Hirdetés
Hirdetés
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
E61 blog 2. rész
lo [Előző rész]Folytatnám a történetét a E61-nek. A sztereotípiákkal ellentétben még nem kerültem anyagi csődbe, és nem...
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
eszgé100
őstag
válasz Bogyó bá' #38405 üzenetére
En tavaly hataroztam el, hogy lesz motorom, nem tudom miert tartott nalam is 25 evig, hogy megjojjon hozza a kedvem? Valahogy ugy kezdodott, hogy tavaly kicsereltettem a jogsimat uk-ra, es abban mar eleve benne volt az A kategoria (korlatozva 3 kereku gepekre, amikbol amugy rengeteg van itt), de persze egybol beleultette a bogarat a fulembe, hogy jobb lenne kocsi helyett inkabb egy seggraketara ulni. Persze haverjaim adtak is alam a lovat rendesen szoval kb egy evig ment a gyujtogetes, motorra, jogsira meg a sallangokra, es ugy nez ki, hogy jovo honapban mar meglesz a direct access (korlatlan A otthon?) vizsgam is, aztan mehetek turazni vegig a tengerparton
"-Meddig tart a játék? -Amíg mindenkinek ki nem verik a fogát..."
-
Archer
őstag
A gyári automatán feszít, erre meg időnként rá kell nézni, esetleg húzni rajta, nem mondanám sufni megoldásnak csak odafigyelést igényel. Aztán lehet jó darabig működni fog csak én a 18e km-t kevesellem, azért ez nem egy hűde futásteljesítmény.
yodamastah: ahogy nézegettem a szervizkönyvet, a gyárit is először be kell állítani valami spéci szerszámmal, mondjuk az utána már teszi a dolgát.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
PoLizei
aktív tag
Én 18 évesen megcsináltam a jogsit motorra, mert ez jóval olcsóbb volt, mint autóra. Ez akkor volt, mikor még csak sima A kat. létezett, és 16-17 (?) éves kortól adták! Persze nagymotorra nem volt pénzem annyi idősen. Később meglett a B-s papír, lett autóm, és a motor nem érdekelt, sőt úgy voltam vele, h elég veszélyes közúton autóban is, kell a francnak motor . Aztán kb. 40 évesen kattant be, h ha most nem veszek egyet, akkor később már biztos nem fogok, és akkor sosem tanulok meg motorozni (kapuzárás? ) Így ez a 2. szezonom az SV-vel
P*L****
-
yodamastah
őstag
válasz Archer #38407 üzenetére
Igen, de az ape-t neked kell utána kell állítani később. És ezért nem fogod szétszedni, rátekersz egy kicsit aztán csá. Én úgy csináltam, hogy addig kitekertem amíg el nem kezdett zörögni, majd rátekertem kicsit hogy abbahagyja. Aztán pár ezer km és amikor újra zörgött rátekertem megint. Végülis ezt csinálja a gyáriban is a rugó
750ben ha oda lesz a feszítő, lehet visszarakom az APE-t
[ Szerkesztve ]
-
AndrewTdi
addikt
Sziasztok!
Van esetleg valakinek kedvezménye a Motorlinehoz vagy a Filtershophoz? (ugyanaz a kettő).
-
Bogyó bá'
nagyúr
A kaland már meg volt, motorszereléssel kellett zárni a mai napot: elhalálozott az egyik kipufogó tűzkarikám itt Biharkeresztesen.
Némi bonyodalmak után cserélve lett, szerencsére volt nálam tartalék. Megfelelő szerszám viszont nem, azt kunyerálni kellett.[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
félisten
No a km óra részt ezzel lezártnak tekintem. Ez nálam ennél jobb állapotban nem lesz. Az óra burkolata kap még egy fekete fólia réteget a karc helyén és lefújom azt is vagy marad úgy attól függ hogy mutat. Ezt muszáj volt megcsinálni, mert beázott volna.
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
Jövő héten DID lánc szettet is kap. Az évben még gumi is kell rá az fix, szezon végén nagy átnézés suzukiéknál és megy eladóba.[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
Töprengek, hogy az sv-S helyett sv-N legyen.
Ülni még nem ültem N-es sv-n. Aki már ült mind a 2-n az mennyivel találja kényelmesebbnek az N-t?Mennyivel kényelmesebb az üléspozíció, mennyivel magasabb a kormány? Lehet még magasítani az N-es kormányt?
Az lenne a lényeg, hogy kíméljem a csuklóm. Lehet egyenes háttal ülni rajta anélkül, hogy tartani kelljen magamat a kezemmel?
Afrika Twint szeretnék, de 500 körül csak 1-et találtam, az is törve volt szerintem, mert telibe van fújva ocsmány szürkével.
500 körül csak 1 hengeres túragépek vannak, ami nekem nem jó, mivel sokat pályázok a túráim során.
600 ezernél többet nem szánok motorra, felesleges drágábbat vennem, semmivel se lenne jobb egy 1-2 millás motor.
Ugyan oda jutok el mind a kettővel. Évjárat, küllem nálam nem sokat nyom a latba.
Fene se érti miért ilyen drágák az AT-k, pedig bőven tapossák a 20 évet. Az ugyan ilyen korú tenerék meg gombokért kaphatók. Mondjuk a tenere sokkal többet fogyaszt, illetve van rájuk 1-2 panasz.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vlevi
nagyúr
válasz vendingo #38417 üzenetére
Az N-es (így képek alapján) egy teljesen átlagos naked bike.
Ilyen rajta az üléspozíció :
[link]Kormánykiemelőt szinte biztos, hogy lehet hozzá kapni. Az SV fórumon biztos többen tudnak róla pontos infót mondani, mert nekem sincs tapasztalatom, csak a google-vel keresgélek. [link]
Azt, hogy az S-en mennyire jellemző ez az üléspozíció, azt majd te megmondod, de első ránézésre nem az a kanyarban ráhasalós kép, ezért gondolom, ez az átlag [link]
Szerintem a lábtartó ugyanott van, csak a kormány más.
[link]
[link]"Fene se érti miért ilyen drágák az AT-k"
A neve miatt. Meg azért, mert a Honda nem csinált utána hasonlót. A Varadero egy nagyon jó túramotor, de nem enduró.[ Szerkesztve ]
-
polimorf
tag
válasz vendingo #38417 üzenetére
Miért nem veszel kifejezetten túramotort? Ha amúgy is túrázásra használod. Azokon az üléspozició egyenes.
Pl. Kényelmileg az enyémmel tökéletesen meg vagyok elégedve. A mostani Erdélyi túránk alatt 4 nap 2400km 2 személlyel jól megpakolva (kb. 50kg cucc) vegyes használatban amiben volt jópár autópálya is, amit szintén kényelmesen tudott, 4,3-4,7 volt a fogyasztása.
De ha nem akarsz burkolt motort, van egy naked testvére is az NTV 650 Ugyan az mint az enyém csak nincs rajta burkolat. Ezek árban is megfizethetőek. Még a kormányra is tettem egy 3cm-es magasítót mert rövidek a kezeim, Így sokkal kényelmesebb.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Ferdzsoo
addikt
Tegnap letekerünk megint egy laza 480-as kört, nagyon jó volt a csapat 11 motor volt nagyon jót gurultunk tempósan, frankó volt. Annyira komoly hogy fullra hozzászoktam a vfr-hez ez a tegnapi etap is, semmim nem zsibbadt, gémberedett el semmim nem fájt akkora király, simán felőlem még mehettünk volna egy pár km-ert.
Tavalyelőtt egy nagyonhasonló túrán a Cbf-en megahlatam alig bírtam leszállni a motorrol minden bajom volt. És még az ember azt hinné hogy a vfr-en leszel kész a sportosabb testtartás miatt...Ja szerintetek mennyire bonyolult egy első fékbetétet kicserélni. Van fent yutubon vidi direkt vfr-ről, az a helyzet hogy a magam szeretném az ilyen egyszerűbb műveleteket csinálni.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
fattyu
veterán
válasz Ferdzsoo #38424 üzenetére
Én ma mentem az első egyben hosszabbat a cbren. 300km vagy ilyesmi. hát ez kissebb mint a zx7r volt. Gugolósabb kicsit éreztem a lábam de bírható.
mentem a hullámvasutas helyre is. Repülni jóóóóó
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Integra #38425 üzenetére
Értem ez jónak tűnik, de honnan szerzek ilyen manual, google nemnagyon dobálja a használható találatokat.
Van valami spéci oldal?"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
salieri.
őstag
Sziasztok!
Adott egy Honda NTV 650, az üres visszajelzője hol működik,hol nem.
Ahogy olvasgattam a blokkban valamilyen jeladó adja meg magát...
Milyen alkatrészt kell venni hozzá?
Köszi![ Szerkesztve ]
-
citkar
addikt
válasz Ferdzsoo #38424 üzenetére
Milyen szakaszokban tetted meg a 480 km-t? Egy napra nem sok, nem kéne, hogy elzsibbadj bármin is.
haveromnak volt egy 1200 VFR-je, ami tetszett, annak ellenére, hogy a fejidomos motorok nem jönnek be annyira, de ez szép volt, bár lecserélte tavaly egy BMW-re 1200 GS-re, 250 fölött jobban érzi magát a BMW-n, szerinte stabilabb, jobb.
Én inkább kényelmesen haladok, 200 alatt, de volt 1100 km is egy napra, bár az fárasztó volt (oda tényleg jól jönne egy kifejezetten túra motor), idén a déli utat (1550 oda) már két napra osztottam el.A fékbetét cseréje nem bonyolult (mondom, hogy sose cseréltem), de többször megnéztem a szerelőnél, ha ismered mit, hogyan, akkor menni fog. Ha nem tudod összerakni, max elhívod a szerelőd.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz citkar #38430 üzenetére
A kérdés jogos, igen, autópályán pl 480km alig 4 óra.
De term. ez itthoni nemautópálya, demégcsak nem is főút. Alsóbbrendű utak. Inkább úgy mondom hogy tegnap reggel 8 és délután 5 között kb 2 órát nem ültünk motoron."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
vlevi
nagyúr
válasz Ferdzsoo #38431 üzenetére
Igen, ígyvan, kiránduláskor nem szabad egy 60-s átlagnál többet tervezni a napra, a pihenők, nézelődés, satöbbik miatt. Aztán persze, ha szorít az idő, akkor hazafelé lehet keresni egy felsőbbrendű utat, ahol behozható a lemaradásból valamennyi.
Múlthéten valamikor nekem összejött egy 600 környéke, de akkor tényleg szinte alig álltam meg, csak mentem-mentem. Igaz, sehol sem száguldozva, de azért a szerpentinek adta lehetőségeken és a saját határaimon belül mégiscsak mondhatni lendületesen (azaz tetűlassan )
De pl. pályán is 8-900km a max, amit egynap egy ember le tud nyomni úgy, hogy még utána másnap beszámítható marad. Most persze arról beszélek, amikor nagyjából a szabályokat betartva közlekedik az ember, akkor pályán, rövid pihenőkkel 100-as átlag tartható. Az ilyet általában hazaúton szokta elkövetni az ember, amikor már kicsit kivan az egész heti osztrák, horvát, satöbbi szerpentinezéstől, és már csak haza szeretne érni
[ Szerkesztve ]
-
Archer
őstag
válasz Ferdzsoo #38424 üzenetére
Féknyergeket leveszed, régi betéteket ki, megtisztítod a munkahengereket, csak utána nyomod őket vissza a betét hátuljával, egyenletesen a kettőt, új betétek be, féknyergeket visszarakni, nyomatékra meghúzni a két csavart, addig pumpálni a kart, amíg "be nem állnak" a helyükre az új betétek. Kb. ennyi. Hogy kell-e a nyergek csapjaira csavarrögzítő vagy nem, azt nem tudom, az egyik szervizben tettek rá a másikban meg azt mondták, nem kell, nincs előírva gyárilag (pedig úgy emlékszem gyárilag is volt rajta).
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Archer #38434 üzenetére
Igen közben találtam egy nagyon korrekt vidit, itt is így mondja a csávó pontosan ahogy te leírtad, mostmár biztos hogy magam fogom cserélni, hulla egyszerűnek tűnik. Fontos hogy a hengereket (nálam 6db van ) benyomás előtt kell megpucolni. Ezzel 100%-ra veszem hogy egyik szervízben sem szarakodnának. Egyáltalán meg sem pucolnák...
A nyeregcsapok nálam nem is csaposak hanem sima imbuszcsavar ami a nyereg hátulsó végébe rögzítődik, szóval még ez is egyszerűbb... közben szereztem szervízmenuált és megvannak a nyomatékértékek mind a főcsavarra mind a csapokra. Már csak egy nyomatékkulcs készletet kell vennem, de mindegy előbb utóbb úgy is kell akkor így lesz előbb...
És az ilyen kis szervízdolgokat magam fogom csinálni ezt már eldöntöttem.Inti: amit most letöltöttem csak 25mb ez a baj, mert sajnos a képek minősége nagyon gyenge, arról nemsokmindent tudok kivenni, viszont a szöveg és az értékek így megvannak...
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Integra
titán
válasz Ferdzsoo #38438 üzenetére
próbáld meg ezt - bekell reggelni hozzá
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
félisten
600-as bandit 2 személy? Mit tud mi tartható így?
-
félisten
válasz TayRol #38443 üzenetére
Tipikusan ki kell forgatni sor 4 ami ~lassan pörög fel kevés nyomatékkal? Basszus mindig visszakanyarodok a sor4-hez. Ami szép az sor 4, ami V2-es ez meg ronda vagy nem ronda, de számomra túl drága. Előre látom, hogy amint eladom a GS-t eljön a 7 szűk esztendő és kompromisszummal tudok valamit venni. Lehet el kéne tolni 1 évvel a GS eladását? Akkor meg a fényezés elég drága játék a többi adja magát mert használom, most épp a lánc, majd gumi. Alapvetően a GS maradhatna is tartósan ha picit erősebb lenne a motorja ezekkel a mostani fordulaton/nyomaték jellemzőkkel, azaz minden gyorsabban dinamikusabban történne. Nincs igazság az már fix!
-
kcsa
veterán
válasz Kolondrum #38444 üzenetére
Nem szoktam beleszólni a vergődésedbe, de:
- Ha már költesz rá, akkor használd. A ráköltött pénzt soha nem kapod vissza eladáskor, tehát: add el, vagy javíttasd meg, de akkor járj is vele egy-két évet.
- Pörgesd, ez is szereti, akkor megy jó. Rezonál, igen, a sor2 ilyen.És ha egy apró személyes gondolatot megengedsz még: inkább ezzel gyakorolj és ess-kelj még párszor, mint egy számottevően erősebb/nyomatékosabb motorral magasabb sebességtartományban.
Bocs
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
canniball
nagyúr
válasz vendingo #38417 üzenetére
Ezen az oldalon ha megadod a paramétereidet meg tudod nézni mennyiben más a két gépen a pozitúra. Vagy ha jársz errefelé ki tudod próbálni.
SVS-en még nem ültem, de a CiGihez képest (ami kb. egyenes hát/túramotor pozíció) azért előredőlősebb.vlevi!
Az S-en a lábtartó is feljebb van.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen