- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- ASUS ROG Ally
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Androidos fejegységek
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Apple notebookok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
válasz Lovey #205797 üzenetére
Jól látod, másfél tonna az autó, tehát nem versenyautószerű dinamikát kell keresni. De mivel szívómotor, ezért jóval egyszerűbb, és a hozzá csatolt F17-es váltó hibamentes. Hahu-n kicsit felkúszott az ára, hiszen keresettebb mint a feltöltött társai, főleg a egyszerűsége miatt.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz tboldi #205991 üzenetére
Egyik (50+-os) munkatársamnak volt egy utolsó szériás, Thesis, anno újonnan vette valamilyen beteg perverz ok miatt, hogy a HD mellett legyen valami autó is. Olyan szervizszámlái voltak hogy sírtunk, mindeközben váltót kétszer cserélték benne, darabonként egy milka körüli összegért. Nem volt a megbízhatóság mintakepe.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
-
Tothgera30
Ármester
válasz f4lcon #206193 üzenetére
Z14XEP. Állítólag ennek az elődje, és az 1.6 (Z16XEP csipegeti. Ha az előírt 5w30/5w40 vagy 0w30/0w40 olajat kap, akkor nagyon sokat elfut észlelhető olajfogyasztás nélkül. Családban kettő van, mindkettőben 110 ezer km körül, és egyik sem eszi. Szerelőmnek már több mint 600 ezer km körül van benne (napi 2x70km + város 15 éve), és neki eszik meg 10 ezrenként egy-másfél decit.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz f4lcon #206195 üzenetére
Nem mindegy hogy láncot vagy komplett szettet cseréltek. Bár elvileg a H Astra gyengébb minőség lett sok téren. Mikor kerestem, többet meglesem, közülük is, de inkább a G Classic lett a befutó.
#206192 mikrofon: Ha árban belefér az Mk3 az korrekt autó. Bár én inkább 2.5m felett láttam normálisakat. Abból 1.6 Ti-Vct.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz KubanitoS #206320 üzenetére
Nem tudom milyen járgányt sikerült venni tőle, de nincs mindenki ilyen pozitív véleménnyel róla. Én feleslegesen utaztam 600km-t a hype miatt.
Csaby25: Ilyen áron kapni felszereltebb hasonló járgányt is. Vagy épp olcsóbban ilyesmit.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Kis Tigris #206379 üzenetére
Őszintén 2m-ért az igényeidnek megfelelő J Astra (főleg FL - aminél sok gyermekbetegséget javítottak) nem igazán fér bele. H-ból a kínálat teteje. H - Z14XEP, Z16XER, J - A16XER. Focus szintén jó, mk2.5 bele is férhet, 1.6Ti-VCT-vel élhető.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Neuler #206439 üzenetére
A keret nagyon sovány, épkézláb J Astra nem fér bele. Sőt, semmilyen... talán 3m körül inkább... Szerelőd pedig nem látott még Opel motort, az 1.6 (16XER) az egyik legtartósabb darab. Cruze beleférhet..., szintén 1.6, de inkább H Astra, abból van választék, és bontott cuccok is vannak minden sarkon. Ceed és i30 szintén jó döntés, bontott alkatrész annyira nem gyakori vagy drágább. Focus 1.4, 1.6 jöhet, szintén ajánlott, minden van hozzá.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Neuler #206453 üzenetére
...és #206454 _drk: A J Astrát úgy értem hogy inkább fl, tehát 2012 utáni (az is már 10 éves), aránylag kevés km-rel, és lehetőleg lenyomozható előélettel inkább 2,7-mtől indul (példa). De 3m-től vannak azok a példányok amikre vétel után szűrők és folyadékok cseréjét kell költeni, és gondtalan közlekedőedény lesz évekig. De el kell menni, meg kell nézni, és minden kiderül. 3m-ért sincs nagy tűzijáték, kategórián belül, más gyártó modelljei között. Talán egy Auris Hybrid amire érdemes még nézni.
#206463 hint: Nagyon másképp látjuk, eleve 12 előtti átlagos kompaktért nem adnék 3m-t. Fl előttit eleve elengedném, több gyermekbetegség miatt, ami 2012 után már javítva lett. A G Astrás hsz tényleg így van, és tartom. Azóta talán még drágábbak lettek (https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/opel/astra_g/opel_astra_g_1.4_16v_classic_ii_optima-18167763?sid=8888eefc-61c3-4cbd-93ed-ee201b234e7e [link] , másik példa), mert ami szép az 1,3-1,4m viszont vétel után nem is kell rá locsolni a pénzt.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz #96241664 #206470 üzenetére
Alatta viszont nagy a szakadék. 1m környékén vannak a normálisak. Én annyiért vettem egyet januárban, és alap dolgokon kívül nem kellett költeni rá.
#206472 tboy93: Sajnos annyi. Mivel aprópénzért van hozzá minden, és betonbiztos technika, ezért felértékelődtek.
#206473 vzsryl: Meg 2008-as, 115k km-rel vettem, Z14XEP, már galvanizált, és jobb az alváz, -üregvédelme. Amikor néztem szinte pár napon belül mindet elvitték előlem, és millió ft fölé tettem a keretet.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz szabonagyur #206477 üzenetére
Classic II - hivatalosan 2004-től 2009-ig, de 2010-ben is adtak még el belőle a szalonból. A Classic III a H Astra, az 2013-ig ment, szintén 14-ben még adtak el belőle.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz vzsryl #206481 üzenetére
...de a motorok általában tartósabbak voltak... - Ez sem ennyire fehér/fekete, inkább a kelet "európai" igénytelenség következményei ezek. A 8 szelepesek tartósak voltak, mert az idehaza elterjedt 10W40-et locsolták mindenbe. De mikor megjelentek a finomabb 16 szelepesek, azokat ki is lehetett nyírni a 30 ezres olajcsere periódussal (már ha ki is cserélték) és szokásos olajjal. De egy 10-15 ezres periódusra beállva a Z14XEP is rohadt tartós, nem hiába vitték tovább a D Corsába is, de erről a szerelőm és a bő 600 ezer km-nél járó autója mesélhetne.
De nagyon eltérünk a topik lényegi témájától.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
-
-
Tothgera30
Ármester
válasz MaddeNNNN #206792 üzenetére
Mazda 3 jó irány, ha nem csipás. Astra, Focus, Ceed, i30, és a szokásos kompaktokat még ide vennem. A 2.5M és a 10 év rizikós, vagy a keretet bővítsd, vagy mondjuk 15 éves autókat is húzd be a keresési listába. Nem akarok elfogult lenni, de talán egy 2011-12-13 körüli Z vagy A16XER motorral szerelt H Astra Classic III tuti lenne, esetleg Ti-Vct Focus.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz MaddeNNNN #206794 üzenetére
Családban van egy A16XER kombi, 2014-es. Elég masszív, nehéz (1,5t), kicsit lomha autó. Minőségi, nem igazán volt vele gond (141 ezer km). Viszont jelenlegi piaci helyzet alapján, 2,5m-ért nem hiszem hogy találsz olyat amit nyugodt szívvel ajánlanék.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Luck Dragon #206802 üzenetére
Nézőpont kérdése. Egy aránylag nehéz bódét húz egy 116le-s, 155nm-es motor. Forgatva megy, de átlag felhasználó nem pörgeti, csak 2500rpm-nél elvált. Mi is így használjuk nagyrészt, de nem is ugrok bele meggondolatlan ellőzésekbe, csak csorgok a forgalommal. Viszont bármikor, bárhová elindulnék című fejezet. Arra pedig tökéletes.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Golf V 1.4 16v (2004) után mennyire értelmes döntés Golf VI 1.6 8v-re (2009-2010) váltani? Egy barátom vacilál. Ketten vannak, évi 10k, sok rövidtáv, igazi autogyilkos felhasználás.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Paxker315 #206894 üzenetére
Úgy tudom csipásak az ívek, és volt mikor benyelt egy liter olajat két csere között. De hamarosan ránézek, nem tudom azóta mi van vele. Golf 6 meg ugye inkább 5.5. Én is úgy tudom hogy a zajszigetelésre jobban figyeltek már, akárcsak az A3 esetén. Bár lényegesen jobban bejön mint az 5. Viszont árak tekintetében eléggé magasan szárnyal.
#206895 Zotyipotyi: Hangos mint a legtöbb Suv.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Tothgera30 #206908 üzenetére
Folytatva a történetet...
Megnéztem az "elődöt", viszont számomra eléggé lehasznált állapotot tükröz, kívülről egyben van, parkolási sérülések, kisebb karcok, de kozmetikus el tudná tüntetni. Viszont a belseje az csalódás. Belsőtér világítás nem működik (valamelyik kábel össze van égve), fűtőmotor csak a legmagasabb fokozaton indul el, klíma nem kapcsol. Kipufogó lyukas, ráadásul egy alkalommal, két olajcsere között lehörpintett egy litert is.Viszont a gazdája külföldre migrálna, így emelkedett kerettel, ilyen méretosztályban keres autót.
Kritérium:
4m-ig.
2009 után.
Minimum 1.4, de lehetőleg 1.6 vagy nagyobb szívómotor (autópálya).
Strapabíró konstrukció.
Olcsó fenntarthatóság.
Korrózióállóság (garázs hiánya).
Kompakt hatchback méret, öt ajtó."A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz dong86 #207052 üzenetére
A linkelt Megane nagyon mezítlábas. Inkább kihagyná.
#207053 Paxker315: Nem is rossz, feldobtam neki a labdát. Diesel felesleges, mert ahová költözik, kb. négy km-re van a melóhely. Havi pár hazaúton meg nem hoz annyit mint amennyit visz. Feltöltött benzines talán, de csak ha nincs szívó. Marad B tervnek.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz szpeti40 #207110 üzenetére
Ez az Astra G Classic II nagyon kiesik?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
-
Tothgera30
Ármester
válasz kuntics #207156 üzenetére
A G-be belemegy a H ülése, ha kényelmetlen. 1,5m-ig H-ból nem biztos hogy lesz patent, míg G-ből már találni. Ugyan ilyen célra egy G Classic II-t használok, nekem kényelmes (183-4cm/78-80kg), ezek nagy része mechanikailag eleve H, főleg a kései darabok.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz pècsimunkás #207209 üzenetére
Nem kell, csak egy lehetőség. Amúgy én is úgy fogalmaznék hogy ha beesik egy nyeremény/juttatás/prémium, akkor azt autóba forgatni nem bűn. Persze számomra nem férne bele hogy irreálisan magas értékkel bíró közlekedő edényt használjak. Kirúgják alólam akkor meg hahu-n felcsapom a 300k-s autókat, mert annyi maradt... Nem... Ez nem fér bele. Biztonsági játékos vagyok, én a szükséges extrákat összeírom, megnézem mi gyakori, és mi tetszik, nah és az autóra szánt pénzem feléből nézek valamit. Ha hazafelé gtk, akkor tudok venni egy ugyan olyat, és nem maradok hónapokra autó nélkül (mert hiába nem létszükséglet, van hogy heti szinten kell).
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Paxker315 #207288 üzenetére
I20 teljesen jó, annó Göbi is tesztelte.
#207289 Richard!: Nekem ez kissé taszító mikor valami nagy sportosnak akar kinézni, de nem az. Ettől függetlenül ezzel a blokkal venném, de valami elegáncsosabbat.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz TeeJay #207333 üzenetére
Szóba, persze. Focus Mk2.5 is belefér 1.6 benzinnel, hasonló évjáratban. Bár olyat néznek ami gyakori, hogy ha sérül akkor legyen hozzá alkatrész, és emiatt ne álljon a munka. Egyterűkben nem vagyok otthon, ott inkább a Diesel erőforrás hódít, így sok leendő munkaeszköz kiesik.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Új hozzászólás Aktív témák
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.