- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Vezetékes FEJhallgatók
- TCL LCD és LED TV-k
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Milyen alaplapot vegyek?
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
Hirdetés
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
Ettől kell-e félni? Focus ezres.
Nekem egy 2014-es autó és a 30 ezer km nem áll össze, de képek alapján ígéretesnek tűnik.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz MunezXBK #158060 üzenetére
Valahogy kevéskének érzem. Eddig megnézett autókban 100-150k km azért akadt, és 5 évesnél egyik sem volt idősebb. Most persze mondhatnám én is hogy amit hajtunk, az 15 éves lesz, és 120ezer km van benne, de az ilyen ritka, nem kergetek álmokat.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Vélemény? Volvo S40 2009 111k km - 2.6m
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz xEon1337 #158623 üzenetére
Szóval, kissé fiatalabb évjáratú autókat néztünk, de kevés km, és a képeken feltüntetett állapot íncsiklandozóan hatott. Így, közben meg lett nézve a hirdetett gépjármű, miközben posztoltam a hirdetést, már úton voltam. Körbejárva, minden vastagon le volt fújva szilionnal, ami egy 300 ezer forintos autónál jópofa, de itt elvártam volna egyfajta őszinteséget. Ahová tettem az ujjam, ragadt a szilikontól. Az feltűnt hogy a dobbetétek csavarjai cserélve voltak több helyen, és el is állt a műanyag (lógott egy fél körömnyit). Beülve bal ajtó könyöklője alaposan behorpasztva több ezer helyen, műszerfalon apró repedés, középkonzol fémbetétjében repedés. Szervizkönyv patika, első két évben 10k km, később két évente nagyjából 20k km repült bele. Nepperünk szerint hátulja volt javítva. Hoppá, tekerjünk csak vissza. szervizkönyvben ismerős autószerviz pecsétje (nini, szerelő jó barátom, együtt bringázunk). Telefon csörög, állítja jó autó, egy néni használta, szervizelték rendszeresen, hátulja tényleg törve volt, valami kerti csapba mehetett bele. De előkeresi a mami telefonszámát. Felhívtam. Hosszas beszélgetés során megtudtam, hogy nyugdíjas koráig használta, megsiratta mikor eladta, de vásárolt egy újat. Meglepődött mikor mondtam neki hogy most mennyiért hirdetik, hiszen ő törötten adta el, egy vadat kaptak el vele, légzsák nyílt.
#158624 molnarpeter: Szívó benzines autók árai nagyon elszaladtak. Gondolom sokan megszívták már DPF diesel, kettőstömegű egységekkel szerelt autókkal, és nem akarnak újra befürödni. Leginkább faék egyszerűségű 1.6-ost nézegetek, az Ford és Opel fronton is elég tartós.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
-
Tothgera30
Ármester
válasz Vesztor87 #158640 üzenetére
Olyan nagy tapasztalatom nincs pályás használattal, de pápának pont 102 lovas 1.6-os Jetta (2008) van, az 90-110km/h között elég csendes. De persze az áraik nagyon meg vannak indulva. Focusból az MK3-al próbáltam jobban, 105/125 lovas 1.6-os motorral jól húz, de mivel többet forog, hangosabb. Az 1.6-os (Z/A16XER) H Astra igen csöndes, 2750rpm körül forog 100km/h-nál. Itt viszont a J nekem kissé csalódás volt, lomha, és benyalja a 8-8,5 litert hosszabb távon is. Persze a piac árát, ezek alapján lesd meg a 2012/13-as H Astra árakat, 2m körül elkapkodják őket, ugyan ilyen évjáratú Focus fél milkával több.
UI.: Szerintem egy 1.6-1.8-as H Astra nem rossz döntés.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz #03969024 #158651 üzenetére
Ennyi pénzből nem is kell ilyen, mindenképp fiatalabbat keresnék, lehetőleg kombit. Úgy vagyok vele hogy messziről sok szép autó van, de használni már nem olyan nagy öröm őket. Azért S40-be pakolni egy kínzás. Még V40-ekkel szemezek, de annyi pénzt kérnek értük (benzin) hogy abból sokkal szebb Focus is megáll.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Ezt a Focus-t néztem ki. (Kombi, 2012, 160k km, 2,6m). Képekről egyben van, talán túlságosan is.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Gergőke88 #158687 üzenetére
Nem vádolnálak semmivel, de ez FL előtti J Astra, tehát 2011-es gyártás lehet. Inkább a gyermekbetegségek nagy részével már nem küzdő FL utáni verzió érdekelne. A másik hogy akárhogy próbálkozom vele, kegyetlen rossz belőle a kilátás, ami H Astra-nál százszor jobb.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz molnarpeter #158695 üzenetére
A normálisabbja ott is 3m fölött van. Évi 10-15 ezer km-hez pedig a diesel szopóroller lenne, tekintve hogy főként városban/faluban és főúton lenne használva, le is kormolná magát. Még a jelenlegi benzin üzemű is EGR hibajelekkel parádézik telente, és meg kell néha forgatni hogy tisztítsa a rendszert.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz #94529552 #158752 üzenetére
Az viszont esélyes, kissé magasabban van a hasa, az sokszor előny. Meg ugye jó a kilátás belőle, nem kell a "földre ülni", könnyű a ki,- beszállás. Viszont a Duster (4,34m/1,80m/1,69m) és a Vitara (4,17m/1,77m/1.61) kissé eltérnek méretben.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Esetleg Pécs környékén erre a 2012-es Ford Focusra nem tud valaki ránézni? Képek alapján eléggé tetszetős, de sajnos az ország másik végén vagyok.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Erről mi a véleményetek? V50 2009-es.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz footy #159054 üzenetére
Ugyan ez a karosszéria van még 1.8-assal, de az meg betegágy.
#159055 SzlobiG: Jogos, viszont 7-8 kilóval drágábbak is, annyiból pedig sok nyaralást betervez az ember. Ahogy nézem ezzel a motorral maximum 8 liter körül megállna, úgy ahogy használnák.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Luck Dragon #159057 üzenetére
Főút, mellékút. Autópálya évente kétszer, város hetente, de ott is csak bevásárlókörút. Nincs iskola vagy ovijárat, inkább nyugdíjas felhasználásra kell.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Luck Dragon #159059 üzenetére
Lehet egy hirtelen fellángolás. De belülről nagyon dekoratív, kényelmes anyaméh.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz szőröscica #159135 üzenetére
Azért 1.0TSI-vel még cukibb lett volna.
Bár ahhoz képest nagyot lépnek, 110le, de 1800-2000rpm-től akkora forgatónyomatékot tol, hogy érezhetően megindul. Alatta és fölötte halott, de ott simán hozza egy szívó 1.6-os szintjét. Ha bármelyik sarkon javítható lenne, nem ódzkodnék tőlük.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz SzlobiG #159141 üzenetére
Köreimben lévő autószerelőket kérdeztem, eléggé megosztott véleménnyel voltak, volt aki ajánlotta, de valaki más inkább diesel, vagy épp szívó benzi n üzemű autót nyomatott. Gondolom ki mennyire merne belenyúlni esetleges hiba esetén.
#159143 Motion_Blur: Átlag user nem foglalkozik ilyesmivel, beáll, lemosatja, megy tovább. Eladás előtt kap egy kis polírt, oszt' jólvanaz...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Egy idióta vagyok, de elkezdtem kacérkodni az 1.6TDCI-vel és az 1.6SCTI-vel is. Szóval szembejött egy EcoBoost modell. Ismerve a kritériumokat, számomra felejtős lenne?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz akela91 #159250 üzenetére
Pont ezen filóztam hogy 5-6m-hez nem sok kell hogy befektetésként vegyen az user egy ingatlant. Míg a megvásárolt szgk. első pár évben már kb. a felét éri.
#159251 kisza25: Azért ez nem olyan gyakori, ha vesz cégautót, bizonyos megkötéseknek eleget kell tenni (pl.: alap setup, diesel). Kivásárláskor sem adják ingyen, tehát piaci ár -30%, és akkor még mindig nem váltod meg a világot azzal amit kerestél rajta.
#159252 xEon1337: Az egész jó vétel, 1.4T-ről nem írnak negatívat. Szerintem halogén fényszóróval nem jár rosszul (később Night Breaker-re vagy Megalight-ra érdemes váltani).
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Erről az Astra J kombiról (2013, 1.6, Enjoy) mi lenne az egyöntetű vélemény?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz bitpork #160031 üzenetére
Itt egy hasonló okfejtés. Valószínűleg a hibrid rendszerekkel, később pusztán elektromos üzemű szgk.-kal váltják meg az Eu-t. A teherautókat pedig nem érdemes belekeverni, mert fater se fogja a T25-ből kibontani az adagolós dieselt hogy a villanynak helyet csináljon.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz molnarpeter #160040 üzenetére
Egyértelműen az előbbi. Ráadásul neki már a második, cirka 30 év alatt.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz bitpork #160045 üzenetére
Azért kissé keverve vannak itten a dógok. Naszóval, ebbűl a videjóbűl elég sok minden meg is tudható. Kishazánk nagy részében pedig atomerőművekből csalják a villanyt.
Ui.: Ettől függetlenül ha adott egy jó autó, amivel elégedett vagy, akkor kár/felesleges lecserélni. De valljuk be, pár éven belül személyszállításban elhúzzák a belső égésű motorokat, mindenféle normák betartása miatt. Az már mellékes hogy lehet itt védeni a környezetet, miközben az idióta droid gumit/rézkábelt éget a kertben, miközben az e.u.-s szabályok csak őslakosokra érvényesek.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz BigBlackDog #160085 üzenetére
Ugyan ezen az állásponton van faterom is. Meg is lestük a B Meriva-t, mert ugye tettszett neki. De beleült, és mondta hogy ez neki nagyon puritán. Esetleg egy Jazz nem lenne előrelátóbb döntés?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz i-sti #160089 üzenetére
Apróságokon akadsz fent. Típusra asszociáltam, nem konkrét példányra. A leírás pedig akár igaz is lehet, mint bármelyik másik autónál, pusztán ezt mindenki döntse el hogy előny-e vagy inkább hátrány.
#160090 BigBlackDog: Megértem az álláspontodat, viszont 1.4T, ehhez csatolt 6-os váltó sem tökéletes. Illetve ahogy írtad évi 6-7 ezer km-t futna. Ilyen csekély távra biztos valami rohadt egyszerű magasított bódéval rendelkező autót vennék. A Jazz pedig nem vészesen hangos, szél és gumizaj van, ami a Merivában is hasonló lenne. Viszont majdnem hogy nulla a hibalehetősége mivel egyszerű szívó "rízstechnika".
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz BigBlackDog #160093 üzenetére
Teljesen megértelek. Ha úgy érzed anyagilag megéri, akkor nem lehet rossz móka. Bár valahogy esztétikailag a Zafira B nekem tettszetősebb. Személy szerint ilyen kevés használatra biztosan nem vennék feltöltős motorral rendelkező autót.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz BigBlackDog #160108 üzenetére
Vásárlás előtt alá kell lesni, nem hinném hogy mindegyik ilyen.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Meglett ez is, remélem sokáig hű lesz hozzánk.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz diegho #161384 üzenetére
Vannak még gyermekbetegségei, ha egy fl verzióval kiküszöbölnék, és az árán is faragnának, akkor lenne rá értékelhető kereset. Azért a Vitara/SX4 S-Cross mellé nem tenném, minőségileg egész más.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz hülyegyerek #161389 üzenetére
Ahhoz képest az utakon elvétve látni, tehát mégis van aki megveszi. Bár idősebb réteget lehet vele megfogni, a a márka neve miatt.
#161390 kisza25: Azért a Duster is meredek 3,5m-ért. Bár abban már van klíma, de rohad. Az ajánlott (konkurencia) Vitara/S-Cross meg úgy egy millióval drágább. Nézegettük mi is, végül egy 3 éves Astra lett.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz vzsryl #163365 üzenetére
Anno valahol olvastam hogy az oroszoktól vesznek vasat a japánok, és a kész autót még hajóztatják a nagy vízen, így a tartós sós pára miatt miatt korábban oxidálódik. Bár ha megvételkor bejelölnék a vevők az opciós listán az üreg és alvázvédelmet, nem is lenne később probléma.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Acheron #163382 üzenetére
Miért lenne hülye a vevő? Sok esetben inkább csak tájékozatlan. Alapnak gondolt? Soha nem volt alap, ezer éve akkor csinálták mikor már rohadt a küszöb, doblemez, és társai. Tényleg opciós extra néhány gyártó listáján, de szinte senki nem jelöli be, bár természetesen felára van. Viszont a cikkre visszatérve, elvileg előrelátó gondos tulaj, aki 15+ évig tartaná meg az autót, akkor mindenképp érdemes neki adni egy védelmet, nem hiába viszem én is a 3 éves Astra-t, pedig azon egy pörsenés nincs, de ezt érdemes meg is előzni.
#163383 Qru: Eddig láttam már opciós listán, sőt Opel márkakereskedést kérdeztem, nem kizáró ok.
#163384 gzbotii: Érdekes, erről nem tudtam.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Egy barátom keres kompakt kategóriás autót, lehetőleg kombit, esetleg ferde hátút. Mivel egy 2002-as Swift-ből ülne át, minimálisan számít a komfort, és hogy klíma legyen az autóban. Évi 15000-20000km-t futna, olcsó fenntartás fontos. Főképp 2004-2005 körüli autókat nézeget, 1m a keret, mindennel együtt. Octavia, Golf IV mennyire ajánlható?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz #94529552 #163677 üzenetére
Például egy ilyesmire gondolsz?
#163679 molnarpeter: Köszönöm a kiegészítést. Utánanéz. Bár most ahogy lesem, az SDI szerintem elég lomha lenne, bár biztos hogy örök élet. A 90lovas TDI viszont tuti tipp, csak épp alig akad használtan megkíméltebb példány. Ha pici pörsenés van ezeknél, az nem gond, inkább mint hogy tákolva legyen. Gombóc Swift-ből nincs kombi, meg ugye az már bonyolultabb, drágább technika.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz molnarpeter #163679 üzenetére
Ezen a gondolatmeneten indultunk el mi is. Leginkább két személy használná, hátsó rész inkább csomagok, nagy ritkán hegymászó, bringás cuccok számára szükséges. TDI 90 lovas adagolós Bora van a közeli családtagomnak, sokat használja, elégedett vele, ezzel tapasztalat még akadna is. Azt hiszem adagolósokat 2005-ig adta ki a konszern, későbbiek mind PD-sek, viszont azt nem erőltetném. Az SDI viszont talán 64 lovas. Nem kevés az kissé?
#163692 8th: Esetleges turbóhiba miatt? Vagy anyagi megfontolásból?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gyúrósok ide!
- Idén elmarad a BlizzCon
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- További aktív témák...