- Milyen egeret válasszak?
- Milyen asztali médialejátszót?
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Hobby elektronika
- Autóhifi
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen monitort vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
Hirdetés
-
Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
ph A T6 igencsak pofásra sikeredett, fogantyúja pedig, ha úgy kívánjuk, fejhallgató-akasztóként is megállja a helyét.
-
Több Redmi, mint kolbász
ma Újabb premier készül, a Redmi 13 5G-n a sor.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #41685 üzenetére
A xenon jelenleg az izzó csatijáról megy, ahol egyértelműen visszafogja
a kábelezettség: lehet, hogy áttérek megint a közvetlen betápra akkuról,
csak azt sokkal macerásabb bekötni. (Le kell bontani a fél motort ugye.)műszerfalon van Volt mérő ami mutatja az aktuális feszt?
Van, de nem írja az értéket, csak grafikonon rajzolja, hogy jó vagy sem.
Ezért rácsíptettem egy multimétert az akkusarura, ahogy javasoltad.
Erről olvastam le az értékeket, amik pedig a következők lennének.Álló motor
Gyújtás nélkül: 12,59V (Teszt végén 12,20V)
Gyújtás (fedkomp): 12,53V (Teszt végén: 12,15V)
Helyzetjelző (+a műszerfal világítás is): 12,41VKözben lassan-lassan csökken a fesz: 12,33V
Féklémpa teszt (LED, szinte semmi): 12,30V
Index teszt (16W+LED, "rángatja"): ~12,20VIndex nélkül már csak ennyi maradt: 12,26V
Xenon teszt: 11,77V (Teszt végén: 11,58V)
Refi próba: 11,72V (NEM kapcsol át, DE erősebb
a fénye - ebből látszik, hogy nem megy elég fesz
az izzócsati tompított ágán, a refi ág is "besegít")Alapjárat (1400-1500: ez gyári érték)
Semmi fogyasztó, csak fedkomp: 14,43V
Helyzetjelző (+műszerfalvilágítás): 14,40V
Xenon: 12,30V
+Index: 11,80VPicit emelt fordulat (2500-3000 körül)
Semmi fogyasztó, csak fedkomp: 14,10V
(Igen, ez ilyenkor csökken: nem tölt túl)
Xenon: ~13,60V
+Index: ~13,5VSzerk: az azért lehet, hogy nem normális, hogy így esik a mért fesz az
akkun egy pár perces (!) teszt során (álló motor: töltés nélkül). Papírom
van róla, hogy garis, meg minden, de ki tudja? Hagyományos fajta.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA