Hirdetés
- Érdemben megoldódik a zajos Noctua NH-D15 G2 léghűtők problémája
- Gránit az asztalon: teszten az AMD új platformja
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Mini PC
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Házimozi belépő szinten
Hirdetés
-
Színpadon a hardverzenekar
ph A hangeszközöké és monitoroké a rivaldafény, de asztali gépekről, komponensekről, notebookról és egérpadról is szó esik.
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
Kidobja a Slacket a Disney
it Miután több mint 1 TB céges adatot szivárogtattak ki egy hackertámadás után, a Disney úgy döntött, hogy beszünteti a Slack használatát.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
Bár nem válasz a kérdésre, de lazán kapcsolódik: pont azon gondolkodom, hogy vissza kéne állnom 4300K-ra, mert már a 6000K is kékes kicsit. Mondjuk "durvábban" néz ki valóban: szépen elkülönül a hagyományos izzós autók fényétől (látszik rajta, hogy xenon, na), de ez egyben hátrány is lehet, ha a rendőr kérdőre vonna, hogy "ez mi ez"? (Teszem hozzá, hogy soha nem állítottak még meg...) A vicc az, hogy ez egy Ba20d foglalatú xenon izzó, tehát most a gyári lámpatestben, gyári pozícióban áll, így a vetítési képe is egész jó (jobb a korábban "befaragott" H4-esnél), viszont egyértelmű, hogy nálam a foncsor limitál, de nagyon. Hülye kialakítása van, sajnos. Vettem még valamikor tavaly két projektort is, de azóta nem volt erőm elkezdeni foglalkozni, hogy belemoddoljam az egyik lámpatestbe kísérletképpen/kíváncsiság alapon. (Arról mondjuk nagyon üvöltene, hogy nem gyári, de lehet, hogy nem lenne szórt fénye, és tökéletesen vetítene - habár a projektor is kínai, akárcsak az izzó szóval a franc tudja.)
ON: a Royal Service ma meghegesztette a kipufogó csövemet kemény 1K-ért. Holnap reggel felrakom, munkába menet már lehet dübörögni. (Ma csak 5-en húzták rám a kormányt, mert nem vették észre, hogy jövök, ill. pont ott megyek... Jobbról is, balról is volt esemény: tökmindegy. Szerencsére az utolsó pillanatban az 5-ből 4 kapcsolt, bár az egyiknél fékeztem rendesen az 5. esetében meg gyorsan "félreugrottam". Nincs ideje az embernek ledudálni se az ilyeneket... Reggel meg olyan b*szottnagy dugó volt a Lágymányosi híd felé, hogy végig a sorok között kellett jönnöm, ami jobbára állt két sávban: kedvencem az a barom, aki ilyenkor a felezőre áll, mert miért ne. Ha elvinném a tükrét, biztos ideges lenne. Mondjuk sokan félrehúzódtak így is - azoknak ezúton is köszönöm -, és az sem hátrány, hogy néha visít az első fékem, mert azt meghallják. Bár van, aki sz*rik arra is...)
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
-Mosquito-
őstag
Szia,
Az általad linkelt Motostyling oldalról anno az Apriliába vettem xenont.. Volt vagy 4-5 éve. Az a kék/sárga dobozos. Semmi bajom nem volt vele,pedig szerintem egy kalap k@ki,de müxik!
Most,hogy gépet cseréltem innen vettem izzófejeket,mert trafóm/kábel volt. Igaz tapasztalat a céggel még nem sok,de szerintem próbáld meg.
DT-XENON Itt vehetsz még plusz garit is ha kell/gondolod.
Szerintem max 5000K vegyél, a 6000K az már kékes,esőben fényleni fog az aszfalt,este a felfestések meg vakítani fognak.Kocsiba a Caesaralarm-nál vettem. Kb 6hónap után mindkét H4 Bi kampec lett. Üveg megrepedt,a másiknak meg a foglalata kezdett el szétmállni. Még jó ,hogy 2év gari volt rá mert akkor valami 10eFt fölött volt izzó. Miután kicseréltem bő 1évre bandzsa lettem. Ki is b@ctam a xenont mint a macskát x..
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
AndrewTdi
addikt
válasz runner 125 #33246 üzenetére
szerintem is. vagy az olajpumpa, mert nem tudja felnyomni a hidrotőke tetejéig az olajat.
-
Bitpalace
senior tag
sziasztok!
Sokat gondolkodtam 50ccm-ben, de valahogy mindig arra jutottam, hogy akárhol mentem vele, letúrtak, és nem tudtam vele tartani egy tisztességes tempót. Ezért arra az elhatározásra jutottam, hogy szeretnék 125ccm-ben gondolkodni. A helyzet az, hogy idén nyáron lesz 2 éves a B-kat josgim, Tehát B125-re megyek igaz? Ha nem teszem le 2 éven belül, akkor kell tennem ismét kresszből vizsgát? Kb. mennyiből fog megállni a jogsi megszerzése mai árakat figyelve?
A motor amit kinéztem Aprilia RS125 olyan 95-05 évjáratot nézegettem ami tetszik nekem. Lesz vele probléma, vagy van más ajánlott kategória?
Üdv!
-
runner 125
nagyúr
válasz Bitpalace #33260 üzenetére
H probléma lesz-e vele? Kb. csak az.
Ezek a 40 lóerős RS-ek üzemórás motorok, minden napi használatra alkalmatlanok. Szervizigényesek, hozzáértő kéz kell hozzájuk. Fogyasztásuk 10 liter fölött, olajból is csak a legjobb minőségűt szabad belerakni.
Egy majdnem 20 éves 50 tulajos RS garantáltan szopóág.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Bitpalace
senior tag
válasz runner 125 #33261 üzenetére
Értem. De ebben a kategóriában inkább 125-ös robogó? Vagy mit ajánlanál leginkább?
-
runner 125
nagyúr
válasz Bitpalace #33263 üzenetére
Első kérdés, h mire fogod használni.
Ha, van utánfutód, megfelelő tőkéd, szakértelmed a szervizekhez és hétvégente eljárkálsz Kakucs-ra pályázni, akkor tökéletes az RS.
Ha, közlekedni szeretnél városban, akkor első sorban robogó, vagy valamilyen váltós 4t. Bár utóbbi szerintem előnytelen választás, pláne hosszú távra.
Noh és nem mindegy mennyi a max rászánt tőke."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #33261 üzenetére
Az biztos, hogy sok a probléma velük, de cserébe nem mennek szarul 125 lévén. Viszont van ebből 4T is az már jó lehet.
-
runner 125
nagyúr
-
Bitpalace
senior tag
válasz runner 125 #33264 üzenetére
Akkor én az utóbbi kategóriába sorolnám magam!
A tőke amit rászánnék, az olyan 3-400k lenne a vége. Egy 125 robogóval gondolom kevesebb a gond, de 15.000-ből megvan az éves díj mindenre?Miket érdemes nézni, amivel minden rendben van?
Köszönöm!
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #33266 üzenetére
7 másodperc van írva 0-100.
Hát a váltás miatt szerintem max 80-ig enné meg ha itt végig nyitva van a power akkor nagyon mennek ezek na meg ez 125 nem 180 az azért nem mind1, de tény hogy ez nagyon kivan hegyezve.
(#33269) canniball Ez meg a másik a kW se mind1, de ahogy elnézem csomó 11 kW-ra van vizsgáztatva szal nem nehéz kikerülni.
[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
válasz Bitpalace #33260 üzenetére
A1-nél a teljesítmény is korlátozva van (max. 11kW), nem csak a ccm.
És ahogy Motaba78 is írja mindenképp kell kreszből is vizsgáznod.
A két éves jogsid abból a szempontból jó hogy amikor túl leszel rajta utast is vihetsz.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
runner 125
nagyúr
válasz SzlobiG #33268 üzenetére
Nézd meg a videót. 8 sec-nél forgatja már a fel az egekbe, és kb 17-nél éri el a 100-at.
Persze, h nem mindegy, a Runner egy robogó, míg ez egy 40 lovas sportmotor."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
tag
3-400 ezerért nem vennék váltós motort... inkább egy pofásabb és praktikusabb robogót. Nekem nexus előtt yamaha majestym volt. 150-200 km-es túrát is be lehetett vele vállalni. (90-100as utazó tempót tudta, vége 125 volt.) fogyasztása 3.3-3.8 volt egy jól belőtt karbival. Éves biztosítás kb 5000 Ft volt. Enyémet 300-ért adtam el tavaly, szóval 3-400 ezerért tudsz jót venni
ja és az alkatrész is olcsó hozzá! (legalábbis a nexushoz képest )
hajtó szíj 8-9ezer ft
fékbetét 2-3 ezer ft[ Szerkesztve ]
" palika90 felhasználónak 13 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! "
-
tag
Most 5.2 lett a fogyasztásom és a friss olaj ali 200km megtétele után máris benzin szagú!!
Külföldi fórumon azt olvastam hogy típus hibája a MASTER 460as blokknak ez a "Fuel-oil mixing"
Azt írják hogy a hibás termosztát miatt lehet mert sokáig nem melegszik fel a blok és túl dúsít ezért a plusz benzin meg lefolyik az olajba. Van ebben valami szerintetek?("Note that some '07 bikes had engines made in '06 - the same is true at the end of each year. From what I read on the X9 forum (I had an '06 X9 but it didn't have that problem) quite a few had the problem and the cure was to replace the thermostat. That seemed to be the problem and Piaggio came up with a higher temp thermostat to solve it.
If you notice: 1) a gas smell on the oil dipstick, or 2) the oil level increases over time, then you probably have that problem. A correct temp thermostat is available from AF1. ")jól értelmezem?
[ Szerkesztve ]
" palika90 felhasználónak 13 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! "
-
Bitpalace
senior tag
Gilera Runner FX 125? 18 LE ez valós?
Vagy Runnerből felejtsem el a 125-t?Üdv!
-
-Mosquito-
őstag
válasz palika90 #33273 üzenetére
Az Isten mentsen meg a Piaggio X9 500-tól..
Bizony ez a hiba létezik!! Új termosztát kell,majd ha kicserélted akkor 1-2év és megint vehetsz újat.
Nézz be IDE Van pár szop@tos dolog a gépen,mondhatni nagy szerelem lesz.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
tag
(Nexusom van, csak X9es fórumot olvasgattam mert ugyanaz a blokk)
" palika90 felhasználónak 13 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! "
-
DigitXT
nagyúr
Érdekes, a 4Road-dal jobban pörög a gép. (Fordulatszámmérőn
mérhető kategória, párszáz rpm pluszban nyélen...) Alapjáraton
qrvajó hangja van, már el is felejtettem, milyen jól brummog...Nagyobb gázra, magasabb fordulaton viszont "kicsit" hangos.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz SzlobiG #33279 üzenetére
Valszeg azért mert a gyárihoz képest nyitott a dob.
Tompító nélkül meg abszolút értékben is nyitott.nekem is nagyon bejön a hangja.
Multivarral mennyivel is eszik többet neked a gép?
Jó fél literrel... Mondjuk 6500 helyett 8500-on dolgozik,
és ugye jobban gyorsul, tehát szívesen nyelezem neki.
(Valószínűleg takarékosabban bánva a gázzal lehetne
faragni a fogyasztásból: most olyan 4,2L körül vagyok.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
félisten
Ez a lerobbanások napja. 3 is megdeglett. Volt aki 2x is mert pár km-el később megint szerelte a vasat.
Rengeteg motoros van, kirajzottak. -
rjg
őstag
Na én is kitoltam a jószágot. November eleje óta állt, - igaz fűtött helyen - így volt egy kis félsz bennem, hogy öt és fél hónap után mi lesz az akkuval. Berugókar híjján mehettem volna az akkutöltőért. Pozitívan csalódtam, 5-10 mp után beindult, de azonnal le is állt. Másodjára húztam neki egy kis gázt, utána már tartotta az alapjáratot. Gyorsan mentem is egy 5 km-es kört, hogy kicsit megmozgassam az elektronokat, holnap szerintem már ezzel megyek kocsi helyett.
MacBook Pro 16" M1 - Galaxy S24 Ultra
-
máyköl
veterán
válasz korpicschess #33285 üzenetére
Furi amúgy, foggalmam nincs mi baja lehet.
Kb. 30km -t mentem, és 60-70km/h -nál szépen lassan lelassított majd leállt a motor. Utoljára ilyet akkor csinált, mikor a benzin kifogyott, de most van benne bőven.Amúgy tervbe van véve az eladása, és egy megbízható moci vétele.
Keeway Focus korrekt robogó?[ Szerkesztve ]
-
máyköl
veterán
válasz korpicschess #33289 üzenetére
Csak Yamaha meg Honda?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen