- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
Aktív témák
-
SaNyEe
aktív tag
-
SaNyEe
aktív tag
válasz phaet0n #38604 üzenetére
Elmondom a tapasztalatom mióta megvettem (2009 augusztus):
- 7,2liter átlagfogy 100km-en főút város kb 60:40 de ezt 5fővel és csomagokkal javarészt, mikor városban használtam akkor meg ilyen kisebb 5-7km-es etapokon ment az autó a fogyasztása így lett ennyi 1.4 16V. (város 50-60km/h, országút 90-100km/h, autópálya 130km/h. Autópályán kicsit zavaró is ettől gyorsabban menni már 130nál is 3800rpm-et fordul a főtengely) és zajos is ilyen tempónál.
- az autón eddig cseréltem hátul jobb oldali rendszámtáblavilágítást és kapott új ablaktörlőket.
- vásárlás után olajcsere + olajszűrő + légszűrő + üzemanyagszűrő szakemberrel cseréltetve megállt ~20.000Ft-ban. Első kellemes meglepetés a sok Opeles csereszabatos alkatrész.
lassan közeledünk a 100e kmhez de az autó egyenlőre nem akar szétesni, mindene funkcionál. Hátsó kipufogódob szeret lerohadni róla .. a gyári. Típushibái vannak, de amik most használtpiacon vannak autók azokon ezeknek a java része már orvosolva lett még garanciában. Chevrolet klubon utánuk tudsz olvasni.
Futóműve tetszik de nem száguldom, fékjei elég jók, váltó az mézescsupor effektus, pláne télen (csak elindulásnál hidegen), kuplungja kiválóan adagolható(értsd: nagyon egyenletesen kezd el fogni, akár alapjáratról is el lehet indítani az autót (de minek ). A gézpedál elektromos, és kicsit laggos is, gázelvételnél mintha 3-500ms ot késne kb. Pontosan nem tudom mennyit, de kevesebb mint 1 secet. Váltásnál kicsit idegesítő, hogy elveszed a gázt, kuplung és mikor a következő fokozatba teszed a váltót addigra esik oda vissza a fordulatszám ahol elvetted a gázt. Cserébe ha úgy ugrasz le a kuplungról mint ahogy kurva lelép a sezlonyról nem ránt nagyot. . . ennek ellenére engem zavart eleinte.Ami kis idegesítő fassága még, hogy a középkonzolon lehet kapcsolni a klímát, belső levegő kergetést és hátsó szélvédő fűtést. Ez a panel néha nem kapcsolható, valószínű kontakthibás, csak lusta vagyok befeküdni és megnézni.
Belső tér kifejezetten tágas elöl, hátul meg pláne, nem vicc. Cserébe az 5 ajtós csomagtere szerény a kategóriatársaihoz képest.
Anyagválasztásról nem tudok semmit mondani, egy Ford Escortból ültem át .. ég és föld . Az ülés kényelmes, de azért 3-4 óránál többet nem szívesen vezetem megállás nélkül.
-- end of transmission --
-
Khelben
nagyúr
válasz SaNyEe #38605 üzenetére
Egyszer volt nálam egy 2 éves ilyen dévú, volt benne 50ezer km, annak olyan szinten le volt lakva a belseje, hogy nagyon. Pedig családi autó volt, nem céges. Lehet, hogy egy escorthoz képest ég és föld, de a belső tér minősége meg az anyaghasználat valahol az astrák szintjén van.
-
neduddki
nagyúr
válasz whited #38597 üzenetére
HI!
par ev 405srdturbo-zas utan volt szerencsem egy esemros szivojahzo, ami feltuno volt, hogy 2kig mijjen szepen huzott az oto, majd azzal a mozdulattal e lis fogyott , ahol a turnyo elindult ott a szivo megaltt es meg kevesebbet se fogyasztott, monyuk a szivogazda kicsit kapszkodott mikor elvittem egy korre:- )))
en szeretem azt a turnyot de nagyonudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
SaNyEe
aktív tag
válasz Khelben #38606 üzenetére
Ha az annak számít, hogy a kormánykeréken az ezüstre fújt elemek színe elkezdett megkopni, akkor ez is le van lakva .
Minőségileg egyenlőre megfelel, lehet pár év múlva cserés lesz, egyenlőre megfelelő .. számomra.
Az meg, hogy magántulajdonban van, nekem egyáltalán nem jelent semmit. Apámból kiindulva, belenézek abba amivel jár és izé, na mindegy.
Ültem már erősebb, biztonságosabb, jobban hangszigtelt, kevesebbet fogyasztó, kiváló anyagokkal kibélelt belterű autóban is, csak annak 4évesen 80k km-el nem 1,2M Ft volt az ára jó állapotbanA márkája miattam lehetne riga is, én nem a márkát, hanem a műszaki tartalmat veszem meg
phaet0n: ha nagy autóban gondolkodsz mint avensis is pl, sztem nézd meg a mondeokat, hasonló árban mit nyújtanak az avensishez képest.
[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
phaet0n
tag
válasz dízelracer #38611 üzenetére
nepitelet.hu-n olvastam pár "ítéletben", hogy a fordulatszám szabályozó hajlamos megadni magát, és leáll az autó menet közben. Éltem már át ilyet egy egészen más márkájú autóban az autópályán, és hogy finom fogalmazzak, nagyon kellemetlen élmény volt. Azóta ha ilyenről hallok, az nagyon el tud tántorítani.
#38610: éppen ez a probléma, hogy alapvetően nem nagy autóban gondolkozok, de eddig az avensisszel kapcsolatban merült fel a legkevesebb ellenvetésem, és emiatt választanám.
[ Szerkesztve ]
-
lajafix
addikt
válasz dízelracer #38613 üzenetére
azé' ez a topik űbereli. a népitéletet tudni kell olvasni, csak a releváns ítéleteket(értsd: jól megírt, nem 3000 km utáni vélemény, nem 5 éves dízel 40e km-rel véve vásárláskor, több releváns itéletben említett gondok, etc...) kell nézni. Aztán ha tetszik egy típus a releváns itéletek alapján, akkor kell megkeresni az adott modellról szóló témákat.
Ingyé' nincs eléd téve a tuti, meg kell érte dolgozni.
Rock'n Roll
-
phaet0n
tag
válasz VR6-Fan #38614 üzenetére
Az a gond, hogy egyelőre a nepitelet volt az egyetlen, ahol "hús-vér" infókat tudtam szerezni. Azért mertem idejönni, mert bíztam abban, hogy vannak nálam tapasztaltabbak, és rámondják az egyes autókra, hogy "ne vedd meg, hülye vagy", vagy "vedd meg nyugodtan, blahblah".
A leon továbbra is érdekelne, de az általam megfizethető korúak (2001 körül), és konkrétan az 1.6-osnál tényleg elég nagy számban olvastam a fojtószelep-koszolódós-lefulladós dolgot, meg hogy nagyon gyakran kiégnek az első lámpák. (pl. ebben az esetben Dodi véleményére is kíváncsi lennék, ha jól figyeltem a topikot, ő otthon van Seatokban..)
-
VR6-Fan
veterán
válasz phaet0n #38617 üzenetére
igen Dodinak volt is olyan Leon-ja amire Te vágysz, igaz Cupra.
a G4 és a Leon azonos padlólemezre épül ergo azonos és nagyából a technikai felépítésük.
széria hiba a zárakba lévő mikro kapcsóló megpusztul hamar a többi márkához képest, és szintén ugyan ez igaz az elektronyos ablakra.
1,4 16V motor ekkora kaszniba nem ajánlott nagyon nem, én az 1,6 16V se ajánlom mert nem a legjobb konstrukció. 1,6 SR-t viszont igen (sima mezei 8V) vagy a 2l-s 8V-s motor (igaz városban neked az nem annyira kedvező, jövőre meg amúgy is kw alapú lesz a biztosítás..)
fojtószelepre meg meg kell beszélni a szerelővel hogy 10e-nként azt is mossa ki, főleg mivel nagy részt városban akarod használni.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Kickass
őstag
válasz VR6-Fan #38618 üzenetére
viszont akkor jobban jár ha Toledot keres, Leonból nagyon nehéz lesz találnia 1.6os SR-t ebben az ársávban főleg az 1,4 16V-k vagy nagyritkán a 1,6 16V-k vannak, Toledobol meg Dunát lehet rekeszteni az oldschool megbizhato 101 lovas 1,6osokból
a Toledo nem is sokkal nehezebb igaz nagyobb parkolásnál kicsit főleg párhuzamosan nagyobb hely kell neki
[ Szerkesztve ]
-
Khelben
nagyúr
válasz Kickass #38620 üzenetére
Toledo-kat szintén használtam céges autóként (a mostani újat meg az eggyel azelőttit). Lehet, hogy megbízható, nem szervizeltettem, de hogy kényelmetlen, hangos és rémes a futóműve, azt tapasztaltam. Az újnak egyetlen jó tulajdonságát tudom kiemelni, hogy tágas, a réginek még azt se.
-
VR6-Fan
veterán
válasz Kickass #38620 üzenetére
tudom édes apámnak is az egyik kocsija olyan. 2000, 1,6 SR, de asszem el is akarja adni, vagy mi a szöszt akar...
viszont Khelben abban igaza van hogy nekem egy sedan-hoz képest kicsit kemény és feszes a futóműve, illet én inkább azt mondanám hogy nem magyarisztánba való.
elöl az ülések nem vészesek, hátul nekem pl kényelmetlen hosszú távon.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Kickass
őstag
-
ticzi01
aktív tag
http://www.hasznaltauto.hu/auto/maruti/800/maruti_800_dx_felaron-3936218
[link]Sziasztok!
A fenti autót szeretném megvenni 250km re tőlem.
Érdekelne a véleményetek, netán véletlenül nem lakik valaki Dunakeszin aki ért hozzá és meg tudja nézni?
Na jó ilyen mázlim nem lehet.
A lényeg elvileg nem rohad a küszöbök rendbe lettek téve, ezt számította be mert másik kocsit vitt és nem akart hozzányulni.
Szeritnetek?
Ha lemegyek akkor csak megvenném...
Köszi a segítségeteket -
kpal
nagyúr
Hali!
Van valakinek tapasztalata vagy próbálta-e már a Mitsubishi Eclipse autokat évjáratban van a régebbi 1995-1999év és 2001-2005 igaz amir 2000után gyártottak azok már 3000motorral jöttek ki. És a fogyasztásuk érdekelne ? ( Itt Debreceneb van egy nagyszép ujabb 2000utánni Eclipse piros és fekete szinü.)
-
dragonfx
veterán
ezt a leírás dumát olvassátok.kicsit el van szállva emberünk.
ez a fajta eclipse a szép meg ami ezután jött 2003ig utána a leguabb már nem szép szerintem.
40liter vs 7.5....aha.....kicsit valahol nagyot lódított.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
kpal
nagyúr
válasz SpeedR #38631 üzenetére
Csak látszik hogy hajtva volt rendesen.Tudom beszerhat bármi de nagyobb az esélye hogy egy uj telenyomott auto elektronikával hamarabb kifekszik. nemrég láttam itt nálunk pont a kereszteződésben álltmeg és villogat összevissza egy kb 2003-as 7BMW azért az jobban zsebenyulós.
-
SpeedR
őstag
A "muszály"-t kihagytad.
(#38632) kpal
Nem lehet, hogy a kedves tulaj nézte parkolónak a kereszteződést? Azért az eléggé ritka, hogy olyen hirtelen szarik be egy autó, hogy még arrébb se lehet gurulni vele. A BMW-kre éppen az jellemző, hogy ha már lóg a belük, akkor is lehet velük közlekedni valamennyire. Sajnos sokan ezért is hanyagolják el őket, mondván, hogy 'jóvan az még, minek költsön rá ha még gurul.[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
ticzi01
aktív tag
A fenti kiskocsit találtam, mi a véleményetek róla?
25km-re van reggel kellene mennem érte mert más is pályázik rá.
Rábaszni nem akarok.....
Ha megnézétek aki jobban ért hozzám elvileg nem rohad. -
Hekyy
csendes tag
Fetrengtem mikor először megsasoltam az új megánt Ma megnéztem ezt és dobtam egy hátast Ut@'lom a franciákat a mai napig, de ezek után minden meg van nekik bocsájtva
[ Szerkesztve ]
-
kpal
nagyúr
-
kpal
nagyúr
válasz Gebriel #38636 üzenetére
Még ez jöhetne szóba a régiböl ECLIPSE TURBO és olcsobb lehetne vagy 200k-val csak az zavar szinte mindegyik automata váltos.
[ Szerkesztve ]
-
Dr.Burn
őstag
Adott egy Volvo 850 T5 auto. A kovetkezo problemaval szenved.
Autopalyan tulmelegedett(nem foztek meg a motorjat) egy rossz vizpumpa miatt.
A motorja jar viszont a vizbe szivarog az olaj. Kerdesem az lenne hogy mekkora eselye van hogy nem a hengerfej tomites egett at?
Tudom szet kellene szedni es megnezni, de erre sajnos nincs ido."Later Nerd!"
-
Aktív témák
Hirdetés
- Politika
- Milyen egeret válasszak?
- Bíró: Zuckerberg nem felelős azért, amit a közösségi média a gyerekekkel tesz
- Bestbuy játékok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Háztartási gépek
- Filmvilág
- Automata kávégépek
- Life is Strange: Double Exposure teszt
- További aktív témák...
- PlayStation 4 Pro CUH-7116B - 2db kontroller - 5db játék
- Új, bontatlan Macbook Air Retina M2 13" 2022 Gray, 8GB RAM/256GB SSD/magyar bill./apple garacia
- SONY WH-1000XM3 vezeték nélküli, zajszűrős fejhallgató - HIBÁTLAN ÁLLAPOT
- XFX Radeon Speedster SWFT 319 RX 6800 - BONTATLAN - ALZA GARANCIA
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 3rd - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" 2K Touch I W11 I CAM I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest