- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- TCL LCD és LED TV-k
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Apple asztali gépek
- Házimozi belépő szinten
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
doc
nagyúr
válasz shiNIN #11948 üzenetére
pedig egyszeru:
az autopalyan nyilvan egyenletes tempoban halad az ember
ha pont a 'fenykephatar' alatt mesz, akkor ez itthon 150 km/h
az en motorom itt 6500-at forog, a fogyasztasa ugy sacc 6L
egy 250-esnek a belet ki kell taposni hogy ennyivel menjen, ami hosszu tavon sem a motornak, sem a motorosnak, sem a fogyasztasnak nem jo -
alvaro
senior tag
Csak az maradt ki, hogy nem kötelező "pont fényképhatár alatt" menni. Ott van pl. az a rengeteg kamion, mind nem úgy megy. Vagy az a sok helóta, akik miatt alapvetőnek érzed az állandó előzgetést
Szóval csak annyit kéretik megérteni, hogy többféleképpen is lehet. Meggyőzni semmiről nem akarok senkit, tökmindegy.
[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
Seggfájáshoz.
Legutóbb 20 órán át mentem pár perces megszakításokkal.
első 5-8 órába még nem nagyon vannak gondok, utána fáj mindenem, nem bírom fogni a kormányt se. az utolsó 5-6 órába pedig átesek egy holtponton, amikor már semmi se fáj, csak érjek már végre haza.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
shiNIN
tag
Nem nyilván. Unalmas lenne egyenletes tempóban haladni, sose megyünk úgy.
Korábban írtam, hogy 160-hoz még nem kell erőgép, még csak egy 75 lovas 600-as se, így a kell-e 1200-as érvelésnél nem értem, miért kerül elő.
A 250-esek gyöngébbek, az már más tészta. De az se gond, mivel egy autópálya kb. hasonlóan dögunalmas lassabb tempónál is... Nem is járok rajtuk, csak ha muszáj. -
stifi
senior tag
-
shiNIN
tag
válasz alvaro #11952 üzenetére
Tudod, kiket hat meg itt a kamionok sebessége... Még engem sem. Nem azért van motorom, hogy kamionok előzgessenek, vazz...
Ha nagyon okom van rá, hogy lassan menjek, akkor elviselem, nincsenek efféle komplexusaim. De ahhoz baromira igyekeznie kell annak az oknak. Az ilyen "lassan menni jó" nálam nem játszik... -
shiNIN
tag
A cigi nem egészséges. Sokaknak a kávé sem (velem nem csinál semmit), valamint az vizet von el és az utóíze se annyira jó.
Én gyümölcsöt szeretek enni, az hidratál és frissít.
Persze kinek mi jön be.
De 100 km-enként tuti nem állnék meg egy kényelmes motoron, ha pl. egynapos motorozásra indulnék Szlovéniába és Ausztriába. Kitépek a nyolcason, addig minek.
Alvaro szerint az övé nem túramotor, én az enyémet annak tekintem saját magam számára. Plusz korlátozott terepmotornak is, sajna e téren lehetne jobb, de a kátyúkat jól bírja. -
#25954560
törölt tag
válasz shiNIN #11959 üzenetére
kicsit hasonlit ahhoz h hosszabb terhelesnel jo akkor is inni rendszeresen, ha nem vagy szomjas.
meghalalja az a megallas az elso 100 utan. en is le tudok tolni 2-300km-t egy seggel (aztan muszaj tankolni), de ha hosszabb tavra megyek kenyelmesen, akkor inkabb teszek bele megallot. egyszeruen megeri, mert kevesbe faradtan erkezel meg az ut vegen.
meg jobban lehet ezt latni utasnal. a kakasulo kozel sem annyira kenyelmes mint a vezeto helye es hiaba pittyeg a csaj h jo neki meg 100km utan, le kell lokni kicsit pihenni, kulonben mar 150-nel sipakolna, tankolas utan meg nehezen hajtogatod vissza a gepre. -
doc
nagyúr
válasz alvaro #11952 üzenetére
azert remelem nem sertodsz meg nagyon, ha nem csinalunk ugy, mintha ti ketten jelentenetek a komplett motoros kozosseget
felmerult az autopalyatempo, elmondtuk amit kellett rola. hadd ne tegyuk mar hozza minden egyes hozzaszolashoz hogy 'kiveve alvaroek, mert ok...'
a kamionok pont baromira nem erdekelnek autopalyan, kb. mintha ott sem lennenek
milyen 'allando elozgetes'? autopalyan egyaltalan nem elozok. altalaban bemegyek a belso savba, es ott megyek vegig (kiveve ha valaki beerkezik mogem 200-zal, akkor egy savval kijjebb, aztan mikor elment, vissza), szoval nem hogy allandoan, hanem _egyaltalan_nem_ elozok
shiNiN:
persze hogy unalmas egyenletes tempoban menni. nem veletlen hogy a motoros tobbnyire akkor megy fel autopalyara, ha nagyon muszaj, akkor is csak addig, amig nem tud lejonni
ettol meg nem fogok csak azert rafekezgetni meg gyorsitani-lassitani (es ezzel potencialis eletveszelynek tenni ki magam) az autopalya kozepen, mert az egyenletes tempo unalmas beallok a legnagyobb 'legalis' tempora, es igyekszem minel elobb letudni az unalmas reszt, ennyi...de mondom, a thread nem a TI motorozasi szokasaitokrol szolt, hanem arrol, hogy egy kis motornak NEM jo az autopalya (de akkor a ti kedvetekert hozzateszem: 'felteve hogy valaki ugy kozlekedik az autopalyan, ahogy az ott kozlekedok 99.99%-a')
-
-
shiNIN
tag
Semmi életveszély nincs abban, ha az ember a tipikusan üres autópályán (mi ilyenekkel találkoztunk) gyorsítgat és gurul. Ráfékezgetni???? Uramatyám, azt meg minek tennénk? Mi kerüljük a féket, hisz azzal lendületet vesztünk (persze én csak azért nem fogok gyökkettővel gurulni mindenhova, ahol erőteljesen lassítani kell).
Nem a mi szokásainkat vettem alapul, ami 80-as tempó (autópályán tipikusan lassabban megyünk, mint élvezetes, de még nem éles kanyarban, mert jobb nem lesz a kicsit nagyobb sebességtől. vagy valami efféle, én valszeg nem 80-nal mennék egyedül). Azt írtam, hogy 160-at lazán bír egy nem lóerőre hegyezett 600-as is, csak amiatt nem kell 1200-as. 160 a DUPLJÁJA a saját tempónknak, mégis ezt dobálod rám folyton, hogy magunkról beszélek.
Az autópálya annyira nem fekszik kis motornak (menni persze lehet rajta, én amúgy is elég biztonságosnak látom az autópályát, több sáv van, többnyire nem gond előzni. persze amikor leszűkül, vagy valami, akkor célszerű nekem elengedni a sportautót, ami úgyis elmegy, ha lehúzódom, ha nem, csak utóbbi esetben rajtam keresztül... egyébként nem sok vizet zavarok még lassan se, van annyi eszem, hogy nyilván nem akkor kezdek előzni egy kamionsort, amikor 1 km-re mögöttem jön valaki a belső sávban).
De a 600-as nem kis motor.[ Szerkesztve ]
-
doc
nagyúr
válasz shiNIN #11963 üzenetére
nyilvan nem ures autopalyarol beszeltem, de szerintem az igencsak ritka jelenseg (legalabbis en eddig nagyon ritkan talalkoztam vele, azt is kulfoldon), inkabb az szokott lenni a gond hogy a ketsavos reszeken (pl. M7 Budapestrol kifele, vagy M1) nem lehet rendesen haladni
Mi kerüljük a féket, hisz azzal lendületet vesztünk
miert, a lassulassal nem? a lenduletmegmaradas lenyege pont az egyenletes sebesseg (fizika: I=mv, ahol az m, mint tomeg kb. allando (legfeljebb az elfogyasztott benzin miatt csokken hajszalnyit), amit valtoztatni tudsz az a v, vagyis a sebesseg)Azt írtam, hogy 160-at lazán bír egy nem lóerőre hegyezett 600-as is, csak amiatt nem kell 1200-as. 160 a DUPLJÁJA a saját tempónknak, mégis ezt dobálod rám folyton, hogy magunkról beszélek.
nem dobalok rad semmit, csak ezek szerint nem olvastad el amit kicsit visszabb irtam, nevezetesen:
egy 250-esnek a belet ki kell taposni hogy ennyivel menjen, ami hosszu tavon sem a motornak, sem a motorosnak, sem a fogyasztasnak nem jo
valaszul arra amit Te irtal: "miért jön mindenki az autópályával, nekem nem ott hiányozna az erő, ha hiányozna, az tuti. Inkább zavarna."vagyis Te azt allitod, hogy a kisebb ero autopalyan jobb (pontosabban Teged jobban zavarna) mint a sok
erre irtam, hogy a kicsi ero pont hogy rossz, mert folyamatosan nagyon nagy fordulatszamon/terhelesen tartja a motort. mig az eros motornal erre nincs szukseg, igy az sokkal kimeletesebb
persze hogy birja a 160-at a 600-as (sot, jol plexi moge bujva meg egy 250-essel is elerheto), de azt azert Neked is be kell latnod, hogy a 'birja' es a 'jo neki' az baromira nem ugyanaz - vagy maskepp megfogalmazva a mondjuk fel oran keresztuli 15000-es fordulatszam, es a fel oran keresztuli 5000-es fordulat teljesen mas...
-
shiNIN
tag
válasz #25954560 #11960 üzenetére
Mi is meg szoktunk állni, ezért-azért. Térképet nézni, enni, fotózni, miegymás. Ezért is kell nyomni egy hosszabbat egyben, érdekelnek a tapasztalatok
Bizonyos helyzetekben menni kell, mert nincs idő megállásokra (az ilyen elvileg pár perc valahogy nagyon meg tudja dobni a menetidőt, fene se érti), ha az ember utas, az szar ügy, de oldja meg. A sokadik keleti úton már elég kreatív voltam, s valszeg kissé megkavartam a súlypontot féloldalas ülésekkel, de nem nagyon s Alvaro rutinos volt és csak ment simán egyenesen, ennyit le kell tudnia kezelni. Amúgy ha már utasként szar, akkor nem tudom igazán kipihenni, lehet a szünet 15 perces is, akkor is megint ugyanott vagyok 10km után. Mehetnénk az én motorommal és válthatnánk egymást, de nem szeretek utassal menni, főleg Cilin nem. Azonnal leér és teljesen felborul a kettesben kellemes súlypont. Keresni kell jó kis utat meg kiruccanni Erdélybe s menni két motorral. A négyes miatt nem fizetek benzint...
Kánikulában nem is tudok röviden megállni, komplett vetkőzés kell sok ivással. Persze nem megállni még kevésbé megy. A kánikula rossz és kész.
Az ivást azt viszont megjegyeztem még anno. Az fontos. De valahogy motorozós kánikulai napon se iszom nagyon sokat, csak viszonylag gyakran. -
shiNIN
tag
A fékezéssel elpazaroljuk a drága pénzen megszerzett lendületet. A szabadon gurulással nem.
Nekem továbbra is jó a kisebb erő autópályán, mert azzal nem gyorshajtok Megyek szép szolidan és senkit se zavarok. Ritkán járok autópályán, de a beállt M0-sat kivéve mindig elég üres. Illetve Szlovéniában pont volt kamionsor párszor, de igen hosszú üres szakaszok is a belső sávban, így nem tartottam fel senkit. Főleg, hogy az előttem levő autó is 120-szal előzött.
Hm. Nekem az lenne logikus s mindig azt olvastam, hogy jóval a végsebessége alatt jól érzi magát egy motor. Elég buta dolog lenne, ha nem. Én is megyek 120-szal Cilivel és semmi lelki problémát nem okozna 100-110-zel menni tartósan. Ha ez zavarja, akkor béna konstrukció, de használnám, amíg tudnám.
S az autópálya, ahogy írtad, unalmas, az ember többnyire nem ott használja a motort. Ha néha rámegy, nehogy már ne menjen rajta úgy, ahogy akar s amit a motor még lazán bír. Te nem pörgeted a motort, mert ott jobban kopik és nem jó neki vagy mivan? Tényleg érdekel és nem értem. -
Topiccsendőr
addikt
aazz. Ennyit h a retekbe tudtok beszelni a... Miafenerol is???
Explosión de dos tiempos
-
doc
nagyúr
válasz shiNIN #11966 üzenetére
Nekem az lenne logikus s mindig azt olvastam, hogy jóval a végsebessége alatt jól érzi magát egy motor.
pontosan. ezert irtam azt, amit. egy 250-esnek a 160 az kb. a legteteje, tehat boven nem a 'joval a vegsebessege alatt'Te nem pörgeted a motort, mert ott jobban kopik és nem jó neki vagy mivan? Tényleg érdekel és nem értem.
nem porgetem, mert 6500-as fordulatszamnal megy 150-nel. annal gyorsabban meg nem fogok autopalyan menni
megtehetnem persze hogy visszavaltok kettot, es 10.000-es fordulaton ordittatva megyek ugyanugy 150-nel, de annak mi ertelme lenne? -
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #11967 üzenetére
én nem kommentelem, most kaptam múlt héten egy nap bant vélemény nyílvánítás miatt..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
doc
nagyúr
válasz Topiccsendőr #11967 üzenetére
hadd legyen mindig felul a topic
BTW, holnap megyunk VFR klubtalalkozora soooook soooook V4-es moci
-
stifi
senior tag
válasz shiNIN #11959 üzenetére
kávé / konyak / cigi / gyümölcs / csík kokain / víz / nyújtózkodás - kinek mi a hobbija
az elmélet lényege pont az, hogy kis beiktatott pihenőkkel összesen nagyobb távot tudsz megtenni mint egyyhuzamban. nyilván ez a problémásabb, kényelmetlenebb motoroknál számít, meg a problémásabb embereknél, nem annál aki elmegy 3 tank benzint és csak tankolni áll meg
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #11972 üzenetére
jó, nem feltétlenül kell fogyasztani valamit, csak le kell szállni a motorról annyi időre amennyi egy hasonló tevékenység elvégzése. az általános szükségleteket kell ilyenkor kielégíteni apránként és akkor jó lesz
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
doc
nagyúr
válasz Topiccsendőr #11972 üzenetére
a cukor miert baj? abban van a Zenergia
bringaskent gyorsan megtanultam hogy mindig legyen az embernel egy szelet csoki, meg akkor is ha alkalomadtan ugy kell kinyalogatni a csomagolasbol... -
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #11972 üzenetére
Én mindig mondom, hogy akkor legyen p*na
Integra: valóban...most néztem vissza a hozzászólásod, amiért kaptad
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Integra
titán
válasz Daywalker #11975 üzenetére
és az is loggolva van, hogy ki volt a besúgó?
kaptam pár privet és többen is megerősítették, hogy igazi 3/3 a gyerek.. nálam már kétszer júdáskodott... azért megkérdezném tőle, hogy milyen érzés spiclinek lenni, ez nála valami szent küldetés. önkritikája meg zéró. de mit bántsa az ember az ilyet? eléggé megbüntette már az élet amúgy is...[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
lujo10
aktív tag
válasz Topiccsendőr #11972 üzenetére
Ez a körforgalmas nagyon jó
Egy igazi férfi Internet Explorer-t használ -> Kaland, veszély, kockázat. (Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!") Navigare necesse est, vivere non est necesse. Ja és Széles Utat!!!
-
shiNIN
tag
Az én 250-esemnek 130 a vége, 110 fölött nem használnám, csak előzéshez. A 600 vs 1200-ról volt szó. Csak megjegyeztem, hogy nekem jobb a kicsi, mert azzal nem gyorshajtok autópályán Amit mellesleg nem is használok.
Ezzel Teresa is így van, nem pörög nagyon autópályán sem. 652 ccm, 50 ló, elég oda.
-
shiNIN
tag
Nyilván van, akinél ez igaz. Nálunk nem, mi eléggé pihenünk menet közben, legalábbis én. Ha nem, az egy nagyon szuper túra, mmmm Bár néha teljesen élvezetes tájat nézve csorogni. Mi megállókkal könnyedén lemegyünk 40-es átlagsebesség alá (jó, főúton csak 50 alá) és az kétségbeejtően alacsony. Én a ritkább, nagyobb megállókat szeretem. Nincs ezzel semmi gond, nem vagyunk egyformák. Amit nem szeretek, az a társas túra, rengeteg hosszú megállóval, amik nem is valami csodálatos látnivalót adnak, csak eszünk 2 órán át vagy ilyesmi. Hmmm bár egy ausztriai buszkirándulást nehéz überelni... A Hundertwasser-templomnál meg akartunk állni, de áááá nem, 5 perc sincs rá. De a tescónál muszáj 2 órás szünetet tartani... Mert kis hazánkban nincs olyan...
[ Szerkesztve ]
-
shiNIN
tag
Alvaro most ténylegesen spórol (nem azért, hogy pénze maradjon, hanem hogy tudjon túrázni, nem szeret túllógni a havi keretein, bár néha megtörténik). A lehető leghatékonyabb hypermiling technikát alkalmazza: biciklivel jár munkába.
A carpooling (többen mennek egy autóval pl. munkába) is a hypermiling körébe tartozik.Gondoltam, ismeretterjesztek kicsit
-
doc
nagyúr
válasz shiNIN #11980 üzenetére
tavaly mikor mentunk Horvatorszagba nyaralni, 50km/h volt ki az atlagunk, majdnem 14 ora volt mire odaertunk
pedig amikor mentunk, akkor rendesen, de egyreszt gyonyoru volt a taj, muszaj volt neha megallni, masreszt meg a szerpentinek azert visszafogjak rendesen az atlagtempotA lehető leghatékonyabb hypermiling technikát alkalmazza: biciklivel jár munkába.
A carpooling (többen mennek egy autóval pl. munkába) is a hypermiling körébe tartozik.es ez miert tartozik a hypermilinghoz? annak az a lenyege, hogy a legkevesebb uzemanyagot hasznalva a legnagyobb tavolsagot tedd meg, de annak semmi ertelme hogy belevesszuk az uzemanyagot nem hasznalo jarmuveket...
ilyen erovel Mari neni a faluban a legnagyobb hypermiler, mer' gyalog meg biciklivel jar, ha nagyon messze kell menni akkor esetleg busszal/vonattal, kijon neki kb. 1 csepp uzemanyag/100 km egesz eletere[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
válasz KubanitoS #11938 üzenetére
okés, köszi....
nem is igazán a fizikai, számbeli, hanem ezekre voltam kíváncsi, ez egy támpont, amit leírtatok és : KÖSZÖNÖM
amúgy az a baj, hogy egy "tesztvezetés" sem alkalmas rá: most elmegyek megkapok fél órára a motort ésoszt?! ez a baj, de majd meglátjuk
most kaptak prot is kontrát is, azt is mondtátok, hogy elég, azt is, hogy nem elég, szóval most van mit megrágnom
igaz, hogy kezdő motoros leszek, de inkább vennék most egy nagyobbat, minthogy -nem bántásból írom- én is azon morfondírozzak, miért nem vettem nagyobbat elsőre
de majd úgy is kiderül, hogy mi lesz, ha kipróbálok egyet kettőt
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
doc
nagyúr
válasz zsolt19900 #11984 üzenetére
azert egy 600-ast kinoni eleg sok ido, foleg ha elso motor lesz...
a tesztvezetes meg arra nagyon jo, hogy kettesben huzz egy kozepesen koveret, es becsusszanjon a sport szelet a gatyabaen nagyon orulok hogy a VFR750-nel kezdtem, nagyon jo valasztas volt (bar nem mindenkinek ajanlanam), de azert kellett ido hogy megszokjam... igy 16000 km utan mar batrabb vagyok, de meg mindig messze vagyok attol hogy a hatarai kozelebe erjek, sokkal tobbet tud a motor mint en. az igaz hogy jol jonne neha a nagyobb nyomatek hatosban elozesnel, de egyaltalan nem veszes
-
KubanitoS
veterán
válasz zsolt19900 #11984 üzenetére
Fullgas-nál akár egy egész hétvégére odaadják a motort tudtommal, de van más módszer is: motorkölcsönzés.
Ülj fel egy hatszázasra és kettesben vagy hármasban húzz egy nagyobb gázt. Garantálom, hogy a helyszínen besz*rsz.
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
zsolt19900
őstag
KAWASAKI ER-5 -ről mi a téma??
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
KubanitoS
veterán
Amikor keresgéltem a motorom, a Balatonbogláron lévő Full Gas-hoz is benéztem jó párszor. Sok márkát forgalmaznak, Ducati, Suzuki, Kawasaki, BMW, KTM. Mivel látták, hogy komoly vásárló vagyok, ott helyben felajánlották, hogy a tesztmotorjaik közül nyugodtan vigyem el egy hétvégére akár, amelyik szimpatikus. Persze ez valószínűleg a személyes beszélgetés során vetődött fel, gondolom ez az egész hétvéges dolog azért nem átlagos procedúra.
(#11988) zsolt19900 Teljesen jó kezdőmotor, de azt hiszem az "csak" ötszázas.
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
zsolt19900
őstag
válasz KubanitoS #11989 üzenetére
igen, csak megakadt a szemem egyen a használt autón, 04es és 400k alatt volt, nem tudom, hogy ez most jó vétel-e, meg hogy igazából milyen a moci
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
NINJA_V
tag
válasz zsolt19900 #11988 üzenetére
Oszinten?: kicsi, gyenge, se vaz, se futomu, se fek. Blokkja mumia (de lagalabb vizes), boltbajarni, pizzat kihordani, postas motornak elmegy. Ha csak erre lenne penzem akkor sem vennem.
Ha ilyeneket nezel, akkor inkabb er-6, klasszissal jobb, foleg az uj modell....Two Strokes and Four Jokes
-
ALI_G
veterán
Szombat kecso?
-
zsolt19900
őstag
válasz NINJA_V #11991 üzenetére
csak ráakadtam, nem ilyeneket nézek kifejezetten
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
alvaro
senior tag
válasz NINJA_V #11991 üzenetére
Oktató motornak használják az ER5-öst sok helyen, én is ilyenen kavirnyáltam Budaörsön meg a XI. kerben. Ebben a szerepben - szerintem - nem volt rossz, akkor teljesen kezelhető gépnek tűnt.
Most nem tudom, mi lesz velük, A2-re hajszállal túl erősek, korlátlanra kicsik lesznek az új szabályok szerint. Lehet, hogy lesz egy csomó leharcolt tanulómotor hahun occón kiszórva. Kevés kilométerrel, ha rosszmájú akarok lenni.
Az ER6-os viszont - ismét szerintem - egy kifejezetten tetszetős, ugyanakkor nem megalomán motor. Éppenséggel bevállalnék egyet, ha arról lenne szó.
Nehezebb lenne vele 3 liter alá menni, mint F650-nel, de szerintem megoldanám. És DL650-nel is
-
shiNIN
tag
Nem tudom, miért tartozik hozzá, de a technikák taglalásakor gyakran odasorolják és a cleanmpg.com-on is beírják a népek, hogy carpooling, Alvaro meg a biciklit a végtelen mpg-vel (Mondjuk ott beírnak sokmindent, mi pl. a házat szoktuk taglalni)
Az én szememben se tartozik oda, csak rímel a benzinfogyasztás csökkentésére.
Mari néni nem ér, mert nincs autója/motorja és nem ahelyett megy biciklivel De valóban mosódnak itt már a dolgok. Nem baj, nem kell mindennek tökéletesen világosnak és diszjunktnak lennie. -
zsolt19900
őstag
válasz alvaro #11998 üzenetére
néztem az er6 okat, csak picit feljebb vannak a keretemen sajnos
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Battlefield 4
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Ford topik
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest