- Itt vannak az Apacer Intel és AMD profilokkal konfigurált DDR5 tuningmemóriái
- 14 az 1-ben USB4 dokkoló jött a Razer fémjelzésével
- Asztali használathoz tervezett, masszív kapacitású külső SSD a Team Grouptól
- Egyelőre nem tervez Lunar Lake-hez hasonló dizájnt az AMD
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Topiccsendőr #124500 üzenetére
Köszi, akkor megnyugodtam.
Tamás9x: Neked is köszönöm a válaszod! -
Tamás9x
őstag
-
GTVili
tag
-
Tamás9x
őstag
válasz Topiccsendőr #124507 üzenetére
Akkor ott már csillagpontos kötésel van a vázra, és a tetejét 3 tirisztoros vágással szabályozza?
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #124509 üzenetére
A kontakt tisztito semmit nem szokott erni, ha valami kontaktos, mert nem piszok miatt van, vagy nem olyan piszok miatt, ami oldhato azzal a lottyel, hanem a rezsaru laza lesz, annyira oreg, vagy korrozio miatt, amivel a kontaktspre semmit nem tud csinalni. En legalabbis ezt szoktam tapasztalni.
Bar itt jo a toltes, en nem gyanakodnek semmi ilyesmire.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #124510 üzenetére
Nem pontosan fogalmaztam. Nem a klasszikus alkohol tartalmú vacakra gondoltam.
Szívatott már kontakt hiba, pár esetben. És volt feszültség vesztésem is 2-2,5V
Nem tudom eldönteni a szeme érzékeny, vagy nagyon vibrál, amit nem kellene sztem egy rendes alapjárattal. Annak is valahol az 1400 körül lennie kellen.[ Szerkesztve ]
-
Shin Chen
tag
válasz Shin Chen #123569 üzenetére
Megoldódott az égett műanyag szag rejtély.
Lebontottam a kipufogó műanyag burkolatát, alatta találtam egy olvadt pacát.
Sajnos nem volt időm levakarni, meg még forró is volt és bontani kellene, úgyhogy majd ma.
Nem ér hozzá sem a burkolat, sem bármi más, valami szemetet szedhettem össze út közben. Szerintetek ez mi lehet?
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
McReay
aktív tag
Sziasztok!
Ma jött az értesítő, hogy le fog járni márciusban a motor forgalmija.
Az alábbi szöveg is a tájékoztatóban volt.
"Tájékoztatjuk, hogy a 2020. november 4. napján életbe lépett veszélyhelyzet ideje alatt lejáró, a forgalmi engedélybe bejegyzett műszaki érvényesség a veszélyhelyzet megszűnését követő 60 napig érvényes."
Jelenleg a korlátozás pont március 1-ig van érvényben.
Kezdjek el szerintetek foglalkozni vele és újítani vagy a pandémia miatt nem kell?Samsung Galaxy S23 --- Honda CBR 600 F4
-
csongi
veterán
válasz McReay #124514 üzenetére
Vidd el muszakira.
De a veszhelyzet meg nem szunt meg. Ha holnap megszunne akkor is lenne 60 napod.
Pont jol jon, nem kell utvonal engedely keressel bibelodnod. :). Nah nem mintha komplikalt dolog lenne. :).Nekem is novemberbe jart le, majd kicsit tavaszodik, es eliszem.
Tapasztalatom, hogy a legjobb idoszak szeptember vege, oktober elejere idoziteni, nekem ez a legkenyelmesebb.
-
-
senior tag
válasz Topiccsendőr #124491 üzenetére
... korántsem védeni akarom az Öreget, de szerintem ennyit kérnek tőle, így mindig csak ezt a munkát látni a videóiban.
Viszont most belenyúlt a nyúl üregébe az öreg, aktuálisan egy Aprilia SXV van nála. Na az ám a móka amit ennek a szereléseiről készült videóiban nyújt...A másik teóriám, hogy bár nem a műszaki egyetemen végzett gépészmérnök szakon, de az a fajta 'mester' ember, aki annyit szerelt és szerel már, hogy a rutin dolgozik és már-már szakmailag így kupálódik ki. Adott esetben pedig ez a nagy számok törvénye alapján már akár hatékonyabbá vagy jobban rálátóvá tudják tenni mint egy a gyakorlatban kevésbé jártas, de 'agyonképzett' mérnököt. Persze mindazt figyelembe véve hogy az adott szakma más-más szegmenseire látnak rá jobban, eltérő dimenzióiban tájékozottak..
[ Szerkesztve ]
-
dong86
csendes tag
Sziasztok! Motort szeretnék venni, pár darabnak lekérdeztem az adatait a járműszolgáltatási platformról és többnél is elég magas tulajdonos számot láttam 6-8 is akár egy 2008-as motornál, eredetvizsgából viszont csak 2-3 darab van. Az lenne a kérdésem, hogy lehetséges e az hogy a forgalomból kivonás és visszahelyezést is új tulajdonosként kezeli a rendszer? Előre is köszi!
-
Topiccsendőr
addikt
Ezzel egyetertek.
Ket pelda jut eszembe: amikor a Schrick ceg, amelyik az F1-nek szallitott vezermutengelyeket, a nascarnak is elkezdett fejleszteni. A nascarban korabban semmilyen szimulaciot nem hasznaltak, vagy semmilyen vegeselem szamolast, siman empirikus modon, ami jobb lett, azt megtartottak, amitol rossz, azt kidobtak. A Schrick amelyik az F1 nek fejlesztett, mondhatjuk kinevette ezt a modszert es a nascart. A Schrick 1 ev utan sem tudott olyan veztengelyt gyartani, ami alkalmas lett volna egy verseny teljesitesere...
Vagy ott van Jan Thiel, aki az aprilia RSA t fejlesztette. Mindig kerdezgetik tole a tunerek hogy exakt szamokat mondjon, time/area -nak mekkoranak kell lennie. Erre azt mondta, sosem szamolt ilyeneket, fejlesztett. Amitol loero lett, megtartotta, amitol nem, attol megszabadult. Es igazabol vilagbajnok motort csinalt, tehat neki van igaza.Ezzel azt akarom mondani, hogy hiaba vagy mernok, ha nincsenek a kezedben adatok, konkretan ahhoz a dologhoz. Nem valami tudasrol beszelunk, amit megtanulhatsz az iskolapadban. Az mindig elavult a gyakorlathoz kepest. Ezert sem ertem, hogy pl a facebookon olajtemaban miert mutatja fel a mernok kartyajat valaki. Vagy barmilyen temaban igazabol. Attol hogy gepeszmernok, fogalma sincs az olajokrol, hacsak nem o fejleszti oket, de az nem ir facebookra.
Mielott arra kovetkeztetesre jutnank, hogy az elmeleti tudas felesleges, azonnal cafolnom kell, mert a hibakereseshez elengedhetetlen, akarcsak a fejleszteshez is.
Az oreggel "beszelgettem" forumon. Nem tudja mitol mukodik a karburator. Nem tudja hogy mukodik a generator. Alap dolgokat nem tud. Hiaba csinal meg 100 at, ha jon egy olyan, ahol gondolkodni kell, ott csak a szopas lesz, mert nem tudja, mi mitol van. Ezert kuldozgeti vissza a motorokat, hogy ezzel nem lehet mit csinalni. Mig egy olyan szakember, aki tisztaban van a mukodesevel konnyebben rajon a hibara.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
bacus
őstag
"Nem tudja mitol mukodik a karburator. Nem tudja hogy mukodik a generator."
Azt el kell ismerni, hogy én semmire nem megyek az elméleti tudásommal, mert hiába tudom, hogy működik, ha nem is mernék szét szedni egy ilyen motort, pláne nem ennyire mint Tasi, aki vélhetően össze is fogja tudni rakni. (na itt még nagyobb problémáim lennének)
De ettől még emberileg nem könnyű eset.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
senior tag
válasz Topiccsendőr #124522 üzenetére
Amiatt is örülök hogy most elvállalta az SXV-t - holott tudta hogy sok akna van rejtve a típusban és szokása szerint elejétől fogva volt ellenállás a típussal szemben - mert most kiderülhet mire jut egy ilyen technika fölött egy finoman fogalmazva 'nem túlműszerezett' szerelő. Igaz, a hiba valószínűleg mechanikus, ami jobban látható, diagnosztizálható és az ilyen jellegű hibák korrigálásánál még jobban dolgozik a rutin.
Ugyanakkor van annyi tartás benne, hogy kijelentette - ha nem tudja megoldani nem kér érte pénzt - ez egyébként valahol evidens, ugyanakkor nem olyan gyakori ma már. Arról nem is beszélve, hogy sok szerelő el se vállalta azt a motort.
+ Szerintem az is benne van, hogy mégha nem is vallja be, azért érzi a 'nyílvánosság nyomását, súlyát' a projectben... :-)A karburátoros témáról az jut eszembe, hogy az autóversenyző se kell tudja a motor működésének csínját-bínját, mégis el boldogul a rá osztott feladattal , vagy pl a gyári szalag mellett összeszerelő munkás sem feltétlenül látja át egy nagyobb járműegység működését, az adott - rá bízott alkatrészt mégis össze tudja szerelni...
[ Szerkesztve ]
-
Steven
addikt
hozzá szoljak az off topikhoz is :
szegény interphone tour meghalt 3 fok ban , gondolom kicsit át melegszik vissza tér az élők közé .Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Topiccsendőr
addikt
Kisse az az erzesem, tobbet beszelunk errol az emberrol, mint amit erdemel.
(Aszaloshoz barmikor elviheti sztm, de az nem lesz olcso valszeg.)
Sztm mindig sir, hogy elokeszitse az esetleges kudarcot.
Ami fenntartasom van, hogy rengeteg visszahivas volt erre a tipusra, es nagyon kepben kell legyel, epp mi lett elvegezve, vagy mi nem, mert hiaba rakod ossze, utana ugyanugy szar lesz. Nalam 11 szervizlevel van, nem tudom, hogy az osszes megvan-e.
Egy ilyen regi vagasu szerelo hogy fog kutakodni utana, az meg erdekes. Osszerakni, hogy utana megint legyen valami... ez az alapja, hogy rakoltod a vilag penzet, aztan mindig szar. Aztan lehet szidni a motort, hogy egy szar.Az autoversenyzo azert elegge kepben van a futomuvel, motor mukodessel. Nem ertem a parhuzamot. Ez az ember ebbol el. Sok esetben rutinbol plusz koltsegeket okoz az ugyfelnek, kicserel csapagyakat, amik telejesen jok, kicserel csavarokat feleslegesen, tomitopasztazik mindenhol, meres, muszer nelkul temet el tipusokat, hogy totalkarosak. Egy hibakeresesnel egyertelmuen tudnod kell hogyan mukodik mi, kulonben nem fogod megtalalni a hibat.
Az osszeszeromunkasrol jut eszembe. Tudtad, hogy a ktm nek volt egy felmerese, hogy a no osszeszerelo munkasok megbizhatobbak, mert a ferfiak onkenyesen redukaltak az osszeszereles lepeseit, ami a minoseg rovasara ment? a nok betartottak a szabalyokat.
Szoval nem feltetlen tudsz jol osszerakni dolgokat azzal, hogy magabiztos vagy :D[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Tamás9x
őstag
válasz norbert1998 #124526 üzenetére
Túra során ez van az "I"Phone-okkal is Se a hideget, se a meleget nem szeretik
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
norbert1998
nagyúr
válasz Tamás9x #124528 üzenetére
A meleget zárt szilikon dobozban egyik sem. Simán 60-80 fokra felmelegszenek még 15 fokban tűrő napon is, ezért vettem nyitott tartót.
Az első túra alkalmával 3/4 óránként meg kellett állni és a hűtőtáskába tenni a telefont, olyan forró volt, hogy kikapcsolgatott. Vettünk egy tescos fülest és úgy mentünk tovább, később meg jött az intercom, nyitott tok. -
Somatom
veterán
válasz norbert1998 #124529 üzenetére
Hűtőtáska?
Azt hova pókoztad fel?Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
norbert1998
nagyúr
válasz Somatom #124530 üzenetére
Nem te mesélted a nászutas postázott csomagos dolgot? Erre a sztorimra válaszul érkezett
Két sisakos doboz, barátnő, mindkettőnkön 1-1 hátitáska, nekem az a mellkasomon volt, abban volt egy 2 darab 7 decis üdítő + egy jégakku tárolására alkalmas hűtőtáska, így indultunk szombathelytől tisza tóig. Onnan meg postán hazaküldtük a felesleget
-
Vismajor01
addikt
Sziasztok,
Hülye voltam, viszonylag hosszabb téli leállás után ráröffentettem a gépre, és elmentem vele 5 km-t. Ott megálltam tankolni, viszza már nem tudtam inditani, se rúgásra se öninditóval, még lámpát se kapcsolta fel.
Bebikáztam, hazajöttem vele,, az akksit feldugtam tölteni de csak 0.0V-n áll, nem csinál semmit. Gyanitom olyan szinten lemeritettem, hogy a kis itthoni akksitöltőm már nem tudja visszahozni, de ettől még nem gondolnám, hogy szar. Van valahol ahol némi apróért van tuti töltő gépezet és ott hagyhatom egy éjszakára?
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
GTVili
tag
válasz Vismajor01 #124533 üzenetére
Sanszos, hogy kuka az akksi.... de esetleg egy csepptöltővel még meg lehet próbálkozni.
Én még tavaly vettem kettőt a louis-ban.... ilyenkor kiveszem a járgányokból az akksikat és két-három hetente ráteszem egy-egy napra. -
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #124523 üzenetére
Velhetoen?
nem lattad a gsxr-es videot, amikor ket blokkbol probal egyet csinalni, de nem veszi figyelembe, hogy ket blokkba kulonbozo meretu csapagyazassal kerul fotengely. Ez alap, hogy tudnod kell, hogy nem tudsz mindennel atrakni fotengelyt-csapagyazast masik blokkba.
Szoval az osszerakas sem mindig megy.Explosión de dos tiempos
-
A Zéé
addikt
-
GTVili
tag
válasz norbert1998 #124536 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
sxv dyno.
hat nem tudom kinek van ezzel baja.Explosión de dos tiempos
-
veterán
Sziasztok!
Motoros ruházatot nézek (főleg nyárit) és véleményekre lennék kíváncsi.
Alapjáraton a Büse cuccait nézegetem,de a Sixgear is tetszik.
Utóbbi márkával van valakinek tapasztalata?
Minőség,szellőzés,kényelem stb.Előre is köszi ha valakinek van tapasztalata és meg is osztja velem.
-
Geresics
addikt
válasz Sys85 #124541 üzenetére
Van egy halom a Sixgear cuccom, ami a Shox saját márkája. A táskákat szeretem, a motoros farmernadrágom imádom, a dzsekim pedig tök praktikus a sok zsebével (világjáráshoz jól jön). Viszont a minőség, az nincs arányban az árral szerintem. Delta Force dzsekim van nekem, és még 3-4 ismerősömnek is. Kivétel nélkül mindenkinek szétjött a cipzárja!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #124540 üzenetére
550ccm 72Le, nem lesz ingyen. 100Kg a motor nem semmi.
Ez a blokk, kb 6000nel eled- 12000ig, a netes infok alapjan. A japan ebbe a tartomanyba tartosabbat tudna? Ketlem. :)
Kb 10 percet nezegettem a neten ezt a motort.
Uzemoras. Csak azt nem ertem miert baj ez?
A stilusa borzalmas, Ver paraszt.
A koveto tabor komentjei pedig tuzijatek volt. Egyes komenteket a google forditoval probaltam forditani de
az le allitotta a szerveruket:).Megneztem egy videot , remeltem jot szorakozok, de megint csalodtam. :(.
Nem tudom eldonteni, vajon vasarol e Manualt?
Mi alapjan fog neki egy javitasnak? Ennek vagy barmelyiknek. Rutin tapasztalat, de mindehova, mindig az keves. vagy fejbe van mind? Azt azert ketlem. -
veterán
válasz Geresics #124542 üzenetére
Köszi az infót!
A Büséről elég jókat hallani,csak kicsit messzebb kell menem érte az szfvári Shox-hoz képest,ugyebár én ruhát csak próba után veszek,netről soha.
Amúgy én is a Deltát néztem Sixgear-ből.
Magasabb kategóriában találtam már sok fasza dzsekit és nadrágot,de az én tárcám is véges most miután megvettem az R1200RT-t.[ Szerkesztve ]
-
senior tag
válasz Topiccsendőr #124540 üzenetére
Hahh, a magyar supermoto kupában az egyik srác SXV-vel megy, (országos bajnok is volt vele) elmondása szerint kb 2 év alatt kigyomlálta a típushibákat. Ami hang meg kijön abból a motorból az földöntúli... (nincs az a video ami visszaadja)
-
Geresics
addikt
válasz -Mosquito- #124546 üzenetére
Pécsett a Zozo Moto is egész jó Büse raktárkészlettel operál
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
tboldi
nagyúr
válasz Sys85 #124541 üzenetére
Nekem Sixgear kabátom és gatyám volt. A nadrágot rövid idő után stoppolni kellett, mert az egyik varrás elengedett a térdemnél, a kabáttal viszont nem volt baj, a balesetemkor is jól vizsgázott. Igaz, a hátában a szivacslapot kicseréltem egy level 2-es, univerzális gerincvédőre.
Ja, és mindkettőnek a kivehető, vízzáró bélése hamar szétment, de úgysem motoroztam esőben, úgyhogy mindegy is volt.
-
veterán
válasz bacus #124549 üzenetére
Köszi mindenkinek a segítséget,akkor maradok a Büsénél.
2006-os a bömbike,ezüst színű.
Van benne 143k,de szép állapotban van,nincs lerúgva,gyerekkori jóbarátomtól vettem és tudom milyen állapotban van,amik cserélve lettek a motoron,azokat együtt cseréltük ki,szóval nem vettem zsákbamacskát.
Alig várom hogy induljon a szezon!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- E-book olvasók
- Apple notebookok
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- LEGO klub
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Külpolitika
- Elemlámpa, zseblámpa
- Kupon kunyeráló
- Bíró: Zuckerberg nem felelős azért, amit a közösségi média a gyerekekkel tesz
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs