- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Egérpad topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gaming notebook topik
- Rohamtempóban nő az érdeklődés az OLED monitorok iránt
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
Hirdetés
-
Rohamtempóban nő az érdeklődés az OLED monitorok iránt
ph Az Omdia piackutató cég elemzései szerint a tavalyi iszonyú jó év volt az OLED monitorok számára.
-
Japán nem bír az AI és a chipgyárak energiaigényével
it 2050-ig 35-50 százalékkal kell fokozni Japán áramtermelését, méghozzá az AI és a chipgyárak növekvő igényei miatt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ngaba
aktív tag
Aztán a legtöbb mégis azon múlik, hogy hogyan van karbantartva és használva az autó... Apukám szaki beállítottságú, aki mindig törődött az autóval, emellett nyugodt vidéki vezető, és valahogy se a para Dacia 1310 TX-szel, se a "megbízhatatlan olasz, sokat fogyasztó" Fiat Bravaval nem volt különösebb problémája, és minden kocsi keveset fogyaszt nála...
-
tboldi
nagyúr
-
meg szelepátégős, nekem is volt, csak annak JWB volt a rendszáma és sárga volt
Az a titka, hogy 3500-tól 5700 között kell használni és akkor helyben használhatóEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
tboldi
nagyúr
Én fél évente, vagyis 3-4000 km-enként cserélek olajat. De hát ez az előírás a felhasználási módomra.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Nagyon nem ez volt fél éve az elképzelésem, amikor elkezdtem kutakodni a témában. De sosem lehet tudni, mit hoz az élet. Pedig ez az opció akkor is élt, de nem villanyozott fel annyira. Az autó kinézete prioritást jelentett volna. Nem mondom, hogy vállalhatatlan, de nem is egy Alfa például. Nem vagyok túlságosan BMW fan. De nyilván fasz lennék ezt az állapotú autót skippelni. Van lehetőség tesztelni is simán, amíg a tulajék nyaralnak majd. Aztán lehet néhány nap alatt simán beleszeretek.
-
-
Doki16
addikt
Persze, hogy jó ez nem is kérdés. Csak egy HSD-hez képest viszonyítottam. Azért évi 30k km-nél már az a két liter különbség is nagyon sokat számít.
(#187863) dudi6: Jó döntés lesz az SX4 az biztos, sok gari és megbízható autó. Az extra szintet meg neked kell eldönteni, hogy mi mennyire fontos. Mindenkinek más a jó, nekem egy GLX is kevés lenne már
Amúgy én azt mondom nézz meg azért egy Passatot is. Így, hogy tudod tölteni elég jól jönnél ki ha lenne városmenet többször. Kényelmesen tudnál benne pakolni az tuti. De ha nem sok csomag van benne és csak nyaralás alkalmával lenne jobban megrakodva akkor a Suzuki is elég. Bár egy magasabb építésű meg mindig többet fog fogyasztani, mint egy utazó limuzin/kombi.Persze hozzáteszem, hogy 4 éves, 100k körül futott vagy új kocsit között magyarázok
Mondjuk a minőségi szint is kb ennyiben különbözik[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
macilaci78
nagyúr
196 cm magas magyok, egy VW Transporterben is hajolok előre, ha fenti lámpát nézek. A magas emberek szerintem ezzel megtanultak együtt élni.
Viszont magas embernek inkább Ignis.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
#41635072
törölt tag
És annyival jobb, hogy megérjen plusz 300.000Ft-ot?
Kb annyival drágább egy swift, és ugye ez már összemérhető az autó árával.
Én 185cm vagyok, minden kocsiból alig látom a lámpát és görnyednem kell hozzá, de ezt a párom venné, ő használná, ő nem ilyen magasMr X: annak a design-ja már picit régebbinek hat.
tboy93: És ha az elmúlt kb 12 évben nem volt ezekkel túl sok baj az általam nézettben?
[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
Attól függ milyen autó, a sok tulaj nem csak és kizárólag azért lehet, mert rossz az autó. Pl: flottakezelőnél, ha kifut az autó, mire magánszemélyhez kerül, már átmegy pár emberen (Bank > flottakezelő > kereskedő > magánszemély), mégis valószínűleg ő lesz a második tényleges használója.
A twingo RSemnek én vagyok azt hiszem a 4. vagy 5. tulajdonosa itthon, volt, akinél csak 3 hetet volt az autó, abból 1,5 hetet kb. együtt töltöttünk, mert én gondolkoztam rajta, hogy kell-e nekem vagy sem. Az egyik tulajnál ~1 évet volt, de az autó értékének a harmadát ráverte (vezérlés csere, futómű felújítás.) Az ilyen darabok szerintem csak azoknál maradnak meg hosszabb távon, akik tényleg elviselik ezt a fajta típusú autót, a többség már.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Somatom
veterán
A hölgytulaj miért előny? Sztem kifejezetten hátrány. Legutóbb egy haveromtól vettem autót, amit a felesége használt. Ez meg is látszott az autón. Talán a tető még ép volt, de az összes többi elem le volt koccolva. Az előtti autóm is hölgyé volt. Nem tudom, hogy lehet 38 ezer Km alatt hazavágni egy kuplungot, de neki sikerült.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Tin
veterán
Ez nem teljesen igaz, vagyis az 1.5 TSI-nel biztos nem, az baromi hamar bemelegszik. Nem akarok hulyeseget mondani, majd kijavitanak a hozzaertok, de azt hiszem 2 vizkor van, az egyik a hengerfejben megy es rovid, igy a hengerfej eleg hamar bemelegszik, ezert a futes is relative gyorsan megjon. Meg a korabbi 1.8 meg 2.0 vasblokkos szivo motoru kocsinknal is sokkal gyorsabb, meg minuszban is csak percek kerdese. Az olaj persze itt is lassan melegszik hidegben, az mas kerdes.
-
Somatom
veterán
Nincsenek már kiegészítő fűtőrendszerek? Anno a benzin-gázos 4Runneremhez vettem egy 220V 800W melegítőt, amit a vízkörbe kellett bekötni. 1-2 órával előprogramozva komoly fagyban is 40 fokos vízzel, benzinre kapcsolás nélkül tudtam indulni. Sztem olajkályhából (állófűtés) is van olyan, ami a kiskört is fűti.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Most néztem, az Espace -be 1100 Euró az állófűtés (+ beszerelés). Nekem símán ér ennyit. Kíméli a motort, nincs ablak kapargatás és persze kellemes melegbe ülök be.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
molnarpeter
nagyúr
Alapvetően ha fiatal példányt néznek, akkor hibrid garit 10 éves koráig kötve fedezi az akkut, annyival kevesebb kockázat. Jut eszembe, erre amúgy nincs valami korlátozás? (Úgy emlékszem, kb a taxi üzem miatt lehet csak érvényes rövidebb ideig a dolog, de régebben néztem már )
Amúgy ha elég a méret, akkor Ampera erre lenne kitalálva. Otthon feltölt, oda-vissza megjárja villannyal fűtéssel mindennel, Li-ion vízhűtéses pakk el sem fog romlani úgy egyáltalán. Ki kéne számolni, arra az évi egy útra lehet olcsóbb egy tetőbox. V60 D6 is jó lenne, csak kicsit drágább és ott némileg magasabb a birtokbavételi szervizköltség, és magasabbak a futások (ennyiért legalábbis biztosan).
-
FrankMonzano
őstag
Milyen esetben érdemes "váltani" anyagi szempontból? Amikor már sok pénzt visz el? Illetve mi az az ársáv ami előrelépés lenne? Gondolom egy régebbi, kevés kilométeres japán se lenne alternatíva hasonló árban, ennyi idősen azok is le vannak fingva (ezen is gondolkodtam, szívó japán benzines 500-600e körül).
Köszönöm a hozzászólásokat mindenkinek, aki segített!
[ Szerkesztve ]
-
oliwire
őstag
Akkor azért ilyen olcsó? A 2.0 TSI is ilyen ebben az évjáratban?
(#188555) molnarpeter
Nyomós indokMilyen jeleket tud produkálni, ha élőben megnézném? Honnan tudnám megmondani, h ennek "kitaposták a belét"? Vagy ezt csak szervizes átnézés után lehet megmondani?
[ Szerkesztve ]
-
oliwire
őstag
-
CactuS
Arcképgyáros
Ezekhez inkább rommá tört ikertesókat rendelnek, hogy le lehessen papírozni. Szervizkönyv manapság nem sokat ér sajnos, még választhatsz is, hogy hányat pecsételjenek bele.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
kenwood
veterán
Mazli is kell hozza.
Haverom a kocsijat (Fiat Bravo 2009) a muterja ferjetol vette. Az oreg elso tulaj volt, picit kevesebb,mint 100 ezer kilometert rakott bele. A kocsira kopo alkatreszen kivul szinte semmit nem kellett a 10 ev alatt kolteni, elment szo nelkul a-bol b-be.Pajtinak eddig olyan 5-600 ezer a szervizszamlaja alig tobb,mint egy ev alatt.
Semmi komolyabb, csak 80 ezer ide,120 oda, meg 40 emide.[ Szerkesztve ]
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
inf3rno
nagyúr
Engem inkább az érdekelne, hogy amit ott hagytatok, annál mi alapján döntöttetek úgy, hogy nem jó, és amit elvittetek, abban is voltak e hibák, vagy teljesen tökéletes volt? Érdekes lenne valami checklist-et összehozni, ami alapján a laikusok is viszonylag jól ki tudják szűrni a hibás kocsikat.
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
Jó, de mondjuk egy emelésből se lehet sokat látni. Látod a rozsdát meg a folyásokat, kb. ennyi. Mondjuk én nem értek hozzá. Igazán mai kocsiknál rá kéne kötni hibakód olvasót, aztán abból már több minden kiderülhet az állapotáról. Szerintem.
Tegyük fel, hogy viszel magaddal egy szerelőt, az is simán megvetet olyat, amivel jó sok munkája lesz. Aki igazán kompetens a témában az a használt autó kereskedő, mert az tudja az összes mocskos trükköt. Abból meg ha összehaverkodsz eggyel, akkor az tuti a sajátját kezdi el árulni neked, nem kísérgetni fog, hogy mástól megvedd. Szóval ez a része szerintem felejtős. Írta valaki, hogy van valami fizetős szolgáltatás ilyen kísérgetős szempontból, nem tudom az mennyit ér, vagy mit fed le. Ott is simán lehet, hogy ráddumálják az elsőt, mert fix összeget fizetsz, és úgy órabérben jobban kijönnek, mintha 10-et végignéztek. Ha meg órabérben fizeted őket, akkor meg mindenről lebeszélnek, hogy még többet keressenek rajtad.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
Én is erre gondoltam, hogy több értelme van elvinni egy szervizbe, ha nem túl nagyok a bevizsgálás árai és az eladó is megengedi. Nem feltétlen muszáj náluk csináltatni a javításokat, mert drágák, de legalább kiderülne, ha nagyon rossz a helyzet és tuti bukó megvenni. Amúgy vennék is újat, ha lenne rá 6 millám, de csak 3 van...
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
Még egyelőre a márkáknál tartok, konkrét típust még nem választottam, bár van néhány, ami szóba jöhet. Kia Ceed, Kia Rio, Hyuday i20, Opel Astra, VW Golf, ilyesmik vannak a listán, de még biztosan kerülnek fel újak és ezek közül is lehet, hogy lehúzom valamelyiket. Valami alap benzines kell bejárogatni vásárolni, elmenni nyaralni, túrázni, ilyesmik.
Buliban hasznos! =]
-
-
-
Ja, ha annyiért veszünk autót, amennyibe egy 1,5 hetes horvát nyaralás kerül egy négyfős családnak (szállás, útiköltség, belépők, kaja, stb), akkor felmerülnek ilyen kérdések, persze. A továbbgondolás már csak annyi, hogyha egyáltalán felmerül egy ilyen kérdés, akkor elindulnál-e? Egy 500k-s autóval gyakorlatilag bármi történik, az gtk, ott helyben bele is guríthatod az árokba, és nézhetsz helyette egy másikat. Különösen, ha egy külföldi trélerezés is bekerül a történetbe, márpedig ha autópályán áll meg, akkor sanszos. Német autópályapihenőkben mindig van egy-két ilyen rendszámtalanított roncs.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest