúr
válasz AndrewTdi #61342 üzenetére
Tavaly aug-ban vettem egy HJC-t, nekem bevált, itt volt a legolcsóbb.
Talán annyi egy mondatban, h a Nolan kicsivel halkabb volt (viszont ez szebb ), de azóta megnéztem alaposan, ennek a fülkagylónál nincs párna, pontosabban csak a fül körül, míg a Nolna-nek ott is volt. Ez ilyen tekintetben kényelmesebb, mert nem passzírozza az ember fülét, csak cserébe picit hangosabb.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
TommyGun
őstag
válasz -Mosquito- #61341 üzenetére
Igazából mindenféleképpen olyan mocit szeretnék amin egyenes háttal ülhetek. Ezért a sportmotor kilőve. A sporttúra gépek is inkább ilyen előredőlősek.
Legyen jó a szélvédelme, legyen rajta rendes plexi ami állítható is, szóval naked gép kilőve. Sok tesztben olvastam hogy az NT ebben elég korrekt. Mindeképp akarok rá dobozokat, és bevallom tetszik, hogy gyárilag úgy van kitalálva a gép hogy rajta van, és a formához igazodik mint a PanEuropan. Mondjuk annyira nem gáz hogy az oldaldobozok nem bukó readyk max hátra veszek egy nagyot.
Napi használatra kéne, melóba járni, bárhova elugrani, bevásárlás, ezt már megszoktam a Burgiba hogy minden belefér. Külföldre annyira nem tervezek menni max környező országok, 500-600KM, főleg az országban túrázgatnék vele havonta kéthavonta, esetleg leugrani balcsira fagyizni, megmártózni krúzolni a 7esen ilyesmi. Sose érdekelt a száguldás meg a gyorsulás, autópályára nem járok, országúton is 90-100-al tespedek és nézelődök. (most jól leírtam a csoppert mint fogalmat de az nem az én világom) Pár napos túrákat tolnék kedves nejemmel, aki 47 kiló szóval mintha ott se lenne
Nagy 1000-es gépet nem akarok, nincs szükség annyi erőre, meg azok gondolom nem 4-5 között kajálnak. 190 centit közelítem és 120 kiló vagyok. Szimpatikus hogy kardános a gép, bevallom hízeleg a lustaságomnak hogy nem kell takarítani meg hozzányúlni max 30 ezrenként kicseréltetem benne az olajat...
Ha lenne elég zsém PanEuropant vennék, ha meg lenne 2005 után PC800 akkor meg azt[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Topiccsendőr
addikt
Hat, a kinalat most nagyon gyer, ennyiert 4T be csak nagyonregi vasakba vaghatod a fejszed.
A 125 osokhoz meg a ktm exc johet, dt blokkja van, illetve aprilia rx. Rs rotax blokkal. Mindegyiknek ki van taposva a bele, de legalabb olcso az alkatresz hozza.Nalunk az elfekvest megegy nyitott dob is tetezte. Sajnos a gyari dob nem allt rendelkezesunkre, pedig mondtam a tulajnak, h azt rakja fel, mielott tobbnapos turara mennenk, mert erezhetoen agyonbaszta a gazlengeseket. Ez persze az elozo tulajnak egyaltalan fel sem tunt.
Szoval egy elesesnel akar benzin folyhat a szivocsobe, es maris rugdoshatod sokaig. Egy ekkora dognel minden labizmodra szukseg van abban az esetben, ha valami nem stimmel. Kompresszio, uszoszint, karburalas. Es egy lemotorozott terepen eltoltott nap utan ezekbol tobb is fennal. Elfaradtunk, es meg az a buzi nyitott dob is. Urban legend, h rossz kevereknel (nyitogatod a gazt rugasnal) akar visszafele is elindulhat a fotengely a rosszkor robbano keverek miatt ami eltori a labszaradat. De ez a kisebb kobcentinel nem all fenn. A lenyeg, h akkor van szenvedes, ha szar valami. Nem uzemszeru az h szertartas kell egy berugokaros nagykobos motor beinditasahoz.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
polimorf
tag
válasz TommyGun #61345 üzenetére
Nekem 650-es deauvillem van. 3 év után én picit kevésnek találom főleg 2 személlyel. Ezen kivül semmi gondom nincs vele. Van egy barátomnak 700-as, az máőr injektoros és elmondása szerint az utazója simán 150km/h.
Az oldal dobozba nem tudsz beletenni bukót, annál kissebb az oldaldoboz.
Én is jobbszeretem a kardános gond nélküli motorozást azért választottam ezt. Nem bántam meg mert nem volt semmi gondom a géppel a kötelező kopó dolgokon kivül. Ha nem vagy egy száguldozós akkor nyugodtan tudom ajánlani. Nekem is elég lenne ha a társaimnak nem lennének nagyobb gépei, és ezért autópályán nem én lennék a kézifék.
Ha van konkrét kérdésed állok rendelkezésedre ha tudok válaszolok. :-)Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
-Mosquito-
őstag
-
polimorf
tag
válasz -Mosquito- #61348 üzenetére
4 liter alá? Nem eszik sokat de a 4 liter alához tényleg alvó mód kell. Én inkább 4-5 liter közé tenném az reális. 4 liter alá csak akkor tudom levinni ha magam megyek és csak élvezem a gurulást 90 körüli sebességgel. De ha már másokkal megyek akkor kizárt, hogy ilyen fogyasztással utólérjem őket.
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen