- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
Hirdetés
-
Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
ph A HW-Q990D/EN 11.1.4 csatornás, külön mélynyomóval megtámogatott termék.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
Tudnek meselni errol az oldalrol is.
Egyaltalan nem tartom rablasnak. Ha bele tudna latni a hetkoznapi ember ebbe a munkaba, teljesen megvaltozna a velemenye.
Szerintem eleg nagy a felelosseg, ezzel szemben javareszt gombokert dolgoznak a szerelok.
Pl ki van szerelve az eleje a motornak, a fekek is le vannak szedve. 3 an allnak sorban valamiert nala. Elintezi oket, meghuz valamit, jon megegy ember. Atad megegy motort. Hol tartott? Mit huzott meg?
Kicsit faradtabb, elfelejteni itt dolgokat halalos is lehet. Vagy beleejt valamit szetszedett vezerlesnel a motorba, es nem veszi eszre. Legyen egy 3-4 millas motor. Az ott rendet tesz az ugyfelnek. Na akkor mivan?
Ez nem ilyen egyszeru h milyen lehuzas folyik itt.
Ha meg el van kerve a penz, akkor baromi nagy sertodes van.
Hogy ra mereszel rakni valamilyen alkatreszre, mert a tobbseg egy 12-15 eves karbantartashianyos szarokat hoz oda, aminek 5 csavarbol 3 elnyalodik, menetek 50 % nak vege van, imadkozva kell lehuzni a szelepfedelet, vajon ezek utan folyni fog? Ordibalva fog visszajonni? a karbitisztitast konkretan nem lehet elkerni, mert annyira ossze van rohadva minden, h a motor aranak felet ki lehet fizetni ilyenkor.
Ezekhez az allapotokhoz kepest nem kernek el sokat altalaban a szervizek
Amugy a karasnaban voltam probanapon, es velemenyem szerint azok a sracok elegge ertik a dolgukat.
Persze ott nem nagyon fordulnak meg tizeneves vackok, mert magasabb arsavban vannak.
De ha valaki megbizhato, akkor ezt erdemes megfizetni. Aki szerint nem, az bassza a fillert nyugodtan, csak akkor lesznek kenyelmetlensegei.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Redneck
veterán
Tudom hogy van külön kismotoros topik de ide a tapasztaltabb motorosokhoz is szeretnék kérdéseket intézni.
Szeretnék új gumit venni az öreg Pirelli MT 75 helyett mert repedezett jóllehet profilmélysége nagyon jó.
Nem vagyok tehetős, jelenleg nem engedhetek meg magamnak 40-50 rugót gumikra.Kinéztem a Continental Contigo! abroncsait előre 150, hátra 180km/h sebességindexszel. A motorom maximális sebessége 90-100km/h között van, de kényelmes 80-85-nél többet nem megyek vele. Az említett abroncs mintázata ugyanolyan mint a Contitwisté amit sokan bíráltak. Esős időben csúszósnak írták többen is.
Nem tervezem hogy esőben motorozzak, ha elkerülhetetlen lassan megyek.Van valakinek tapasztalata az említett márkával/típussal? Érdemes felvennem a kapcsolatot a Continentallal? Esetleg egy telefont/e-mailt megérne hogy változtattak e a Contitwisthez képest a keveréken?
A másik problémám a méret. Elől 90/90 R16 hátul 110/80 R17 van. A hátsó mérettel nincs is gond, de előre csak 100/80 R16-ot találtam. A szerelő azt mondta ezzel a mérettel nyugodtan vehetek rá gumit, de a ti véleményetekre is kíváncsi vagyok.
Tudom hogy megváltoztatja a karakterisztikáját és az első a kormányzott kerék, de ilyen kis motornál és kis sebességnél is ennyit számít? Nem "faszagyerekeskedni" hanem közlekedni veszem. Az a típus vagyok aki inkább áll kicsit a sorban és nem megy az autók között sietve.
A motor amúgy egy Aprilia RS 50
Segítségeteket előre is köszönöm!Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #50741 üzenetére
Megint tevedesben vagyunk egy kicsit.
Az olaszok, nemetek, svajciak jarmuveit akkor kapjuk meg az esetek tobbsegeben, amikor mar akkora lenne a szervizkoltseg, h nem akarnak bele ennyit feccolni. A szolgaltatasok arai a mi arainkhoz kepest nagyon magasak, mivel ott elkerik a penzt, csomo dolog mar nemrentabilis.
Visszatekerik az orat itthon, osszeheftelik, aztan vedd meg. Egy ideig megy, aztan megy a kopkodes, h milyen szar ez meg az.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
FIREBLADE78
addikt
Ez a mai nap esemény dús volt. Megvan az első pofára esés is. Kénytelen voltam föld úton menni és vasút mellett is,ami full kavicsos. Szépen elnyaltam,de agyam nincs hogyan. Egy karc és jobb oldali hátsó index búra hiányzik. Kormány mintha nem úgy állna ahogy kellene. Renthal elgörbűlhet?! Medencém bal oldalt eléggé fáj. Leülni is kellemetlen. Egy darabig mellőzöm a motorozást
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Xaels
félisten
válasz Anulu79 #50752 üzenetére
Köszi. Nekem is nagyon megtetszett, persze kicsit kötözködtem az apróságokon és átnéztem tüzetesen mindent. De egyszerűen látszik, hogy nem használták túl sokat. Ma nekiugrottam és kicsit állítottam a pedálokon amit lehetett és az udvaron próbálgattam. Talán kigurulok kicsit később ha leül a forgalom a Grassalkovich-on. Ott nem fogok sokakat zavarni.
(#50756) Mosquito34: jobban kijön a minta élőben, de nem tükröz engem így majd lesz vele valami kezdve. Egyébként találtam egy képet ami megszólalásig hasonlít [link]
(#50755) FIREBLADE78
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Something_
őstag
válasz FIREBLADE78 #50755 üzenetére
Jobb lesz ez mindenkinek.
-
tboldi
nagyúr
Bonyolultabb ez a kormányvégsúly, mint gondoltam.
Xaels-nek meg gratula! Azért arról a ledes cuccról csinálhatnál egy képet!
-
Xaels
félisten
válasz tboldi #50759 üzenetére
Elvileg mindkét oldalon van, de csak a jobb oldali világít. Köszi egyébként. Igyekszem nem elfeküdni vele.
(#50762) polimorf neked is köszönöm. Még majd lesz kép ha felteszem az utasülést kárpitozás után.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
vlevi
nagyúr
válasz tboldi #50759 üzenetére
Á, annyira nem bonyolult. De el lehet bonyolitani, ha valaki nagyon akarja.
A suly azért marad benn, mert, amikor meghuzod a csavart, a gumi beleszorul a csőbe. Kivetelkor arra kell figyelni, hogy lazitsd meg annyira a csavart, hogy a gumi mar ne fogja a sulyt, de azert le se essen a menetről. Berakas előtt meg egy kicsit ra kell huzni az anyat, hogy, amikor berakod, ne forogjon az anya. -
tboldi
nagyúr
Köszi a tippeket!
Az ETZ-hez is csináltattam anno a nagybátyámmal ilyen végeket, de az sokkal egyszerűbb volt. A csőbe menő része ferdén el lett vágva, az "első" része nagyobb átmérőre lett fúrva, a "hátsó" pedig menetet kapott. Így a csavar meghúzásakor elcsúsztak a darabok egymástól és így szorultak a kormányba. Na ehhez képest bonyolult a Hondáé. -
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #50737 üzenetére
Ez horror....
Mondhatunk bármit ez qrvadrága.
A VFR árkategóriában és stílusban is hasonló moci, elmondom tavaly miket fizettem a karasnásoknak a dolgokért:Olaj + szűrő (motul és gyáriszűrő ) csere 22k
Kardánolaj csere 1,5k
Fékfolyadék csere 5,5k
Kuplungfolyadék csere 3k32k!
ÉS EBBEN A MUNKADÍJ is benne volt.
Most cseréltem légszűrőt amihez a hondát mégsokkaljobban szét kell szedni mint a kawát és nagyonpöpöcsölve megvoltam vele 2 óra alatt, ők + leszedik a házat és már ugrik ki a 4 gyertya megy bele az új + fél óra de legyen 1.
15 a légszűrő 20 a gyertya meg legyen ugyanígy 10 a hűtőfolyadék meg 15k munkadíj még ezekre akkor is megvagyok 90k körül 115 bakker!Hűtőfolyadék csere nemtom meddig tart, de ez szerintem horror alkatrész/folyadék ár és a munkadíj is kemény.
Szvsz.Kardánolaj 3200FT? WTF kell bele 200ccm, 1 liter olaj nem kerül 3k-ba totál tévedés ráadásul munkadíj nélkül...
Én értem amit persu is ír hogy iderohan odarohan, nemtudja mit húzott meg stb.stb, de ez engem mind nem érdekel, ha kell, akkor legyen ott külön 3 szervizes és ne ugráljanak össze vissza...
Ha valaki valahol elégedett akkor az visszajár és ott menni fog a bolt rendesen...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Something_ #50758 üzenetére
köszi kvára fáj gyerekek Vennem kell vmi medence protit
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
emre
veterán
válasz FIREBLADE78 #50766 üzenetére
Ahogy a kollégám mondaná: nem baj ha fáj, csak ne szűnjön.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Ferdzsoo #50765 üzenetére
De itt nem az a lenyeg, h egy tulterhelt szervizest hoztam fel peldanak, hanem azt, h nem erzed ugy, h er ennyit a munkaja annak az embernek.
Fel tudnek hozni kapasbol millio szakmat, szituaciot, ahol ugy lehuznak mint a szar, megsem faj annyira.
Es ertem en azt is h a szakma jocskan megtett mindent ezert a megitelesert.
Ezekkel a szamokkal semmi baj nincs, a te motorod szelephezag ellenorzese sem jonne ki 30 allatt, es nem jonne ki az allitas meg tovabbi 15-30 alatt. Attol fuggoen mit kell csinalni
Ha meg valaki szeret ingyen dolgozni, hat tegye azt.Velemenyed lehet errol az egeszrol, az mindenkinek van, de egyreszt nem szedtel meg szet olyan motort, amire arat adtak, nem tudod, mikkel lehet szopni. Nem szemelyeskedes, de azert annyara atlatod ezt az egeszet, h ennyire sarkos velemenyed van? Hsz eid ben kokemeny sztereotipiakat hozol fel te is, mindenfele szakmaisag nelkul. Nem basztatasbol. Lehet itt szornyulkodni, de ez az a hozzaallas ami miatt otthon van minden csinalva a motoron, megtepve a leeresztocsavar, ami harmadszorra majd jon a menettel egyutt, kitudja kinel, kicsit kifolyik a fekfolyadek az idomra, hopp mar meg is marta, es ezek csak az alapveto, mindenki altal otthon elvegezheto, total "hulyebiztos" dolgok, amiert el mernek penzt kerni.
Mondjuk nem gyanus, h a motorszervizesek, szerelok nem a jachtjukra mennek miutan felmarkoltak azt a baromi nagy lovet amit te otthagysz ilyenkor?
Ez a motorozas haldoklik.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Grillo
senior tag
válasz FIREBLADE78 #50766 üzenetére
Azért ha nem javul, nézesd meg. Ha olyan durván kapott az oldalad, lehet komolyabb baj is.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Topiccsendőr #50768 üzenetére
Minden tiszteletem a tiéd de pont a legjobb motoros barátomnak van 1400gtr- je és pont tudom mennyire kell szétszedni a légszűrőhöz a motort, kevésbé.mint a vfr-t nem kell bemenned tank alá.
Igen úgy gondolom hogy a két említett motort igencsak átlátom, emiatt mertem leírni amit írtam.
Amit nem ismerek és még egyiken sem csináltunk az a hűtőfolyadék csere de ezt írtam ia hogy foggalmam sincs hozzá.
Amúgy sajnos tisztelet a kivételne de NEM ér annyit a motorszerelők munkája mint amennyit elkérnek érte...
Egyszer volt szervízben az előző tulajnál leszedve a vfr idomja és most amikor nekem is le kellett szedni derült ki hogy már el van törve 2db müanyag idompöcök, ( nem egy 10 éves motorról beszélünk ahol ez Talán belefer hanem egy 2 évesről. ) hiányzik egy sünis távtartó, a leeresztőcsavar tömítés még egyszer sem volt cserélve a bal idom nem is 100%-ban a helyén volt, az olajszűrő nem volt nyomatékra húzva( meg jó negyed fordulatot húzott rajta a nyomatékkulcsom) mielőtt leszedtem direkt teszteltem mennyire voltak precízek. Hát ennél még én is precízebb vagyok 0 azaz 0 technikai tudással.
A 3 kis müanyag pöcök 6k-m ba volt utólag rendelve.
Ez 3 kölönböző szervíz után. Nekem NEM, nem érik meg a pénzüket.
Sajna ez van...
És biztos van jó autó és motorszervíz de én még eggyel sem találkoztam...Hidd el ha ismernék egyet elvinném és velük csináltatnék mindent, főleg komolyabb melókat, de azért vigyem be hogy minden egyes idomleszedésnél eltörjenek egy 2k-s müanyag pöcköt amihez nekem pl van türelmem otthon leszedni csak nekik nincs? Meg rájátszani az idomokat a helyükre nem pedig mellé?
Á vicc ez az egész fel is b@sztam magam...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
És még tudom folytatni a sort az előző motorommal:
szelephézag ellenőrzés után úgy kopogott a blokban valami hogy 4-5 különböző szervízbe elvittem senki nem tudta kideríteni mi ez a kopogás de mindenki halotta.
Folyamat különböző viszkós olajakat locsoltak bele éppen ami rakin volt a gyári előírást mindenki lesz@rta.
Ezek különböző szervizek voltak.
A barátom GTR jén úgy szedték le a gumit az első kerékről hogy minimálisan megsértették a az első féktárcsákat (látta meg érezte hogy ahoz szorították oda a felnit mikor leszedték a gumit) Aztán műszakin nem nem át a motor mert annyira ingadozott közepes terheléseknél a fékerő. Köszi! 145k!!!
Amikor a vfr-t vettem a márkaszervízben kérdeztem mi van most benne aszondja a gyerek 15-50 ezt írja elő a honda. Akkor nem tudtam még mikor hazamentem néztem hogy 10-30 az előírás. Pf...
A másik szervízben aztmondja soha nem raknak 10w-30-at mert az túl híg.
én most szépen otthon azt raktam és érdekes módon jelentősen kevesebbet megy a hűtőventi mint előtte bármikor.
Ezek a tapasztalatok 5 év és 10+ meglátogatott szeríz tapasztalatok az ország több pontján...
De persze lehet eddig csak én voltam mindig rossz helyeken.
Fater robogójáról meg litániát tudnék írni, azt a mai napig nem tudta senki rendesen megjavítani..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Ferdzsoo #50771 üzenetére
Ezek teljes mertekben elitelendo dolgok. A miertekre te is tudod a valaszt, amivel nem leszel beljebb.
Ertheto a bizalmatlansagod. Sajnalom h ezek tortentek veled.
Irhatnek egy szociologiai tanulmanyt neked a bizalmatlan fillerbaszo ugyfelekrol, a kepzetlen, alulfizetett, motivaciohianyos szerelokrol, mindig oda fogunk kilyukadni, h ez a szakma haldoklik a teljesen szezonalis mivolta es a gepjarmu kultura hianya, es legfokepp a PENZ miatt.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
polimorf
tag
válasz Topiccsendőr #50773 üzenetére
Nálunk Szlovákiában Dunaszerdahelyen ha lenne egy hozzáértő motorszerelő tuti, hogy gennyesre kereshetné magát. Mivel nálunk 40km-es körzetben nincs egy olyan szerelő aki ért is a szakmához. Egy igazi szakértő szerelő nyugodtan el kérhetné az árát itt nem alkudozna senki csak legyen jól megcsinálva a gépe.
Vannak itt motorosok akik Budapestre viszik a gépeiket javittatni, szervizelni.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #50751 üzenetére
Félreértesz.
Persze, én se dolgozok ingyen, meg a szerviz sem a földből nőtt ki, természetes, hogy van rezsi és óradíj. De akkor miért ilyen lúzer módon azoknak a dolgoknak az árát húzzák meg, amit az egyszeri motoros is ismer, és látva, hogy azokért a kisker ár másfél-kétszeresét kérik el, miközben biztos jóval kisker ár alatt szerzik be, megindulnak a kérdések a fejben, ha ezeknél ilyen vastagon fog a ceruzájuk, akkor lehet másban is...Igen, jár vele felelősség. De sajnos sok a kókler még az ismertebb szervizeknél is, ahol pedig a helyárak ellenébe elvárná az ember, hogy olyan szinten is foglalkozzanak a géppel.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Daywalker
addikt
válasz Something_ #50758 üzenetére
Lol...ez így ébredés után ütött
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
yodamastah
őstag
válasz Ferdzsoo #50771 üzenetére
Ilyenek miatt szerelek én is magamnak, ha csak lehet. Annyit szopattak be álítólag nagyon jó szerelők alap dolgokkal, hogy ezeket az alap dolgokat inkább megcsinálom én magamnak. Szarul én is meg tudom csinálni, és akkor legalább max magamra lehetek csak mérges. Szerencsére eddig nem rontottam el semmit soha
Ilyeneket csináltam meg a 750en: Olajcsere, szűrők csere, gyertya csere, első hátsó futómű ki/be, kerekek ki/be, teljes komplett fékrendszer elemeinek cseréje, fékfolyadékok cseréje, olajteknő csere, kipufogó rendszer csere, vezérműlánc feszítő csere, futómű/vázgeometria beállítások, elektronikai kütyük beépítése, cseréje, esések utáni lebontás/összerakás, idomok cserélgetése.
Ilyen egyszerűbb feladatokat bárki meg tud csinálni, kell egy gyári service manual, ott szépen le van írva egy csomó minden részletesen. Mondjuk annyi előnyöm van hogy a 04-es 750es gixxer könnyen szerelhető motor. Egy rugóstag csere megvan 15 perc alatt. Egy csomó mindenhez hozzá lehet férni úgy hogy nem kell lebontani a fél motort.
Persze kell még megfelelő hely és jó szerszámok, enélkül nem lehet normálisan dolgozni. Ez nekem se volt mindíg meg. Nem egyszer kellett érdekes megoldásokkal dolgozni. Pl egyik rugóstag szereléshez így emeltük meg a motort:
[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
Úgy érzem, hogy ez a nap egyre inkább alkalmasabb egy délutáni visegrádi túrához.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Grillo #50769 üzenetére
Jelentem javult a helyzet,már nem percek mire jajgatás közepette felkelek az ágyból. Alakul a dolog Van egy olyan érzésem,hogy ha meglett volna a bőrszerkóm,akkor is kapott volna a medencém oldala. Vennem kell egy protektoros alsógatyát.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
V.Stryker
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #50780 üzenetére
Vagy nem jogsi nélkül a kertek alatt kéne tekerni.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Daywalker
addikt
válasz yodamastah #50778 üzenetére
Én egyedül emeltem a seggét és muter szedte ki (Majd beszartam, olyan nehéz tartani). Kerítésléccel kitámaszt...amikor kész volt, akkor megkértem két embert tartsa meg míg visszarakom
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
ALI_G
veterán
válasz yodamastah #50778 üzenetére
szép megoldás
-
polimorf
tag
válasz FIREBLADE78 #50780 üzenetére
Nem lovagi páncélba kell beöltözni, hanem nem kell ilyen szitukba keveredni vasúti töltés stb.,és nem kell ilyen helyeken elesni
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
-Mike-
addikt
válasz FIREBLADE78 #50780 üzenetére
Látod, ha meg lett volna a jogsid nem estél volna el.
-
-
Something_
őstag
válasz FIREBLADE78 #50780 üzenetére
Xs, s, xl es xxl meretben van "akcios" dainese pro short. En is gondolkodtam a vetelen, mert a bornaciban azokon a helyeken nem nagyon van protektor.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Topiccsendőr #50773 üzenetére
Először is bocs ha tegnap kicsit agresszív voltam, nem is tudtam aludni még vagy másfél órán keresztül...
Másodszor pedig telejsen igazad van azzal amit leírtál hogy miért ilyen ez az egész szakma amilyen."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
emre
veterán
válasz Ferdzsoo #50792 üzenetére
Csak mert hasonló van nálam is. De több "szerelő" is megerősítette hogy a szelephézag rendben van.
Most gyűjtöm a pénzt hogy ha úgy alakul el tudjam vinni valami rendes mesteremberhez, mert a vezérmű lánc csere ráférne, és akkor ki tudja még mit talál. Első körben Tasira gondoltam, a második Suri lenne. De ajánlatokat elfogadok.
Erről jut eszembe. A szabadonfutó melegen rendetlenkedhet azért mert nem tetszik neki az olaj?
Szerintem nem, de reménykedek.A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Xaels
félisten
válasz Anulu79 #50793 üzenetére
Paciban ez kevesebb mint a ZL400-as. Súlyban majd 50kg plusz meg 20Nm. De tankban is 1,5-szerese. Túrázgatni jobb lesz vele pláne mert 3000-től full teljesítménnyel megy. 856k volt a végén.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
válasz Anulu79 #50796 üzenetére
Kényelmes lesz ha nem kell majdnem a tankra ülnöm, hogy elérjem a lábtartókat. Az ügyön rajta vagyunk. Az ülés amúgy bitang kényelmes, a kormány is rendben van. A tank 16l-es összesen.
Más:
Ha az átírás nincs meg, mert ugye a hétvégén most semmi nincs ahol intézhetném. De a papírok nálam vannak akkor nyugodtan mehetek vele dolgozni?
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Laraxior
titán
Igen, az adasveteli es a biztositas legyen nalad. Biztositasrol eleg ha telefonon bemutatod a visszaigazolo emailt.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok