Hirdetés
Hirdetés
-
Decadent - Az őrület határán
gp A jövőre érkező játékban egy veteránt irányíthatunk, aki a fiát szeretné megmenteni a rémségektől.
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
.mf
veterán
válasz Something_ #42048 üzenetére
Az illető kezdő és béna is volt (meg hülye, ezt már feljebb kitárgyalták). Nekem sincs kormánygátlóm, de ilyen még nem fordult velem elő, pedig mentem már köves földúton, volt már bedöntött íven pár nagyobb darab murva, vagy szintén erős kanyarban kikerülhetetlen kátyú, valamint mentem már át 70-90-nel az úton heverő kétöklömnyi kövön is. Első szezonom óta, *kop-kop* nem estem. Biztos jó dolog a gátló, de nélküle is van (és volt) élet.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
-
PoLizei
aktív tag
P*L****
-
Laraxior
titán
Tegnap reggel a hatalmas ködben nekem is sikerült megfognom valami istentelenül nagy kátyút, ráadásul a vasúti átjáróban a két sín között.... hiányzott az aszfalt Akkorát csattant a motor eleje, mondom ha most nem törött el valami akkor sosem. Kurvára megijedtem, mindez hajnali fél 5kor amikor az orromig is alig láttam, és kb 50-el mentem, viszonyításképpen az országúton 60-al, olyan fasza volt a látótávolság, a felezővonalból két csíkot láttam összesen, többet nem nagyon, felhajtott sisakkal mentem, mert irgalmatlanul ráült a köd, de az a kátyú, vagy micsoda...életveszély
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
válasz Laraxior #42055 üzenetére
Amikor havert elvittem az éjszakába egy kis szoktató útra mi is megnyaltunk egy vasúti átjárót. Az egész eléggé ki volt emelve és a tetején eltűnt hirtelen az út. elis pattant a bal oldali kipufogó tartó csavar(ahhoz van az utas lábtartó is rögzítve). Észnél kell lenni nagyon. Anno a Virago-val a Ferenciek terén találtam meg mindig egy csúnya gödröt a busz sávban.
Egyébként nem tudom, hogy bírjátok autóval. Mentem ki kötelező vizsgálatra és totál kikerülhetetlenek a dugók. Odafele a Közvágóhídtól állt a sor, meg a Budaörsinél is szét van túrva minden. Visszafelé gondoltam elkerülöm és egyből a Rákóczi felé vettem az utam, ahol meg az 1-es villamos meghosszabbítása miatt 1-1 sáv. Hamar kikecmeregtem motorral, de én tuti agyérgörcsöt kapnék ha ezt nap mint nap végig kéne ülnöm autóban.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Laraxior
titán
Én csütörtökön megyek autóval... már töltőn van az akksija, kerekeket is fel kell fújni, a másfél hónap alatt egy kicsit odalett az autóm Felé se néztem szegénynek
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Archer
őstag
válasz Something_ #42048 üzenetére
Az ilyen marhán nem nagyon segített volna.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
pakriksz
őstag
válasz Bogyó bá' #42046 üzenetére
minden lassításnál elsőnek a kuplungot húzza meg, gurulásnál is behúzott kuplung...
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
tboldi
nagyúr
A téli "álom" előtt szeretném a láncot lefújni valami spray-vel. A garázsban találtam is egy ilyen Motip márkájút. Kérdés: használhatom nyugodtan, vagy ez az inkább ne kategória?
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
30z.Samu
félisten
Sziasztok! Szeretném kikérni a segítségetek, én úgy voltam vele, hogy ráér tavasszal, de ismerős szerint nem árt idejében elkezdeni körülnézni. Jelenleg B-s jogsival vezetek egy 50-es 4 ütemű erőművet, de tavasszal szeretnék kategóriát váltani. Először B125-öt szerettem volna és egy 125-ös gépet, de rájöttem (nem ment hip hop ), hogy vicces, de sokkal olcsóbban jövök ki, ha leteszek egy A2-t és veszek egy 250-400ccm körüli gépet. Ebben szeretném a segítségetek kérni, hogy el tudjam dönteni, lényegében milyen motorra van szűkségem. Én alapjában véve szeretek pakolászni, tehát ebből kiindulva az lenne a célszerű, ha robogót vennék. Viszont kacérkodom azzal is, hogy váltós gépet veszek, de nem tudom, hogy van-e olyan, aminél megtalálom ezt a praktikusságot, mint a CVT-s társaknál. Mai nap folyamán nézegettem hirdetéseket kíváncsiságból, de nem tudom hogy ebben a kategóriában melyik a legmegbízhatóbb. Robogóknál néztem Burgmanokat, Majákat...ja igen, alapvetően japán párti vagyok. Igaz, egy Scarabeo 50-essel mentem először, szerettem azt is. De ha találok olyan váltós motort, amit szintén meg tudok pakolni, nekem az is jó. Száz szónak is egy a vége, olyan gépet keresek, ami leginkább nekem való, de annyira nem sietek, mert csak tavasszal kezdem el a jogsit. Köszönöm előre is segítségetek!
Sic Parvis Magna
-
30z.Samu
félisten
válasz Something_ #42064 üzenetére
Hogy mennyi a keret, az még nem dőlt el, tavaszig gyűjtök, amennyit csak tudok. Olyan 300-400 ezer körül gondoltam elsőre, meg ugye a jogsit le kell tenni. Azt is tavaszra tervezem, a motorra szánt át az csak kiinduló pont, lehet, hogy sikerül picivel többet is összeszedni. De újra sajnos nincs pénzem. Igazából javarészt a városban lenne használva melóba járásra, meg ha esetleg dolgom akad, akkor BKV helyett motorra pattannék. De ha már van egy nagyobb motor alattam, azzal már el tudok képzelni kisebb-nagyobb túrákat is, ha kedvem tartja.
Sic Parvis Magna
-
30z.Samu
félisten
válasz Outlander #42067 üzenetére
Igen, erre rájöttem már, hogy az A2-t kell leraknom, mert a B125 nem igen éri meg. Hiába olcsóbb a jogsi, a motor ára horror a kategóriában. Pontosabban van olcsóbb, de tuti hogy alsó hangon ráköltöm megint a vételárat. Az A-t nem merem megcélozni, mert nem tudom összejön-e rá addig a pénz, egyenlőre A2, aztán ha összejön úgy, akkor A.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
pakriksz
őstag
válasz 30z.Samu #42068 üzenetére
az A kb 20k-val szokott drágább lenni az A2-nél, az is azért mert több a kötelező óraszám, az óradíj ugyan annyi szokott lenni mindegyik kategóriában.
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
spammer
veterán
Az "A" jogsihoz kell még 2 éves motoros jogsi, nem? Tehát nem lehet egyből korlátlanra menni.
„A feketébe öltözött ember a sivatagon át menekült, a harcos pedig követte."
-
30z.Samu
félisten
-
válasz 30z.Samu #42081 üzenetére
Az oktatásra, ha a suli nem tud adni akkor számolni kell a bukósisakon felül protektoros kabátra, nadrágra, boka fölé érő lábbelire és kesztyűre.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
30z.Samu
félisten
válasz Something_ #42082 üzenetére
Nadrágom, kesztyűm, sisakom van. Már csak a kabát és a cipő hiányzik.
Sic Parvis Magna
-
Something_
őstag
Ez a gép egy mestermunka: BMW S1000RR - 2015.
-
30z.Samu
félisten
-
canniball
nagyúr
válasz 30z.Samu #42070 üzenetére
Ahogy nézem 20, max. 30k a difi a két jogsi között, szvsz nem is kérdés hogy korlátlanra nevezz be, ha később nagyobbra vágynál ennek többszörösét kéne kifizetned az A-ért. Inkább halaszd 2-3 hónappal későbbre a gépcserét.
Ami a motort illeti én nem tudok tapasztalaton alapuló tanácsot adni. A logika alapján (mivel a váltós gépek vagy dobozzal vagy hátizsákkal lesznek teherhordók) ha neked fontos a pakolhatóság akkor maradj a robogónál. Viszont mivel a motorozás abszolúte nem logikus dolog én azt tanácsolnám először próbálj ki egy váltóst avagy várd meg a tanfolyamot ahol úgy is ilyenre ülsz, aztán majd eldöntöd magad hogy merre tovább.
"Már csak a kabát és a cipő hiányzik."
A tanfolyamon elég egy magasszárú cipő/bakancs, ami tartja a bokád. Persze előbb-utóbb mindenképp ajánlott egy motoros lábbeli beszerzése!https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
30z.Samu
félisten
válasz canniball #42087 üzenetére
Igen...nekem is a robogó tűnik a legésszerűbbnek, azon is agyaltam, hogy lerakom robogóval a vizsgát és szia, úgy se fogok nagyon mást venni magamnak. De ki tudja mit hoz az élet, lehet, hogy majd kedvem támad néha néha megkergetni egy váltós motort és akkor korlátozna a jogsi. Meg korlátlant azt hiszem nem is lehet robogóval lerakni, csak az A2-t.
HGabor89: Igen, szerintem a 250-es robogó elég is lenne, nem versenyezni kellene a gép. Csak hogy ha úgy adódik legyen még tartalék paci. Első sorban közlekedési eszköz, az már más tészta, hogy néha az 50-essel is elmegyek gurulni egyet.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
canniball
nagyúr
válasz 30z.Samu #42089 üzenetére
Nem terepem a robogó front, de gondolom (a váltósokhoz képest) elég szűkös lehet azon gépek palettája, amelyek megfelelnek az A kritériumának. De ahogy írod is: felesleges is lenne keretek közé szorítanod magad.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
canniball
nagyúr
válasz 30z.Samu #42091 üzenetére
Nem azt mondtam hogy nincs nagy köbcentis robogó, hanem hogy nem sok van. Ha a Honda Integrára gondolsz akkor az műszakilag nem felel meg az előírásoknak, mert csak 35kW-os (min. 40kW kell). De a 800-asok között lehet akad olyan amelyik tudja a 40kW-ot, ezt a robogós topikban biztos jobban vágják. Hogy az A-hoz mi az előírás az más kérdés/azt nem tudom; de most őszintén: kinek jutna eszébe 800-as robogón vizsgázni? No meg hány iskola venne csak azért ekkora robeszt, hogy majd néha beesik egy emberke akinek erre van szüksége?
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
DigitXT
nagyúr
válasz Bogyó bá' #42092 üzenetére
Gyorsan rákeresve, A2-t is lehet. De (szerintem) semmi értelme.
Minek még egy korlátozás? Aztán ha megunja a CVT-t, új jogsi?Eleve 25 évesen "A" és kész! Nincs kérdés... Ha nincs +20 eFt-ja,
ugyan miből akarja a leendő mocit fenntartani? Pitiáner összeg,
ha csak a motorok vételárát (ill. karbantartási költségeit) nézzük.Amit ezen megspórolt azt elköltheti a... Várjál: egy új gumi kijön?
Néhány tankolás? Esetleg egy motoros kesztyű? (Eredetvizsga?)Azt ne mondja senki, hogy 20K-ból érdemben jobb vasat vehet.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
polimorf
tag
Na, most került pont a Romániai jogsi elvétel ügyére.Ma kaptam egy ügyzáró okiratot, miszerint én átvertem az itteni hatóságot akkor mikor új jogsit csináltattam. Ezért 130 € bíságot szabtak ki. Fellebbezni nincs értelme mert a bíróságon úgyis megszívnám. Szóval nem marad más 15 naon belül be kell fizetnem a 130 €-t.
Ez mindenképp szívásMár nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Apple iPad Air 13” (M2, 2024) - a méret a lényeg
- Milyen monitort vegyek?
- EA Sports WRC '23
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Napelem
- BestBuy topik
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Kompakt vízhűtés
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen