- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Gaming notebook topik
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- OLED TV topic
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- 3D nyomtatás
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Tothgera30
Ármester
válasz tboldi #197062 üzenetére
Pedig az már kiforrott darab (fl után, javított M32, stb.). Bár a tulajdonunkban lévő példány, egy utolsó kombi A16XER, F17-es váltóval (ezután B16XER volt, az Euro6 miatt gyári olajjal alacsony fordulaton időnként becsörög). Lomha, de nem is romlik el. Valójában nálunk olaj és szűrő cseréken kívűl nem nagyon kért semmi extrát. Ilyen hibát nem nagyon láttam még, de általában csak az akksi van lemerülve.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz MC Pite #197119 üzenetére
Fateréknál van egy pár céges S-Cross, Vitara, műszakilag rendebn vannak, kevés hiba jellemző, de elektronikusan voltak már gondok (random nem indul, elsötétülő műszerfal, vészfék asszisztens random bekapcsol). Őszintén szólva, náluk a céges Megane dci-k strapaíróbbak. Amúgy nekem is az volt az érzésem hogy olyan dolgok mint pölö a kalaptartó, szerintem a WagonR/Ignis korszak óta változatlan. Meg hát Vitara 1075kg, S-Cross 100kg-al több, nem sok anyag van benne.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Bdanyy #197171 üzenetére
"A lyukas kormány", alias kiszakadó dudagomb még Suzukikra is jellemző, és még sok más ugyan ezen alkatrészekből épülő típusra. Érdekes, mert általában bő kétszáz ezer km körül vagy nagyon aktív használat esetén szakad ki, de nagyjából 3 ezer ft-ból cserélhető a légzsákfedél, sőt, tehát emiatt nem venném egy lapra a nagyobb hibákkal együtt. Inkább a összeégő világításkapcsolót említeném.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz MC Pite #197180 üzenetére
Hasonló a véleményünk ilyen téren. Igénytelen tulajtól én sem vennék semmit.
#197188 Bdanyy: A nálunk lévő G-ben sincs 100k, a J pedig most fordult 131k-ba. Mindkettő újszerű, bár garázsban alszanak, vigyázva van rájuk, ha háromszor ennyi lenne benne az állapotában akkor se lenne különbség.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz molnarpeter #197276 üzenetére
Úgy is maradt neki pár liter az Astra után, abban is M32 van (már ha turbós), ráadásul facelift előtti, szintén problémás a váltó.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
-
-
Tothgera30
Ármester
Érdekes autóválasztási kérdésbe futottam bele egy barátom részéről
Tehát 2008-2009-től keresne 9-1,1m körül egy kompakt kategóriás autót. Lényeg hogy olcsó legyen fenntartani és legyen hozzá alkatrész. Beférjenek ketten-hárman és pár méretesebb táska. Felhasználási területe főleg város, de hétvégén menne hosszabb útra is (fényképész). Keret: 1m környéke. Grande Punto játszhat ilyen téren, vagy maradjon a G Astra Classic?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Baráti körben (még mindig) keresnének családi autót, alsó-közép/kompakt kategóriában. Lényeg hogy három-négy személy számára kényelmes legyen, ne rohadjon, és A-ból B-be szállítsa a családot. Évente egy-két külföldi nyaralás, amúgy hetente háromszáz km, ebből 30% város, többi országút. Persze kint aludna, tehát nem nagyon féltős autó lenne.
Keret 1,3m körül.
- Nincs márkafetisizmus.
- 2009-től fiatalabb (ha lehet).
- Klíma, esetleg tempomat.
- Leginkább 5 ajtós, hatchback.
- Elsősorban szívó benzinmotor, 1.6 ccm körüli lökettérfogat (de bármi beugorhat).
- Lehetőleg megbízható, elterjedt típus, az alkatrészbeszerzés miatt.
- Korrózióálló bódé (gyári cink, galvanizált, miegymás)."A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz szabonagyur #199365 üzenetére
J Astra jó, abból 1.4T. Bár a menni akarás mit takar?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz szabonagyur #199367 üzenetére
Akkor tökéletes lesz az 1.4T. Fl Astra J-ből pedig szépeket ki lehet fogni, Cosmo-t vadásznék, ST-t inkább. VW 1.4T-t elengedném. Esetleg 1.5T de keretben nem biztos hogy lesz válogatási lehetőség.
ngaba: Azért lényegében jól összerakott, csöndes autók ezek. J-ből pont Sedan-t nem vennék, minőségileg az gyengébb, a többi fej-fej mellett van. Golf 6 nekem 5 utána nem nagy durr. Bár Auris bejön még ebben a kompakt kategóriában.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz focvis #199371 üzenetére
3m-ig van kettő (ebből egy rongyolt), 3,5m-ig öt szerepel a hahu-n, ezt nem nevezném "nagy választéknak". De két lábbal a földön maradva, 3m körül 2015 körüli J Astra 1.4-ből egész szépet ki lehet fogni. Bravo-ból jóval korosabbakat találni, bár olcsóbban. Esetleg Focus mk3.5 1.5 EcoBoost becsúszhat.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz szabonagyur #199374 üzenetére
Tartós, nem egy problémás darab.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz bitpork #199400 üzenetére
Évi 15k-ra? Nem hinném hogy ésszerű. Bár én évi 35-40k futás fölött keresnék csak traktort.
focvis: Fenntartási költségek (is) nagyon eltérőek, hát még az alkatrész árak. Legtöbb eleve száraz DSG-vel szerelt. Nem egy élmény ha hozzá kell nyúlni. Persze az élményfaktornak ára van, de többszörös szorzó is lehet. Ha pedig élmény autó kell, akkor nagyon más ligában keresnék, mert ebbe a keretbe nem fér bele.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz vzsryl #199500 üzenetére
Szélesebb, magasabb, hosszabb. A Civic 1760-70 körül van, az Astra 1815 körül, hosszában is van 20cm, magasságra is 4cm. De hosszabb is, és még a tengelytáv is nagyobb. Mondanám hogy kategóriájában az az egyik (ha nem a) legnagyobb.
#199407 focvis: Átlestem az árakat, almát/almával kb. ugyan úgy jön ki a matek.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz szabonagyur #199901 üzenetére
Értékálló típusokkal nem lősz mellé... Astra J Fl-re eddig olaj, olajszűrő, levegő,- és pollenszűrőn kívül váltóolajcserére, komplett vezérlésre, fékbetétekre és gumikra + felnikre költöttünk. Oh, még egy alváz,- és üregvédőzés is volt. Bő három éve van meg, még nem okozott csalódást.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz kovsol #200023 üzenetére
A GL+ és GLX minimális extrákban tér el, műanyagok megegyezőek (szövet pedig az Alcantara ajtókárpitban és a műbőr könyöklőben tér el). Összességében kisautós beltér, gyenge zajszigetelés, nyiszorgó, zörgő anyagokkal, de ebben az árkategóriában csodát nem lehet letenni.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
-
Tothgera30
Ármester
válasz szabonagyur #200458 üzenetére
Pontosan ezt talpasztalom én is. Napszámba kerestünk több embert (akár összeszokott csapatot), x összegért, almát szedni. Erre a válasz az volt hogy dolgozzanak a magyarok, ők segélyből jól elvannak. Tippmixre, kólára, autóra, cigire mindig telik. Nem a szegénységgel van itt gond több esetben, csak a lustasággal és igénytelenséggel. Felnőtt egy olyan réteg aki sz@rik mindenre, a környezetvédelemre, a szabályokra, vagy épp arra hogy ne okozzon kárt másnak.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Családban keresünk 1.5m környékén 2009-től kompakt járgányt. Felhasználási mód, két-három személy (184cm+), időnként túra cuccok, bringák, tehát kombi, és főleg hatchback előny (parkolás miatt), liftback inkább kiesik. Heti szinten 3-4x városban járkálós, de heti alkalommal 150km hosszabb országúti tempós történet is belefér. Nem bánnánk ha az alkatrészek nem aranyárban lennének hozzá, és kevésbé rohadna, mert csillaggarázsos pusztulásra ítéljük.
Érdemes dieselt nézegetni, vagy engedjem el?
Eddig Astra H (1.6, 1.8 vagy 1.7CDTI), V50 (1.6, 1.6HDI), Altea (1.9PD TDI), Golf 5(1.9 PD TDI), Golf 6 (1.6 CR TDI) környékén már mindent néztem.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Azt hiszem az 2008-ig volt. 1.6 Mjet nem annyira ajánlott? De szétnézek az 1.9-esek között is, bár kevés van belőlük. Bár évi 15 ezertől több nem menne bele, nem tudom így érdemes-e a diesel felé húzni... ezzel szemben a szívó benzines autók árai lassan a csillagos eget verdesik.
#200614 Paxker315 : A C4 valahogy olyan nehezen szokható a szemnek, és 1.6HDI-n kívül nem látok értelmes motorválasztékot, 307-et kihagynánk, 308 tetszik, de az magasabb árkategória.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
-
Tothgera30
Ármester
Egy ilyen Astra H Caravan mennyire lehet belenyúlós tétel? Ahogy nézem, a legtöbb leírás és felszereltség nagyon nincs egy univerzumban.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Egy 6 éves Astra J FL-ünk van A16XER-el, eddig olajhűtő,- és szelepfedél tömítés csere volt, kopó/fogyó alkatrészeken kívül (131 ezer km). Elvileg ezekben a szoleinoidok már javított verzióban vannak, és nem tudnak elfordulni. Inkább az a problémám hogy a Cosmo-nak hirdetett példányok nagy része Easy. Ami nem is lenne gond, ha olyan árat kérnének érte.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Lacko32 #200999 üzenetére
Öcsémnek van egy 2008.10. havi (visszakeresve itt már tettem is fel képet róla), egyáltalán nem eszi az olajat. Persze legkésőbb 10 ezer km-enként 5W40-et kap. Rozsdásodásra nem hajlamos (galvanizált), és nagyjából minden aprópénz hozzá. Meriva ellenében ezt ajánlanám, mivel az ugye C Corsa alap, ez egy mérettel nagyobb bódé, és egy pollenszűrőt is egyszerűbb cserélni.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz diegho #201002 üzenetére
Soha ne volt igényem hogy magam mögé beüljek, főleg hogy kisgyereket hordana vele a tulaj. De elől 187cm-ig biztosan kényelmes, ráadásul belemegy a H Astra ülés, és abból vadászható állítható deréktámaszos verzió. Ez az ülés összekoszolás az esetek nagy részében inkább nevelés kérdése. Pár éves korában elhiszem hogy hányás vagy hasonló mehet rá, de később azért tudja a gyerek hogy valamire érdemes vigyázni.
#201005 Integrale: Nem M32 Fl van benne? Bár Opeléknél 2012.06 után már nem volt gond azzal a váltóval. Amúgy meg túl kell tölteni olajjal.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Új hozzászólás Aktív témák
- Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón?
- Gaming notebook topik
- Wise (ex-TransferWise)
- Elárulták, hogy miért nem volt internet a fél kontinensen
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Villanyszerelés
- Intel Dual Core 2000 felhasználók barátságos offolós topikja
- DIGI kábel TV
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Bosch SPI25CS03E, 9 terítékes beépíthető mosogatógép
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek