Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz -Mosquito- #41685 üzenetére

    A xenon jelenleg az izzó csatijáról megy, ahol egyértelműen visszafogja
    a kábelezettség: lehet, hogy áttérek megint a közvetlen betápra akkuról,
    csak azt sokkal macerásabb bekötni. (Le kell bontani a fél motort ugye.)

    műszerfalon van Volt mérő ami mutatja az aktuális feszt?
    Van, de nem írja az értéket, csak grafikonon rajzolja, hogy jó vagy sem.
    Ezért rácsíptettem egy multimétert az akkusarura, ahogy javasoltad.:F

    Erről olvastam le az értékeket, amik pedig a következők lennének.:R

    Álló motor
    Gyújtás nélkül: 12,59V (Teszt végén 12,20V)
    Gyújtás (fedkomp): 12,53V (Teszt végén: 12,15V)
    Helyzetjelző (+a műszerfal világítás is): 12,41V
    Közben lassan-lassan csökken a fesz: 12,33V
    Féklémpa teszt (LED, szinte semmi): 12,30V
    Index teszt (16W+LED, "rángatja"): ~12,20V
    Index nélkül már csak ennyi maradt: 12,26V
    Xenon teszt: 11,77V (Teszt végén: 11,58V)
    Refi próba: 11,72V (NEM kapcsol át, DE erősebb
    a fénye - ebből látszik, hogy nem megy elég fesz
    az izzócsati tompított ágán, a refi ág is "besegít")

    Alapjárat (1400-1500: ez gyári érték)
    Semmi fogyasztó, csak fedkomp: 14,43V
    Helyzetjelző (+műszerfalvilágítás): 14,40V
    Xenon: 12,30V
    +Index: 11,80V

    Picit emelt fordulat (2500-3000 körül)
    Semmi fogyasztó, csak fedkomp: 14,10V
    (Igen, ez ilyenkor csökken: nem tölt túl:N)
    Xenon: ~13,60V
    +Index: ~13,5V

    Szerk: az azért lehet, hogy nem normális, hogy így esik a mért fesz az
    akkun egy pár perces (!) teszt során (álló motor: töltés nélkül). Papírom
    van róla, hogy garis, meg minden, de ki tudja? Hagyományos fajta.:R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák