Hirdetés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Videós, mozgóképes topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Házimozi haladó szinten
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Gaming notebook topik
- Objektívek topikja
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen egeret válasszak?
Hirdetés
-
Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
ma Mindegyik telep nőtt, legtöbbet az iPhone 16 Pro hízott.
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
Silent Hill 2 Remake - Középpontban a PS5-ös kiadás
gp A sokak által várt felújítás premierje már nincs vészesen messze.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz Bogyó bá' #42750 üzenetére
Én is végignéztem. Volt amit meg sem próbáltam volna. Függ attól, hogy egyedül vagyok, az ember mérlegel. Még így is lassan haladok. X9-el tag mögötte egy kisebb gyerek aki nem is látszott és alig érte át a tagot úgy otthagyott mint a sicc. Rossz volt nézni ahogy centizett.
Ilyenkor gondolom magam lassúnak.
Nézőpont kérdése mi a furakodás mi nem és ki mit vesz durvának. Autóból máshogy látszik. 1x beálltam a pirosnál a busz meg a kocsi közé bnőmmel. Ilyet szól ez közel van. Elnézek jobbra és fél kartávolságra nézett rám a buszsofőr, mondom szívem van még 3cm a buszig. Nekem nem tűnt problémásnak a dolog, mire ők megmozdultak én hét határon túl voltam. Azt nagyon nagyon utálom ha mész előre és akkor lesz zöld. Ezt is mérlegelem. Vagy az éppen pirosra váltó lámpára érek oda és megyek vagy ha van is hely de esélyes a zöld akkor nem lavírozok. Egy mozgó kocsisor között menni nem egy kellemes érzés.Na kész a vidi. A vidin épp akkor lett zöld amikor odaértem, de utassal lomhán áll meg, vagy megyek vagy gubanc lehet a fékezésből. Maradt a "kövér gáz".
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Kolondrum #42751 üzenetére
Nem tecc a tiéd sem, igaz, nem éppen optimálisak a fényviszonyok. Arra gondoltam, hogy a jövő nyári erdélyi túrát már végig kellene kamerázni. De nem, marad a megállás sűrűn és a fényképezés MILC-cel, jó objektívekkel.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
citkar
addikt
válasz Kolondrum #42748 üzenetére
Egy elem nekem is megrepedt, de az eladó küldött újat (kettőt is cserébe).
(#42750) bogyo112 :
Ismerős terepen mentem.
Lehet más beállítással jobb lenne gyorsabb tempónál, mert fullHD 30fps-re állítottam és HD-ben 60 fps-sel jobb lehet, majd kipróbálom.
De hát 130-nál már nehezebb jó képet csinálni szó mi szó.(#42752) bogyo112 v:
Ha nem 30 ezerért veszel kamerát, hanem 130-ért, akkor már szerintem jobb videókat lehet készíteni[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz citkar #42753 üzenetére
Te nagyon türelmetlen ember vagy. Ennyi jutott eszembe. Még mindig tartom magam ahhoz, hogy én békésen járok kelek. Amikor a szaggatotton mész 56-al és szinte tolod őket, hogy engedjenek el, azt én nem, amiikor úgy alakul, hogy mehetek megyek, de direkt nem csinálom.
bogyo112! Akkor goprot kell venni. Amúgy még meg sem néztem miket lehet állítani a kamerán. Gomb lenyom és felvesz.
-
félisten
Más:
Ugye ha berakom 1-be és kiveszem a gyertyákat és gurítom akkor kis mozgással érek el gyors hengermozgást és ha 6. ba rakom akkor meg alig mozognak. ergo 6.ba többe kell tolni ahhoz, hogy legalább 1x a hengerek bejárják a teljes útjukat.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Kolondrum #42755 üzenetére
Így igaz. Nagyon jó a 6.
(#42754) SymbianOS: GoPro-ra nem telik, de a MILC-et szívesen felszerelném egy tartóra, az is tud fullHD videót, csak sajnos az enyémet nem lehet távirányítani (távolról/mondjuk egy kormánykapcsolóról indítani/megállítani)
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
citkar
addikt
válasz Bogyó bá' #42756 üzenetére
A Polaroidom sem távirányítóval kezelem, de ebben az a jó, hogy tok nélkül is vízálló és nagy a gomb (amit el kell húzni) az indításhoz.
Nagy tempónál biztos drága cucc kell a jó felvételhez, de én sem sietek mindig ennyire. Hát ha nem válna be annyiért biztos el tudnám adni, mint amennyit kiadtam rá, de szerintem elég lesz, főleg azért, mert így ahogy van akár búvárkodhatsz vele és én minden nyáron lemegyek a mocival egy tengerpartra, bár búvárkodni nem próbáltam, de ha rászánom magam jól jöhet.
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz DonThomasino #42747 üzenetére
Rosszul látod! Itt van a kezemben a tavasszal kapott Shox katalógus.
AGV K4 EVO 69.900 Ft most 53.900Ft
AGV Skyline 99.900 Ft most 69.900 , 74.900FtSzóval valósak az akciók!
AGV sisakra kitérve a Numot felnyithatót néztem (80-90eFt) annyiért -nekem- kicsit bazárinak tűnt. Összeszerelés,mechanika,kinézet stb,én biztos nem adnék ki annyit érte.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DonThomasino
veterán
válasz -Mosquito- #42760 üzenetére
Ja 53.900 kb annyi az ára egy normális boltban ha megnézed...
MÁS: Revzilla szállít Magyarországra nézte már valaki?
[ Szerkesztve ]
" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
-Mosquito-
őstag
válasz DonThomasino #42761 üzenetére
"Bár úgy látom jó magyar szokás szerint felnyomták az árát.
Aztán tálalják hogy mekkora akció."Katalógus szerint annyiról,ennyi lett. Olcsóbb lett? Igen. Linket kérek,hol az a normális bolt.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
válasz -Mosquito- #42762 üzenetére
Gondolom a Revzilla árat nézte csak azt elfelejtette, hogy az US webboltok nettó árakat szoktak feltűntetni mivel ott államonként eltérő az áfa.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Archer
őstag
válasz DonThomasino #42761 üzenetére
Német, angol árakat érdemes nézni ha már külföld, amerikai nem mérvadó.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
DonThomasino
veterán
válasz -Mosquito- #42762 üzenetére
2009 es de itt 56.
[ Szerkesztve ]
" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
válasz DonThomasino #42766 üzenetére
Azóta sok víz lefolyt a Dunán. Többek között volt áfa emelés is, na meg 5évnyi infláció
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
kcsa
veterán
-
válasz DonThomasino #42768 üzenetére
Bírom amikor valaki nem értelmezi amit ír a másik csak kiragad 1 szót.
(#42770) Polemius: na igen, de volt az még rosszabb is. A benzinár is volt 450 ami mint tudjuk szeret kihatni más termékek árára is.
Minden alapvető dolog drágult. Volt ami a többszörösére is. Amit megúsztunk anno 20-25k forintból az most majdnem 40k-ra jön ki havonta.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Something_
őstag
Nah, tegnap elraktam az RR-t téli álomra vidéken, nagymutteréknál. Tőlem 50 km-erre :-(
Teletankoltam 100-as benyával (nem tudom, hogy számít-e, mióta nálam van, mindig 100-ast tankoltam bele), lemostam szépen, elől-hátul fel van emelve, gumik is lemosva, oldalfal lekezelve.
Akkut kiszedtem, le van takarva alaposan lepedőkkel. Garázsban van, nincs csapadék (eső, hó, stb), fedett, viszont nem fűtött. Gondolom ez sem okozhat nagyobb bajt.
Betömködtem még a ram air nyílásokat és a kupoffot.Kihagytam valamit? Hűtőfolyadékot elfelejtettem beméretni, remélem jó.
Mikor szokott lenni tartós 8-10 fok 9 és 21 óra között? Március vége, április eleje?
-
BoB
veterán
válasz Something_ #42772 üzenetére
Én mondjuk azért azt megnéztem volna hogy van-e fagyálló a hűtőfolyadékban, ahoz elég letekerni a kupakot és beledugod az ujjad, ha csúzsós akkor jó...
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
félisten
válasz Something_ #42772 üzenetére
Ez is egy örök vita téma. Ki hogyan rakja el. Injectorhoz is biztosan van okosság téilire.
Felénk a karbiból leengedjük e a benzint vagy sem téma az örök. Le: Igen mert megeszi a gumitömítést
Ne: Mert kiszárad a gumitömítés.
Én mondok 3.-at: Nem, mert tavasszal amúgy is újat kap.
A 100-as benzinnel sztem semmit sem érsz. Inkább tankolnám tele és toltám bele a benya tartósítót.
Akku meg töltőre hetente 1x karbantartani. Az nagy luxus lenne, hogy tavaszig töltőn lenne ami full töltöttségen tartja.[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
Elfelejtettem. Utólag néztem a használati útmutatóba, nem olyan könnyű. Mármint le kell venni a jobb oldali elemet. Sajnos dec 24-ig esélytelen, hogy meg tudjam nézni a motort, nagyfaternek meg nem szólok, hogy essen neki, mert körbevágja a műanyagot vazze
SymbianOS: eddig mindenkitől azt hallottam, hogy a 100as benyát meghálálja a gép. Kb 1000 km-t mentem vele mióta megvettem, 6,2-7 literre jött ki az átlagfogyim, ez 90% Budapest.
Azt is olvasgattam, hogy a gumiból kell leengedni, nem kell leengedi.. Új gumik vannak rajta, jót akarom nekik, de nem tudom, hogy mivel okozok rosszat
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Ez a kép csak azért volt érdekes, mert nem azonnal láttam meg az autót előzés közben, semmi másért. Másik: Mentem haza épp aznap jött meg a kamera, tehát még nem volt nálam és egy banya kályhaezüst autóval jön velem szembe, én haladtam kb 20-al, mert mit látsz? Veled szembe a másik "sávon" (mellékúton amúgy) halad egy autó fények nélkül. Erre bevág elég mert ő bekanyarodik. Még láttam, hogy a megállásig csak a féklámpa működött neki, mert azt nem lehet kikapcsolni. Álltam is ott mi legyen, de mondom otthon a kamera. Legalább 4 ilyen felvételem van ahol index és fények nélkül kanyarodnak le valahova. Nem baj egészen addig még ezért rá nem baszok 1x.
Tavaszra ezek remélem elfelejtik ezt a szokást.HGabor89! A gumi téma új!
-
-Mosquito-
őstag
Letakarítom,teletankolom sima 95,gumit + 0.1-0.2 többet fújok. Középsztender,gumik alá fa,kipuffot bedugom. Letakarom a masinát. Aksi ki majd ráteszem töltőre ha kéri. Ennyi. Februárban veszem elő nem hiszem,hogy tönkre megy valami a ~3hó alatt.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
félisten
válasz -Mosquito- #42778 üzenetére
Pedig hányan járhattak már pórul tavasszal amikor nem indult. A legtöbbet be se viszik. Sőt eszi a nyirkos levegő, stb stb.. Kevesen viszik be meleg helyre és takarják le, amit meg leírtál valaki szerint beteges (persze az nem ide ír).
[ Szerkesztve ]
-
Archer
őstag
válasz Kolondrum #42779 üzenetére
Azért nem cukorból vannak ezek, hogy "megegye" a nyirkos levegő, pláne egy sportmotort, ami alu meg műanyag az egész. Ok, ne rohadjon egész télen kint a zimankóban, de ha száraz helyre be van rakva, meg a szükséges dolgok megcsinálva rajta, az már ok. Aki egy félmilliós-milliós értékű motort még le sem takar télire (nem mindenkinek van lehetősége fedett helyre tenni), az egy igénytelen barom.
Szerintem inkább a garázs fűtése a luxus, illetve ha a jó kis sózott havas latyakos kocsival beállsz a meleg garázsba, sokkal jobban fogja enni a karosszériát mint egy fűtetlenben vagy esetleg egy falak nélküli "tető garázs" alatt. Tőlünk északabbra azért nem mondom, hogy hülyeség de vannak már nagyon jó állófűtés rendszerek autókhoz (Webasto és társai), akkor meg minek fűteni az egész garázst.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
PoLizei
aktív tag
Én kutyasétáltatás közben szoktam nézni egy TDM900-at, ami télen-nyáron letakaratlanul áll egy ház előtt. Úgy vettem észre, hogy parkolóhely-foglalónak is használják, mert amikor nincs ott az autó az úttal párhuzamos, öbölszerű parkolóban, akkor betolják a közepére. Télen hó alatt elég szar látvány , de igazából nem látszik a motoron a ridegtartás. Kicsit kiglancolva simán meg lehetne hirdetni fűtött garázsosnak
P*L****
-
Yoshida
aktív tag
válasz PoLizei #42781 üzenetére
Én szombat, vagy vasárnap akartam elgurulni a céges mélygarázsba téli pihenőre, de állandóan esett, vagy vizes volt minden, inkább maradtam...
Most kint áll a kertben még mindig, igaz, legalább le van takarva. másfél hete mentem utoljára vele, akkor raktam fel a markolat fűtést, és azóta áll, úgyhogy minden adott egy jó kis akksi lemerüléshez De állítólag ez az oxford fajta fűtő nem tudja lemeríteni az akksit, mert 11V alatt kikapcsol, meg nem engedi bekapcsolni, ha nem jár a motor.
Kamera: Nekem a gopro 3+ is béna szürkületben, vagy nagyon erős felhős időben, egyszerűen ha nincs elég fény, akkor a mozgó részek elmosódottak. Ha sisakon van a kamera, akkor még elmegy, de bringán a vázra rögzítve pl. épp hogy csak használható valamire. (nyáron fénybe viszont bringa vázon is tűéles a kép, rendszámok leolvashatóak egész messziről is)
Amivel lehet játszani, hogy nagyobb látószöget beállítani, akkor nem kell annyi fény neki a jó felvételhez. A gopronak ez egy nagy előnye, superview beállításnál kb 170 fokos a látószög széltében, és föl-le is nagyon nagy. Viszont így meg eléggé picik az elötted történő dolgok.Ez talán általános minden kameránál (fizikai törvényszerűség ), de 5-10 foknál már alig felét, 2/3-át tudja felvételi időben, mint melegen.
[ Szerkesztve ]
-
Archer
őstag
válasz Yoshida #42782 üzenetére
Sony is tud 170 fokot. Én is többnyire úgy használom csak ugye ilyenkor eléggé "meggörbíti" a képet, onboard felvételeknél mondjuk szerintem nem különösebben zavaró, máshol már nem előnyös. Egy valami nem tetszik a Sonyban, ugye azért melegednek elég jól ezek a kamerák és a vízhatlan tok hűvösebb időben belül elkezd a lencse előtt párásodni, olyankor egyszer ki kell belőle engedni, utána jó lesz, csak van amikor elfelejtem aztán már csak otthon a gépen látom, hogy sz@r lett az egész felvétel
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
félisten
Nem kis logisztikai feladat volt, de átforgattam azokat a hengereket.
-
félisten
Erre mit érdemes reagálni? Még életben nem kaptam ilyet.
Tájékoztatjuk, hogy a 2003. évi LX. törvény rendelkezése értelmében 2015. január 1-jétől megváltozott a
biztosítási szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos adatkezelési szabályozás, melynek célja
az ügyfelek érdekeinek védelme a biztosítással való visszaélések megakadályozásával. Ennek érdekében
társaságunk az alábbi adatokat kérheti más biztosítótársaságoktól: a szerződő, a biztosított, a
kedvezményezett és a károsult személyazonosító adatait; a biztosítandó vagy biztosított vagyontárgyak,
követelések vagy vagyoni jogok beazonosításához szükséges adatokat; a biztosítandó vagy biztosított
vagyontárgyakat, követeléseket, vagy vagyoni jogokat érintően bekövetkezett biztosítási eseményre
vonatkozó adatokat; a megkeresett biztosítónál megkötött szerződés megkötésével kapcsolatban felmerült
kockázat felméréséhez szükséges adatokat; a megkeresett biztosítónál megkötött szerződés alapján
teljesítendő szolgáltatások jogalapjának vizsgálatához szükséges adatokat. A megkeresésnek tartalmaznia
kell az ott meghatározott személy, vagyontárgy vagy vagyoni jog azonosításához szükséges adatokat, a
kért adatok fajtáját, valamint az adatkezelés céljának megjelölését. A megkeresés és annak teljesítése nem
minősül a biztosítási titok megsértésének. Amennyiben Ön jelen levelünk kézhezvételét követő 15 napon
belül az adatkérési lehetőséget írásban visszautasítja, társaságunk fent részletezett adatkérési
jogosultságával nem élhet más biztosítótársaságok felé.bogyo112! Leengedtem az olajat, flexel felnyitottam, tőben levágtam a két dugattyút és megcseréltem őket, kapott egy taknyolt hegesztést, purhabot a rés és szépen dübörög. Igaz 2l/perc az olajfogyija, de megy.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Outlander #42788 üzenetére
Ami nem látszik (még), hogy az előzés nem zárón történik, ismertem a terepet. Tételezzük fel nem zárón előzöm, max arra érkezem meg, sebesség oké. Semmi mást nem látsz ami arra intene téged, hogy nem így kéne menni? Én már 1000x megnéztem a teljes anyagot. Ti mit mondtok.
Lassítani próbálom vegassalk, igaz nem 60fps-be vettem, aki esetleg tudja hol kell szívesen fogadnám.megvan.Bogyo! Jó az hidd el. Na szerkesztem.
[ Szerkesztve ]
-
Outlander
őstag
válasz Kolondrum #42789 üzenetére
Mondjuk ha 6mp több lenne, akkor lehet h tudnék még mondani valami.
Nem tudom, kanyarban sem illik előzni, pláne ha záró vonal van... már ha azt veszem h a videó az előzés utáni résztől játszódik..szabad előzni van is ilyen kresz kérdés.
Ebben a 6mp-ben amit megosztottál, semmit nem látok.. ÉN.[ Szerkesztve ]
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
félisten
válasz Outlander #42791 üzenetére
Én sem láttam semmit a következő 2 másodpercig. Tervem szerint hipp hopp megelőzöm a szaggatott részen, az egy dolog, hogy a hosszára nem jól emlékeztem... A kisbusz mögöttem eltűnt mire megálltam, mert hát megálltam. Ha megnézed amikor megyek a kanyarban belátok a busz elé és semmi nem jött, persze mert már takarásban volt nekem, azért is mertem előzni. Ha fékezek beleszállok a buszba, maradt a kövér gáz. Az időt érdemes nézni mennyi alatt ment végbe. Mindig tanul vmit az ember.
[link][ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
DigitXT
nagyúr
válasz Kolondrum #42792 üzenetére
Látom, már tárgytalan, elvacakoltam a Chrome bővítménykezelőjével
(gondoltam letöltöm a vidit, hátha kikockázva kell észrevenni valamit),
de ha hiszed, ha nem, a következő sorokat még előtte írtam.---
Veszélyesnek érezném ekkora tempókülönbséggel megérkezni az előzendő
jármű mögé, azt tudván, hogy nem tudom, jönnek-e szembe: a mozdulatban,
ahol véget ér a videó, az van benne, hogy kinézel ÉS előződ. Az nincs, hogy
ha esetleg mégsem nyerő a szitu, akkor vissza tudnál állni a furgon mögé.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
Outlander
őstag
válasz Bogyó bá' #42793 üzenetére
Azt én inkább buszöbölnek nézem, és azért szaggatott ott, h a buszt ki lehessen kerülni.
Ettől persze... ugyanúgy büntis mutatvány, mert nem volt előzés feloldás tábla...Mindamelett nehogy már ilyenekről beszélgessünk egy motoros topikban, jó tudom, soha senki semmiért, de akkor is, motoros topik...
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
félisten
válasz DigitXT #42794 üzenetére
Jó hogy nem néztem ki mert a kanyarban arra a megállapításra jutottam, hogy nincs semmi előttem.
Ez a záró nem záró meg hát istenem, örülni kéne, hogy a szaggatottra próbáltam belőni a dolgot. Nem mondjátok, hogy ti mindig szabályosan mentek? 1m-t nem lehetne akkor haladni, minden vagy záró vagy előzni tilos.[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz Kolondrum #42792 üzenetére
Opel Combos már látta,hogy balf@x leszel,fékezett/lehúzodott.. Gyorshajtás,zárovonalon előzés.. Majdnem meglett. Utaljak neked is koszorúra 300Ft-ot,mint Integrának?! Már törölted is a videót.. Hagyd fent okoljunak/tanuljanak belőle itt meg a Sport motoron is.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz Kolondrum #42796 üzenetére
Én pont leszarom a zárót: nem én festettem. Majd ha megbüntetnek: IJB!
Ellenben csináltam már hasonló (már bocs, de) baromságot, és majdnem
ottmaradtam: jobbos kanyar, záró (), agresszív stílus, szóval gondoltam
egy kövér gáz és már át is ugrottam az előttem "tötymörgőt". Meg a nagy
lóf*szt: ahogy kiraktam a motort, azt vettem észre, hogy jönnek szemben,
uis még bukkant is. Szóval jobbos-bukkan-záró, "infó nélkül" előzni: necc.
(Minden jó, ha vége jó, fülem-farkam behúzva a két autó között a vonalon.)Nem tudom megnézni még egyszer, mert közben törölted, de én ezeken a
a felvételeken nem éreztem azt, hogy a jobbosból kijövet eleget láttál volna
a furgon elé, mivel az már baromi messze volt. Ez csak akkor működik, ha
közvetlenül mögötte mész, és úgy nézel elé - úgy kisebb szakaszt takar ki.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
félisten
válasz -Mosquito- #42797 üzenetére
Látta hát hála égnek. Ha nem látja nukku hely. Ha megnézed a korábbi videókat is törlöm (akár hónapokkal korábbikat), mert csak gyűlik és nem kell.
DigitXT! Gondolom felvétel nincs. Meglestem volna.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz Kolondrum #42799 üzenetére
Az oké, csak úgy nehéz beszélgetni róla, hogy törlöd.
Mondjuk annyit nem ér az egész. Mindenki hibázott már:
jó esetben nem lett (nagy) baj, rossz esetben... Hagyjuk.
(Elég az hozzá, hogy ha ez már egy "régebbi" eseted és
azóta végiggondoltad, legközelebb nem így csinálod...)Ui: záró és záró közt is van különbség: hivatalosan nincs,
az életben meg van. Ami azért van ott, mert mondjuk egy
bukkanó, vagy furcsa kanyarkombináció miatt NEM látsz,
azt illik "megtisztelni", mert ha nem, az orosz rulett.Gondolom felvétel nincs. Meglestem volna.
Nincs sajnos, pedig tanulságos volt... Kicsit bazmegoltam
utána, hogy ezt most miért kellett. Nem is siettem amúgy.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen