Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • baboss

    őstag

    válasz Topiccsendőr #53153 üzenetére

    Reggel megnézem a dobot.
    A durrogás csak akkor van ha nagyobb sebességgel megyek magasabb fordulaton és leveszem a gázt,megy a motorfék és ekkor szokót néha durranni egyet.Nem nagy a hangja,inkább pöffentésnek nevezném.
    Kiszedtem a légszűrőt ,és nem igazán volt koszos,poros.Kompresszorral megfújtam,de alig jött ki valami por.
    A vízhűtéses PC-m ben sokkal több por szokott lenni.
    A fordulatszámot beállítottam 1300-ra,így alig lehet hallani a kuplungkosár csörgését.
    A sógorom nézte ki,meg és próbálta ki a motort.Előtte megkérdezte,hogy mire szeretném használni,és mennyi pénzem van rá.Már több vasa is volt.Mos egy Suzuki 1400-asa van,hogy pontosan milyen azt nem tudom.Én egyből rákérdeztem a csörgő hangra,azt monda,hogy Kawasaki betegség.Az eladó is mondta,hogy ki lett cserélve nemrég a kosár ha akarom kicserélhetem,de 2-3 hónap és megint csörögni fog. A sógor szerint a korához képest jó állapotban van, nem volt túlhajtva,agyon nyúzva,mert a könyökök alig vannak elszíneződve.Egy kicsit lustának tartotta,de ez szerinte adódhat abból is,hogy az 1400-as mocija után más milyen egy 400-ason menni.
    Ezek voltak cserélve az eladó szerint 2 hónappal az eladás előtt.
    Olaj, olajszűrő, légszűrő, kuplungkosár, lánc ,hátsógumi, első hátsó fékbetét fékfolyadék,akkumulátor.A sógor szerint megfelel a valóságnak.Én laikus szemmel csak az aláhúzott alkatrészeken láttam,hogy tényleg cserélve lett.
    Amint lesz zseton átnézetem motorikusan.BP -en hova érdemes vinni ahol állapot felmérést lehet kérni,és ha javítani kell valamit akkor nem aranyárban van.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák