Hirdetés
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- 3D nyomtatás
- Akciókamerák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen videókártyát?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Silent Hill 2 Remake - Középpontban a PS5-ös kiadás
gp A sokak által várt felújítás premierje már nincs vészesen messze.
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
ma Mindegyik telep nőtt, legtöbbet az iPhone 16 Pro hízott.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
#79335424
törölt tag
válasz polimorf #61399 üzenetére
Erdélyt már keresztül-kasul bemotoroztam. Voltam Farkaslakán, Borszéken és Böjte Atyánál többször is, a Gyergyói motorostalálkozón, végig a Maros völgyén, a Gyilkos tónál, stb. De, a legdöbbenetesebb emlékem a Csíksomlyói Búcsú. Kicsit későn értünk oda. Amikor leállítottuk a motorokat, valami fura morajlás hallatszott. Nem csak egy pontból, hanem az egész hegy zúgott. Elindultunk felfelé és amikor felértünk a dombra, leesett az állunk. Előttünk a völgy, szemben a hegy és a templom tele volt emberekkel. Döbbenetes tömeg volt és százezer!!! Magyar énekelte a himnuszt! Soha nem láttam ehhez foghatót.!
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz -Mosquito- #61391 üzenetére
Ok, nálam nem közlekedési eszköz, tény. Élvezeti cikk. Tizenfok alatt nem élvezem a közúti motorozást, ezért nem használom.
Horvi
Grat, szép darab. Fehér indexet rá sárga izzóval és tökéletes.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Horvi
őstag
válasz runner 125 #61402 üzenetére
Nem is rossz ötlet De szerintem egyelőre marad minden gyári rajta. Bár már vannak tervek, hogy miket cserélnék rajta
Hello darkness, my old friend...
-
asvald
senior tag
válasz canniball #61394 üzenetére
ha már simson és 110k ért akkor csak is ez jöhetne szóba nálam a többi túlárazottal szemben
Kicsit "supermotositanám " és még frankóbb lenne !
De ha minden jól megy akkor a tuaregnek lesznek supermoto kerekei amit úgy csináltatok , már csak a felnik kellenek , mert az agyak már megvannak + még a küllők legyártása ,és a gumik beszerzése van hátra ...
Ha engem kérdeztek: nagyon nem éri meg saját kezűleg megcsináltatni, mert horribilis összegre rúg, amiből már 2 szettet is vehetnék (használtan),viszont van egy előnye...így apránként nem tűnik soknak ,csak ha ki kellene egyben csengetni 160-170k-t[ Szerkesztve ]
A rossz szándékkal mondott igazság, többet árt, mint bármely hazugság!
-
#79335424
törölt tag
válasz baboss #61408 üzenetére
Tévedsz. Írtam, hogy megcsíptem a tutit. Fix kéthetes szerdai váltásban vagyok. Tegnapelőtt kezdtem, köv. utáni szerdán hazamegyek és két hétig azt csinálok, amit akarok. Abban két teljes hétvége van. De, írhatom úgy is, hogy évente fél évig szabin vagyok. Én se hittem volna, hogy van ilyen kamionos meló, de van.
-
-
BoB
veterán
A Royal Enfield promózta az új, Himalayan nevű 410 köbcentis egyhengeres kalandmotorját.
Eddig semmi gond, csakhogy a videóban látható hogy 1:58-nál letörik a jobboldali lábtartó
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
ALI_G
veterán
Erdekel valakit egy megmaradt (bontatlan) villaolaj? repsol 5w40
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #61365 üzenetére
"Ha szamlaval, munkalappal tudja bizonyitani, az eleg biztato. Csak a szoveget nem ertem. "Megvannak a cseredarabok, azok is jo allapotuak, csak hasznaltak." wtf???
Baszki egy nagygeneralt nem csinal az ember csak ugy."Van ott más is. Írja, hogy nemrég festve, szinterezve. A váz festése elég kókány munka, több alkatrészen a festés már kopott. S ilyenért 500k...
Meg kell majd nézni, csak jussak valamikor odáig... Ma is most az előbb "fejeztem be" (hagytam abba) a munkát, bleh"Lc4 tudtommal nem problemas blokk"
Nem is a blokkal van ott a gond: kuplung, elektromos rendszer, nagyon erős vibráció, meg még emlegettek pár dolgot. Ha maguk a tulajok beszélnek le róla, hogy nem az a nyugis túrázós motor, amit én keresek, akkor hiszek nekik
"csak ugy rakerestem, jopar dr 350 van, eredieti matricak, es fennyel, 27-56e km kozotti futassal. 1500 eur tol"
Igen, néztem én is, de azok közül mindegyik a régebbi, berúgós verzió, és pont annál a berúgást a tesztek a nagy negatívumai között hozták. DR 350 SE az elektromos. A matricások fele nem gyári matrica. Ugyan 1500 a legolcsóbb, de a többség 2000 vagy felette van. Ellenben valószínű, hogy jobb állapotúak, mint itthon, és ott visszajön a különbség...
Baboss: "Daywalker (már rég halottunk róla,nagyon eltünt)"
Mentőzik ezerrel, az főállásnak sem egyszerű, nemhogy másodállásban...
Amikor megláttam a fehér fejidomos plexit, pislogtam, hogy azt a keletnémet rettenetet képes voltál rátenni, de utána lefestve és azok nélkül a bumszli-nagy indexek nélkül meglepően pofásan néz ki.
Ali: "Erdekel valakit egy megmaradt (bontatlan) villaolaj? repsol 5w40"
És valakit egy (nem-bontatlan) motor? Hajh, még ezt is kéne intézni... ott áll halomba a sok szétbontott alkatrész, meg még egy másik rakás, pl. bontatlan gyertyák, kanna olaj, stb.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
#79335424
törölt tag
válasz zeon.hu #61418 üzenetére
De, voltam. Ott is aludtunk, mert másnap megnéztük a Vajdahunyad várat. Gyönyörű vendégházuk van, a gyerekek újították fel. Böjte Atya nagyon jó manager. Komplett életpálya lehetőséggel indítja útjukra a neveltjeit. Minden tisztelet azért, amit csinált, csinál.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
A kuplunggal egesz pontosan mi baja volt az ismidnek?
Meg az elektromos rendszerrel? En probalgattam regebben nekem nagyon bejott. Viszont ertem a koncepciodat, maradunk a dr 350 nel, csupan kivancsi vagyok a problemakra. Ennek a berugasatol nem kell felned egyaltalan. Az tenyleg semmi. Egy hatszazas kornyekinel azt mondom h tenyleg jogos a szajhuzas.
De majd meglatod.Explosión de dos tiempos
-
baboss
őstag
Na akkor egy kis "retro" nosztalgia a 80-as évekből amikor elkezdtem motorozni.
"keletnémet rettenetet"
Akkoriban nem voltak ilyen gépcsodák. A kínálat nagyon gyenge volt.
Most csak a nagymotorokat említem meg.
MZ TS 125 "csúzli"
MZ 250/1
Akinek már ez volt az menő motorosnak számított.
ETZ 250
JAWA 350/634
Budapesten valahol a Keleti környékén volt egy motoros bolt, "Kesjár".
Az ott kapható idomok és tuning felszerelések akkoriban nagyon menők voltak, ha valakinek fel volt szerelve a motorja az ott vásárolt dolgokkal és megtudta fizetni, az már nagy szám volt.
1988
Én MZ TS 125 -el kezdtem, hamar kinőttem,illetve összetörtem.
Majd jött a nehéz választás, ETZ 250 vagy JAWA 350 ?
Végül JAWA 350-est vettem, a bölcsőváz miatt.
Majd jött a tuning, ahogy a pénztálcám engedte.
A kép minőségért elnézést kérek akkor még nem voltak digitális gépek, fényképet szkenneltem be, illetve nagyítottam ki.
A mostani motoromra felszeret Kesjár fejidom volt a legelső amit megvettem,az alsó része meglett toldva. Egy Polski Fiat külső tükör volt rá felszerelve.
Majd az ülés idom,és az első sárvédő került felszerelésre festés után, mert minden idomot fehér színben alap szórógittel lefújva lehetett megvenni.
A hátsó doboznak egy utcai közvilágítási lámpa test lett felszerelve, a lámpa átlátszó plexi része le lett festve.
A két oldalsó doboz diplomata táska volt.
A műszerfal egy bontóban vásárolt Wartburg - ról került a motorra kisebb átalakítás után. Egy hőfokmérő és egy elakadásjelzővel megtoldva.A képen nem nagyon látszik,de be volt szerelve a műszerfal felett egy autómagnó. A két hangfal a fejidom bal és jobb oldalán volt.
A két kipufogó meglett döntve, valamint az ETZ 250 első teleszkópja lett felszerelve.
A JAWA 350-es felni át lett küllőzve az ETZ 250-es kerékaggyal, így már tárcsafékes volt a motor.
Ezek után nekem volt akkor a környéken a legjobb motorom.
Akkoriban mindent házilag kellett barkácsolni, nem volt akkora választék mint most.[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
Na, én ma motoroztam egy óracskát, mert nem bírtam magammal. Tök jól esett, nem is nagyon fáztam, csak az arcom kicsit, ahogy kicsit bejött a bukó alá. Találkoztam egy óra alatt kemény egy motorossal és egy robogóssal.
Peugeot 308 T9 1.6BlueHDi / MacBook Pro 13 / Samsung Galaxy S24 Ultra
-
Something_
őstag
Lidlben akcios meg a ctek tolto vajon?
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Something_ #61424 üzenetére
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
kcsa
veterán
-
kcsa
veterán
válasz Something_ #61427 üzenetére
Brogyi írt anno róla, valószínűleg másolat, de a régebbiek legalábbis azok voltak. Az ő véleményére még adok is
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
dugynok
senior tag
Én egész héten motorral jártam. Hajnalba kezdtem. Két zokni (az egyik sí) 2+1 nadrág, termó pulcsi a kabát alá. Mndjuk nekem betakarja a lábamat a vas eleje jól.
V. Stryker:
Vegyél maszkot, semmi hideget nem érzel. Nekem a bukóm résnyire nyitva van, de nem fázik az arcom.
Ma is volt egy kis dolgom (biznisz) városban, természetesen 2 keréken mentem[ Szerkesztve ]
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #61421 üzenetére
Asszem ezeket sorolták: leégett kuplung (persze ez felhasználás-függő is, az illető supermotos volt), elszakadt kuplung-bowden, leégett fesszab, zárlat, lelazuló akkusaru, vibrációtól kilazult és elveszett csavarok, vibrációtól és terheléstől elrepedt alkatrészek. Mókázásra nagyon jó motor, de nem az a napi sokszáz km-t megtevős, világból kimenős fajta. Az a vibráció... ugyan nem ültem rajta, de láthatóan remegett az egész gép
Ha nem gond az ilyen kisebbeknél a berúgás, az biztatóBaboss: ha megnézed, a keletnémet rettenet arra a fehér kukásautó fejidomra vonatkozott, a Lada-indexekkel. Értem én, ízlések és pofonok, vagy inkább nosztalgia. Feketében, indexek nélkül már nem olyan feltűnő, de a fehér azért erős. Meg annak a túlméretes fejidomú piros talán Jawanak a képe is (a két fekete-fehér kép alatt). Oké, lehet még fokozni. Tartom és emelem: 暴走族
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
baboss
őstag
Nincs mit.
Nekem is jó volt visszaemlékezni azokra az időkre.Motoros ruha akkoriban még nem nagyon volt. Amikor jött a hideg a sí ruhámat vettem fel,de azért még abban is fáztam. Este a forró fürdő után még fél óráig hideg volt a térdem és a kezem.
A Jawa 350 -es motoromat 1985- ben vettem 30,000ft. A fizetésem akkor 3500ft volt.
Amikor eladtam 5 évesen ugyan azon az áron hamar el is kelt.
Amikor bevezették az alkatrész ellátásban, hogy a nyugati árakat vették alapul, baromi drága lett minden.
Főtengelyt akartam cserélni és amikor a boltban azt mondták, hogy 28000ft le esett az állam. Mondtam is az eladónak " jó ember a motort vettem újonnan majdnem ennyiért". Végül 5000ft-ért felújították Budapesten az Ó utcában. A dugattyúk úgy kotyogott a hengerfejben,hogy az már hihetetlen, és így ment 140-et a motor. Gyorsulásra és végsebességre is lehagytam a környékbeli ETZ 250 motoros haverokat,pedig mindenki lustának tartotta a JAWA 350 motorokat. Amikor kicseréltem a dugattyúkat és a gyűrűket bejáratás után alig vitte a 110-et, vissza is lett rakva a régi.
A benzin árára már nem emlékszem, esetleg valaki megtudná mondani, hogy akkor mennyi volt ?
.mf
Nem rossz szándékkal írtam.
Akkoriban ez volt a választék. A mostani motoromra is azért vettem ugyan olyat mert nekem tetszik, ahogy a motorokban is a sima klasszikus utcai gépeket kedvelem. Valahogy bennem maradt a 350-es Jawa emléke.[ Szerkesztve ]
-
Neszójábe
senior tag
Ninja 250R (2008) vs. ER6F (2006)?
Peace
-
zeon.hu
nagyúr
válasz #79335424 #61439 üzenetére
Úgy bizony, 50 ft-ból sokáig ment az ETZ-m.
De ha kevés volt a pénz cigire és benzinre, akkor vettük a Portit 4 ft-ért
Nekem volt egy műbőr kantáros nadrágom, elől szivacs volt benne, az ecserin vettem marha drágán. A dzsekim viszont igazi bőr, '86 óta megvan és a mai napig nem cseréltem le. Ok, úgy is néz ki, az ujja párszor már kapott donor pótlást#?*@&!
-
DonThomasino
veterán
Mit gondoltok?
[link]A KYT mit jelöl ?
" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
V.Stryker
nagyúr
válasz DonThomasino #61443 üzenetére
Nem tűnik rossznak a leírás és ár alapján. De egy kicsit ezeknél a ritkább márkáknál mindig az a félelmem, hogy honnan lesz hozzá alkatrész ha kell... pl. plexi.
Peugeot 308 T9 1.6BlueHDi / MacBook Pro 13 / Samsung Galaxy S24 Ultra
-
kcsa
veterán
-
kcsa
veterán
válasz DonThomasino #61447 üzenetére
Suomy forgalmazza Kyt sisakokat.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
fattyu
veterán
válasz DonThomasino #61443 üzenetére
gyorskioldó sisakzár
eddig olvastam el.ez az én véleményem
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
V.Stryker
nagyúr
válasz fattyu #61449 üzenetére
Ezt sose fogom megérteni. Ha a Schuberth-nek, Nolan-nek megfelel a gyors csatlakozó és nincs statisztikai bizonyíték arra, hogy kevésbé lenne biztonságos, mint a percekig bogozós fajta, akkor minek kell ellenezni.
Peugeot 308 T9 1.6BlueHDi / MacBook Pro 13 / Samsung Galaxy S24 Ultra
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Diablo IV
- Cyberpunk 2077
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Ukrajnai háború
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Mobilinternet
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen