Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Geresics

    addikt

    válasz hroberto #136499 üzenetére

    Nemár srácok, tényleg nem értitek? :F
    Akkor megpróbálom én, hátha más tollából jobb lesz...

    Vannak olyan motorok, amik üzemszerű használat mellett többet tudnak futni (pl. túraendurók, pl. légolajos R1200GS), és vannak olyanok, amik üzemszerű használat mellett kevesebb távig jutnak (pl. sportmotorok).
    Aztán ehhez jön még az, hogy ki hogyan használja! Ha pl. Dodor hajtaná a 1190-em, és kihasználná a motor által kínált teljesítményt mindig, akkor az nem biztos, hogy 80ekm-nél még olyan állapotban lenne, mint amilyenben nálam lesz 100ekm-nél, mert én egyszerűen nem hajtom meg! Nálam ritkán van meghajtva keményenn, akkor is csak nagyon rövid ideig (értsd: másodpercekig)! Így nem csoda, hogy nálam elmegy majd 100+ekm-t a KTM!
    Ééés, ha valaki ugyan így használná a motort, mint én, de szarna a szervizre, akkor a képlet megint változna!

    Ennyi! Ez miért olyan nehéz?
    Árnyaljam? Az én 1190-em 2016-os, utolsó szériás! A gyárban a legtöbb hibát már javították, azt a pár maradékot meg már visszahívással megcsinálták! Bezzeg egy 2013-as példány! Na annak nehéz sorsa szokik lenni!
    Típus-specifikus, sőt, azon belül is vannak eltérések!

    Ezek magyar fórumokon nem jönnek ki! Ott mindenkinek a saját motorja a legjobb, a legmegbízhatóbbb, ami a világból is kimegy! Há' nehogymár pont az övével legyen gond! Há' őt nem lehet átverni! A HAHU-n a legolcsóbbat vette, de mégis az volt a legjobb állapotú! A többi mind lehúzós, netuddmeg!
    ...amíg el nem adja. Utána meg...

    *MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

Új hozzászólás Aktív témák