- Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Minimalista dizájnt kapott a Lian Li legfrissebb háza
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Autóhifi
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yaye
őstag
válasz oceanearth #453 üzenetére
És te hol olvasod hogy hogy a szalonból kitolva húztam neki full gázon?! Ha az első revízióig nem szedtek ki belőle fojtást (márpedig nem szedtek, hacsak nem az éjszaka leple alatt amíg aludtam...), akkor elég evidens hogy a szalonból kitolva is pont ugyanannyit tud mint 300 km-el később. Ennyit a hozzáértésről. Ha már nem értelmezed a mondatokat, legalább ne fikázz le mást.
A fojtás _nem_ a bejáratás alatti motorvédelem kedvéért van benne, hanem a jogszabályok kedvéért. Ahol a jogszabály nem olyan szigorú, azokban az országokban nincs fojtás.
Különben a bejáratás nem azt jelenti hogy egyáltalán nem húzhatsz neki teligázt. A motor kézikönyvében le van írva, hogy mennyi kilométeren át kell tartózkodni a gáz egy bizonyos hányadának _huzamosabb_ átlépésétől, mindez fokozatosan. Néhányszáz méteres meghuzatás rohadtul nem számít.
A másik, hogy az apriliások _kifejezetten_ javasolták a bejáratás alatt is az időnkénti fullgázt (mivel a fojtás miatt úgysem lehet meggyilkolni, nem megy 45-50-nél többet), hogy kiégjen a motorban és a kipufogóban maradt ilyen-olyan szerelőzsír, meg miegymás. Ennek megfelelően jártam el, és csodálkoztam nagyot hogy hová megy már... Utána 300 kilométeren át csak nagyon módjával mentem (hisz nem volt fojtás ami megvédjen), 300 után aztán már lehet kicsit jobban húzni, és 500-nál revízió, onnantól ami belefér.
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
- KábelszatNet-2002 Kft.
- Ukrajnai háború
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Új HMD modell bukant fel
- Motoros topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- World of Warships
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest