- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- TCL LCD és LED TV-k
- Ryzen 7 9800X3D processzor: játékosokra hangolva
- Projektor topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- HP ProLiant MicroServer N36L / N40L / N54L
- Hivatalosan is elkészült az NVIDIA App
- OLED TV topic
- Gaming notebook topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
Aktív témák
-
tibi666
senior tag
válasz !Overdose! #36401 üzenetére
világosan elmondja mi a probléma, és azt is, hogy ennyire szarul egyik suv sem teljesített még. sőt, arra is kitér, hogy milyen esetben lehet borulás a következménye, milyen manővernek.
tudom, hogy aki él, hal a jdm-ért, annak szomorú, hogy bizony a minőség náluk is mélyrepülésben van, csak itt már emberi életekről is szó lehet, nem pedig arról, hogy esetleg nem tudom felhúzni az ablakot.
-
_Voyage_
aktív tag
válasz !Overdose! #36401 üzenetére
Jóideje nem voltam itt, és nem is jövök, de ekkora baromságot rég hallottam, szerintem az én összes hülyeségemet is sikerült felülmúlnod.
Úgy értettem, hogy hihetetlen milyen kampány folyik a Toyota lejáratására.
Amcsiban második legnagyobb gyártó a Toyota, élnek-halnak az amcsik a toyotákért, az, hogy a nagy T elkényelmesedett, mert nulla fejlesztés mellett viszik az autóit, és ilyen hibákat, hogy felborulhat a SUV, hagynak maguk után. Ilyet 10-20 évvel ezelőtt a Toyota biztos, hogy nem engedett volna meg, mostmeg már le tudja szarni, mert nem foglalkoznak vele. Hitte ezt, csak rájött, hogy hoppá, mégse. Ha meg jelentéktelen lenne, nem állítják le a forgalmazást.- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
!Overdose!
őstag
válasz tibi666 #36402 üzenetére
Nem különösebben érdekelnek a Toyoták, így védeni sem akarom őket, de maradjunk annyiban, hogy majd elhiszem, ha egy összehasonlító videóban látom, nem csak beszélnek róla. Ha létezik ilyen, azt szívesen megnézném.
Voyage: Pont a válaszodban van a lényeg. Szerinted az amerikai autógyártók mennyire örülnek annak, hogy sok Toyota fogy az USA-ban? Nyilván semennyire. Mit tudnak tenni ellene? Ezt.
Amikor kipattant a gázpedál beragadós botrány, akkor elég sokat cikkeztek. Több példát is felvonultattak az USA piacról, amelyek sokkal veszélyesebbek voltak és szintén hatalmas számú visszahívás történt. Olyan is volt amit vissza sem hívtak.
Ettől függetlenül elképzelhetőnek tartom, hogy visszaesett a Toyota minősége. Nem tudom, mert prev. gen. Yaris a legfiatalabb Toyota, amiben mostanában ültem.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Integra
titán
válasz _Voyage_ #36403 üzenetére
igen, lehet ez is, ahogy az is, hogy már csak szimplán teljesen bevannak szarva és inkább mindent megcsinálnak azonnal, bevonnak, lekapcsolnak ha valaki köhög egyet, mint hogy ha valóban komoly, akkor még nagyobbat szívjanak.
hidd el, fejre állítok én is neked bármilyen terepjárót..
szívesen néznék videót, összehasonlító videót az egészről....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
m3tr0
őstag
-
!Overdose!
őstag
válasz Integra #36405 üzenetére
Egyetértünk. A Toyota azt nyilatkozta, hogy nem értékesíti addig ezt a modellt, amíg ki nem vizsgálta az esetet. Nem tudnak mást tenni, mert rettegnek, hogy még rosszabb helyzetbe sodorják magukat, ha valóban igaz a történet.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
m3tr0
őstag
Na, így már értem: videó és magyarázat is
"A legfőbb problémája az volt a neves sajtónak, hogy az autó fara életveszélyesen kitörhet, hiszen a menetstabilizáló rendszer nem úgy működik, mint amit elvártak tőle. Terhelésváltásra, vagy hirtelen gázadásra képes az autó hátulja kitörni és egészen a kilincsel előre mutatványig be sem avatkozik a menetbiztonsági rendszer, vagy legalábbis képtelen összeszedni az autót. "
Ez hiba. Pont.
De hogy jön ehhez a borulás?
[ Szerkesztve ]
-
sosperecek18
őstag
Sziasztok!
Tuningbox mennyire megbízható, illetve van e vmilyen hatással a motorra élettartamot tekintve? (növekszik a fogyasztás,vagy marad esetleg kismértékben javul a használatával?)
Golf III 1.9 TD 75le autóba lenne beszerelve, mert jóval olcsóbban meglehet kapni mint a 90le-s golfokat...és árban még mindig jobban jönnék ki...
Várható, hogy a tuningbox segítségével eléri a 90le-s menetteljesítményeit? (le; nyomaték)
Eltávolítani gondolom el kell műszakiztatás esetén...mennyire nehéz telepíteni? Gondolom az első alkalommal szakszerű kezeknek kell elvégeznie, de műszaki során ha kiveszem, vissza tudom magam is tenni?
Előre is kössz!
Szabadságot az Ultráknak! XBOX 360 Gamertag: torinho86
-
-
tibi666
senior tag
válasz sosperecek18 #36412 üzenetére
tuningboxot inkább ne. íratni kell neki programot, azzal jobban jársz.
kérdezd meg dízelracert, ő otthon van vw tuningban.holnap írják az én autómat, 245 pónira.
-
!Overdose!
őstag
válasz tibi666 #36411 üzenetére
Rendben. Vissza kell hívni és kijavítani a problémát, ami nagyon valószínű, hogy nem egy olcsó alkatrész miatt van, inkább az ESP beállításával van a baj. Valamiért a Toyotánál úgy gondolhatták, hogy ez így jó. Talán majd kiderül, hogy miért.
Számomra az a felháborító, hogy az amerikai híradókban ezt a hírt úgy adták elő, hogy: Ne vegyenek Lexus SUV-t! És ezt a főcímet nem hiszem, hogy a hírszerkesztő álmodta meg.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
tibi666
senior tag
válasz !Overdose! #36416 üzenetére
persze, kicsit fura, hogy pont az amerikai gyártók gyengélkedése alatt jönnek elő ezek a gondok, de ha nem lennének ilyen hibák, az talán jobb lenne. ha a toyota szerint ez jó beállítás, az meglepő lenne. mivel kőkeményen ellenkormányoz a csávó, hogy ne pördüljön meg, holott az esp-nek pont az a lényege, hogy nem kell és elvileg nem is szabad belenyúlnod. de itt ha nem nyúlna bele, egyszerűen leszánkázna az útról.
-
Integra
titán
válasz !Overdose! #36416 üzenetére
nem kell ezen berágni, teljesen érthető miért mondják ezt.
te se tennél amerikaiként másképp szerintem....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
VR6-Fan
veterán
válasz sosperecek18 #36412 üzenetére
a 75le-s 1,9 TD még mechanikus kamrás motor.
ergo nem nagyon tudsz mit tuningolni rajta, max az izzító gyertyákat.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Integra
titán
megnéztem, tök jogos, a magyarázat érthető. és az sem helyes, nemtom már ki mondta, hogy ne vegyenek, mert ez így féligazság, hanem azt mondja, hogy addíg ne vegyenek amíg ki nem javították a hibát.
teljesen rendben van ez a video. korrekt....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
VR6-Fan
veterán
válasz Tothgera30 #36420 üzenetére
az 1,6-osok meg a elektromos 1,9-esek valóban.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
dízelracer
őstag
válasz Tothgera30 #36420 üzenetére
Hát azért erre nem vennék mérget. Ha a 75lovat maradéktalanul ki is használod akkor könnyen hengerfejes lesz az a motor.
-
dízelracer
őstag
válasz sosperecek18 #36412 üzenetére
Szerény véleményem szerint mindenféle dízel tuningbox felejtős. Tisztességes chiptuning kell ami úgy néz ki, hogy beviszed az autót átbeszélitek mit szeretnél, személyre szabottan írnak az autódra egy programot és padon finomhangolják az egészet, hogy lent is jól húzzon de fönt se dadogjon le. Arról persze egy tuningboxot forgalmazó cég sem ír, hogy 4000felett egyes típusoknál egyszerűen betilt az elektronika. Ezekben a "csak rádugom és defaszalessz" megoldásokban nem nagyon bízom . Ettől persze nem feltétlenül rossz dolog csak van jobb is, igaz 3x annyiért. De ég és föld a kettő. Ja és felejtsd el a GTD-t, TDI-t vegyél. Mert az a JÓ.
"van e vmilyen hatással a motorra élettartamot tekintve?"
Ha ugyanúgy használja a kocsit az illető mint azelőtt szerintem nincs.
"növekszik a fogyasztás,vagy marad esetleg kismértékben javul a használatával?"
Lásd. előző válaszom + fogyasztás is kb. ugyanannyi marad csak alul és középen nyomatékosabbnak érződik a kocsi.
"mennyire nehéz telepíteni?"
Lehúzod, rádugod. Ennyi.
-
dragonfx
veterán
válasz !Overdose! #36397 üzenetére
nevetséges.megnéztema videot.
egyszerű kanyarban tudni kell nem kinyomni a gázt amíg megy hanem érzéssel.
hát mondjuk igen ahol csak gázpedál van és az emberek 99%ba benyomja amíg tudja és várja mi történik d eköze nincs a dolgok közrejátszásához ott megértem ez történik.minő fura mindig az usa.ban van ilyne probléma.europában soha. ...mindent elmond."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
INMOTEP
őstag
válasz sosperecek18 #36412 üzenetére
Tuning boxot ne vegyél felesleges kidobott pénz .Olcsó, de annyit is ér, mint az ára .... Ezek az olcsó dolgok sajnos csak egy sima
ellenállások, ami a hideg hőmérséklet jeladót verik át és a kocsi úgy érzi mintha mindig mínusz 25 fok lenne. Ebben nincs semmi tuning
A chipelés lenne a legcélszterübb , a tuningboxnál nem egyenletes az alapjárat sem és csal a fed komputer fogyasztásmerője is .Kevesebbet mutat a valós átlagnál is pl -
dízelracer
őstag
válasz zoo8800 #36398 üzenetére
Bakker, ezeken az amcsikon be kell szarni...
1. egy ilyen szörny legalább 2,5tonna.
2. az összes suv -nak alapból vajpuha ringatózós futóműve van (usa piacra pláne).
3. a súlypontja legalább 1méteres magasságban van.
4. ha jón nézem nem R888 van rajta.Visszahívják, elektronikán módosítanak annyit, hogy hamarabb avatkozzon közbe az esp és meg van oldva a hatalmas nagy probléma. Szánalmas ez a Toyota elleni lejáratókampány. De hibás a toyota is. Pontosan tudják, hogy egy olyan piacra kell autót gyártaniuk ahol olyan idióták ülnek a volánnál akik ha felakad"na" (de nem akad) a gázpedál, ők bizony nyélgázon beleszáguldanának bármibe mert nincs annyi eszük, hogy elfordítsanak egy 'kiba slusszkulcsot. Ilyen embereknek bolondbiztos autót kell gyártani.
-
Tothgera30
Ármester
válasz dízelracer #36429 üzenetére
Inkább jogosítványt sem kellene nekik adni. Mert ott annyiból áll az egész hogy bemegy a 16 éves "ügyfél", fénykép, újlenyomat és mindenféle szarságok. Aztán a vizsgabiztossal pattannak az autóba, ami szigorúan automata váltós, és szarrá tapossák a városban. Ezután jogsi a kézben és apu 5000-es Chevyjével szaggatják az úton.
VR6-Fan: Hogy érted, nem más köbcentiben? Vagy te teljesítményére érted? Szóval ez most nem esett le.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
zoo8800
veterán
válasz dízelracer #36429 üzenetére
Az ESP-nek meg kéne fognia. Kevés amerikai tud úgy vezetni, mint Robby Gordon.
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
tothm
őstag
Sziasztok! Mennyi lenne egy 94-es Suzuki Swift 1,0 átírása? + Még milyen költségek vannak egy vásárlásnál? Köszi?
-
Manitou
veterán
válasz dízelracer #36435 üzenetére
Ez elég morbidra sikeredett
-
sosperecek18
őstag
válasz dízelracer #36425 üzenetére
Értem.
Az a baj a TDI golfokkal, hogy normálisat csak a kombi változatból lehet találni, a sima verzióból csak olyanok vannak, amelyek szét vannak "tuningolva"...és gondolom, hogy azok nem túl "normál" módon voltak használva...
Így egyre inkább húzok az Alfa 145/146 (1998 - tól) 2.0 td (90le) irányába...lehet hogy megbánom, de sztem jobb vételek mint a golf széttuningoltak, illetve a kombik (mert akkora kocsira nincs szükségem...)
Ami az Alfákkal szemben megjelenik dízel szinten a "megállás" illetve elektronikus hibák...de ezt bármilyen autó esetében lehet olvasni...ha meg kifogok egy "jó" darabot, akkor ugyanott vagyok mintha egy "jó" golfot fogtam vna ki...feltétel hogy ugyanannyira tetszik mind a két darab...
Szabadságot az Ultráknak! XBOX 360 Gamertag: torinho86
-
tothm
őstag
válasz !Overdose! #36434 üzenetére
Nagyon köszi! Ha mindössze ennyi, akkor elgondolkozok rajta, hogy ne csak üzembentartóit írjak, hanem át is írassam! Szerintetek?
-
pro70
senior tag
válasz dragonfx #36426 üzenetére
Komolyan mondom fel fogtok b@szni Itt egy bajnok egy olyan verdával amit a niagara vízesésnél kéne tesztelni. Erre jön itt ez 90-nel és aszongya majd ő beveri a kanyart teherautóval..............Tényleg ne fárasszatock Anno tesztelték a c mercit és a baromja (kritikus, újságíró) beült hátra............asszongya nem fér el a lába meg a nagy f@sz feje Te hülye vagy??????????? Minek férne el mikor ez egy C.!!! Takarodjál vegyél E-t vagy S-t aztán majd elfér benne az ostoba lábad meg a nagy f@sz fejed Te barom! Ezt a csajozós agglegényeknek ill. fiatal házasoknak találták ki 0 vagy max 1-2 éves gyerekükkel! Mi a lényeg/tanulság? Hát az b@zmeg hogy tök jó az a terepjáró arra amire csinálták, de nem arra amit a videon láthattunk!
-
VR6-Fan
veterán
válasz Tothgera30 #36431 üzenetére
úgy értem hogy az 1,9TD 75le-s konstrúkció nem sikerült jól, ami jól sikerült az 1,6 TD és az 1,9TDI.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Manitou
veterán
válasz dízelracer #36437 üzenetére
Tudom, ismerem a kaszni "erősségét"
-
vergilx
őstag
válasz dízelracer #36437 üzenetére
az utolsó képen a vezető oldali ajtó jól bírta a kiképzést
-
dízelracer
őstag
válasz sosperecek18 #36438 üzenetére
Ahogy gondolod.
-
m3tr0
őstag
válasz dízelracer #36437 üzenetére
Igen...akkor ezek szerint, vagyis szerinted elég sok autót nem szabad megvenni,
kezdve a Golf I-II-est, Polo szintén,Suzuki Swift I ,WagonR, Peugeot 205,106 ,Renault Clio (96 előttiek), Opel A Corsa,A Astra, Opel Kadett és még nagyon sok gyártót és típust írhatnék.Szóval kb. mindenkinek olyan autóval kéne járnia ami fel van vértezve a gyűrődőzónával, tehát olyan fejlesztésnek kell lennie amiben nem sérül az utascella. Kár,hogy nem mindenki engedheti meg magának.
Nagyjából 1998 utáni autók rendelkeznek értékelhető törésteszttel, mondjuk a VW Golf(98).
De kb.bármelyik gyártó így áll...[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
őstag
Félreértettél. A buzuki stiftnek is van gyűrődőzónája. Az első rendszámtól a hátsó rendszámig tart. Viszont az E kadettnak sokkal sokkal erősebb a bódéja mint a régi swift-nek. Volt "szerencsém" árokban kikötni egy GSI-vel és alig lett valami baja lábon ment haza. Egy stift ropira tört volna az hétszentség. Egy rakás szar az a kaszni, a 25-30éves autók szintjét talán hozza.
-
Eagl3
veterán
válasz dízelracer #36448 üzenetére
Persze, hogy egy rakás szar... nem véletlenül kerül(került) annyiba emennyibe. Ott spórolnak az anyaggal ahol csak "lehet".
-
dízelracer
őstag
Ok spórolnak de pont a biztonságon? A régi swiftet isteníteni olyan mint ha én egy kétütemű trabant mellett kardoskodnék, hogy márpedig az milyen jó kis kocsi.
Jó egy faxt jó a swift, csupán egy olcsó fapados, kényelmetlen igénytelen (szó szerint), lemezautó. Én bele nem ültetném egy hozzátartozómat sem egy swiftbe. Teljesen kizárt.
Sosem fogom megérteni miért veszik az emberek és a legszörnyűbb az egészben, hogy főleg családokat (papa mama gyerekek) látok swiftben ülni. Az ilyen nem félti a gyerekei testi épségét vagy mi? Stift megáll a lámpánál, valaki ne többel csak 33-40el szaladjon bele hátulról. Aki hátul ült annak annyi. Kész, vége. Nem sok esélye van. A két kiscsaj kocsijából is mi marad amibe a hídon belement egy másik autó hátulról? Az is csoda, hogy ilyen könnyen megúszták. Ha lett volna velük valaki annak tespi.[ Szerkesztve ]
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest