- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Kompakt vízhűtés
- Steam Deck
- Autós kamerák
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
Ezen a kis morcos hangú dobozon bepisáltam. Érdekes perverzióim vannak, de kéne, nagyon, pedig olyan mint egy gyerekjáték és űrhajó keveréke, de rohadt aranyos.
Bazz, WagonR+ alatt egy nyitott dob még fosatósabb. Persze ha keresztben látnám hogy vereti kanyarban, nagyon meglepődnék.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
120 helyett inkább 90-100 legyen az. Hidd el, van tapasztalatom 2105-el és 07-el is, sőt még Niva is volt a családban, rokonságban most is van, de az már 1.7i. 120km/h-nál a Lada már elég sokat eszik, az 1.5-ös is alapból benyeli a 7-7,5 litert, ha nyomod neki akkor 9-10 körül. Niva 8-tól indul (állandó összkerék miatt, bár ezt már meg lehet oldani, átalakítással és még 80-ig kapcsolható a 4*4), terepen a 15-20 litert is megzabálja, persze úgy hogy orrán-száján jön a sár, és felező többször sír, és feljajgat.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Hát, 120-nál nem tudom hogy nyithat, általam kipróbált egy olyan Lada se volt ami addig tolta volna egy torokkal. Anno mi is 72 ezer km környékén adtuk el a miénket. Amit ismerek, abban meg már majdnem 200k-ba fordul át a számláló, viszont ezt 96-ban újonnan vették.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
-
Tothgera30
Ármester
válasz Vesztor87 #23607 üzenetére
Esetleg Escort ?
Szerintem egy ilyennel nem járna rosszul, eléggé egyben van, és még lép is, ha kell .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Még mindig fent van ez a gyönyörű E30 .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz stangli #25072 üzenetére
Bezzeg ha én mennék 10-el, a rendőr levillogna, vagy megbüntetne, mert zavarom a forgalmat . Bár páran alig ismerik a szabályokat, egyszer !kereszteződésben! akart igazoltatni egy huszonéves egyenruhás, de többször láttam már hogy pont a kereszteződések szélén állnak meg igazoltatni (egy kamionos biztos elátkozza őket, míg kifordul a megrakott nyergesvontatóval) .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Szplöttyy #25083 üzenetére
Én a Renault Senic-esekkel vagyok így. Azok vadásznak rám. Legyen régi v. úgy senic, mindegy. Elvetemült kamikaze mind! - Elképzelem ahogy családos apukák-anyukák vadásznak rád, miközben viszik haza a gyereket az oviból/isiből . Tesznek plusz pár száz km-es kört, ha te útba esel, brékón közlik merre jársz, autópályán levillognak 140-nél, mert feltartod őket, városban pedig simán csak aláznak, füstölgő gumikkal lőnek ki a zöldnél, a gyerek meg visong hátul hogy szépen lehagynak .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Nekem bőven elég lenne. Ismerős most hozott németből egy faceliftes 02-es 320-as dezsőt, nagyon komoly, főleg hogy elég jól fel van szerelve. Annyi a gond vele hogy a motorháztetőt törték és az egyik lámpa is megsérült, így bontóból, használt motorháztetőt 25k-s baráti ár helyett 15-ért szerzett, most 30k-ért fényezik le neki gyári kékre. A fentebb említett személynek még benzin hajtotta autója nem volt, engem is csak kiröhögött, mikor mondtam hogy félek a gázolajzabálóktól. Bár ő diesel 2.5-ös Transittal dolgozik minden nap, érti a dolgot. Tehát 318-320d-ket is nézegetek, hátha akad valami, mert benyásból eddig nem igazán találtam kedvemre valót, vagy borzasztó drága volt. Alapvetően, egy gyári, megkímélt autó kellene, kissé felszerelve, keveset futva, nem törve, stb. bár ez lehetetlen.
#29317 Zewa: Azért ennyire szőrszálhasogatóak ne legyünk. Manuális váltósra vágyom én is, a felni bejön (de az árát nem adnám ki érte), kipufogóból a gyári bőven megteszi. Nem szeretem ha nagy hangja van, főleg egy dieselnek ne legyen.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Nekem nagyon tetszik a diesel kerregés, az meg hogy nem kell forgatni, alul is van nyomaték, az csak hab a tortán. Akkor egy karbis orosz vas hangja megnyugtatóbb számodra?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz !Overdose! #52198 üzenetére
A benzinesnek szebb a belseje, amúgy a kormos kéne, alacsony fordulatról szépen megindul, és elég nyomatékos lenne számomra.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Persze, ez egyértelmű. De a fent említett két autó közül utazóautónak a diesel a jobb választás. Viszont ha úgy nézzük hogy mindkettőben vagy 150k km, akkor a későbbekben a dieselre lesz egy nagy anyagi ráfordítás, mert pár drágább fő komponenst cserélni kell, míg a benzinesnél csak az amúgy is kopó-fogyó alkatrészeket kellesz cserélni. Akkor már lehet érdemesebb benzinnel venni a használt E90-est. Ettől eltekintve, kicsit off, mer én E46-ra vadászom, 318-320 környékén (teljesítmény annyira nem lényeg, városba elgurulgat, hosszabb utakon meg 90-110km/h stabil menet lenne), főleg diesel érdekelne, de kevés km-es nem fog velem szembe jönni, míg benzinesből azért akad egy-két ténylegesen 100k km alatt futott példány.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #52277 üzenetére
A hsz.-ed utolsó rész rasszizmus a javából... Nah, jó, csak első benyomásra .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
-
Tothgera30
Ármester
Ez az S60-as igencsak megkímélt lehet, csak hát árban húzós.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #52503 üzenetére
Szép, bár ahogy nézem ez eléggé túl van árazva, bár talán a megkíméltség, és a kevés km meghozza gyümölcsét. Bár én S60-ból ilyet vagy ilyet vennék, mindkettő nagyon szimpi, és árban sem mondanám elérhetetlennek egyiket sem. Olvastam a Volvo topicban a projekted, haver az S40-be is hasonló navit akar, pontosan sajnos nem ismerem hogy mit/milyet.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Vezérműszíj csere milyen árban mozog egy szakszervizben? 6k-s árajánlatot kaptam maszeknál.
#53032 MunezXBK: G13BB
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
"ÉN LENNI KICSI CSEN, ELADNI DÉL-KOREAI CSODAAUTÓ CSONTEE, ADNI MELLÉ MIKROSÜTŐ IS, DE Ő VINNI AZT HAZA FŐZNI BENNE PÁLINKÁT, NEM ADNI KOCSI MELLÉ NEKED. AUTÓ SZOLGÁLNI ENGEM SOK-SOK ÉV, ÜLNI BENNE NAGY CICIJŰ, MANDULASZEMŰ SOK-SOK LÁNY RAKOTT SZOKNYÁBAN, NYALÓKÁVAL, MONDANI ŐK, KICSI CSEN MILYEN NAGY. AUTÓ JÓ MENEKÜLNI IS, HA JAPÁNBAN JÁRSZ JAKUZÁK ELŐL, ŐK CSIHI-PUHI CSITT-CSATT, HA NEM LENNI ELÉG GYORS, DE DAEWOO EVANDA LENNI ELÉG GYORS, KEREKE TAPADNI ASZFALTON KANYAROKBAN IS HÁRMASBAN, MÉG SZAKÉ SEM KILÖTTYENI ÖLEMBE, AHOL NAGY CICIJŰ MANDULASZEMŰ LÁNYOK IDŐZNEK. BEVÁSÁROLNI IS ELÉG NAGY, ELFÉR BENNE RIZS TONNA SZÁMRA, ÉS 180 KILÓS SZUMÓS IS, VIGYÁZNI RÁM, HA JAKUZÁNAK KERESZTBE TENNI. ÉN MOST MÉGIS ELADNI, MERT VÁR HÁBORÚ ÉSZAK ELLEN, ÉS HA VESZÍT MI DÉL, AKKOR CSODAAUTÓMAT KIMI BÁCSI ÁLLAMOSÍT, ÉS CSINÁLNI BELŐLE DOHÁNY TRAFIK HAVEROKNAK. ÉN MOST MENNI VENNI IRÁNYTŰ, HOGY MEGTALÁLNI ÉSZAK, MERT ÉSZAKI KOREAI EMBER PONT NÉZ KI ÚGY, MINT DÉLI KOREAI EMBER, ÉS NEM LENNI JÓ, HA LELŐNI BARÁTOM IKUNUKU HAYASIMÁT. HASZNÁLNI CSODAAUTÓM EGÉSZSÉGBEN, HA MEGTALÁLNI BENNE NAGY, HATALMAS SZUMÓS, MERT ÉN ELVESZÍTENI, AKKOR TE KÜLDENI VISSZA SZÖUL SOK-SOK KICSI BORÍTÉKBAN. CSOKOLOMCSOKOLOM!"
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
5-ös E39 a Csontnál . Bepisilek ettől a szövegtől...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #55519 üzenetére
Már csak napi szinten is ránézek... haláli amit művelnek, és működik !
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
-
Tothgera30
Ármester
válasz DeFranco #55537 üzenetére
Inkább ez kéne: H Sedan 1.7 CDTI Cosmo
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Typhoon47 #55645 üzenetére
Jól gondolom hogy B2500-as is ugyan ezekkel az adatokkal jön le? Faternak néztünk ki egy 6 éveset, szép állapotban, a tulaj szerint 7-8 lityiből eljár. Szerintem 9 körül lenne 90-100km/h-s átlaggal. Mondjuk itt sokat számít hogy ballonos, nagy terepgumival és acélfelnivel vagy slick nyárival tolom.
#55649 runner 125: Avensis is bejön, szép autó .
#55656 TaaT: Annyira szerette hogy bele is halt. Én a Lotus Elise-vel (Mk2) vagyok így, 3 milla körül használtan egész szépeket lehet kapni (Uk-ban még olcsóbb, ha egyszer megszoknám a jobb kormányos vezetést és balkezes váltást), csak vigyázni kell hogy a víz szépen felvegye a üzemhőmérsékletet, mert nagyon könnyen hengerfejesre lehet vágni őket.
Új szépséges még a Ruth Welt Porsche egyik darabja... - nyálcsorgás on .
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Typhoon47 #55663 üzenetére
L200 tetszik faternak is, csak jóval drágább. Nem tudom miért érné meg, mivel alváz/motor nagyjából ugyan az. Én Hilux és B2500 felé orientálódnék.
Viszont terepen kb. sohasem fog menni, max. földúton, akkor előnyösebb a gyári alufelnire ráhúzni ballonos nyári gumikat, akkor nem tűnik rondának.
#55665 lapa: Én is így látom, de attól még jól hangzik, ugye 2.5-ös CR diesel.
#55662 TaaT: Köszi.
#55664 runner 125: Mert?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #55671 üzenetére
Bal oldali közlekedésben is tiltanád, arra értem! Még egyszer kérdezem. Miért?
#55674 runner 125: ...javítva...
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz zolikaDB #55683 üzenetére
A 110-es TDI is ütős, csak az vált. geo. turboval van .
A kettős tömegű lendkerék meg nem hiba megy szét, az már csak az okozat,és nem az ok! Ha probléma van a hengerek járásával, több gázolaj jut egy hengerbe, azt mindig a kettős tömegű, vagy a főtengely érzi meg. Korábban a kuplungtárcsa torziós agya elegendő volt a főtengely rezgéseinek kiszűrésére, de ma, az erőteljes turbók és 2000 bar+ befecskendezési nyomások korában már szükség van a kéttömegű lendkerék rezgéscsillapítására. Ezt otthon sohasem deríted ki, hogy valami baj lesz, mert épp rossz a befecskendeződ, ami tönkre vágja a lendkereket, szervizbe meg már legtöbben csak akkor viszik ha nem megy a járgány.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
-
Tothgera30
Ármester
Olvasd el a fenti hsz.-em és értelmezd. Nem írtam olyasmit amit te írsz.
Az 1.6-os dieselt egyértelműen a kis turbó menti meg, nélküle halott lenne, ha raksz mellé egy 6-7 sebességes váltót, akkor még dinamikusan is autózható. De én gyorsulási versenyre akarok szerinted járni egy diesel Passattal? Egy ilyen motornak meg nyomni kell hogy menjen, nem fogsz te sok üzemanyagot megspórolni, azt garantálom, ha dinamikus autózást szeretnél kivitelzeni.
Egy mai modern dízelnél negyedmilliónál ki kell cserélni egy turbót vagy egy kettőstömegű lendkereket? - Használatfüggő, általában hamarabb, ismerős autójában 30 ezernél már cseréltek.
Azt hiszed a mai közvetlen befecskendezésű turbós benzinesek jobbak? - Nem hiszem, de jóval egyszerűbbek, olcsóbbak az alkatrészek.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Egy ilyen Discovery mennyi lehet rizikós választás? Leendő tulajdonosa főleg két-három város érintésével ingázik hetente (80-130km), de néha kimenne egy kicsit szabadidőzni is.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Klemens #71155 üzenetére
Egész jó vétel. Haverom pár éve hibátlan Ventit vett még egy milláért.
Sajnos a rozsda eszi, mint a 3-as Golfot, de a motorja, még CR diesel, még 90 lovas, változó geometriás turbo nélkül, tehát kb. mint egy faék egyszerűséggel bír, adagolós rendszerrel. Viszont küszöböt nézd át, és a sárvédőket, mert ott szeret rohadni.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Új hozzászólás Aktív témák
- Túra és kirándulás topic
- Villanyszerelés
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Építő/felújító topik
- Napelem
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- További aktív témák...