Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • F1DO

    senior tag

    válasz Topiccsendőr #124522 üzenetére

    Amiatt is örülök hogy most elvállalta az SXV-t - holott tudta hogy sok akna van rejtve a típusban és szokása szerint elejétől fogva volt ellenállás a típussal szemben - mert most kiderülhet mire jut egy ilyen technika fölött egy finoman fogalmazva 'nem túlműszerezett' szerelő. Igaz, a hiba valószínűleg mechanikus, ami jobban látható, diagnosztizálható és az ilyen jellegű hibák korrigálásánál még jobban dolgozik a rutin.
    Ugyanakkor van annyi tartás benne, hogy kijelentette - ha nem tudja megoldani nem kér érte pénzt - ez egyébként valahol evidens, ugyanakkor nem olyan gyakori ma már. Arról nem is beszélve, hogy sok szerelő el se vállalta azt a motort.
    + Szerintem az is benne van, hogy mégha nem is vallja be, azért érzi a 'nyílvánosság nyomását, súlyát' a projectben... :-)

    A karburátoros témáról az jut eszembe, hogy az autóversenyző se kell tudja a motor működésének csínját-bínját, mégis el boldogul a rá osztott feladattal , vagy pl a gyári szalag mellett összeszerelő munkás sem feltétlenül látja át egy nagyobb járműegység működését, az adott - rá bízott alkatrészt mégis össze tudja szerelni...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák