Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Polemius

    aktív tag

    válasz 30z.Samu #42158 üzenetére

    Azt szokták mondani, hogy nem km-t meg kort kell nézni, hanem állapotot.
    Persze ettől az átlagos árat befolyásolja a kor.

    Évjáratnak inkább ott van szerepe, hogy milyen változásokon ment át a modellfrissítések során a típus. Ennek érdemes utánanézni, mert néha erősen befolyásolja a típushibákat, minőséget, meg persze a vételárat is.
    Például GS500-at 2000 után gyártották túrakormánnyal, ami kényelmesebb. Viszont 2003-tól átkerült a gyártás Spanyolországba, ami sokak szerint észrevehető a minőségén (a fényezésen, meg a váz némely példányon hajlamos rozsdásodásnak indulni). Vagy a Bandit görbe vázát 2000-ben cserélték le. SV650 karbit meg ha jól emlékszem 2003-ban váltotta az injektor. Ezek egyébként jó kezdő motorok, itt a topicban is találsz párat.

    Az ezeken, meg az állapoton, felszereltségen kívül függ attól is, mikor veszed: amikor keresgéltem (nyár lején), akkor normális állapotú, 2000-2003 közti GS500-ak 4-500e körül voltak, inkább 500. Olyan százassal fentebb meg 600-as banditokat kínáltak.
    Amit számtalanszor elmondtak, hogy mindenképp vigyél magaddal hozzáértőt, legalább egy ismerőst, de ha lehet, a típust ismerő szerelőt, vagy vidd el műhelybe. Ha nem tudsz senkit, valaki itt biztos tud ajánlani embert a környékedről.

Új hozzászólás Aktív témák