Hirdetés
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
- Már várja a startpisztoly eldördülését a Gaudi 3
Hirdetés
-
Két hét múlva startol a Dimensity 9400
ma A 3 nm-en várt MediaTek csúcslapka odapakolna a Snapdragon 8 Gen 4-nek és az Apple A18 Prónak is.
-
Billentyűzettel autóznék újra, van még ilyen gém?
lo Régebben voltak billentyűzettel jól irányítható "árkád" autós játékok, most csak két ilyet ismerek:...
-
PlayStationre is megjelent a Palworld
gp A szóbeszédek igaznak bizonyultak, mostantól a Sony konzolján is elérhető a teljes kiadás.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
válasz RA541 #125018 üzenetére
A tokeletes motor nem letezik. :).
BMW koltseges, es az 1150 is mar hatar eset.
Problemak a kuplung, es lehajtasi csapagyazassal vannak.
Sok azonos alkterszt kaptak, ezert ahogy no Nm es LE ugy lesznek gyengebbek ezek az elemek.Varderok is jok. V blokk. Tartos darabok. Nehezek, de tartosak.
Orszaguti motorozashoz nagy hajo a paneuropa. De eleg nehez. Bar nem sokkal nehezebb mint egy 1150 Rt.
Rt futomuve kenyelmesebb. Paneuropa meg selymes.Bandit, V blokkok rezonalni fognak. De motorozas ilyen.
Ez legyen a legnagyobb gond.TDM 900. Ezt nem tudom az utasnak mennyire kenyelmes.
Kepek alapjan a Fazernel kenyelmesebbnek tunik.
kozel 90Nm. Jo futomu, es kezes kialakitas.
Szelvedelmere egyforman panaszkodnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen