- Kipróbáltuk az LG kompakt 4K projektorát, a CineBeam Q-t
- Házimozi haladó szinten
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Házimozi belépő szinten
- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz perge666 #85849 üzenetére
Ugyanígy vagyok vele én is. Teljesen egyetértek azzal, hogy nem csak a hosszabb ideig tartó állás miatti berohadás veszélye van az e10-el, hanem az állandó és tartós használat mellett is, és a hosszabb távon is kihatással van a gumi és műanyag alkatrészekre. Szerintem ez nem kétség. Mostanában nem igazán váltogatom a nagy motorjaimat, a mostaniak szerintem még jó darabig meglesznek, így semmi pénzért nem tennék e10-et beléjük. A múltkor már beszélgettünk erről és akkor még az autómmal is így voltam, de azt időközben én is feladtam. Nagyon sokat megyek a saját autómmal is, évi minimum 20, de inkább 25 ezret, ilyen összeg mellett már én sem megyek el.
Nem idevaló téma, de érdekesség képen megemlítem, hogy rengeteg anyag van már fenn a neten (YouTube-on is), amik kifejezetten a modern, nagynyomású belső égésű benzines motorok és az e10-es üzemanyag kombójával foglakozik. Ezen belül pontosabban arról van szó, hogy miként változtatja meg (torzitja el) a gyárilag megtervezett optimális befecskendezési képet az alkohollal kombinált benzin. Több, korábban teljesen megbízható autó típusnál egyre gyakrabban jelentkezik dugó átégés/kilukadás probléma ami korábban nem volt jellemző. Szét szedve ezeket a motorokat egyértelművé vált, hogy ezeknél mind megváltozott a porlasztási kép, több üzemanyag jut kisebb felületre ami előidézi a hibát. És sok szakembernél egyre nagyobb az egyetértés abban, hogy ezt a dolgot az e10-es üzemanyaghoz lehet kötni. És az sem véletlen, hogy több típusnál is akkor lett ugrásszerű növekedés ezt a hibát illetően, amióta megszületett a 10 százalékos benzin. Azért érdekes nem?
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
KTMHobby3
tag
válasz sityupityu #85852 üzenetére
Azért ez egy érdekes felvetés. Pont az alkohol, ami semminek sem árt. Elektronikus paneleket kizárólag alkohollal lehet tisztítani, mert az nem támad meg semmit. Az a sok adalék, amit bekevernek a benzinbe, inkább az lehet a felelős, de arról mélyen hallgatnak.
-
FeniX-
aktív tag
Hivatalosan is visszatértem. :-D
Volt egy sanda gyanúm, hogy nem kell majd 3 hetet várni a dologra, ma szóltak, hogy mehetek is. Így elmentem egy bejáratós kört visegrád irányába. 500 km-nél lesz az első szerviz.
Egyelőre nagyon furcsa, hogy teli-talpas lábtartó van és nincs rajta a lábam a féken. Persze, mivel kombinált fék van, így azzal nyugtatom magam, hogy ha a kart húzom, az is 'valami', de nekem sok idő rámarni a lábfékre, ha helyzet van. :-D
Van egy kis torpanás még a motorban, úgy mondanám, hogy mint amikor hidegen próbálja húzni az ember. Ezt még betudom annak, hogy bejáratós, bár - nem tudom - Nyogó, neked volt ilyen esetleg a K-lightnál?
Amúgy nagyon tetszik a mocika, a 250-es meg a 4 hónap kihagyás után igazán olyan, hogy "alig megy" - érzés. (Nem is pörgettem 5000/min fölé most bejáratás alatt)
Persze, a térdvédőm elkezdte már most karistolni a tankot oldalt, arra figyelnem kell majd.
Nagyjából ezek az első benyomások. -
nyogo83
Topikgazda
válasz FeniX- #85855 üzenetére
Vegre, grat!
Hidegen nagyon rovid ideig lehetseges egy pici torpanas, de melegen nem igazan, legalabbis nekem nem remlik hogy mire gondolsz igy elsore.
A labfeket nekem is picit szokni kellett, hiaba nekem nem telitalpas a labtarto, de en pl annyira megszoktam, hogy kombi fek miatt csak a hatsoval fekezek mar szinte.Az "lustasagon" egy picit lehet meg finomitani, mert szerintem neked is gyarilag 17-es elso es 41-es hatso lanckerek van gyarilag. A K-Light-on pedig 15-os elso es 41-es hatso lanckerek van, pedig sulyra nagyjabol hasonlo, a blokk pedig csont ugyanaz.
Emiatt a K-Light erezhetoen dinamikusabban indul meg hozza kepest, meg az elejen csinaltunk a sogorommal egy ilyen tesztkort az o Superlight-javal, ugy hogy cserelgettuk egy szakaszon. Raadasul vegsebesseg is hasonlo, szoval erdemes azt a -2 fogat kiprobalni.
2500Ft egy elso lanckerek, nem nagy tetel egy teszt erejeig.A tankra lehet erdemes lenne az also felre valami matt atlaszo foliat nezned nehogy kikezdje, a matt fenyezes kenyes ilyesmire.
[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz nyogo83 #85856 üzenetére
Még elsősorban ezen a "garis" szervizlátogatáson agyalok sokat. Amit írtál privátban is, hogy ha az első kötelező után nem igazán jön ki hiba, akkor lehet, hogy érdemes fontolóra venni, hogy azt a húszezret másra is el lehet ám költeni.
A torpanás az valami olyami, hogy egyenletes gázzal haladva (félállás) ilyen ki-kihagyások. De ilyen apró, szóval nem erőteljes, csak érezhető, hogy mintha úgy néha be-bedadogna. Majd figyelem még, hogy előjön-e.
Meg persze a gumit akarnám még lecserélni, de nem akarok mindent egyszerre, így is elég sok $ elment most.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz FeniX- #85857 üzenetére
En azt mondom, hogy ha gebasz van, akkor azt az elso par szaz km alatt ugyis kitapasztalod/eszreveszed.
Elso garis szerviznel megcsinaltatod, aztan le van tudva, utana meg megcsinalod te az olajcseret.Utana meg azt a 20-ast kipotolod, aztan kijon belole egy gyari bukokeret elore
[ Szerkesztve ]
-
hugi0
őstag
válasz body007 #85690 üzenetére
Uj uzemanyagtankot nem keszitesz ?
Tudok tippet adni.
Korubelul plusz 1 liter - es biztos nem rozsdasodik.
Az elmult 2 hetben jo 10 kilometert toltam - mert a karburator mindig eltomodott (rozsdatol)."Az arnyekom gyorsabb a noverem fenyenel."
-
Topikgazda
-
FeniX-
aktív tag
válasz sityupityu #85867 üzenetére
Sziasztok, köszi! NYPD, meg fogsz lepődni de a Döme bácsi már tudja, hogy az a kedvencem! :)
A torpanásról: 3500 környékén vagy az alatt csinálja, de szerintem az csak szimplan annyi, hogy keves neki onnan ragyorsitani. Anno a yamaha is csinalta.
-
fanci
tag
Sziasztok!
Suzuki sepia 2t robogó alapjárat magas, egész normálisan indul majd néhány másadperc múlva kicsit gyorsul és úgy marad. Alapjárat csavart már nem tudom kíntebb tekerni, gázbovdenen sem tudok már lazítani.
Van még valami lehetőség az alapjárat csökkentésére? -
Madball
csendes tag
Változtattál valamit a motoron, mielőtt megjelent ez a hiba? Nem lehet, hogy falsot szív (pl. repedt szívócsonk, tömítés)?
-
fanci
tag
Karburátor ki lett pucolva mert 2 percenként leállt, előtte nem volt probléma az alapjárattal.
-
Topikgazda
-
Steve_Brown
aktív tag
Üdv!
Ez a cucc működik Simson töltőtekerccsel? Nincs a vázra testelve a tekercs és a két kivezetését kötném rá.
Problémát okoz neki ha aksi és terhelés nélkül van használva? És ha csak terheléssel?
És ha két darab (mert ugyebár 2 hasznosítható töltőtekercsem van) kimenetét párhuzamba kötöm a világításra akkor attól tönkremegy?
Ez egyébként milyen elven működik? Fázist hasít?
Köszi a válaszokat! -
xTREem
tag
Üdv!
Piaggio NRG Power DD robogón Naraku (öntöttvas 50-es) hengerszettet cseréltem. Működik és megy is, viszont a kompresszió 6,3 körül alakul hideg és meleg motornál is. Rossz lehet a kompressziómérő, vagy rosszul csinálhattam valamit?
Köszi
-
macilaci78
nagyúr
Erről magamra ismerek!
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
nyogo83
Topikgazda
válasz macilaci78 #85877 üzenetére
-
mumtaz
senior tag
válasz macilaci78 #85877 üzenetére
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
macilaci78
nagyúr
Blaha, körút, Petőfi híd felől Keleti felé, 62-es villamos megállónál a lámpánál állok a jobb oldali sávban, mellettem a kerékpársávban ételfutár. 18:40 körül lehet.
Nekünk zöld, azon ritka alkalmak egyike, amikor mindenki megvárja. Néhány gyalogos még lézeng a gyalogátkelőhely - mellett.
Szóval zöld, komótosan indulok - elbambulbat egy csinos dekoltázsban - nem is akartam a gyalogosok közé hajtani. A bringás futár is kimérten közelít, csenget.
Az utolsó gyalogos nő ekkor néz fel, majd balra, végül a hang irányába, ledermed. A bringás nem tud mit kezdeni, leugrik a nyeregből, lába közt a vas, de a bringa így is hozzáér a tehénhez.
Én komótosan megállok mellettük bő 1 méterre, a dudát csak azért engedem el, hogy tisztán hallhassa intelmem.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
mumtaz
senior tag
válasz macilaci78 #85880 üzenetére
Csak egy átlagos nap Budapesten.
[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
FeniX-
aktív tag
Hali, csak infónak mesélem, hogy ilyen "műanyag hatású" fekete fényezésű dolgot ne vegyetek. :-D
Ráraktam a régi motortakaró ponyvámat a mocira, és ahogy a szél mozgatja a ponyvát már kb. össze is karcolódott a tank, meg oldalt a deknik. Kipróbáltam, levágott körömmel kb. végighúzom rajta az ujjam és ott a karistolás nyom. :-D
Mindegy, úgysem kirakat-motornak akartam a gépet.
-
macilaci78
nagyúr
válasz FeniX- #85883 üzenetére
Mondjuk a takaróponyvákat az autós topikban is köpködik.
Nekem van csak az ülésre való és van egy teljes gépet betakaró. Utóbbi 2 éve van meg, még ki sem bontottam. Inkább tavasszal letüsszentettem kompresszorral a motort a mosás előtt. Poros a mélygarázs.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Zoli bácsi
őstag
válasz macilaci78 #85884 üzenetére
Lidl-be vettem motortakaró ponyvát, 5e. körül volt, teljesen jó. Két rétegű, belül fehér, külseje fekete, szerintem nem karistol, meg a párát is átereszti.
SZokott lenni olcsóbb, vékony, ezüstös színű, egyrétegű fajta is, de szerintem a fekete jobban megéri.
A robogómra vékony takarófóliát dobtam rá utóljára, az a legegyszerűbb (Hátsó doboz miatt ponyvák kicsik), nekem is poros a garázs. Aztán ezek a fülbemászó bogarak tanyát vertek a ponyva alatt, ahol a betonon feküdt a fólia. Huh, mennyi volt mire észrevettem.
Most sima lepedővel takartam le, szerintem zárt garázsba ez a legjobb, fogja a port. Néha az asszony átmossa, tökéletes porfogó, párát is tuti átereszti. Két darab bőven elég, használt, enyhén sérült lepedők jók erre a célra. Régen az MZ-ket is télre lepedővel, kimustrált takarókkal takargattam.
Amúgy már én is gondolkodtam rajta, hogy nem takargatom, de ugye nekem hetekig, télen hónapokig el sincs indítva...Egyszerűbb indulás előtt slaggal leveretni a port róla.
A fólián pláne látszik, hogy 1-2 hét alatt is mi port megfog. SZomszéd házat elbontották, napokig dózeroltak. Azon a telekhatáron áll a garázsom, betonlapokból épült, régi fa garázskapu, résekkel, amit nem is bántottam, ennyi szellőzés kell. El tudjátok képzelni, mi por jött le az autóról, meg a robogó fóliájáról..? -
addikt
A tankot szeretném "felújítani"
A mosás rendbe is lesz (citromsav) de szeretném levédeni is utána.
Ezt a festéket találtam:
UNILUX OLAJ ÉS BENZINÁLLÓ ZOMÁNCFESTÉK 0,25 LITER
Valahol műgyanta alapú benzinálló festéket olvastam, h az kellene - de azt nem találok...Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
macilaci78
nagyúr
válasz Zoli bácsi #85886 üzenetére
Az enyém is Lidl-ös, mármint a nagy.
A társasházi teremgarázsban nincs slag, meg az udvaron sem. Viszont egy lándzsás mosóval ellátott MOL-kút van egy saroknyira. Az ülésre vettem egy huzatot, hogy eső, madárürülék ellen védve legyen, ezt szoktam használni. Ez lejön, karkolatra kesztyű és nem koszolom össze magam akármilyen koszos motorral a mosóig.
Amúgy annyira poros a teremgarázs, hogy a kocsit is évi 2-3 alkalommal voltam csak hajlandó megmosni, pedig a rendszerint minden héten ment.
A robogó nálam is elrakva télire, nemhogy nincs indítva, de az akkut is kiveszem belőle, havonta egyszer rátöltök.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Topikgazda
válasz Zoli bácsi #85886 üzenetére
Zárt garázsba szerintem is teljesen felesleges a takaróponyva, én is nagy lepedőket használok. Por ellen tökéletes.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
nyogo83
Topikgazda
válasz malagutif122 #85890 üzenetére
Lehet azzal is elotisztitani a feluletet. Itt inkabb az latszik, hogy a vezetek nem volt tiszta, vagy gyenge a paka es nem tudta rendesen atmelegiteni a forrasztando saru reszt+vezeteket.
En inkabb preselessel raknek fel uj sarut. -
seller007
tag
Helló!
Lánc nélkül mennyire "lopás esélyes" pesten kis értékű Malaguti F15-öt parkolni nappal forgalmas helyeken?
Köszi![ Szerkesztve ]
-
-
-
KTMHobby3
tag
válasz malagutif122 #85890 üzenetére
Amiről Te írsz, az a forrasztóvíz. Sósavban feloldott cink lemez elegye. Az biztos jó forrasztást ad. Én mindig ezt használom. Nálam a ledes világításhoz, a kis vezeték keresztmetszetekhez a préselés szóba sem jöhet. Ezért marad a forrasztás, meg a zsugorcsöves szigetelés.
-
Rivaul
addikt
válasz seller007 #85894 üzenetére
Az ilyen lopásokat legtöbbször a hirtelen ötlet hozza. "Né má, ez nincs lekötve" alapon. Ahogy Nyugo is mondja, már az is sokat számít ha csak úgy nem el tolható. Főleg amennyiben valóban csak nappalról van szó. Azért az F15 egy viszonylag népszerűbb modell, az ilyet könyebben kiszemelik. Ma már nem is elhanyagolható összegeket kérnek értük. Éjjelre biztos láncolnám.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
NYPD
aktív tag
válasz seller007 #85892 üzenetére
Attól függ, hol. Én pl a hattyú u. elején dolgozom a shell kút magasságában, ott a ház előtt hagyom napközben, több motor is áll ott. Azelőtt a városmajorban is kint állt az utcán. Éjjelre mindenképp nehezíteném a mozgatását valamivel, ha kint marad. De a blahán nappal se élne túl szerintem 1 óránál többet.
-
mumtaz
senior tag
Blahán 1 óránál többet? Még le sem szálltál a mociról, már ott vannak melletted, hogy "leszállnál végre, mert vinnénk".
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Tothgera30
Ármester
A Scarára keresek két korrekt gumit. Milyet és honnan érdemes vadászni? Átlagos közlekedésre kell, zord időben nincs elővéve. Jelenleg Pirelli MT 15 Mandrake van rajta, tartok tőle hogy még az eredeti.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Új hozzászólás Aktív témák
- Dragon Age: Origins
- Politika
- Kipróbáltuk az LG kompakt 4K projektorát, a CineBeam Q-t
- alza vélemények - tapasztalatok
- Xbox tulajok OFF topicja
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- BestBuy topik
- Házimozi haladó szinten
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- További aktív témák...
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest