- Kompakt AIO-k Thermalright recept szerint
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Még ebben az üzleti évben leleplezi az új konzolját a Nintendo
- Hűtőcsere
- 3D nyomtatás
- Masszív előrelépésnek tűnik a Zen 5
- iPad topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Masszív előrelépésnek tűnik a Zen 5
ph Az AMD a gyártók felé már nem is az Intelhez méri a dizájn sebességét, hanem az újabb ARM magokhoz.
-
Destiny 2 - Végre megérkeztek a régóta várt új pályák
gp A PVP csomag mindenki számára ingyen elérhető lett a minap.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
perge666
veterán
-
tween
őstag
válasz sityupityu #68850 üzenetére
-
dtsdexter
csendes tag
Sziasztok.
Beraktam az új üzemanyag pumpát, nagy nehezen (kellet neki csinálnom egy új tartót).
Szóval, blokk össze rakva, 10 BAR továbbra is megvan (40 másodpercre tartottam, nem változott).
Indítózás után természetesen nem indult. Le vettem a pumpából a karburátorba menő benzin csövet és porszáraz. (összes csövet cseréltem) kicsit megszívtam, máris feljött a benya pumpából. Mi a fene lehet vele? Karbi lenne eldugulva?... esküszöm, gyári főnök ;)
-
mumtaz
senior tag
válasz dtsdexter #68853 üzenetére
Ha vákuumos pumpa, esetleg nézd meg a vákuum csonkot a blokkon (vagy karbin), nincs-e eldugulva.
Másik tipp lenne, hogy a karbin a benzincsonk, vagy a tűszelepnél van dugulás. Mondjuk, ha üres a karbi, egy csövet dugsz a csonkra és bele fújsz, rögtön kiderül.
Esetleg lehet, hogy az úszó akad fenn.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
forandor
tag
válasz sityupityu #68850 üzenetére
Az a lényeg, hogy nem lett komolyabb bajod. De jobbulást!
-
Rivaul
addikt
Egy kérdés. A hátsó lámpám nem világít helyzetjelzőnek. Eddig azt hittem hogy ilyen de látom videókon hogy égnie kéne. Kábelek rendben, féklámpaként világít, az izzó két szálas de nincs elégve vagy szakadva. Ha felnyomom az első világítást akkor sem világít de a fékre masszívan. Van valami külön relé?
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Topikgazda
válasz Rivaul #68858 üzenetére
Úgy érted, hogy a hátsó világításhoz van-e valami külön relé? Semmi ilyesmi nincs, egyben van az első világítással. Ott valami kontakthiba lehet. Vagy a foglalatban nem oké valami, vagy a valahol a vezetéknél.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Rivaul
addikt
válasz sityupityu #68859 üzenetére
Akkor elkezdem végigmazsolázni. Mostanában este is használtam és nem árt ha van. Érdekes mert ha fékezek akkor szépen világít ugyan az az izzó. Akkor az első és hátsó összeköttetésénél kezdek a kábeleknél. Köszi, így egyszerűbb lesz megkeresni mi a probléma.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
mumtaz
senior tag
válasz Rivaul #68860 üzenetére
Az, hogy fékezésnél világít, mnt a barom, még nem jelenti azt, hogy nincs kiégve. A két szál általában nem ég ki egyszerre. Sokszor jónak tűnik a szál, de mégsem jó az izzó.
Három vezeték megy oda: Test, féklámpa, helyzetjelző. A test tuti jó, ahogyan a féklámpa is. Vagy ki van égve mégis a helyzetjelző szálja, vagy a vezetékben van valahol szakadás, vagy valahol kontakthiba van.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Topikgazda
-
martillo
tag
válasz martillo #68809 üzenetére
Sziasztok,
Tegnap vegul megerkezett a moci
Egy gyors probakort mentem vele kertek alatt egy benzinkutig, de majd lefagytak az ujjaim es az arcomra fagyott a mosoly, de megerteMivel meg nem sikerult megfelelo korulmenyek kozott hazaernem egy fotora, igy azt majd holnap mutatok, ha szabad igy is orulnom a nyilvanossag elott
Addig is az elso kerdesem:
Milyen 2T olajat vegyek hozza, mert ugye most csak amit beletoltottek annyi van, nincs tartalekom.
Motul-ra gondoltam az autos tapasztalatok alapjan, de elvesztem a sok lehetosegben
Szoval, ha Motul, akkor abbol melyik, ha nem Motul, akkor mi?Koszonom szepen!
M -
Rivaul
addikt
válasz martillo #68864 üzenetére
Én is így voltam mikor meghoztam a kis Hondát. Fel rá és -10-be húzzuk neki. Egy szemgyulladás lett az eredménye és két napig fájtak az ujjaim de újra így tennék (persze azóta kesztyű és bukó a fix de akkor nem volt egyik sem, csak a lelkesedés). Én mindenhol a repsol full szintetikus 2t olajat olvastam. Azt is vettem. Sok balesetmenteset nektek együtt
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
martillo
tag
válasz perge666 #68865 üzenetére
Koszi, es Rivaul-nak is, akkor eddig +2 a Repsol-nak.
Vasarnap estig van idom eldonteni, mert holnap utazok, vasarnap meg nem fogok tudni venni, marad a hetfo.Igen, lemaradt, 2T valoban.
Mivel teljesen uj, 0 km-es, azt mondtak mehet a tankba is minden tankolaskor egy kupaknyi olaj, jot csinalok, ha megfogadom?Nekem buko volt mar, de kesztyu nem, illetve oromomben mellenyben indultam neki az utnak.
Hazafele mar ugy fazott a kezem, attol feltem a jeggyguru is lecsuszik az ujjamrol, olyan hideg volt mar a kezem -
Topikgazda
válasz martillo #68867 üzenetére
+1 a Power 1 Racing-re.
Az az igazság, hogy kb bármelyik szintetikus olaj megfelelő bele. Lehet az repsol vagy bármi.
Egyébként minőségben valahol a középút a megfelelő egy ilyen gyári motorba. Az egyik véglet az olcsó ásványi olaj. Ezek közül sem mindegyikről lehet feltétlen kijelenteni, hogy teljesen rossz lenne a kenőképességük (pláne egy tök alap szériamotorba), hanem az a baj velük leginkább, hogy lerakódnak egy idő után a kipufogóban. Utána ott van a másik véglet, az 5-7 ezer forintba kerülő full szintetikus verseny olajak, amik nagy teljesítményű és nagy fordulatszámon üzemelő motorokba valók. Ezek az olajok olyan belső hőfokon égnek csak el, amit egy alacsony fordulaton működő szériarobogó soha sem fog produkálni, ezért - bár furán hangzik - hiába teljesen szintetikusak mégsem fognak rendesen elégni, ezáltal ezek is lerakódnak egy idő utáni.
Az egyik olaj amelyről személy szerint biztosan tudom, hogy már viszonylag alacsony hőmérsékleten is elég az a castrol power 2t racing olaj. Teljesen szintetikus, és a széria robogóktól egészen a közepesen tuningolt motorokig tökéletesen megállja a helyét. Tökéletesen el fog égni és megfelelő kenést biztosít. Én azt mondom, hogy az alaptól egészen a középkategóriáig ez egy tökéletes olaj.
Viszont pl egy 70-es 20 lovas és 15-16 ezren pörgő aluhengeres robogóba meg már nem lesz jó ez az olaj.Amúgy grat a motorhoz.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Rivaul
addikt
mumtaz és sityupityu
Az izzó volt hibás. érdekes mert nem látszott rajta semmi de az új azonnal tette a dolgát
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
-
mumtaz
senior tag
válasz Rivaul #68870 üzenetére
Mondtam. Nem mindig a spiráknál ég ki.
Más: Jó férfi emberhez méltóan ma jól neki ugrottam a sárkánynak. Átalakítottam a hengerfejet is egy érdekes házi megoldással: kettévágtam egy kínai hengert, majd ezt csavarokkal rögzítettem a hengerfejhez. Kifúrtam egy kínai dugattyú közepét, majd a tetejére ragasztottam 150-es csiszolóvásznat. Ezen és a lyukon keresztül átküldtem egy hosszú csavart és a dugattyún belül rátekertem egy anyát. A csavar túl lógó részét befogtam egy akkus fúróba. Na a dugót beletoltam a hengerbe a hengerfejig és móka indul. . Gyönyörűen megformálta a hengerfejet.
A képen nem a végleges állapot látszik, de majdnem.Aztán lementem a géphez mindent kiszedtem a blokkból. Csak a blokkot nem szedtem ketté. Kitakarítottam a járatokat, a fojtószelepet, membránt, injektort és a kompresszort is. Utóbbi új dugattyú gyűrűt is kapott. Beépítettem még egy olajpumpát és a csövét bekötöttem a szívócsonkba.
Felraktam a hengert és a hengerfejet, de az injektort és a kipufogót majd holnap.
[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
mumtaz
senior tag
válasz mumtaz #68872 üzenetére
Jahh, azt elfelejtettem mondani, hogy a kínai dugattyü, amiből a csiszolófejet csináltam csúcsosabb, mint az airsal dugója, így a préssáv távolsága az airsal dugótól kívülről a közép felé haladva enyhén növekszik. Ez csak technikai infó.
Vélemények?
Van egy copásom is. Gondolkodtam, hogy feldobom a Gianellit inkább a gyári kipufogó helyett. De mivel két éve csak pakolgattam, nem találom a hozzá való kipufogó felfogató nyúlványt. Picába.
[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Topikgazda
-
mumtaz
senior tag
válasz sityupityu #68874 üzenetére
Ne csigázz!
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
martillo
tag
Egy nappal kesobb, mint igertem, de vegul csak sikerult hoznom egy kepet a jarganyrol
-
mumtaz
senior tag
válasz martillo #68876 üzenetére
Balesetmentes, sok boldog kilométert hozzá.
[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
mumtaz
senior tag
Nos, hát. Ez nem a szerencse napja. Össze lett rakva a gépezet és ma járattam is. Szinte pöccre indult. Kb. 1,5 óra járatás (közben kétszer 10 perc szünet) után alapjáraton egyszer csak leállt. Utána egy pöffenés se. Mértem kompressziót, ami gyakorlatilag nulla.
Levettem a hengert és a dugót. A dugó csíkban elkenődött és eltört a gyűrű. A hengerfalon ebben a vonalban egy szántás.
Megtaláltam a forgattyúsház peremén a bűnöst is. Egy pici alátét fele. Ez egy távtartó alátét. Ilyen csak egy helyen van a motorban, és az a kompresszor tengelyén lévő csapágy két oldalán. Kivettem a kompresszort is, de abban mindkettő meg van. Csak arra tudok gondolni, hogy kb. fél éve cseréltem a kompresszort, mert a régin ez a csapágy beállt. Lehet, hogy akkor abból került be az a távtartó, esetleg olyan helyre, ahonnan nem tudott kiesni. Mivel szombaton kivettem a kompresszort is, lehet, hogy akkor került beljebb. Most pedig kinyírta a hengert.
És sajnos igen. Azt az Airsal hengert, amire 5 hónapot vártam és 45000-be került.Az a szemét fél évet várt valahol megbújva a jó zsíros áldozatára.
[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
-
mumtaz
senior tag
"Így mulat egy magyar úr"
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Rivaul
addikt
válasz mumtaz #68882 üzenetére
Pfff sajnálom. Átérzem. Én most vettem az autómhoz hó elején féltengelyt 135 ezerért, erre tegnap hazafele elsötétült a műszerfal. Processzor hiba 40 ezer... Szegény embert az ág is húzza
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
mumtaz
senior tag
válasz Rivaul #68885 üzenetére
Kínai szettem is volt még egy új. Ha az Airsal csak 2 héttel később jön meg, akkor most a kínai ment volna tropára.
Most már mindegy. El kell vinnem az Airsalt egy gépműhelybe, mert a sérülés főként a dugót érte. A hengerrel még talán lehet mit kezdeni.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
-
Topikgazda
-
mumtaz
senior tag
válasz sityupityu #68889 üzenetére
Nikasilos természetesen. A karistolás nem túl nagy. Talán 2 túlmérettel ki tudják honolni belőle. Ha nem, akkor kuka.
B@sszus.
Ez baromi szerencsétlenül jött ki. Még egy métert sem mentem vele.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
mumtaz
senior tag
válasz BlackPriest #68891 üzenetére
Honolnak, nem fúrnak. Marha kicsit. Ha érzékeltetni akarom, akkor mondjuk, ha egy vashengernek 4 túlmérete van, amire fúrnak, akkor egy nicasil henger három túlmérete ösdzesen kb. annyi, mint a vashenger egyetlen túlmérete.
Vashengernél simán röpködnek a tized milliméterek. Nicasilnál max századok.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
BlackPriest
őstag
-
mumtaz
senior tag
válasz BlackPriest #68896 üzenetére
Na igen. Az semmiképp sem éri meg.
Egyébként megnézettem a hengert. Sajnos kuka. Levélnehezéknek még jó, másra nem
Ha legalább eljutottam volna odáig, hogy kipróbálhattam volna, mennyire megy vele a gép.
Extra idegölő téma a levegőkompresszor támája.
Ugye az az alátét, ami kinyírta a hengert, az valahol megbújt. Csak egy olyan hely van a blokkon belül, ahol ezt megtehette anélkül, hogy bármi kárt okozzon, és ez pont a kompresszor helyén van. Itt tud megbújni a kompresszor mellett.
Az Airsal szettet felraktam, beindult a moci, de furán járt és halk kopogó hang is volt. Akkor néztem préstávot, de az jó volt. Gyanakodtam a kompresszorra, hogy kevés levegőt nyom, meg, hogy esetleg a tengelye kopog. Akkor vettem le a hengert, szívótorkot és a kompresszort is, hogy akkor már egy körben ki is takarítsam őket, meg a forgattyúsházat. A kompresszort meggyűrűztem és a tengelyét is kicseréltem, mert ki volt verődve. Aztán mindent vissza. Beindítottam, de le is állítottam, mert ugyanúgy kopogott. Kiderült, hogy a lendkeréknél a gyújtás jeladó egyik csavarja lazult le és itt kopogott. Ha meg már levettem, akkor már főtengely szimeringet is cseréltem. Ezt megtettem akkor már a varió oldalon is. Onnantól pöccre indult. Aztán jött a járatás, szép halk, semmi kopogás, semmi csattogás. És utána jött a kinyiffanás.
És így utólag belegondolva, hogy kivettem a kompresszort, akkor eshetett be a hézagoló. Biztos beleragadt az olajba én meg féktisztítóval f újtam át a blokkon a kompresszor helyén is és biztosan akkor mosta be az alátétet a forgattyúsházba.
Ha a kopogás már az elején kiderül, hogy a jeladó lazult le és nem a kompresszor kopog, akkor nem vettem volna ki a kompresszort és akkor nem hullott volna be az alátét.Szomorú eset. Sok szerencsétlen dolog láncolata. De most már mindegy.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
F1r3b1rd
tag
Szép estét mindenkinek!
Ezt hogyan lehetne szétszedni?
Hátul van 2 csavar, de úgy be van húzva v rohadva h nem bírom megmozdítani őket, a fej körül befújtam csavarlazítóval, hátha segít, de nem jött össze.Az ok a szétszedésre az, hogy nem kapcsol fel a helyzetjelző/tompított ha azt akarom(felfelé kapcsolva), viszont ha lefelé kapcsolom a "levillantáshoz", olyankor meg működik az összes ahogy kell.
Arra gondoltam h oxidálódott a saru és megcsiszolom, de nem bírom szétszedni.Másik kérdés: ha leszedem a fényszórót, ott multiméterrel ki lehet mérni esetleg hogy megy-e a delej ha átbillentem a kapcsolót? Ha igen, akkor a mérőt egyen v váltóáramra állítsam(a világítás gyárilag csak a motor járatásával üzemel, de hogy az aksin keresztül fut vagy direktbe a feszszabályzóról, azt nem tudom, nem szedtem még szét ennyire a mocit)?
-
takessz
senior tag
Sziasztok tegnap le lett mosva Aprilia Sr 50 Robeszom azóta furcsa sziszegő hangot ad ha rárúgok majd ha elindul és nem adsz neki gázt lefullad mi mehetett tönkre a hangot egyébként a kipufogó oldalon hallom a ventilátor körül!!Szépen húz és megy amúgy ha elindul szóval a Hengert én kizártam!!
[ Szerkesztve ]
Apple iPhone 14 256GB Midnight Black iOS 16.5.1 | Apple Watch Series 4 Nike Edition | PlayStation 5 825 GB "Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel."
-
Topikgazda
válasz F1r3b1rd #68898 üzenetére
Máshogy nem fogod tudni szétszedni csak úgy, ha a problémás csavarokat valahogy kitekered.
A generátor váltóáramot termel, de az pl akkuhoz is átalakítással már egyenáram kerül. Tehát egyenáramra kell állítani.
(#68899) takessz Ezt most így nehéz megmondani, hogy mi is lehet valójában. Esetleg videót nem tudsz felrakni a jelenségről?
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Kompakt AIO-k Thermalright recept szerint
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- ASUS routerek
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Disney+
- HBO Max & OD topic
- Mobilinternet
- További aktív témák...
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest