- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Projektor topic
- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
- iPad topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- OLED TV topic
- Hisense LCD és LED TV-k
- Milyen asztali médialejátszót?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Bemutatta a DisplayHDR 1.2-t a VESA
ph Bővülnek és változnak a követelmények, illetve a hitelesítési teszt is fejlődik.
-
Egyre nagyobb a hatása a választásokra az AI-generálta képeknek
it Az OpenAI ezért külön eszközt hoz létre, hogy azonosítsa a DALL-E 3 által létrehozott képeket.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz Dtomka #66050 üzenetére
Hát ezt azért ne. Inkább mondjuk castrol power1 racing 2t-t. Ebben az olajban az a jó, hogy nem csak full szintetikus, hanem viszonylag alacsony hőfokon is elég már. Tehát tuningmentes motorokban is jól használható.
(#66048) dtsdexter Az egyik legolcsóbb normális biztosítót kihagytátok a felsorolásból, a K&H-t. A top 3-ban benne vannak ha kismotor biztosításról van szó.
Egyébként pont a Posta biztosító az ahol nem olcsó a segédmotor bizti, a legdrágábbak között van szerintem. A biztosítóknak csak egy nyűg a segédmotor biztosítás.Ja, volt alkalmam szemügyre venni a Lidl-s bukót. Valaki itt belinkelt egy cikket aminek a szerzője szerint a kétszer drágább bukók között is megállja a helyét. Na ez egy jó nagy baromság! Az a bukó pontosan annyit ér csak amennyiért árulják.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
macilaci78
nagyúr
válasz Dtomka #67593 üzenetére
Mentős a felső szomszéd. Azt mondja, az esetek 20%-ában vétkes a motoros, futárt meg alig-alig ütnek el, főleg a szabálykövető motorosokat, robogósokat.
Gyalogosként offenzív vagyok, ahol a gyalogosnak járna az elsőbbség, ott lelépek, de hagyok helyet a paraszt autósnak. Gyakorló autóvezetőként tudom, mennyi a féktávolság. Teherautó és busz elé nem lépek le, nem a tehetetlensége miatt, hanem emberbaráti szeretetből, mert ha dől-borul az áru, utas, akkor gond van.Robogóval azt szeretem, hogy magasan ülök, előre látok, illetve van egy hangsúlyos motorfék, így azért komfortosabb, de annyi idióta, kapkodó, figyelmetlen, rutintalan autós van, hogy szörnyű. Nagyon figyelnem kell a környezetemre, mert a mögülem érkező robogós sávon belül suhan el mellettem, az autós leszorít, a biciklis szabálytalanul főúti úttesten megy akár a piroson is át... Én 50 km-t nem robogóznék Budapest-agglomeráció viszonylatban napi szinten egy 50 ccm-s kávédarálóval a seggem alatt.
Akkor már inkább egy B125, amivel mehetsz 60-as, 70-es tábláknál is a forgalom ritmusában.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Topikgazda
válasz Dtomka #68367 üzenetére
Rendben. Csinálsz egy jó képet, elküldöd privátban és berakjuk.
Visszatérve a jogsira: Véleményem szerint egy jogsi lejártnak tekinthető ha már nem érvénytelen rajta az orvosi, tehát szerintem nem írtál hülyeséget, és nem is megtévesztő.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz Dtomka #68369 üzenetére
Véleményem szerint egy jogsi lejártnak tekinthető ha már
nemérvénytelen rajta az orvosi, tehát szerintem nem írtál hülyeséget, és nem is megtévesztő.Az előbb pontatlanul fogalmaztam, a "nem" szó nélkül kellett volna.
Persze, bekerülhet ez is. Látom, hogy egy SR, de add meg a többi adatot is róla, úgy mint a többi képnél.
dugynok Így van.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz Dtomka #69021 üzenetére
Én nem ajánlok semmit, mert igazán nincs kifejezetten bevált típusom. Ami bejön az egyik embernek az nem biztos, hogy bejön a másiknak pláne más-más robogón. Majd a többiek mondanak valamit.
A michelin-el általában nem lehet mellényúlni.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz Dtomka #69158 üzenetére
Sohasem szabad kinézet alapján motort venni.
Az egyik a "no comment kategória", a másik meg befecskendezős amit a 2T-nél kerülni kell mint a tüzet. Legalább is az én véleményem szerint. Egy komplett rendszer ára több mint amennyibe a robogó kerül. Mert sajnos ritkán jön rá az ember egyből, hogy mi adta be a kulcsot--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
spanglee001
addikt
válasz Dtomka #69287 üzenetére
pesti e vagy?
mobiltartót eszkábálnék valahogy malaguti f12 re, van valami stabil ötlet? s9+ nem kics nem könnyű viszont csúnyán tud kinézni esés után
olyan kellene ami olyan stabil, hogy a motort felemelem vele , és a telót egyszerűen le/fel tudom rá tenni.másik: állóhelyzetben mér az üzemanyag jelző, indulás után lemegy nullára megállok megint visszamegy és 3 liter benzin elfogyasztása után már üresnek jelzi gondolom nem 3 literes a tankja, mit lehet rajta nézni ilyenkor?
[ Szerkesztve ]
netezős pécék eladóak néha :D !!!!44!4!!négy
-
spanglee001
addikt
válasz Dtomka #69289 üzenetére
hát nem tűnik életbiztosításnak az a tartó az egyiket mint látod kínlódva pattintja rá, futárként napi 30x kell le fel pakolni rá a másik meg csavarral állítható, ha kilazul (a sok tekergetéstől/rázkódástól) elmegy méret kiesik a teló a másik biciklis tatyók átlátszó telefontartóval jó ötlet valahogy rá is bütykölném, de 5,5"ig vannak a cipzáros tokok/gps tartók szintén ott ugye nem kell ki be pattintgatni csak cipzározni de nincs méret
netezős pécék eladóak néha :D !!!!44!4!!négy
-
macilaci78
nagyúr
válasz Dtomka #69526 üzenetére
Nálam belső zárlatos új Bosch akku csinálta ezt tavaly szezon elején. Csere megoldotta. Az új akku télen a kamrában pihent, 4 hónap alatt 12,8 V-ról ment le 12,5 V-ra. Szezon előtt feltöltöttem, pöcc röff.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz Dtomka #69712 üzenetére
Az enyém 20 éves, nincs 6.000 km benne. Más egy szezonban belecsavar ennyit.
Egy 2T 50 ccm robogónál 30 ezer km már előre vetíti a blokk megbontását. Ha pedig megbontottad, onnantól nincs megállás, valamiért mindig szét fogod szedni, muszájból.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
perge666
veterán
válasz Dtomka #69712 üzenetére
Az én mocim most volt 9 hónapos,és szűk 1700km van benne.
1 éves korára szerintem túllépem kicsivel a 2000-et,és ha így fogom használni,akkor 10 éves korára lesz benne 20000km.
Pedig én csak napi 6-7km-t megyek vele heti 6 napot+ ha néha úgy alakul,elmegyek motorozni. ( mostanában kevesebb időm van rá,de fogok rá szentelni több időt ) -
Ferdzsoo
addikt
válasz Dtomka #69741 üzenetére
Mindját megkeresem milyen van most benne...
Mertha azt mondjátok az nemigen lehet akkor ne vegyek feleslegesen 1 literrel...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
suste
veterán
válasz Dtomka #69712 üzenetére
Régebben: 50ccm 2T: 2-3000km/év
Most: 125ccm 4T: 4-5000km/év
Az alap felhasználáson kívül a szükség is nagy úr!
Kb ugyan abban az időintervallumban használtam a robogókat (ápr.->okt.), de a 125-össel 35-40km-re is szívesen elindulok. 50-essel kb a 15-20km volt a max ami jól esett.....
Az 50-est kb 12.000km-rel adtam el ismerősnek 2016 elején, és nála most még nincsen benne 16.000.[ Szerkesztve ]
-
mekkGyver
aktív tag
válasz Dtomka #70105 üzenetére
Köszönöm. Azóta már kapott 1-2 optikai tuningot is.
Az aksiból tényleg felesleges nagyobb, és az is lehet, hogy méretre nem is férne el (magasabb vagy szélesebb). Egyébként éppenséggel lehet is gond a nagyobb kapacitásból. Napi használatnál talán nem, de egy hosszabb állás után, ha jobban lemerül az akku, akkor az egyszerű (áramkorlát nélküli) fesszabályzót túlterhelheti a megnövekedett áramfelvétel, amit a nagyobb akku igényelne. Persze 1-2 Ah nem gond, de mondjuk egy 15-ös már sok lehet. A másik, hogy ilyenkor sokkal lassabban is éri el a megfelelő feszültség szintet, tehát nem elég pár kört menni, hogy kicsit feltöltsön, mindenképpen akkutöltővel kellene ilyenkor helyretenni.Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
mekkGyver
aktív tag
válasz Dtomka #70114 üzenetére
OK, csinálok majd egy frisset.
Sajnos a 10e Ft értékhatár alatt van az aksi ára, ezért nem vonatkozik rá a kötelező 1 év jótállás. A gyártó azért ad meg fél évet, mert a törvény szerint, ugyan "jótállási" igényünk nem lehet, de a "kellékszavatosság" vonatkozik rá (ami egyébként drágább termékekre is 1 év után). Ez azt jelenti, hogy ha bizonyíthatóan gyártási hibából ered a meghibásodás, akkor kérhetünk cserét, árleszállítást, pénzvisszafizetést (terméktől függően). A lényeg, hogy 10e alatt fél évig az eladónak kell bevizsgáltatni a terméket, utána viszont a vevőnek kell bizonyítani, hogy valóban gyártási hiba miatt ment tönkre a termék. És ez az, ami miatt nem éri meg az egész, mert a szakértői díj valószínűleg több, mint amennyit az aksi ér...
[ Szerkesztve ]
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
mekkGyver
aktív tag
válasz Dtomka #70114 üzenetére
Felni csík, tankpad, itt-ott egy kis karbonminta, kawasaki ninja tükrök (a gyári katasztrófa) és tanksapka, led index. Egyelőre ennyi. Még azt kell kitalálnom, hogy melegen miért csak tolásra indul, és akkor egyelőre elégedett leszek vele.
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
mekkGyver
aktív tag
válasz Dtomka #70129 üzenetére
Én köszönöm. Igen, ez 50-es, de ugyanilyen a 125-ös is.
Nehéz volt leplezni a lelkesedésemet, de végül sikerült 210-re lealkudnom kereskedőnél, az egyébként is jutányos 250-es árat, ami már akkor több, mint gyanús volt. Sok hibát már akkor felfedeztem, de annál több csak később derült ki. A tipikus "tegnap még működött", "szerintem ez gyári festés", meg "ugye milyen szép" mondatok már elmennek a fülem mögött, így objektíven tudtam nézni a gépet, és mivel az alapok jónak tűntek, nem zavart, hogy láthatóan borult már mindkét oldalra, és hogy semmilyen visszajelző nem működött rendesen. Elektronikai műszerészként több olyan dolgot (km. jeladó, benzinszint érzékelő reed relay, gyújtáskapcsoló, indító motor, lámpák, indexek...) megcsináltam 0 forintból, amivel így utólag számolva legalább 60e forintot spóroltam meg. Ennek ellenére, olajok, láncszett, csapágyak, matricák... azért kellettek, így eddig 250-ben van, de az állapota alapján 350-et is el mernék most kérni érte, hiszen gyakorlatilag az egészet átnéztem, rendbe raktam, így az idomokat és a blokkot leszámítva, szinte minden gyári állapotúnak mondható.
Évekig robogóval jártam, és örültem, hogy szuperül megy, olcsón járok vele dolgozni, meg elfutkosok vele a városban. Mindig vonzottak a gyorsasági motorok - ahogy szerintem szinte mindenkit - de soha eszembe nem jutott volna, (főleg háromgyerekes apaként) hogy az életemet kockáztassam egy száguldó koporsón, amíg a gyereknek el nem kezdtem motort keresni, és meg nem láttam ezt a kereskedésben. Rájöttem, hogy ez egy jó alternatíva arra, hogy az ember mégis kicsit átérezze a gyorsasági motorozás érzését, de mégsem jelent sokkal nagyobb kockázatot, mint egy robogó a maga 50 köbcentijével. Ráadásul az is jó érzés, amikor látom, hogy mindenhol utána fordulnak, leparkolva megnézik és a szembe jövő "nagy motorosok" is intenek.
Egyébként a Derbiről először azt gondoltam, hogy valami kínai Aprilia klón, de kicsit utánaolvasva kiderült, hogy a Piaggio csoport gyártja ezt is, sokak szerint minőségibb is, mint az Aprilia.Ez a KTM nekem is bejön, meg eleve ez a manapság divatos (naked) forma, mint pl. a Honda CB1000R. Egyébként az új derbi is nagyon szép Ha nyerek a lottón, lehet, hogy veszek is egy ilyet... csak sajnos nem lottózom...
[ Szerkesztve ]
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
Tothgera30
Ármester
válasz Dtomka #76664 üzenetére
Kimaradt a rá szánt keretösszeg, illetve hogy milyenek a felhasználási igények. Ha hasonló sportrobogót keresel, akkor Aerox (ha elférsz), SR, NRG, Runner (két utóbbit olajos villával keresném). Esetleg komfortosabb darabok közzül Liberty, Scarabeo, SR Motard említhető.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
energy4ever
addikt
-
SoulReaver
veterán
válasz Dtomka #76664 üzenetére
Nekem 2006-os aeroxom van. Cseréltem izzókat (Tompított és országúti), erősebb lett és hidegebb fényű. Hátsó izzóból is halogént vettem, abból be is táraztam mert olyan jók az utak, hogy már eltört egy izzószál miattuk
Jobb oldali kormány kapcsolót keresek már egy ideje, mert az nem volt hozzá, amikor vettem... Előző tulaj mókolt valami gombot rá, de le is szedtem.. -
d@vee
őstag
-
Tothgera30
Ármester
válasz Dtomka #76696 üzenetére
Szerintem háromszázezer környékén már egész dekoratív gépeket lehet vadászni. A Runner és az NRG Power nagyjából ugyan az (váz és idomok másak). Az NRG Power-nek (MC4) súlyelosztása elég előnyös (lábtartó alatt van az üzemanyagtank), elég nagy méretű, 183-188cm körüli magassággal lazán használtuk. Motorja tartós Piaggio Hi-Per2-es blokk, váza erős, strapabíró darab. DD verziót (karbis, vizes) keresném belőle, szerintem örök darab. Hátránya: Nehéz, sztender el szokott törni, zsíros teleszkóp van benne (talán az újabbakban már olajos).
Amit linkeltél, szerintem 2010 előtti, kipufogója egy SR-ről való, illetve külföldről hozott példány, ami nem hátrány (rendszámtábla világítás).
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Dtomka #77050 üzenetére
Volt pár évig. Gondolom visszaolvastál és utánajártál a dolognak. Runner/NRG/SR egy alomból való, első kettő zsíros villával állt hadrendbe, előbbi talán öt éve, utóbbi talán kettő év kapott olajos töltetű teleszkópot, mint az SR. Az YQ50 Aerox lényegesen kisebb testű, én 182-3cm magasan bevertem a térdem az idomba. De található teszt az NRG-ről bőven, igazából a kérdéseidre 1 perc google kereséssel is választ kapnál.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Kobun1980
aktív tag
válasz Dtomka #77050 üzenetére
Szia. Nekem egy MC4-em van 2016-os.
Pont az említettek miatt vettem en is ilyet az SR helyett, es egyáltalán nem bántam meg. Nagyon szeretem.
Az első teleszkopom meg zsíros, figyelni kell rá.
Nekem amúgy külsoleg is jobban tetszik a másik kettonel, de ez persze szubjektiv, sok múlik az alapszinen illetve a matricakon. (enyém fekete zöld matricakkal)
Szerintem hátulról a legszebb az NRG.
Menetteljesitmenyre nincs panaszom.
Amugy az Aerox kisebb , illetve a bukotartoja is ennek a legnagyobb, ha jól tudom. -
Kobun1980
aktív tag
válasz Dtomka #77056 üzenetére
Az enyém sincs atalakitva, a kipufogot csereltettem ki, mert az nem volt jó állapotban, illetve ki lettek véve a fojtasok, mar igy is megy rendesen. :)
A km ora szerint 92 volt a max. ami természetesen valamivel kevesebb, es az egy hosszabb utszakaszon volt, ami viszont pikk-pakk megy neki az a 75 körüli sebesség.
Új hozzászólás Aktív témák
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Óra topik
- Vicces képek
- Facebook profil letiltás kapcsolt ismeretlen Instagram fiók miatt
- Suzuki topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Automata kávégépek
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest