Hirdetés
- Apple notebookok
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Teljesen AI-alapon jön a FidelityFX Super Resolution 4.0
- LG LCD és LED TV-k
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Steam Deck
- OLED TV topic
- Boldog-boldogtalan kézikonzolt akar kiadni, de egyelőre nincs meg a felvevőpiac
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Azonnali VGA-s kérdések órája
Hirdetés
-
Minimalista microATX-es ház hagyta el az In Win tervezőasztalát
ph A "lopakodó" alaplapok fogadására felkészített konstrukció beletere nem lett szűkös, és az egyik változatának elejét fával díszítették.
-
Mától elérhető a The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom
gp A premierrel együtt megkaptuk a játékhoz a launch trailert is.
-
Felárat fizet az atomenergiáért a Microsoft
it A Jefferies szerint a Microsoft prémium árat fizet a Constellation számára, hogy indítsák be a Three Mile Island-i atomerőművet.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
válasz Paxker315 #207769 üzenetére
na ja, csak fehérvár mellett lakom, nem ismerek ott egy helyet sem :) kereskedős az autó, de ha tudtok konkrét ajánlott szervizt, azt szívesen veszem. megnézni mindenképp mennék személyesen, aztán ha a többit lehet így, az nem volna rossz.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
imyourfriend
őstag
válasz Paxker315 #208087 üzenetére
Felszerelés szempontjából egész jól fest az az Octavia, Meganeban csak hátsó radar van igaz annyira nem igénylem az ilyen fícsöröket. (úgy is mondhatnám, van mi elromoljon az autóban fícsör némelyik ) Meganehoz képest az újdonság, melyet előnyként tekintek az ülésfűtés és a tempomat. Talán a navi, mely valami pluszt jelent, de kell hozzá valami alufelni majd meg téligumi. Fogyasztásra meg majd fény derül, szeretném ha beérné 4.8-5 literrel 100-on de ez még a jövő zenéje, előbb el kell határozzam magam.
-
imyourfriend
őstag
válasz Paxker315 #208102 üzenetére
Megnéztem a Szhelyi járgányt, valamit engednek belőle, belülről patika bár meglep hogy 2014.05. havi autó már rozsdál. Nyilván kell kezelni, kell bele egy rádió meg ez lesz a téli felni ami rajta van, ez ugye a fehér. Egészen tetszetős azért egy szerelő ismerőst el kell vigyek mert ez nem 20 forintnyi tétel.
-
tboldi
nagyúr
válasz Paxker315 #208256 üzenetére
Ezt ma hajnalban dobta a hirdetésfigyelő. Nem a legszebb színösszeállítás, és meglehetősen mezítlábas felszereltség, de állapotra nem tűnik rossznak.
És ezt is, szebb, de gyengébb, és facelift előtti.
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
sagesz93
addikt
válasz Paxker315 #208259 üzenetére
Azt nem merem leírni, mennyiért vettem pár hónappal előtte ezt a kocsit, de egyszerűen szörnyű, hogy mennyire lenézik ezeket az autókat, pedig nagyon jó kis járművek amik pár hsz-el elobb fel lettek sorolva. Csak tényleg meg kell nézni mit vesz az ember, mert lehet 600ért egy pesszimista tulajtól jobbat kapni, mint 900ért egy neppertől osztrakbol frissen behozva full szervizkönyvvel(30ezres olajcserevel stb stb)
[ Szerkesztve ]
-
Lacko32
tag
válasz Paxker315 #208256 üzenetére
Mind a világ végén, ami a közelben van/volt, az vagy drága, vagy rommá fújt volt. Egy egerszegi kereskedésben találtam egyet, megláttam, vissza is ültem a kocsiba.
Mindenképp 5 ajtós kell, az Ypsilon kiesett. Az olasz vonalat nem erőltettem, ugyan még nem dőlt el, mi lesz a választott.Amúgy ez a kiszemelt, ismerem a tulajt, nagyából az autó előéletét is [link] Erről többen próbáltak lebeszélni, ugyanakkor rábeszélni is.
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
tboldi
nagyúr
válasz Paxker315 #208307 üzenetére
Nekem amúgy volt MotoSafe-em (még a régebbi változat), tényleg marha jól szűri a szélzajt. Aztán a motorbalesetem után elajándékoztam.
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
vzsryl
nagyúr
válasz Paxker315 #208320 üzenetére
2.0CRTDI CFFB nekem pályán átlagosan 1l-rel kevesebbet fogyaszt 140 tempomattal. Mondjuk itt a Tolnai Hegyháton tele van az út falvakkal és kanyarokkal. Az Alföldön biztos jobb lenne az országutas átlag.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
imyourfriend
őstag
-
Lacko32
tag
válasz Paxker315 #208405 üzenetére
Oh, na ez okos, mert csak Active meg társai felszereltséget találok. Nagyából mivel ad többet, amit írtál?
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
sherlock82
senior tag
válasz Paxker315 #208721 üzenetére
A clio ilyen5- 6 körül fogyasztott kb.
Ez a mostani honda 6.0-6.5 közt fogyaszt attól függ hogy mennyit használom városban vagy városon kívűl. Autópályán használva sem több mert 6 seb. fokozatban 120 as tempóra ráállva is egész gazdaságos.Ha a kérdésed ezekre vonatkozott.
Iphone se 2, Mizuno Wave Rider 25, Garmin Instinct 2
-
imyourfriend
őstag
válasz Paxker315 #208742 üzenetére
Egy hozzávetőleges árat vettem, lehet az 170-180ezer forint is attól függően, hogy milyen. TRW-ből néztem, méreteket nem néztem hozzá, de autodoc-ról ~150k ez a szett így:
TRW DF4295 35576 hátsó T.
TRW DF6903S 35316 első T.
TRW COTEC GDB2080 19230 első T.
TRW COTEC GDB2042 15116 hátsó T.
TRW JGM1114T 45782 első T.Bár lehet van a TRW-nél jobb, így megfér a keretben a szerelést mivel futóművel kapcsolatos tudom mindenképp egy autószerelő kell végezze, mondhatni haveri alapon majd.
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz Paxker315 #208780 üzenetére
Én az LS 200-akat néztem, bár a fene sem tudja, hogy jó-e ez a toyota féle hybrid.
Nem akarom leszólni, annyira nem ismerem, de egy 15.000 kilómétert futott Ford S-max 2,5 hybrid -del voltunk most Olaszországban-Svájcban, és számomra megdöbbentő fogyasztási adat jött ki. 8,5. Az óra 5.8-at mutatott.
Szigorúan betartva minden km korlátozást mentünk 2.388 km-t, amiből 900 volt nem autópálya.
Szóval nem tudom hogy lehet ezekből az autókból 3-4 literes fogyasztásokat kihozni, de én ezeket inkább kamunak tartom." Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
vzsryl
nagyúr
válasz Paxker315 #208798 üzenetére
Aki nem előre gondolkodik, annál bármi is tud sokat fogyasztani. A motorfék használatát verném bele minden tanulóvezetőbe kb. 20-30 órán keresztül. Ez a nagy gáz, nagy fék dolog 2022-ben már borzasztóan nagy pazarlásnak számít.
Én is túl dinamikusan közlekedem, de nem nagy gáz, nagy fék kombóval oldom meg.#208799 HUTCHDB : Az IS300H egy másik dimenzió a Tiguan után.
1. Infotainment-ben borzasztóan nagy megszokást igényel.
2. A VW ergonómiailag a legerősebb gyártó. Életedben először beleülsz, és minden ott van, ahova először nyúlnál. Mindig rühelltem a fosvágent' a németautó fejű magyarok miatt, de aztán beültem a Superb volánja mögé, és letaglózott. Annak idején MK1 fóbiával tanultam meg vezetni, de az még kicsit más technika volt... A Toyota/Lexus ebben le van maradva jócskán, viszont a legújabb NX hatalmasat lépett előre.
3. Az IS nagyon lapos és úgy kell szinte befeküdni az autóba a Tiguan-hoz képest.
4. Minőségben, luxusban az Audi-val van inkább pariban, nem a VW-vel.
5. Nagyon nehéz tönkretenni a technikát. Ez a Tiguan-ra nem igaz.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
tboldi
nagyúr
válasz Paxker315 #208964 üzenetére
Bele kell szerkeszteni egy hosszabb attetelu 5. fogaskerekpart.
Kornel csinaltatott ilyet, de mar nem emlekszem, melyik masik Suzukie lett beleteve.szerk.: Kozben megtalatam, a regebbi 1.6-os Swift szedane. [link]
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
Vismajor01
addikt
-
albiosz
őstag
válasz Paxker315 #209176 üzenetére
Tetszenek nagyon a Toyoták, de nem kevés az a 116 ló? Kombi teszteknél karcsúnak találták és nem sokkal könnyebb az 5 ajtós sem.
#209178 Tothgera30: K Astra 1.4T-vel a listámon van. Sajnos úgy látom már ez is kifutott, 1.2T 3 henger van 2020-tól, utána meg már a PSA-s L Astra.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz Paxker315 #209384 üzenetére
Napi 2 óra volt bejárni 60km-re, igaz ebből pici M80 a többi meg főút elenyésző mellékút, másfél évig csináltam aztán találtam egy jóval jobbat 15km-re ide. Pedig jól fogyasztott a megane átlagban 4,5L-t, aztán 2 hónapja került ide az oktáv az 4L alatt, de már az oktávban több mint 80 órát ültem az utazás megette az időmet..
Nem beszélve arról, a megane egy szelet kenyérrel és 2 szelet párizsival jött ment, az oktáv tény más kategória, meg nem is akarom lelakni, autózzon annyit a fene vele ha nem muszáj évi 30k munkábajárni sok'. 15 perc lesz a mostani hely, igaz az M80-on a másik irányba kell hajtsak egészen az országhatárig.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Paxker315 #209399 üzenetére
Autótól független, egy irányba 70 km pálya, 30 km egyéb. Ott már lehetnek történések.
A saját tempó alatt nem azt értettem, hogy nem bírja a pályatempót, hanem hogy a szokásos 130 helyett csak 100-zal döcögsz, vagy épp tol a forgalom.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Paxker315 #209399 üzenetére
Azert nem csak napsutesben fog kozlekedni. Eleg egy kod vagy egy kis ho/jeg es maris osszejon egy tetemes keses.
Hibrid: elozeskor (is) besegit a villanyhajtas, nem tragikus vele az elozes. Legalabbis amit probaltunk ct200h-t annal nem volt gond.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz Paxker315 #209399 üzenetére
en is csinaltam ezt, kicsit hosszabb tav, kicsit jobb palya-kozut arany, de borzaszto volt. persze nyilvan nem mindegy milyen autoban tolti ezt az idot el az ember. anno a proceedben semmi extra nem volt, a legutobbi golfban azert teljesen mas, szinte pihenteto volt utazni.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
macilaci78
nagyúr
válasz Paxker315 #209401 üzenetére
Nekem ne mond! Anno Ladával jártm Szegedről Békéscsabára az akkor még zömmel 2×1 sávos 47-esen, illetve Battonyáról Szegedre az M43 előtt. Szezonban traktor, kombájn, IFA mögött vonatoztunk. De még azzal a szarral is lehetett érvényesülni.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
dj79
senior tag
válasz Paxker315 #209885 üzenetére
Bizony, kinek hogy. 1.6 benzin-gáz Opel Ascona volt a tanulóautóm anno, de vizsga után 2.3td rekord, Volvo 244td volt az, amiket sokszor vezettem, aztán visszakerültem a szívóbenya vonalra a saját gépparkal (mondjuk ott volt pár erős darab is),majd jöttek a dízelek, turbóbenzin, majd mostanában a hsd-k. Le a kéziváltóval
[ Szerkesztve ]
-
Vismajor01
addikt
válasz Paxker315 #210086 üzenetére
Plusz van olyan sztori is, hogy még anyám P2-esével vettem fel a csajt tinder randinál, elvittem a black swanba, onnan stexbe vacsorázni, hazavittem kocsival és utána napokig arról áradozott hogy ez volt élete legjobb randija, és sztem nem csak a társaság miatt #prius
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen