Hirdetés
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
Nézzük élőben az este folyamán érkező Xbox Games Showcase 2024-et!
gp A műsor kora este kezdődik, utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
válasz tboy93 #122896 üzenetére
Amit felsoroltál azok olyan szervizelések amik teljesen normálisak.
A teljes szerviz ott kezdőik kb, hogy a féknyergek teljes takarítása és a szükséges kopó elemek cseréjével. és valahol a kezelő karoknál fejeződik be.
És jó esetben nem kell blokkot bontani.
Egy hűtőfolydék csere sokat nem ér, ha a rendszer koszos.
16 év alatt, kitudja hányszor nem volt cserélve, vagy éppen nem jó folyadékkal volt feltötlve?Szervizelt motoroknál rendszeresen tapasztalom, hogy az úszócsapok lógnak mint tehénen az alsógatya. Aztán a digitális fékkel meg megy a perecelés.
A félre kopó fékbetét tárcsákról nem is beszélve.
Még egy jól működő kormánycsapágyat is illik ennyi év után újra zsírozni.
Egy teleszkóp sem mindig az olaj és szimering cseréről szól.
Szóval egy folyadék cserétől még nem lesz gondtalan motor. Ahhoz mélyebben kell belemászni. Mindent amit nem csináltak meg 14-16év alatt, meg kell. Ha nem, akkor a következő évek a folyamatos szervizelésről fognak szólni.Somatom:
A hidrotőkés megoldásnak is megvan a maga rákfenéje.
Mosható levegőszűrőt lehet készíteni szinte mindegyikhez. A kérdés van e kedv a sűrűbb szétszedés és tisztításhoz?
A kardán sem gondtalan, azt is kell karban tartani. És mivel a legtöbb esetben kimerül az olajcserével, ezért jóval kevesebb km futás mellett már vannak javításra szoruló elemek.
Pl BMW, egy kiszakadt porvédő gumi, és hamar levesbe kerülhet pár igen drága alkatrész.
Vagy éppen azért mert sikerült nekik elsakkozni az alkatrész kompatibilitást.
Vagy NT650. elmaradó zsírzások gumicserénél, megteszi a maga költséges javításait.
De mint minden ilyen gondozás mentes elemnél 15 év távlatában illik egy teljes takarítást és kenőanyag cserét megcsinálni. És a következő 15 év lehet megint gondtalanabb.
Ez persze idő és sok munka. Amit kerülnek a tulajok, és az olajcserével betakarják a mindent megkapott szállóigét.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen