- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Gaming notebook topik
- Házimozi haladó szinten
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- 3D nyomtatás
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Autós kamerák
- TCL LCD és LED TV-k
- Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
- Milyen alaplapot vegyek?
Hirdetés
-
Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
ph Az Odyssey OLED G8 32 hüvelyes, sík OLED panellel dolgozik.
-
OneSport OT05 - finomhangolás
ma Mit hiányoltunk eddig a kedvező árfekvésű kínai bringákból a leginkább? A nyomatékszenzort. A OneSport újdonsága végre megkapta ezt a megoldást.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
NYPD
aktív tag
Kb. december eleje óta már a társasház mélygarázsában állok meg vele, nem fűtött de nem is kinti hideg van azért, minden reggel indul pöccre. Alapjárat beáll kb 5 perc alatt, utána szép egyenletes. Városmajorban kint áll az utcán míg én dolgozom, ez kb 8-16ig, mínuszos napokon néha meg se nyekken gombra, de első rúgásra indul - ilyenkor szerintem már az önindító haldoklik vagy a gomb kontaktos de egyelőre nem foglalkozom vele, tavasszal jön a burgi, ha lesz normális áron 400as
Karbi teljesen ki lett tisztítva nekem november közepén, mert a tömítés megadta magát és kipárolgott belőle minden benzin, nem is indult és emellé még folyt is belőle . Tömítés csere + beállítás azóta hibátlan.
[ Szerkesztve ]
-
nod1
csendes tag
Az enyémen annyira pörgött a kerék, hogy attól féltem leugrik a sztenderről.
Mondjuk a sztender stabilságával se vagyok annyira megelégedve, nem egy életbiztosítás. (bár ez is az elhasználódás matt lehet.) Ráadásul amikor bejöttek az első hűvös napok, akkor el is borult oldalra, mert megszoktam, hogy oldalsztenderen melegszik a ház előtt még 1-2 percet, de a hűvösben jobban felment az alapjárat, és fel is borult. A pár hónapos fékkarom meg el is tört, és elgörbült a kormány kicsit. Bár a T-szárammal lesz valami, szóval szezon előtt még foglalkoznom kellene vele.
De örülök neki, hogy nem volt vele nagyobb gondod, és végig tudtad vele tolni az egész szezont. Hálás, igénytelen gépek ezek, én nagyon megszerettem az enyémet. Bár a Burgman hatalmas váltás lesz neked ezután az tuti, mintha űrhajóra ülnél.
Olajra rá szoktál nézni néha? Mert az enyém azért csípi kicsit. -
KTMHobby3
tag
A Sendákban gyárilag 35/35W-os hagyományos izzó van, amik alacsony fordulaton kisebb feszültséget kapnak. Gázadásra megemelkedik a feszültség, ettől fényesebben világítanak. Ledes világítás esetén teljesen más a helyzet. A generátortól jövő váltófesz, egyenirányítás és feszültség stabilizálás után, a led izzó stabil 12V egyenfeszt kap, amitől teljes fénnyel világít. Ehhez sokkal kevesebb energia kell (max 20W), a led izzó sokkal erősebb, fehér fénnyel világít. Akinek ilyen van a motorjában, az tudja, mert saját szemével látja.
-
NYPD
aktív tag
Hát, azért sokszor megnehezítette az életemet ez a fémszamár Volt már hogy otthagyott az úton, karbit viszonylag sokszor kellett takaríttatnom mert volt valami nyűgje kb két havonta. Középsztender konkrétan letört róla annyira el volt rohadva, az oldalsztender valóban nem túl stabil, legutóbb a kúton ahogy a hátsó keréknél ahogy odanyomtam a kompresszort a szelephez, megindult előre, még jó, hogy elkaptam a hátsó doboztartó konzolt és nagyjából meg tudtam tartani, csak a tükröt kellett cserélnem mert az meg elferdült a menetnél.. Lenne is még vele bőven mit csinálni, T-szár ferde, mert előttem borultak vele (klasszik Agility kinézet meg is van, a taposó kiálló része egyik oldalt törött ) Fékek visítanak, elöl-hátul kéne egy fékbetét csere + folyadék, a gumik sajnos vállalhatatlanok, nem hogy esőben, de hidegben is mászkál a motor egyenesben is, plusz még a dekli tömítés is elszakadt, jelenleg az illesztése elég ratyi, van pár néhol egy kis rés. Szóval jelenleg nem egy életbiztosítás, de nem nagyon szeretnék már rákölteni..
-
NYPD
aktív tag
válasz energy4ever #81407 üzenetére
Piaggio Hexagon talán? Nagyon rút szegény járgány
[ Szerkesztve ]
-
xxman
senior tag
Jól mondja a kolléga, Hexagon lesz az
I just wanna have some fun.
-
akos3
addikt
Sziasztok!
Kinek van tapasztalata a rieju robogókkal?
Mennyasszonyomnak gondoltam veszek pestre rohangálósat, de nem akarok nagyon költekezni mert mi van ha nem jön be neki... Nagykerék kritérium. Ezt néztem ki. elvileg ezek minarelli blokkosak, olyan sz@r nem lehet akkor...
Magamnak inkább egy malaguti fiftyt vennék, de jelenleg egy sincs a piacon. meg nem is rólam van szó most -
szabygbarca
csendes tag
Sziasztok!
A tél folyamán egy kínai rs450 nevezetű csodagépet újjítottam fel a következő módon: kapott egy új 80-as hengert,hengerfejjel,uj karbival,teljes variator,kuplung,szij,7gr görgőkkel.
El is indult pár rúgasra,jelenleg 60 a max,seb,ez ok mert 120kg vagyok..
Viszont bárhogy állítgatom,alapjáraton hirtelen gázadásra fullad,kis gázzal felpörög,terhelés alatt még inkább produkálja...esetleg ötlet?Köszönöm!
-
nod1
csendes tag
Nem emlékeztem, hogy ott is hagyott az út szélén.
Az enyémen is be van törve a műanyag a hátsó lábtartónál. Így, hogy összeszedted a javítási listán a hibáit, még így is el tudod adni egy jól látható összegért szerintem mert keresett típus. De amiket felsoroltál, az azért bőven benne lenne annyiban, hogy eladásnál nem biztos, hogy megtérülne. Én most vettem téli gumikat a Ciak-ra, nem is merem elmondani, hogy mennyibe került. Mondjuk én hosszú távra tervezek vele, máskülönben nem is éri meg az ilyen beruházás.
Mondjuk, ha tennél rá két új gumit, az annyit dobna rajta komfortban, agilitásban, hogy lehet újra beleszeretnél. -
nod1
csendes tag
Hello!
Tapasztalatom nincs a márkáról, én csak felületesen ismerkedtem a kínai dolgokkal. Volt egy MadAss-em, és most egy CPI-m, de anyagminőségben, kivitelezésben, és tartósságban meg sem közelítik a japán, vagy olasz gépeket. Nem is tervezek több kínait. Mert itt hatványozottan igaz, hogy milyen állapotban, és milyen kilométerfutás után kerülne hozzád. Egyáltalán nem viselik jól a rideg tartást. Ez amit linkeltél, ezt már hónapok óta árulja a kereskedő. Ausztriából hordja be a robogókat, de nem a hulladék kategóriával foglalkozik. Viszont ha mégsem jön be majd a menyasszonyodnak, nem biztos, hogy hamar megtalálod rá a vevőt.
-
NYPD
aktív tag
Biztos jobb lenne két új cipővel, de nekem már sajnos kicsi. Bp-en lenyomnak sok helyen, pakolni se nagyon lehet bele, na meg nem is túl nagy, a térdem néha beleakad a kulcsba, szűkebb kanyarnál meg a lábam ki kell tenni, mert beleér a kezem a combomba Na meg két személy ugyebár off.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz szabygbarca #81411 üzenetére
Erre nehezen fogsz egzakt valaszt kapni, hogy mit mennyire allits.
Kapott egy nagyobb hengert, kipufogo az vagy gyari vagy nem(ez nem derult ki), a karbi az a gyarival megegyezo meretu vagy nagyobb-e, milyen fuvokak mentek a karbiba, stb-stb.Gyari osszeallitasnal meg tavolrol is lehetne egy konkret dolgot mondani, de itt csak egyvalamit lehet: be kell "fuvokazni" a karbit az adott henger-kipufogo osszeallitashoz.
-
szabygbarca
csendes tag
válasz nyogo83 #81415 üzenetére
köszi a választ
a kipufogó az maradt az eredeti,az új karbi az nagyobb fúvókákkal lett szerelve,gondoltam én is a kipura,de talán a 4 ütemünél nem annyira befolyásol,inkább magasabb fordulaton akadályozna szerintem,bár ki tudja :)
gyertyakép özbarna-fekete közt,füst nem látható melegen...sajnos már ötletem sincs sok :) -
nyogo83
Topikgazda
válasz szabygbarca #81416 üzenetére
Jaa, hogy ez raadasul 4t. Akkor ott kipufogo kilove(marmint nem az lesz a tenyezo), viszont az tovabbra is igaz, hogy a karbi fuvokazassal kellene probalkoznod.
Milyen karburator kerult fel ra illetve milyen volt eredetileg? -
szabygbarca
csendes tag
válasz nyogo83 #81417 üzenetére
https://jaszmotor.hu/termek/329/karburator-4t-80ccm-4-utemu-kinai-robogohoz
ez került fel rá,én elhittem hogy ez jó lehet,feltételezem hogy nagyobb fúvókákat kapott és ennyi,mert a torokméret egyezik a gyárival,esetleg a szívóoldalon a légszűrő nem enged annyi levegőt kis fordulaton?
-
nyogo83
Topikgazda
válasz szabygbarca #81418 üzenetére
Ha a keverekcsavarral nem sikerul beallitani, akkor mindenkepp fuvokat kellene megnezni mekkora van benne es cserelni(ugye a keverekcsavar itt forditva mukodik mint 2t-nel, minel kintebb tekered annal dusabb).
Altalanossagba nehez igy pontosra beloni egy fuvoka meretet, hogy 80cc-s blokkhoz valo, mert garantalt, hogy nehezen talalsz ket olyan kulonbozo gyartmanyu 80cc-s blokkot, amiben fullra megegyeznek a fuvokameretek.Erdemes meleg motornal a hirtelen gazadassal tesztelgetni illetve terheles alatt, mert ilyenkor a gyorsito pumpa ami kozbeszol meg a keverekkepzesbe es esetleg az amugy is dus kevereket teljesen eldusitja.
-
akos3
addikt
Szia!
Ez egy spanyol márka! Igaz a 2000-es évektől kezdve van valami kínai érdekeltség a dologban (talán ott is gyártják őket ezt nem tudom), de a 90-es években amikor ezt a windyt gyártották akkor még én úgy tudom H semmi köze nem volt a kinaiakhoz. Ezért is minarelli blokkos.Ismered esetleg a hirdetot? Ezt a robit én ma láttam csak meg, pedig egy ideje nézegetem a kínálatot.
-
szabygbarca
csendes tag
válasz nyogo83 #81419 üzenetére
köszönöm a segítséget!
terhelesnél fullad nagyobb gázadasra,le is állt ma 2x lámpánál
akkor megnézem a fúvóka meretét és kipróbálom nagyobbal
es igen,ahogy irtad,amikor kicsavarom vagy 6-7 fordulatot akkor kicsivel jobb a helyzet,tehat valszeg keveset kap....
még annyi hogy hidegen elindul par masodperc indítózasra,de kell 2 perc járatas,hogy gázadasra ne fulladjon,ha ez jelent esetleg valamit..lehet,hogy akkor a rendelt karbi csak üzleti húzas,kapott egy mérettel nagyobb fúvókát azt ennyi..illetve a gagyibb kinai 80.-nak elég az is,ez egy pár fokkal jobb hengerszett amit kapott...meg talán azert 50-60 km/h vége is karcsú lehet,gondolom nagyobb fúvokával elvileg jobban felgyorsulna is...
-
Tamás9x
őstag
válasz szabygbarca #81421 üzenetére
A szivatót megvárod míg beáll? vagy mechanikusat vettél? Az első 1km nyögvenyelős nekem is, majd ha bemelegedett lehe rángatni. Illetve a karbi csere oké, a szívócsonk mértete mekkora, mert nekem az is limitálva volt 16-os karbi mellé 12-es szívó dukált gyárilag.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
nod1
csendes tag
Igazad van, felületesen ismerem csak a márkát, de egy biztos, hogy minél régebbi, annál kevesebb kínai gyártást tartalmaz. A hirdetőt nem ismerem, de tudom, hogy kereskedő, és összességében szép árui vannak. Hirtelen kellett vennem robogót, mert kiesett alólam a téli gépem, így napi szinten figyeltem a kínálatot pár hétig. Akkor is, meg előtte is fenn volt már ez a gép. Ami nem jelent semmit, simán lehet jó, csak mivel ismeretlen, így kisebb az a réteg, akinek érdekes lehet, talán ezért van még meg.
-
NYPD
aktív tag
Na, meg is lepett ma a Kymco az újabb hülyeségével: nem mozdul a sebességmérő mutató. Lehet ezzel vmit kezdeni? Vagy csak kompett műszerfal csere? Nem örülnék neki, mert az enyém szinte olyan mint az új, bontókban amiket láttam már elég viseltesek, az enyémen még színtiszta átlátszó a műanyag mindenhol
-
NYPD
aktív tag
Gonolom ezen az képen az egyik vége megy a műszerfalba, a másik meg a keréknél lévő cuccba, ugye? És a fekete végén lévő kis sz*rt, amiben van egy nút, azt tekergessem meg, hogy jó e?
-
nod1
csendes tag
Ket kabel megy az elso kerekedhehez. Az egyik a fekcso a masik ehhez [link] .
Itt a menetes szarrol kitekered a spiralt es utana tudod is tesztelni a mutatot.
De az is lehet, ahogy perge666 is irja, hogy csak lelazult valahol. Mondjuk ha fenn az oracsoport alatt akkor a fejidomot szet kell szedned. -
NYPD
aktív tag
OK köszi, megnézem holnap.
-
Nkboy
senior tag
Sziasztok! Ötletet kérnék! Sok a levegő és kevés a benzin, vagy kevés a levegő és sok a benzin?
[link] Google drive videó
Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
A fekete kormánylégzsák a bézs utastérben felér egy őszinte vallomással
-
energy4ever
addikt
Szerintem: Tul nagyot nyit a torok az alapjarati szivoero viszonyahoz kepest. Igy ha csak es kizarolag az a ket opcio letezik valasznak amit irtal, akkor sok a levego.
Mekkora karbi van rajta, es mekkora henger? Nem ravalo, tulmeretes karbitol is lehet ilyen.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Ma majdnem szép idővan motorozni, de:
- fúj a szél eszeveszetten
- értekezletek délután négyig
- szülői értekezlet
- edzésre vinni a fúriát
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
gaster
csendes tag
Sziasztok!
A héten vásároltam egy 50-es Scarabeót, ez az első motorom/robogóm, előtte mégcsak nem is ültem soha egyen sem. Kérdésem az volna, hogy tudtok-e Pesten olyan környéket, ahol hétvégente tudnék gyakorolni, kevés forgalommal esetleg. Belvárosban lakom, itt sajnos mindig nagy a forgalom, ha volna jobb lehetőség, inkább nem itt próbálgatnám a paripát.
Előre is köszi!
-
FeniX-
aktív tag
válasz gaster #81438 üzenetére
Hát, a külvárosban sok kieső, gyér forgalmú út van, csak odáig el is kell jutni.
Hipermarketek parkolója általában ideális.
Ha autós tapasztalatod van, az jó kiindulás legalább annyiban, hogy "szemmel" látod, hogy mi történik a forgalomban."Pro" tipp: inkább nézzenek hülyének, de légy minél láthatóbb. (vedd fel a kukásmellényt, stb.)
[ Szerkesztve ]
-
NYPD
aktív tag
válasz FeniX- #81441 üzenetére
Szia. Igen, ilyenem van. Superzoneban vettem még október környékén, azóta napi használatban, és nyakrésznél a cipzáros résznél lévő kis tépőzáras pánt már nem igazán fog, mert kibolyhosodott... Enni pénzért azért bírhatná tovább. Következő inkább berik, vagy még a w-tec ről is hallottam jókat.
Szerk: lehet, hogy a kérdés gaster kollégának ment volna, ugye? Mert igen, legalább egy protkós kabát az kell! Esetleg térdvédő, ha zakó van, a fontosabb részek védve legyenek.
Én is majdnem elszálltam vmelyik reggel mikor vizes, velem párhuzamosan futó sínen kellett kikerülni kocsit.
Más:
Szerintetek is inkább cseréljem, míg még nem tört el a nyakam, ugye?
[ Szerkesztve ]
-
NYPD
aktív tag
válasz nyogo83 #81443 üzenetére
Szerintem egy idős a motorral. de legalább látszik hogy a 12k km valós benne. (plusz az a kb 70 ami nem forgott bele a kmóra hiba miatt) ja, azt is szétszedtem, megforgattam a spirált csavarhúzóval, de meg se moccant. Mindegy, hétfőn úgy is beviszem a szerelőhöz, mert a fék már kritikán aluli, majd ránéz.
[ Szerkesztve ]
-
nod1
csendes tag
Kerdezni is akartam, hogy mi lett a kilometeroraval. De ha a spiral mozgatasara nem reagal, akkor sanszos, hogy azt kell majd cserelned. Nem art neha kenni egyebkent ezt is, meg a meghajtot is. Nemelyiken erre a celra van is zsirzopont.
Gumid nem nez ki jol. Az en Agilitymen is ilyesmi vagy meg rosszabb gumik vannak. A tavalyi szezonban nem fert bele a csere, csuszott is esoben. Ki van kemenyedve a futofelulete is, igy semmi tapadasa nincs mar. Ha meg negyed evnel tovabb megtartod, akkor szerintem csereld. Nekem most a Ciakra fullos teligumi ment, igy az Agilityre megint nem tudtam volna gumit tenni, de talaltam a neten egy szezont futott markas szettet, igy lecsaptam ra. Mivel nem tervezel vele hosszu tavra szerintem igy felesleges beruhaznod uj gumikra. Megneztem, marketplacen hirdetnek egy szettet 13-ert. Ha jo a DOT, es van meg profilmelyseg en arra szavaznek( De mindenkeppen kell rola kozeli kep a futofeluletrol ). De persze a te dontesed, szerintem eladasnal nem fogod viszont latni a 30-40 ezres gumiszettet, amire most beuhaznal. -
NYPD
aktív tag
Hát nem tudom. Végigtúrtam a marketplacet meg a jofogást is, ez 2018-as gyártású, a képek alapján rendben van, eladó szerint puha is, meg amúgy is city gripet vettem volna, ha nem így, akkor 28-ért a kékholdban. Amire nekem kell, arra a pár hónapra, nekem megéri. Meglátjuk ha megjön, keddre ideér azt mondta a nő, holnap feladja.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!