Hirdetés
- Mini PC
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Androidos tablet topic
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- OLED TV topic
- Milyen videókártyát?
- Melyik tápegységet vegyem?
Hirdetés
-
E61 blog 2. rész
lo [Előző rész]Folytatnám a történetét a E61-nek. A sztereotípiákkal ellentétben még nem kerültem anyagi csődbe, és nem...
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolee5016
őstag
válasz Topiccsendőr #125650 üzenetére
Annak idején nekem is inkább hideget adtatok,semmint meleget....de hála isten rácáfol......nagyon jó pajti,igénytelen,de megköveteli a kötelezőt,semmi nyomasztó + elektronikus faxság,indul megy ....igásló és kész! Persze a maga hátrányaival...de közel 30 éves konstrukció....
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Geresics #125651 üzenetére
Nincs fotó, mert tök sötét van. Csak egy van, amit faternak csináltunk.
Ami negatívum: egy helyen a bal idom fújva volt és a résen benyúlva érezni egy araszos műanyag javítást. Eldőlhetett vagy ilyesmi. De szépen javítva, de kis árnyalatot a lakatos haverom rögtön észrevett. Végülis 2002-es, majd 20 éves.
A nagyobb negatívum, hogy 1 kulcs járt hozzá is és a dobozhoz is. Gondolom valami chippes szar, így nem tudom,hogy tudom pótolni, hogy legyen kettő.
Kb. ennyi amit eddig észrevettem.
Amúgy a tulajnál látszik,hogy van pénz , így ezt pozitívumnak vettem. Mi több lelkemre is kötötte, hogy ha nincs meg a km , akkor is évente olajcsere, mert ő is úgy csinálta és idén még nem volt, hiába van csak 2000km az olajba.
Viszont ma ugye mentem a haveroméval és ahhoz képest ez sokkal simábban jár, gyorsításkor nem rezonál negyedére se. Én igazából meg is lepődtem most hazafele, hogy igaz egy személlyel, de azért milyen fürge. Nem is értem miért jött mindenki azzal, hogy kevés. Jó, sport túrához képest nem megy úgy, de két gyerekes apaként ezt se fogom belőle gyakran kitornászni.
Az 5-ös váltót viszont szokni kell. A V2 nyomatéka, viszont nagyon gyerebe. No meg basszus, ezzel már lassan gurulva is olyan könnyű forgolódni, ami a bocival rendes bírkózás volt.A motor sehol nem rozsdás, kipufogó tiszta, nem olajos. Olajpára sehol nincs. Kaptam hozzá egy használt, de legalább két szezonra jó Metzeller hátsó gumit.
Amúgy nincsenek eltörve, repedve a műanyagok. Karc is csak épp elvétve egy kettő ha akad.
A kormánykapcsolók kicsit kontaktosak. Szerintem nem sokat használta már az ürge.
Peugeot 308 T9 1.6BlueHDi / MacBook Pro 13 / Samsung Galaxy S24 Ultra
-
Micsurin
nagyúr
Feketében sokkal jobbak a lábtartók! Ha minden igaz holnap össze is kerül az egész már csak a tank kell felmenjen, méretre vágom az új benzincsövet és a csapnak a vákuumcsövet és kész.
[kép] [kép] [kép]The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #125656 üzenetére
Azt nézem a gépkönyvében, hogy a kardánhajtásban 36ezrenként , a motorban meg 12 ezrenként elég olajat cserélni. Ezt mennyire tartsam be. Van amit érdemes előrehozni?
Peugeot 308 T9 1.6BlueHDi / MacBook Pro 13 / Samsung Galaxy S24 Ultra
-
-
V.Stryker
nagyúr
válasz csongi #125659 üzenetére
A kardánba milyen olaj jár? van kardánolaj vagy automataváltó olaj vagy mi a franc kell oda?
Illetve azt nézem, hogy oldalt van egy csavarja, ami szint ellenörző is és ott kell cserélni? Hogy a bánatba kell ott cserélni? valamivel le kell szívni, majd fecskendővel benyomni? A motort mégse boríthatom az oldalára.
[ Szerkesztve ]
Peugeot 308 T9 1.6BlueHDi / MacBook Pro 13 / Samsung Galaxy S24 Ultra
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #125659 üzenetére
Köszi! Még egy kör lesz jövő télen mert akkor az összes vízcsövet cserélem, utána nem igen lesz gumialkatrész ami megtudna majd viccelni.
Vadásztam Ebayen is egy hibátlan fényszórót előre, esztétikusabb lesz ezt hiába fújom le annyira meg kéne csiszolni, hogy a felülete nem lesz már szép...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
runner 125
nagyúr
-
Geresics
addikt
válasz V.Stryker #125658 üzenetére
Én évente cserélem. Ha sokat mennék, max. 10ekm-enként cserélném, de inkább 8. Sokan a gyári előírást felezni szokták, ami egy közel 20 éves vasnál nem biztos, hogy indokolatlan. (Persu meg szerelő, őt nem zavarja, ha kopik a bele! )
Amúgy pedig irány "a inteenet", csatlakozz márka-csoportokhoz, márkafórumokhoz, és olvasgass sokat vissza! Igaz, ilyen helyeken egy kicsit mindenki szeret szépet mondani, de ha sokat visszaolvasol, akkor megtalálod mindig a típushibákat! Pl. KTM csoportban is ha valaki megkérdezné, hogy mi a hibája a 950-nek, jönne a sok válasz, hogy "semmi", meg hogy "az enyémben már 100ekm van, épp most járatódott be", stb. De ha visszaolvas az ember pár hónapnyi kommentet, akkor elég sok az ilyen-olyan hiba, ami azért sokaknál előfordul, és mikor valki konkrétan egy hibára rákérdez, rutinból jönnek az "így kell megcsinálni" válaszok.
A márka-csoportokban ráadásul szinte 100%, hogy be tudod szerezni az Owners manual és Service manual doksikat, amik együtt már mindet is tartalmaznak. Kezdheted rögtön a kardánolaj cseréjével belőlük, és meglátod, mégy a csavar-nyomatékok is benne lesznek!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz Geresics #125665 üzenetére
...és ha már olaj! F9 épp most tett közzé egy videót, amiben zsír új motorok első olaját küldik laboratóriumi vizsgálatra, és ez alapján állít fel egy rangsort! Természetesen el is mondja, hogy ez, hogy minden gyártótól 1 motor van vizsgálva nem jelent szentírást, de azért (1 kivételével) olyan nagy melepetések nincsenek!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
V.Stryker
nagyúr
válasz runner 125 #125663 üzenetére
Nem tudom mennyire lesz kevés. Úgy még nem próbáltam. A másik a Pan Europa ST1100 lett volna, de ahhoz még kellett volna gyűjteni, másrészt az kicsit nagyobb ,nehezebb. Most akartam egy kisebbet, mert a boci dög nehéz volt. Érdekes,hogy ez is közel annyi kg és mégsem érzem tologatáskor se olyan nehéznek.
persuader: Köszi, valahogy én is így gondolom. Amúgy is ezek az olajok jobbak, mint amik akkor voltak, amikor a blokk készült. Miért ne lehetne kihúzni vele 10-12ezer km-t?geresics: Már bent vagyok. Minden leírás megvan.
Peugeot 308 T9 1.6BlueHDi / MacBook Pro 13 / Samsung Galaxy S24 Ultra
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #125665 üzenetére
Engem igenis zavar, ha kopik a bele, de nem az olajtol fog kopni, hanem a hasznalattol.
Az, hogy lefelezed a gyari intervallumot, az akkor indokolt, ha versenypalyan kozlekedsz, vagy kinyomod a szemet.
Evi olajcsere is akkor indokolt, ha sokat jar hidegen a motor, es telerakod paraval az olajat, mert nagyon kis tavokat mesz, es nem melegszik fel az olaj, hogy elparologjon belole a benzin es para. Ekkor fog savasodni.A markacsoportokban, az interneten semmilyen ezzel kapcsolatos kezzelfoghato informaciot nem fogsz kapni. Senkinek nem all rendelkezesere annyi penz, muszerezettseg, hogy ezt a kerdest normalisan megvalaszolja.
Amugy is, a hetkoznapi emberek lelekmelegito szereleseket szoktak elvegezni. A lelkednek jo, a motornak nem biztos. Lecserelsz olyan dolgokat, amiket nem felteten kell, te megkonnyebbulsz-ez is el van intezve, most aztan biztos jo lesz.
Ezt kapod az internettol.Es ez sz F9 video sem szolgaltat semmilyen informacioval. Nem ertem a reszecskenagysag mit hataroz meg. Motorgyartot ez alapjan hogy lehet rangsorolni?
Ha gyorsvaltoval van felszerelve, azonnal nagyobb lesz a reszecskeszam. Kulonbseget kellett volna tenni hengerszam kozott is.
Egyebkent vadonat uj motor elso olaja, amelyik 2 km-t tett meg a ducati gyarban igy nez ki. Nem volt meg beinditva, csak a gyarban:Ott pedig az olajszuron a rezpaszta valahonnan, amit azzal raktak ossze bent a blokkban
Megis ebbol hogy lehet barmilyen hasznos kovetkeztetest levonni?
Explosión de dos tiempos
-
csongi
veterán
válasz V.Stryker #125667 üzenetére
Ki lehet huzni vele a csere intervallumot. :). A gyarto sem velelten irta oda.
Inkabb bizonsagi rahagyas a surubb csere.
En ugy vagyok vele, inkabb veszek olcsobb olajat, es evente lecserelem..Sosem lesz kerek mennyiseg :).
Kb Fel liter mindig a polcon marad.Vannak olyan gyartok autoknal, hogy megatarozza a 30ezres etapot. Hat a 4. cserenel nagyon gyakori a motor general .
Nem mindegy milyen korulmenyek kozott megy bele a km.A hajtomuoljnal meg a 3/4 alapbol ki fogod dobni. Kell bele kb 2 deci
Mire benne lesz 36 ezer km, tonkre megy a sajat dobozaba. :).A boci konnyebb volt, de a deauvile kormany fogas pontja es magasaaga miatt erzed konnyebnek. Mashol terheli az izmokat.
Igen fordulekonyabb a fent irtak miatt is.
Azt nem tudom, utana kellene nezni, de sztem a GSX utamfutasa nagyobb, es meg csapott a kormany is.
A kicsi ivu kanyaeokban nehezkes.
A dovinak meg feljebb van a sulypontja.
Ha mar kurulsz akkor mar nem erezni anyira.A kombinalt feket szokni kell, kanyarban mashogy viselkedik mint az oaztott fekes.
Egyenes uton meg ugy bele ul az utba, mint egy matrac. '). -
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #125668 üzenetére
A szerelo paszta szepen ossze gyult.
Erdekes. :).
Azt hittem ezek oldodnak az olajban.
A KTM eknel rendszeres a fem jelenlete az olajcsere alkalmaval.
Ilyen. Ennyit mond a marka szerviz. :).
Nem tudom milyen plusz kopast erermenyhezhet uzem kozben.
Bar ha normalisan mukodik a rendszer, csak a terheletlen oldalon folyik le az olajjal, es a kivalszaton fennakdva mar kerul vissza az olajzasi korbe.Sajnos a javaslatot tartja be a marka kereskedo is, es a tulajok is orulnek, hogy milyen ritkan kell csak. :(.
A varosi autoknal 120ezer kornyeken meg kezdodnek a bajok.A Citroen turbobenzines motork meg nagyon megsinylik ezt. A tobbi sem rajong erte.
Nalam a disel 20ezres. Hosszutavon hasznaltam, nem is kellett korabban cserlnem.
Tavaly mar feleztem, mert az eves futas alig volt 10ezer km es annak a fele varosi trotyogas.Ezet cserelem a motort is evente.
Sanos keveset megyek. Par szaznal tobbet egykarikba alig.
Azt is reszletekbe. A km keves egy ev alatt, kb 3-4ezer.
De nagyon szakaszosan.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz V.Stryker #125670 üzenetére
A hatso feket osztja meg. A pontos aranyokat nem tudom, de kb 70/30.
A hatsot nyomod es az elsot is fekezi.
Plusz az elsokerekre tovabb novelheted az elso fekkel.
Nem nagyon kell az en kozledesemmel az elso feket huznom. Biztonsagi rahagyasnak van a kezem a fekkaron.
Motorfek es labfek. Kb igy nekem jo.
Szelid motoros vagyok:).Majd a "kigyorsitast" elvezem.
Kb 100-120 ig erzem biztonsagba a dolgot.
Oregszem, afelett erzem a reflekszeimen, hogy nem a regi. Valtozott a tavolsag, es sebesseg megitelesem is.
Pedig evente kb 30ezert vezetek. :).
Nagyon tetszik ez a fek rendszszer. Erezni lehet ahogy huzza maga ala hatso kereket. Nem orra bukas vagy a megcsuszo hatso kerek a reakcioja. Persze ez is csak addig mukodik, amig van tapadas. -
Somatom
veterán
Amúgy mi az itteni vélemény a Pan European -ról? Nekem nagyon bejön, bár még sohasem vezettem. Egyik cimborámnak volt, ő nagyon elégedett volt vele. Meg, anno volt egy 100 ezres teszt a Motorrad -ban, aminek az lett a konklúziója, hogy ismert típushiba nincs, kopás nem mérhető.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz csongi #125676 üzenetére
"Nekem nagyon tetszik, de nem birnek el vele."
Alapvetően motorozásra (aszfaltcirkálásra) gondoltam, nem fekvenyomásra. Eddig úgy tudtam, hogy annál a motor van alul. Az aszfaltnak kell elbírnia, azt meg nem sajnálom.
Szerk.:
Gyorsan rákerestem. 330Kg. A mostani HD -m meg 300Kg. Ha ráteszem a csomit a táskákkal, ami a Hondán alapból rajta van, akkor súlyban ugyanott vagyok.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
etnies
senior tag
válasz Somatom #125674 üzenetére
Lehetséges problémák:
* thermostate sticking
* electric windshield gears stripping
* misc coolant leaks
* rear wheel bearing failure
* bike pulls to the right
* high speed wobble
* high heat from engineEzek közül high speed wobble az érdekes szerintem, 80-90 mérföld között tapasztalják bizonyos beállítások mellett, hátsó dobozzal. Elvileg megoldható.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #125672 üzenetére
Ez is olyan, hogy melyik ktm nel, milyen hasznalat mellett. Mert tudok produkalni neked barmilyen motor olajaban vasat. :D
Ebbe en nem mennek bele tul melyen, azt tudom, hogy en hogyan csinalom.
A-bol B-be motoron, amit kozlekedesre hasznalok, nem hajkuraszok, ott en bennehagyom. Akar tobb evre is.Explosión de dos tiempos
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #125682 üzenetére
Még koffer sem kell hozzá. Ha hosszában felpókozom a tábori ágyat, akkor tempónál a HD segge is szitál.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
csongi
veterán
válasz Somatom #125677 üzenetére
Normal helyzetben igen.
Lapjara meg ott rohadna meg. :).
Nekem pont eleg volt a 400kg os tehenet alligatni.
A kovetkezo 200Kg limitelve lesz.
Vagy croiser jo nagy bukocsovel. :D.Persu:
Persze igy van. Csak azt akartam kifejezni, hogy egy kis fem reszelek nem a vilag vege. De ha nem lathato akkor is elkopik egy motor.:).Straykker. Honda belekeveri mindenbe ezt a lila arnyaltot. :).
A kep alapjan ugy tunik eezekbe az evekbe szeretettel hasznalta. -
V.Stryker
nagyúr
válasz etnies #125687 üzenetére
Köszi.
Pár dolgot szoknom kell. Pl. hogy van benzincsap és használni is kell. Világítást fel kell kapcsolni... majd le. Ezek mind otomaták voltak a Suzukin.
Ma mentem két személyel egy kisebb karikát és végülis nem volt rossz, nem volt hiányérzetem. Jó, nem is kellett kapaszkodnom a Hayabusás haver után, saját tempót mehettem.
Furi, hogy nem érezni rajta annyira a sebességet, holott magasabb. Még az is eszembe jutott,hogy sokat csal az óra. De aztán rájöttem, hogy mivel előzőm az autókat lendületből, nem hiszem,hogy igazából 80-al megyek 100-110 helyett.
Peugeot 308 T9 1.6BlueHDi / MacBook Pro 13 / Samsung Galaxy S24 Ultra
-
RAiN91
őstag
Sziasztok
Használ valaki Forcefield L2 protektort? M vagy L méretű teljes hosszára lennék kíváncsi. -
zgospel
őstag
Egy újabb gyöngyszemre bukkantam: East Africa Superbike Championship
A legmagasabb osztályban supermoto+supersport+superbike kategóriák vannak összevonva, összesen 5 versenyzővel, az egyikük egy Tenere 700-zal és kb terepgumival
Az egyik verseny utolsó köreiben leszáll egy helikopter két kanyar közé a fűre, mert érkezik valami helyi prince, és emiatt piros zászlózni kell a futamot
Megéri beletekergetnihttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
dellfanboy
őstag
válasz zgospel #125692 üzenetére
nekem tetszik a palya vonalvezetese, es latni veltem 1-2 csajt is rendszamos geppel.talan gpz 500s?
a teneres csavo meg vmi hmcs lehet balra terdel, es kozbe jobb labbal int
[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
vlevi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #125668 üzenetére
Gyorsváltó helyett itt az újdonság, a seamless gearbox.
Illetve, nem is újdonság, a MotoGP-ben már régóta használják, de utcán még nem.
Egy angol újságból vágtam ki a cikk egy részét.
[kép] -
V.Stryker
nagyúr
Az átírásnál jelent valami bonyodalmat,hogy a törzskönyv a feleség nevén van, mint gépjármű tulajdonos, a forgalmiban a férj van, mint üzembentartó? Az adásvételi a feleség nevére szól, mint eladó.
Peugeot 308 T9 1.6BlueHDi / MacBook Pro 13 / Samsung Galaxy S24 Ultra
-
zgospel
őstag
válasz dellfanboy #125693 üzenetére
Ez elvileg FIM által elismert bajnokság és a Tenerés vezeti a tabellát, mert az egyik versenyt megnyerte, a másikon meg 3. lett
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Xero
nagyúr
Oromohir: A heten erkezik a CB650R, most hivtak Karasnabol. Megsem majus.
Cserebe most figurazhatok, mert nem jott meg a bonus. B*sszak meg, de ez mar kellemes problema.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen