- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen egeret válasszak?
- Hivatalosan is elkészült az NVIDIA App
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házimozi belépő szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Milyen TV-t vegyek?
Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz dízelracer #35947 üzenetére
Porlasztocsucs darabja bele 120k... es maris 8literrel jar
hobizoli
több drón kell ;P
-
tibi666
senior tag
válasz dízelracer #35950 üzenetére
gondolom ott van a nyomatékmaximuma. ott működik legideálisabban a motor.
-
zoo8800
veterán
válasz dízelracer #35950 üzenetére
Elég nehézkes elhinni, a Golfra legalább egy literrel többet saccolnék 130-nál. Katalógus szerint az átlagfogyi 6,2L.
dave93
az a faberakás a műszerfalban elég LOL[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
Szplöttyy
senior tag
Ha egy igazán jó autóban ülsz, leszarod a fogyasztást
(#35960) zoo8800:Mondjuk, de amúgy poénnak szántam, de van igazság benne.
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
sosperecek18
őstag
válasz dave93 #35958 üzenetére
Hali! Mivel én is nézegetem a 800k alatti dízeleket, pont ezt néztem a minap, és nekem is megtetszett...ha akarsz róla véleményt látni látogass el a t.talcar.hu oldalra majd népitéletek...ott lesz elég sok vélemény...sokan írták hogy mivel angol autó, így az alkatrészárak sem valami olcsóak...de nézd meg az egyes személyek általi véleményeket...sokmindent megtudhatsz az esetlegesen kiválasztani kívánt típusról...jó kis sűrítmény.
Szabadságot az Ultráknak! XBOX 360 Gamertag: torinho86
-
Dare2Live
félisten
válasz zoo8800 #35948 üzenetére
dizel + a 3Les lupo + audi 2 erre van kihegyezve.
amíg az anyagi része érdekel és a porlasztócsúcs darabja 145K, nagynyomású szivatyú 200K+ addig mondjuk az egész fejvakarós, hogy megéri e. Na ezért lehet rányulni a brokira a használt dízelel....
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Khelben
nagyúr
válasz dízelracer #35963 üzenetére
Hát nemtom, kevés autóban ültem eddig, amiben kényelmesen elférek. Én terpeszben szeretek vezetni
-
Rick4
félisten
válasz Khelben #35970 üzenetére
A mondeo max L-es kocsi, el se lehet benne férni, az ergonómiát hadd ne említsem, a lábamat alig tudom a kormány alatt bedugni..... Én úgy szeretem, hogy menet közben tempomat be, megfogja a párom a kormányt, a két ülés között hátramegyek kotorászni, utána meg szépen visszaülök, és vezetek tovább...
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
őstag
válasz sosperecek18 #35962 üzenetére
Okés, köszi szépen mindenkinek
-
dízelracer
őstag
válasz Dare2Live #35969 üzenetére
Szivattyú + pd "elem" együtt 145k / henger. Újonnan is megfontolandó ilyen autót megvenni (használtan szerintem felejtős). Ha a garancia lejártának másnapján szarik be az elég ciki... Szerencsére ha az egyik meghibásodik nem kell vele együtt cserélni a másik hármat is. Az tényleg igazi horror lenne. Kicsit túlbonyolították a dolgot anno a vw mérnökei. A common rail egyszerűbb felépítésű, olcsóbban előállítható, olcsóbb szervizelni, és ugyanolyan jó mint a PD.
[ Szerkesztve ]
-
zoo8800
veterán
válasz dízelracer #35977 üzenetére
jobb a CR, mint a PD. Csak anno a 90-es évek végén még nem tudták VW-ék
(#35969) Dare2Live
persze, nem is a Lupo, hanem a Golf mért fogyasztása hökkentett meg.
A Lupo tud 2,5 litert is enni[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
dízelracer
őstag
-
zoo8800
veterán
válasz dízelracer #35982 üzenetére
is-is
Hasonlítsd össze egy PD és egy CR hangját. Ez is fontos ám. Elavult a PD. No meg az Euro5-öt se igazán tudták volna hozni, ahhoz túl sokat kormolt.[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
Dare2Live
félisten
válasz hobizoli #35971 üzenetére
Pécsen nem lehet E85öt tankolni. Innen gyak kár utánanézni.
meg ha lenne is és zavarna az az évi 20.000Ft is 99% 50-50el indítanék ahoz semmit nem kell átalakítani és 100% bírja a motor.ha szegény leszek és majd kocsit kell cserélni mert kell a nagyobb majd nézek vmi kombit ami 100% bírja a gázt.
kb ezvan. addig meg remélem sikerül a fogyim télre lenyomni 5l/100kmre
zoo: az új 1.2TSI, 1.4TSI erős, végig húz és keveset fogyaszt. Amit nem tudunk megmondani, hogy mennyire tartós... az majd kiderül. "Új" olasz mocik ugyanez.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
VR6-Fan
veterán
válasz hobizoli #35987 üzenetére
pontosan az örvény áramú karbikat váltotta a Bosch féle K-jet, amit a VW erőltetett a 90s elejéig, hajj de örülnék egy L-jet-nek, egy jó kis motronic-al, viszont a gázreakcióm még mindig király
tuti hogy az is 2. VH csak abba nem vagyok 100%-os biztos hogy USA cucc, lehet az is jürgen...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
hobizoli
nagyúr
válasz Dare2Live #35986 üzenetére
80-s evekben is voltak csigas motorok, lasd R5GTT, UnoTie, es ha koppgyarin hagyod, nincs is semmi baja....csak nehez kibirni, mert tul egyszeru buzerlani es nagy a kisertes is
Az Uno-ba pl 20LE-t lehet rakni 50Ft-bol, igen, jol olvastad, 50Ft-bol. Nem vicc. Annyira ecceru, hogy hihetetlen. Egyebkent a gyari Map-k mindig feljebb is meg vannak irva, mint amennyi a boost limit.
Gyakorlatig nincs nagy kulonbseg a turbos es a szivo motort kozott anyagokban, a vezerles programja vigyaz ra. Enyemben is egy gyarilag szivo blokk figyel -gyari blokk pinceben van szepen letakarva-, havercsavoeban is, es o 1.8bar-n tolja
Gyarilag nincs kovacsolt dugo meg H profilu 4340-s hajtokar ezekben, mert ezek a dolgok gecc dragak... a program olcsobb, hiszen az siman kopizhato vegtelenszer is
Ami most pl a TJET-kben van az a Fiat F.I.R.E. blokk, ez sem egy uj fejlesztes, mar a 80-s evekben is hasznaltak
"The FIRE (for "Fully Integrated Robotised Engine") is a series of automobile engines from Fiat. It is constructed by robot assembly plants ("Robogate") to reduce costs. The FIRE series replaced the old Fiat OHV engine in the mid-1980s."
Ezt huszonsok eve is mar robotok raktak ossze.
769ccm-1368ccm, 8v, 16v, SPI, MPI, Flexfuel, szivo, turbo verzioi vannak.
több drón kell ;P
-
dízelracer
őstag
-
yoleeka
tag
válasz zoo8800 #35983 üzenetére
Hang alapján egyértelműen cr. Azonban a mostani 103kw-os DPF elnevezésű motorok nagyon jók, könnyű építeni őket, nincs velük sok gond, és a PD-k jobbak voltak régen mint a CR-ek. Azonban a CR hátránya a még nagyobb egyszerűség, és az egyszerűséget nézve a kevesebb alkatrész több pénzbe fáj... PL egy nyomorék HD pumpa 350k-t kóstál a szervizbe minimum. PD gyártás mai napig van győrbe, illetve csak volt, de még a 20. hétig rendelhető, amúgy tudom ajánlani a kisebb teljesítményű pd-k helyett az új 1.6-os cr tdi-t. Ugyanaz a teljesítmény jobb fogyasztással.
Honnét tudom ezeket? Győrben a PD-n dolgozom (mostmár produktion diesel, semmint pumpe-düse részleg)
Better to reign in hell, than serve in heaven...
-
hobizoli
nagyúr
válasz dízelracer #35989 üzenetére
turboDi.d jelzessel, ahol ez Di.d. jelzes kék, a sima orvenykamrason meg a D maradt piros
Ezt a tenyt amugy az origo.hu-n egy cikkben rosszul tudtak, mert ok ezt direktbefecskendezeses temat tevesen az Audi-nak adtak, irtam is nekik, hogy khm... persze nem javitottak ki a cikket.
Igy szuletnek a legendariumok, a tenyek alatamasztotta tortenelem helyett.hobizoli
több drón kell ;P
-
yoleeka
tag
Aműgy szeretnék érdeklődni mennyire érné meg ez a szutyok? Sajnos autóvásárlás terén elég kezdő vagyok, konkrétan első autó lesz. 3 éves jogsival, milyen esetleges fellépő hibákra számíthatok? Váratlan költségek, stbstb. Valami építő jellegű hozzászólást plz!
köszi
Better to reign in hell, than serve in heaven...
-
zoo8800
veterán
válasz dízelracer #35989 üzenetére
...amit pár hónapon belül követett a többi márka. A FIAT kaparintotta meg elsőként a technológiát a Boschtól, ennyi.
(#35986) Dare2Live
bírják majd a strapát, ez szvsz nem is kétséges. Erre építik őket, hogy kiváltsák a nagyobb szívó motorokat. Benzines téren a kis, feltöltött mocik korszaka következik.[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
yoleeka
tag
válasz hobizoli #35995 üzenetére
Nem, 10 évre kell elraktározni a cuccokat, legalábbis nálunk a raktárban. hogy darabra mennyit, az jó kérdés, de elvileg a gyárból lehet rendelni még PD cuccot, az utolsó motor elkészítésének ideje után 10 évig...
No qrva magyaros lett, sry :S
Dízelracer: Hol kapnál sírógörcsöt? A 350k-s számlánál, vagy a PD részlegen? A részlegról szabadulnék én is... De nem lehet! A részleg nem engedi a lelkemet! - by republik vagy mifene
[ Szerkesztve ]
Better to reign in hell, than serve in heaven...
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest