- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Projektor topic
- Autós kamerák
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
- Computex 2024: az ASRock monitorok is a gaming szegmens krémjét vették célba
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
Hirdetés
-
Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
ph A korábban bemutatott fejlesztések mellett a 2025-ös és 2026-os tervek kerültek elő.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
ma Sokáig hallgatott az Apple a frissítésekről, most viszont megtudtuk, mennyit garantál.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Paxker315
addikt
Szedek napi 500-600 mg -ot, szerves formában. Eletrolitek így tökéletesek, ezen a területen spec otthon vagyok, mert hazai pálya. Csak volt hogy mg nélkül mentem el otthonról, és sajnos olyankor be tud ütni némi arcrangas, kezgorcs, labikra v hasizom görcs. Ritkán, de néha nincs nalam mg, szerencsére odafigyelek
Dsg&1.2 tsi polo?
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Directors
senior tag
Múlthéten azt mondta hogy most kedden viszi műszakira.
Műszakira már csak úgy mehet hogy honosítva van, nem ?MunezXBK
Hát nem tudom. Végül is nem lehetetlen.A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
őstag
Leginkább az akksihoz kapcsolódó költségek és élettartamok érdekelnének. Nem terveznék hosszútávon vele, de mindenképpen egy gyakorlatban is keveset futott, 200k körüli példányt akarok venni, hogy később jobb eséllyel legyen eladható.
Valószínűleg ezen esetben hozzá kell majd nyúlni valamilyen formában az akkumulátorhoz. -
őstag
Köszönöm, nem is tűnik túl vészesnek, főleg, ha a cellamodulok cseréjével kitolható még az akksi élettartalmát. Egyéb költségesebb buktató nem igazán áll fenn, igaz?
A vízpumpát és a hátsó beázást olvastam, meg takarítani szükséges az akksi szellőzését.Egy dolog aggaszt még, a katalizátor eltulajdonítása. Nap mint nap jönnek szembe a hírek, hogy éppen melyik autó alól lopták el...
-
Doki16
addikt
-
veterán
Valahogy azt érzem, hogy ha én építenék egy szerkezetet ami fogva tartja és szép lassssssan élve elhamvasztja a delikvenst engem 24 órán belül elítélnének, de amíg csak anyagi a kár, amíg vér nem folyik nincs baj.
Gyermekelhelyezési perben 3,5 évet vártunk az ítéletre, a szaklrtői vélemény után még majd 2 évet.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
HdRew
őstag
Naaaa, mesélj
(Egyébként az én tervem is az, hogy első autónak jó a P2, de öregecske és lassan egyre nagyobb ütemben fog amortizálódni, olyan 1,5-2 évet fog szvsz velünk lenni, utána én is fiatalítanék egy P3-ra vagy CT200H-ra, amennyiben pedig úgy alakul akkor egy C-HR-re.)
-
MC Pite
veterán
A Xsara Picassóé puha volt, a C3-é (meglepő módon) kemény, a Megane közepes, a 208 közepes-középkemény.
Nem igazán függ a keménység attól, hogy tartja a hát alsó részét/mennyire jól tart szerintem.<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
molnarpeter
nagyúr
-
MC Pite
veterán
Persze, kb azonos felszereltségen nézve értendő.
Ötért (vagy 4,5) az a belső nekem nem megy le a torkomon. A műszerek, szellőzés még mindig 4 fokozatban, az ajtópanel és gombjai, az egyes swiftből maradt ajtózárógombok(?) az íróasztal kábelátvezető műanyagjára hajazó középső szellőzők, a műanyag csomagtérburkolat (remélem még mindig lerepül a torony feletti darab ha valami eldől a csomiban). No way, inkább bukok párszázat pár év alatt értékvesztésbebha akkor még mindig így áraznak. (mi a C-t választottuk inkább, fiatal használtat, 1,5 évesen még 3,5év és 94k km garival 3,3m szűk közepes felszereltséggel - amiket/ahogy újban szivesen elhoztunk volna, belelógtak ötbe, és még nem volt új Sandero).[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
GL+(metálban) 4,89 (glx 5,24).
Ledes lámpa (suzukinál arefi is), ködlámpa, B oszloptól sötétítés, fűthető tükör, multi bőrkormány, e elektromos ablak (nem tudom felfelé is automata-e, gondolom már igen), tapis fejegység vezetékes AA-val, 4 fokozatú ventis klíma, kicsit és nagyon forró fokozatokban ülésfűtés, tolatóradar, hillholder, tempomat, 16os alukerék.
-: Ignis kulcs, szintén korabeli számlap, kemény műanyag csomagtérburkolás, könyökgyötrő ajtókárpit.Sandero Comfort. Kezdésnek egyik motor alulról, másik fölülről közelíti.
-15ös alu hatású FlexWheel kerék van alapból (kisautókra szerintem jobb), de akinek az kell 130k a 16os alu rá. Tolatóradar 50. Alapból itt is vezetékes AA/Carplay képes a fejegyeség (van wireless is a nagyobbik csomagban), ez 4,68. +A telefontartó, viszont színezett az üveg, de nem sötétített (ez kinek plusz, kinek mínusz, én pl mindkettőt fóliáztatom hátul, vagy hővédelem+esztétika, vagy csak hővédelem miatt, de nálam inkább előny a sötétítés). A refi csak izzós.A Clio meg árban kicsit ugyan a Swift fölé jön ki, de igényességben is (sztem összességében már az új Sandero is).
208 Active pack (4,96)van a Swifthez közelebb, a 75lóra visszafogott szívó is hasonló (bőven nyomatékosabb az alsó közép tartományban, a Swift csak felül erősebb). 45k a sötétítés, 80 az ülésfűtés, 16os alu kerék sajna már benne van. Nekem bejön a fargo sárga, de 160 a metál felár. Itt is a kis engedmény/alku külön van. Nekünk i smár I-cockipetes az autónk, de komfort, zajszigetslés, egy csomó fizikai és szoftveres működési finomság más liga mint a Suzukinál.
i20: Comfort szintén 1.2 szívóval (MPI) 4,65 5,05, -150k ha nem kell a 16os alu szett, szintén van vezetékes AA, 35k a sötétítés, már digitklímás, és hátul is e ablak van. 100k az ülés+kormányfűtés. 145 a metálfelár, és sajna 200 a ledes lámpa+köd+ statikus kanyarfény még.
Kiánál 1.2 szívó (DPI!) Silver Visionnel 4,7, metál 125k. Tapis, AA-s a fej, könyöklős, mankókerekes. Viszont Ledfényszóró Platinumtól, TGDI-vel[vagy mivel vetítőlencsés a fényszóró, akár utólag is megoldható], és nem látok opciót ülésfűtésre, csak a következő felszereltséget, szintén TGDI-vel. (igaz, 5,35ért a Gold nem rossz ajánlat szvsz).
Összességében egyáltalán nem érzem hogy annyira bestbuy lenne a suzuki. Az ára nem rossz, de olcsóautós sok helyen, ha valakinek magasabb igénye van, nem sokkal többért/hasonló áron azért van miből választani. Volt nemrég talán a tc-n is Yaris Swift összehasonlító, de ez elméleti buli, mert a suzuki kilóg lefelé a mezőnyből - ami nem baj, amíg az ára is ezt tükrözi.
Ez a bajom a Vitarával, mert annak az ára nem tükrözi.Tothgera30: Tudod mi változatlan? Az ajtózárgombok, számlap, térdnél a gombok, ülésfűtés gombjai, meg a(z Ignis) kulcs - ja és a csomagtérburkolás kemény vékony műanyaggal.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Szedd össze kérlek a vezetéstámogatókat, hasonló cuccokat kínálnak, legalább azt is látni fogjuk, ne csak én bizonygassak; hajrá!
Maaaajd utána szedd össze melyikben mi mennyire működik, és mi az amit állandóan ki kell kapcsolni, mert meg akar ölni téged vagy a bringást az útszélén, stb. Melyik vészfékez árnyékra, rántja rá/el szalagkorlátnál, mennyire jól működik a fékezés. De egyszerűbb versenyszámok is vannak amiben könnyebb összemérni az autókat, már aki akarja. De van akinek a lista hossza fontosabb, mint hogy mi jól használható és mi nem. Én inkább pontmátrix kijelzős autót választok, int egy szar, lassú, körülményes tapisat (a jó tapis természetesen jöhet); vagy inkább ne legyen benne segéd, mint hogy veszélyes legyen ránk/más közlekedőkre nézve. Mint mindennél, itt is leszarom a funkció felsorolást, az érdekel mi ilyen lett.
Tempomatot írtam, azon a szinten asszem mindben volt. Tolatókamera az aliexpresses szint (a két éves még ilyen, nem tudom azóta változott-e, gyanítom nem), azt is írd már bele légyszives, egy fix képet at, ami sok-sok éve nem nagy szám. Még fix kanyarodási segédvonalak sincsenek rajta, nemhogy dinamikus (kormányszög függvényében), amit azért másutt már rég nem látunk.
Garikiterjesztést és alap garit is lehet nézni, mert 3-5-7-10 év van különböző dolgokra. Mellesleg a suzukis biztosítást (aka 10év garancia a hajtásláncra) ha akarod bármire magad is megkötheted, ha ez fontos számodra, és még sok pénzt hagynál ott az évek alatt a szervizbenhogy aztán pingvinezzenek ha valami baj van, és lehessen pereskednihátha lesz valami baj a motorral, vagy a hajtani is tudó generátorral.Szabad világban élünk, választhatunk kinek mi a fontosabb. Csak szeretem árnyalni a képet, mert (nem) kicsit féloldalasan vannak egyes járművek beállítva.
tboldi: Bocsánat, ilyen mélységben nem ismerem, de a lényeg gondolom átment a többségnek .
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Mondom a suzuki gyári tolatókamerája van aliexpresses szinten, nem pedig mint egy gyárinak kéne lennie.
Akinek megfelel, vegyen suzukit. De azt állítani valótlan, hogy egy szinten van a fentiekkel, mert összeszedek sok sok pontot amiben nem. Tescoban, Decathlonban, meg a Scottnál is lehet venni össztelós tárcsafékes montainbikeot. De ugye megyegyezünk, hogy lesznek eltérések helyenként, és nem akarjuk nagyon egyiket a másikhoz hasonlítani, elférnek egy más mellett.
A suzuki biztosítását a Suzuki (azaz a vásárló) fizeti, de a 3-5-7 év után akármire is lehet kötni: http://www.loverauto.hu/gari.pdf - de van még sokféle, akit érdekel, talál, akár olyat is, amihez bárhova viheted szervizelni, akár magad is csinálhatod a karbantartást, stb.
Ettől meg nem tudom mitől ment fel ahhoz képest néztem (2018 évvége)S-Crosst (GL+), 1.840.000Ft-al. Hogy van benne most egy olyan motor, ami kb ugyanannyit eszik és picit nyomatékosabb? Ez mondjuk igaz. Egyébként sztem ugyanaz van most is a GL+ban mint akkor.Veron: Corolla, de ugye, vegyél seggpróbát. Ha hibrid corolla, akkor meg főként.
cappa72: Kettes Meganet csak ha utánolvasás után is tetszik, mert nem egy golyóálló konstrukció. Ceedet céloznám, vagy C3 Picassot ha a Jazz nem bejövős. Csomi/fenntartás terén a nagyobb kisautókat is lehet bevenném a kalapba, mi nagybevásárolunk, leheletnyivel kisebb a Ceed/Astráénál.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
nagyúr
Mindenkinek, aki válaszolt, nagyon köszönöm!
Jók azok az infók, amik több oldalról jönnek, más szempontokból közelítik meg a dolgokat. Ez számomra fontos.Megkérdeztem még egyszer azért a Prius-t, hát... továbbra is nemleges a hozzáállás.
A középen elhelyezett óracsoport az valahogy nem áll szemre.
Megane 2-t igazából nem akarsz (volt, hidd el )
Ezt mondjuk köszönöm!180 körül vagy
Telitalálat!prius tesztvezetésre meg várlak szeretettel, ha úgy alakul.
@#197133 Zsombe
Insight küllemre kb. azonos a Prius-szal, és így nem meglepő módon nem volt a válasz.@#197148 bitpork
Anyókának csajos sportos kisebb autót keresünk, egyterű már van, most nem vállalunk be még egyet.@#197149 Tothgera30
Nem elcsépelt (én is unalmas/elcsépelt szoktam lenni a 3 gyerek = egyterű filozófiámmal ). Én azért alapvetően szeretem az Astra-kat.
Ennyi pénzért nagyon ficánkolni nem lehet, azzal pdig nem nagyon tudsz mellélőni.
Annak idején, amikor az első (1993, c14nz) Astrát lecseréltük, akkor is 3 hónapig néztem mi legyen, és akkor is Astra maradt (ráadásul F) - tetőcsomagtartó volt, téli gumi szett felnin is volt, így akkoriban (2005) ez volt a leginkább racionális választás, ráadásul akkor elsődleges autót kerestünk.@#197146 vzsryl
Rendben, ha fiam nem viszi tovább, szólni fogok.
De az OT-hez még várni kell, mert 2000-es kiadás.@#197152 ngaba
C-max most szerintem nem, mert 2011 utánit most csak 1.0 EB-vel láttam (HAHUn), olyat technikailag nem feltétlen szeretnék. Feltétel most a 9 évnél nem öregebb autó.
Lancia valóban megosztó, kicsit szájhúzós volt az első reakció.@#197153 vzsryl
Végülis a hátsó lábtér fontos, de nem eget rengető, ha nem óriási.
De azért kisautót nem szeretnem asszony pajti.
A Megane 3 szvsz. best buy,
Furcsa, hogy ennyien ajánljátok, anyónak meg majdnem ez tetszik a legjobban. (szerelhetősérgre azért kiváncsi lennék)
VW-t azt hiszem inkább nem, túlárazottnak tartom, főleg a golfot, lehet, hogyha elkezdünk nézeldődni, akkor azért egyet megnézünk, de az üléseket tekintve eddig rossz a VW tapasztalat - derékfájósként erre nagy hangsúlyt fektetünk majd.
A focus 2012 az már egész szép, 1.6vti-re majd rá kell sasolni, miféle motor.Szóval jól megmutogattam a lehetséges ótókákat.
Most csak annyit tudok mondani, hogy folyt köv....B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
Doki16
addikt
P3 technika, de kiesebb csomagtartó. Az akkumulátor egy része belenyúlik és ilyen béna neki a csomagtér része, mert aránytalan. Nem tervezték hibridnek, utólag lett átalakítva. Nagyon jó autó akárcsak a többi HSD, de akkor már inkább egy P3.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Anime filmek és sorozatok
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Projektor topic
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Kupon kunyeráló
- További aktív témák...
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Suzuki Swift 2005 1.3 GLX CD AC - AndroidAuto & CarPlay
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen