Hirdetés
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- OLED TV topic
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- TCL LCD és LED TV-k
- Befutottak a Samsung 990 EVO Plus SSD-k
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Milyen videókártyát?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Home server / házi szerver építése
- Házimozi haladó szinten
Hirdetés
-
Befutottak a Samsung 990 EVO Plus SSD-k
ph A friss modellek közül kiemelkedő a 4 TB-os kapacitást kínáló variáns.
-
Demót kapott a Metaphor: ReFantazio
gp A játék érkezése már nincs messze, október elején fut be a teljes változat PC-re és konzolokra.
-
Legújabb retró beszerzésem - 3Dfx Voodoo4 4500 32Mb
lo Kezdenek fogyi ezek a kártyák, pontosabban a 4 és 5 széria kártyái már lassacskán igen ritkának számítanak. A korábbi...
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
lali81
tag
válasz szőröscica #142055 üzenetére
Alvázszámnak is érdemes utánamenni, én a BMW-hez találtam olyan weboldalt, ahol 3 euróért a szerviztörténetet elküldik pdf-ben azonnal
Ez engem is érdekelne, melyik oldal ez? Privátban is jó. köszi.
-
lali81
tag
Sziasztok! Vásárlás előtt állk, szimpátia alapján 2 típus jöhet szóba: Clio /Punto , benzines 1500cm3-ig, max 10 évest, 3 ajtóst kb 3 évre.Főleg bp városi használatra, néhanap országút. Ki melyiket ajánlaná? Keretem: 0,9-1m. Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
lali81
tag
válasz athomi #160889 üzenetére
én is kintről hoztam be a kocsimat, vezették 190e-ig a könyvét márkaszervizben, majd hazahoztam én is, szintén márkaszervizbe vittem (9éves autó) aztán miután fény derült, hogy nem cserélték ki a számlázott cuccokat, akkor onnantól elkezdtem kis műhelybe vinni. persze így már nehezebb a lekérdezés, de a kiszerelt cuccokat megtartom és a számláim is megvannak. szóval érdemes márkaszervizelni?
-
lali81
tag
válasz athomi #160891 üzenetére
én is így vagyok vele. ha viszem az olajat felszámolnak hull.kezelési költséget. más alkatrészt meg nem is nagyon engednek, tisztelet a kivételnek. sajnos ilyen öreg autót mint az enyém már nem éri meg oda hordani.
a másik dolog meg, hogy a pecsét nem ér ennyit nekem sem. talán olyan gazdája lesz egyszer akinek szintén nem ez fog számítani, de mostanában nem adom el az tuti, csak idén 500-at költöttem rá De úgy vagyok vele, hogy ne én legyen a következő aki a trélerre vár az út szélén.. Jelzem 240e km-nél járok, ha minden igaz 3 literes dízel autó.[ Szerkesztve ]
-
lali81
tag
-
lali81
tag
Sziasztok!
Kinéztem magamnak egy A4 kombit 2.0 TFSI motorral, ez mekkora szxpóroller tud lenni?
Ezt véleményezné valaki pls? [link]
Még a Golf VI GTI tetszene de azok jóval drágábbak adott évjáratban. Köszi[ Szerkesztve ]
-
lali81
tag
üdv 2all. N52B30-as E90 bömösöket nézegetek de ami épkézláb példány és nem fapad, az 3m alatt nincs 2006-2007 évjárat. Csak kéziváltós érdekel. Valaki tudja miért tűnnek túlárazottnak?
-
lali81
tag
válasz molnarpeter #186422 üzenetére
érdemes lehet importálni? tudom sz@r a ft nagyon, de ha mégis?
kint mondjuk átnézni nemigen tudom.. mennyire rohadós fajta? a motor jó azt már kiolvastam, dízelem volt már de azt hiszem kapuzárási pánikom van és már a szívó 6 henger egyre inkább kiveszik.. -
lali81
tag
sziasztok, 50% város, 50% vidéki utakra év 15e km-re keresek középkategóriás benzinest. Korábban BMW dízeleket (E90, E60) hajtottam, de most kicsit anyagilag kifáradtam.. Egy ilyen szívó benzines 6-os Mazdánál mi lehet a buktató a sokszor hallott rozsdán kívül? köszi
-
lali81
tag
sziasztok, Octavia-nál ez az 1.8 tfsi már megvehető vagy még a szo..roller kategória? amúgy ha gáz, melyik motor ajánlott kb ezzel az évjárattal max 2,5m-ig?
-
lali81
tag
sziasztok, régebben követtem a fórumot napi szinten, valahogy lemaradtam. Tavasszal tervezek egy 1.4 TSi 7-es Golfot venni, jól rémlik hogy a 2014 utáni 125 lovas már nem a láncos hanem a szíjas, vehető fajta? köszi
-
lali81
tag
válasz LaCupacabra #219732 üzenetére
Mi 7 éve hajtunk egy A Mercit (W169), 2007-es tehát a 2008-as FL előtti. 1.5 (A150) szívó benzin, 90%-ban városban van hajtva. Most 330e km van benne, tehát már túl van a 275e-re tervezett motor élettartamon. Semmi füst, víz-és olajevés nulla, 10e km-ként szervizeljük. Nyáron 7-télen 8,5-es átlaggal hajtjuk, vigyázva. Beleraktunk 80e km-t, és a vezérlés, olajcseréken kívül nagy költés nem volt rá, csak a kopó dolgok (fékbetét, kézifékkötél, első gátlók), csak a szokásos. A vezérléscsere húzosabb 250-600k-ig sok ajánlatot kaptunk. Legtöbb helyen kiveszik a bölcsőt és motort, váltót, sokan nem is vállalják a vesződségek miatt. Ja , meg a váltó nyelestengely csapágya lett még cserélve, ha már ott voltunk. Ajánlom mert kényelmes, könnyű kilátni belőle, minőségi anyagokból építkezik, nem zörög, nem csörög, 2 bála szigetelés is belefér , a miénkben az első ülés is kivehető/dönthető, de a legjobb egy A170 lenne, mai fejjel. (vagy egy A200 Turbo )
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- PlayStation Plus 2024 Essential - Az októberi lista
- OLED TV topic
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- iPhone topik
- Itt az új LOGOUT!
- Automata kávégépek
- Autós topik
- Ubuntu Linux
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest