Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz ujskodas #4150 üzenetére

    megbízhatóság meg alkatrészárak?
    milyen alkatrészekre gondolsz?
    fékbetét? kuplung? féktárcsa?
    egy normálisan karbantartott, utcai sornégy 600 as motorban kb 50- 70 000 km ig nem kell csak olajat, gyertyát, láncot meg szűrőt cserélni. Utána jönnek kb a a féktárcsák, hátsó rugóstag felújítása, szelepkorongok, vezérműlánc, meg apróságok. Azokat meg te is meg tudod nézni, mi mennyibe kerül. De alapvetően nem lehet kijelenteni mi a drágább, mi az olcsóbb.
    Választhatsz utánygyártott és gyári között. az utóbbi mindenhol horror egy magyar embernek, viszont pl a yamaha fékbetétei baromijók (mind hidegen, mind bemelegedett állapotban ugyanazt tudják, utángyártott nem ilyen), de nem tudnám kijelenteni mi olcsóbb, meg mennyivel, annyi lehetősége van az embernek alkatrészek terén.
    A másik, kérdés a megbízhatóság. hacsak nem veszel egy 0km es motort ez a kérdés nem rajtad múlik, és nem a márkán. Márkán belül is hatalmas szórások vannak, éppen mi hogy sikerült melyik szériában, de hatalmas bajok nincsenek. Az előző gazdákon, a használaton illetve a karbantartáson múlik minden.
    Sajnos ez a kérdés nem ilyen egyszerű, hogy azok jók, azok meg nem jók.
    Inkább onnan kéne elindulni, hogy mire lesz használva a motor, és annak megfelelően választani vagy igáslovat, vagy nemtom mit, amit érzel.
    értelemszerűen az igásló km re vetített költsége alacsony, és nem használ olyan technológiákat, ami miatt ne lehetne felújítani, míg egy sportmotor, ha elkopik azt sokszor nem érdemes felújítani, hanem lehet kukába dobni az egész blokkot. Ilyen különbségek vannak.

    Explosión de dos tiempos

Új hozzászólás Aktív témák