- Milyen videókártyát?
- Legion Go: kézikonzol a Lenovótól
- Nikon Z MILC fényképezőgépcsalád
- Melyik tápegységet vegyem?
- Acer M511: kompakt projektort próbáltunk ki
- Computex 2024: az ASRock monitorok is a gaming szegmens krémjét vették célba
- Fujifilm X
- A Samsung elkezdte árulni új Micro LED tévéit
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen széket vegyek?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Atlasszal készül a HMD a középkategóriába
ma Alulról építkezik újra a finn márka, a HMD Atlas már 5G modemmel érkezik.
-
Léptek New Yorkban a közösségi média függőséget okozó algoritmusai ellen
it Meghozták azokat az intézkedéseket, amelyektől azt remélik, hogy segítenek megvédeni a kiskorúakat a közösségi médiában.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
harry
veterán
válasz
EQMontoya #50861 üzenetére
Nyomoroncok, miért 11kor kell felrakni a műsort?
Ami alapvetően nem lenne baj, ha mindig így lenne, de most vártam a szokásos időben, és már azt hittem, nem is lesz több (mert pl. a /tv oldalon most sincs ott a listában a 9. rész, mint link). No mindegy, majd holnap megnézem, csak ma szerettem volna :-\
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
Kornel
veterán
válasz
EQMontoya #50888 üzenetére
1.6-ról se... annál is rosszabb?
más: Fontos döntés született a területi rendszámok bevezetésről
nem merték megcsinálni a választások közeledtével[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz
EQMontoya #50878 üzenetére
A korabeli vetélytársaihoz képest (Golf mk2 GTI, Escort XR3i, Pug 309 GTI) messze az csepp Kadett volt a legpofásabb hot hatch. Áramvonalas dinamikus formájú jó arányokkal rendelkező autó és ami nekem kifejezetten tetszik benne, hogy fentről lefelé folyamatosan szélesedik a kaszni. Egészséges kompromisszum egy normál utcai és egy sportautó között. Egész szépen szedi a lábát és ha nem taposod ki a szemét simán el lehet járni a 20+ éves 150lovas technikával 8liter alatti átlaggal. A futóműve pont annyira feszes, hogy még jól fogja az utat de közben ne rázza ki a fogtömésed. Kényelmes jól tartó ülései vannak, és egyáltalán nem rohad jobban mint egy F Astra. Nyilván van nála ritkább és komolyabb autó is de egy ilyen Kadett ma is tökéletesen befogható mindennapi használatra nem nagyon kell kompromisszumot kötni semmiben és még a fogyasztása sem sokkal több mint egy mai 1.6 valaminek, csak ez mondjuk megy is (150ló, 195Nm, 990kg) ezzel szemben mit csinálsz az OT-s RX7-el? Nézegeted az udvaron? Vagy havi egyszer mész vele egy 30kilométeres kört, hogy azért mégse helyben állva legyen az enyészeté de azt is csak 1/4 gázon nehogy megmakkanjon benne bármi is? Van benne egy hulladék motor ami zabál is szépen az alkatrész meg heroin áron van hozzá persze az is külföldről
. Nem kösz. Maradjunk a realitások talaján. Félreértés ne essék nem vagyok Opel hívő de a fentebb linkelt példány az kéne. Nagyon. A törés és rozsdamentes példányok európa nyugati részén horror összegekért cserélnek gazdát szóval befektetésnek sem lenne rossz vétel.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
EQMontoya #50909 üzenetére
Abszolút nem orrtolós viszont a hátulját könnyen el lehet indítani és ezzel kurvára be lehet szaratni a gyanútlan utast. De, hogy rosszat is mondjak: azt, hogy mi történik előtted 3-4autóval azt nem nagyon látod mert sokkal alacsonyabban ülsz mint a többi autós, a fékei igazából nem rosszak de lehetnének harapósabbak is, a váltója kifejezetten nem szereti a túl gyors váltásokat, rettenet szar tolatni vele mert gyakorlatilag semmit sem látni hátra és ha ez nem lenne elég még a szárny is kitakar egy jókora részt, a digitális műszerfal halál ronda szerintem. Tehát messze nem hibátlan autó de engem érzelmi szálak fűznek hozzá. Keresztapámnak volt ilyenje /3ajtós fekete 2.0 16v/ azon tanulgattam vezetni és évekkel később mikor meglett a jogsim kölcsön is kértem párszor. Én nagyon szeret(t)em.
A Honda CRX-et szándékosan hagytam ki fentebb az szerintem inkább sportkocsi mint hot hatch, a Mazda 323 4wd Turbo pedig hiába volt technikailag kifinomult jó autó anno mára tipikus szopóroller szintre taszítódtak a "gondos" tulajdonosok által.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
vakherda
csendes tag
válasz
EQMontoya #50990 üzenetére
Ha hiszed ha nem, gyárilag 116ló és 310nm. Max nyomaték azthiszem 1900nál van meg a max le meg 4000-nél.
Gyorsan ilyet találtam.
Ez a sor a lényeg: Sharan 1.9 TDI PD (Sharan motorja van benne, AUY)Gyári 115 Chippelve 155 Változás 40
Gyári 310 Chippleve 380 Változás 70Ha rendben lesz a váltó+kuplung részem akkor olyan 180-200le lesz és 400nm+
Turbó csere, coolerezés, chip, kipuff.[ Szerkesztve ]
Seat Ibiza 99" 1.9PDTDI 116hp
-
FerNandor
őstag
válasz
EQMontoya #50990 üzenetére
MII 1.5dCi 106 ló és az 240Nm.
Az a pdtdi teljesen más lehet, simán lehet 310Nm.akkor lehet, hogy mégsem?bitpork bövítettem az 50988-at.
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
válasz
EQMontoya #51018 üzenetére
Ugyanakkor nem ugyanannal a fordulatnal kell nezni a teljesitmenyt a ket motornal, mert ugye van valto is a vilagon. Az erdekes a 'hasznalhato fordulatszamtartomany', azaz pl. (hasrautesszeruen) a Honda a teljes tartomany 50%-an adja le a teljesitmenyekek legalabb az 50%-at, a TDI meg 70%-an. (Nem stimmelnek a szamok, nyilvan -- a lenyeg, hogy egy motor, ami 10000-ig forog, es linearisan no a teljesitmeny 0-10000-ig 0-100 loero kozott, az pontosan ugyanaz a motor, mint ami 2000-ig forog, es linearisan no a teljesitmenye 0-2000 kozott. Kiveve a zaj, persze. Emellett a nyomatek persze inverz modon valtozna.)
Tehat a lenti Honda-motorba berakhatunk (kepzeletben vagy gyakorlatban) egy felezo attetelt, igy ugyanugy 0-5000-ig fog forogni, mint a TDI, igy konnyebb osszehasonlitani. A nyomatekgorbe a kepzeletbeli felezett Hondankon duplaakkora lesz, nyilvan. Egybol lehet majd latni, hogy a TDI 1750 es 2500 kozott 320 Nm-t ad le, a Honda pedig kb. 240-et.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
válasz
EQMontoya #51020 üzenetére
Pedig nyomaték az. Ahogy a benyásoknál is. Csak annyi a különbség, hogy míg benyásnál (kis köbcentinél) forgatni kell, olajkályhánál meg alacsony fordulaton is érezhető. Ami semmit nem jelent, csak hogy egyik kevesebbet forog és más a hangja. NM nélkül nincs LE és fordítva.
(#51029) neduddki: csak nehogy TC cikk legyen a vége
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
EQMontoya #51036 üzenetére
Az autógyártók s motorok teljesítményét váltó áttétől függetlenül a főtengelyen mérik. A katalógusban ez az érték szerepel. Ebből aztán 15-20 százalékkal kevesebb jut el az aszfaltra a váltómű, csapágyak, féltengelyek súrlódási és hővesztesége miatt.
emvy Szóval ne magyarázd bele ezt a 240 nyúlmókust a honda motorba, mert ezzel félrevezeted itt a népet.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
EQMontoya #51039 üzenetére
Már megválaszoltad a kérdést, csak még nem tudod. Mitől függ a teljesítmény? Ha tudod, hogy mitől függ, hogyan kell kiszámolni, akkor miért állítod, hogy a nyomatékot nem érzed? Miért mennek érzetre a dízelek azonos fordulaton jobban? Ha azt fogod mondani, hogy mert nagyobb a teljesítmény, ami a nyomatéktól függ akkor ez egy ördögi kör.
emvy Persze, de megbocsájtható, mert még nem is láttam autót, csak hallottam, hogy sokan beszélnek róla.
De a megadott katalógus adatoknak utána nézhetsz, nem a kerekeken mért adatok.
[ Szerkesztve ]
-
vakherda
csendes tag
válasz
EQMontoya #51048 üzenetére
Akkor holnap megyek reklamálni, hogy mi a gyíkért présel bele padlóra 1700-tól az ülésbe ami egészen 4500 ig folyamatos. Utána gyengül el. Ezt kis chippel 1500-ra le lehetne vinni.
ReSeTer:
Mutatsz egy olyan mezei turbós benzint ami 8000-ig forog?joamilestoné:
[ Szerkesztve ]
Seat Ibiza 99" 1.9PDTDI 116hp
-
-
szőröscica
addikt
válasz
EQMontoya #51186 üzenetére
A konszern meghülyíti az embereket.Ezt akartam írni először. De aztán rájöttem, hogy az emberek márkától függetlenül hülyék, és a legtöbb amit tehetsz, hogy leszarod őket. Engem is villogott már le 15 éves 1.6 benzin Passat, visszalassítottam 90-re, majd 180-ig fel, de csak azt követően, hogy hosszasan beintettem neki. De családanya C4 picassoval is akart már letolni. Meg mindenféle egyéb. Nem az autó válogatja. Mindenki frusztrált és rohan. Azon a 2 percen, amit nyer, ő lesz a jani, megcsinálta, és ettől jobban érzi magát. -
TaaT
veterán
válasz
EQMontoya #51195 üzenetére
Gondolom gyorsabban akart haladni mint amennyivel te mentél, függetlenül hogy mivel voltál.
Villogtam már le utánfutós román A6-ost, mert a belső sávban döcögött 80-al 110 helyett...
A témához: a gazdagok nem azért gazdagok mert sokat spóroltak, hanem mert sokat kerestek... De attól hogy vki gazdag, még spórolhat...
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
válasz
EQMontoya #51195 üzenetére
veled általában egyetértek, de most nem
ebbe miért kell többet belelátni, mint ami. nem mindegy, hogy egy trabanttal, polo-val vagy maseratival akar a jóember gyorsabban haladni mint te, ha gyorsabban akar haladni, függetlenül attól, hogy melyikőtök kocsija a jobb? szóval amíg a villogás azt jelenti, hogy plz jobbra ki, mert mennék, és nm pedig azt, hogy versenyezzünk, addig szerintem bárki villoghat bárkire
emvy: félreérthető, de nem is igazán a spórolásra értettem, hanem a pénzhez való hozzáállásra, és a valójában indokolt költségek felmérésére.
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
8th
addikt
válasz
EQMontoya #51195 üzenetére
IS 200 (155hp) vs Polo 1.2 TSI (105hp)
0-100: 9,5sec vs 9,7sec
Vmax: 215km/h vs 190km/hEgy rossz váltás és ~160km/h-ig nézheted a varrógépmotoros népautó seggét.
(#51202) EQMontoya: lehet valami kóbor kutyából készült finomságot ebédelt a sarki kínaiban és rohant a következő autópálya pihenőnél lévő budiba mert rájött tőle a visszatarthatatlan hígfosás. Az meg olyan mint a halál. Ha menni kell hát menni kell.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
giigz
veterán
válasz
EQMontoya #51229 üzenetére
Ez az 1.4 TSI egyébként kb. 200-ig veri a tiedet, utána annyi a különbség, hogy neked elvileg 215 a vége, annak meg 210. De autópályán ha majd egy 1.4 TSI Polot látsz, akkor ne hidd azt, hogy majd te az IS-sel megmutatod neki, mert főleg 160 vagy 180-ig csúnyán el tud verni...
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen videókártyát?
- Peugeot, Citroën topik
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Autodesk - Revit
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kedvenc zene a mai napra
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- World of Tanks - MMO
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen