Hirdetés
Hirdetés
-
Nem tetszik a szervergyártóknak a sok egyedi dizájn
ph Eddig az Intel és az AMD meglehetősen finoman bánt a partnereivel, de most nem túl nagy az elégedettség a formálódó változásokkal.
-
Derült égből villámcsapásként itt a Galaxy S24 FE
ma A Samsung álmos délutáni sajtóközleményben jelentette be az Exynos 2400e-vel szerelt új telefonját.
-
Elnyomja a riválisokat a Visa, beperelte az USA
it A betéti kártyák piacának monopolizálásával vádolja az USA a Visát.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
torzo
őstag
válasz jaktib #41718 üzenetére
200-as robival (Aprilia Sportcity) kezdtem 7 éve a motorozást. Fél év után Honda Hornet 600, újabb egy év múlva Honda Varadero 1000. Innen már nem kívánok továbblépni. Sőt!
Mai napig nosztalgiázom a robi után. 2.5 lityis fogyasztás, 100-ig szinte minden autót lealázó gyorsulás, fordulékonyság, könnyű kezelhetőség.
Imádtam a Hornetet is, de az teljesen más kategória volt. 100 km/h 3.3 sec alatt!!!! 8000 alatt átlagosság, felette brutalitás! Sajnos, túrára számomra kényelmetlen volt a termetem miatt, ezért volt a váltás Varaderora.Szóval, ha munkába járás és gazdaságosság a fő cél, maradj a robinál! Az a leggazdaságosabb!
Ha már túra is befigyel, 600-alatt ne vásárolj, mert hamar kiderül, az 500-asok gyengék.
600 felett viszont már nem kell nézegetni, csak ha a termet kívánja. Esetemben ez volt az indok (187 cm, közel 1 mázsa). Egy jó 600-as már mindenre elég! (pl. Yamaha Fazer, Honda Hornet, CBF 600)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest