- ZIDOO médialejátszók
- Ryzen 7 9800X3D processzor: játékosokra hangolva
- Hivatalosan is elkészült az NVIDIA App
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Bluetooth hangszórók
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Házimozi belépő szinten
- Apple notebookok
- DUNE médialejátszók topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Aktív témák
-
dokar
addikt
válasz TexT-BoY #10796 üzenetére
és ha azt mondom, hogy a légszűrő egy nagyobb direkt és a leömlő után szinte teljesen fojtásmentes a kipufogó rendszer, akkor sem?
csak mert kormol (benzines verdáról van szó) és ilyenkor azt mondják, hogy nem tökéletes az égés. rossz lehet a benzin-levegő arányom?extra - SEXRay
-
dragonfx
veterán
válasz TexT-BoY #10796 üzenetére
az a 325ös vanos e36 jöhetne felém is....
Uhhh az az m3 se smemi...360lóval...Ti nagyon olcsó lopáscascokról ebszélgettek..ezt jelzi a kutyának nem kéne a kocsijaitok...
Nekem mikor megvettem egy komplett casco akkor ugy emég csak 9.5éves volt az autó...300k lett volna kb /év.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
lsc
nagyúr
válasz Khelben #10813 üzenetére
A katalizátor általában /90 % / a középső dobban van , ami előtte van az a lambda szonda .
Amennyiben erre "Ezért egyes gépkocsiknál közvetlenül a beömlőcső után előkatalizátort iktatnak be a kipufogórendszerbe, amely "besegít" ezen felmelegedési időszak alatt." gondolsz , akkor az az előkatalizátor .
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
TexT-BoY
addikt
ha kormol akkor az AFR-ed enyhén több benyát kap, szoval fogyasztás optimailizálás lesz szerintem csak. A nagyobb direkt fost vedd ki a faszba, sportbetétszürőt a helyére. Milyen vastag? remélem nem vitted tulzásba az uj rendszert. Nekünk a Prelude alatt egy 55os rendszer van uj 4-2 leömlővel. Ez egy 2.0 szivo élrtelem szerint vastagabb rendszer kell alá mint egy 1.6 astra alá. De nem 70es rendszer van benne mint egy subaruba, mert akkor meg már kedvezőtlen az áramlás és örvénylik benne a cucc.
Elkalandoztam. A kormolás valami szonda vagy légtömegmérő hiba....HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
lsc
nagyúr
-
erdoke
titán
-
nagyúr
emberek, adjatok tanácsot, milyen nyári gumit vegyek a suzukira?
a régi külön felnire szerelt, de aszondta ősszel a gumis, hogy azt újra már ne rakjam föl, mert már régi, rossz, kopott.
szóval, milyet vegyek? még kb. 1 évig lesz meg a kocsi, szóval olyan nagy beruházást nem szeretnék tenni.
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
dokar
addikt
válasz TexT-BoY #10816 üzenetére
nem lehet sportbetétet vagy a gyári szűrőt vissza tenni, mert ottan nagyon át lett alakítva.
egyébként nem fos, van hatása. főleg hangban.eleinte még tuningolgattam a verdát (mellesleg csak 1.4), de csak finoman. a helyzet megváltozott azóta és inkább a saját kéró projektembe fektetem a pénzt, innentől már az a lényeg, hogy a verda guruljon és minél kevesebb legyen a fenntartása. a kati eltömődött, zúgott tőle az egész rendszer és még túl nagy fojtást is csinált ezáltal (eltömődés végett). új katira vagy sportkatira nincs pénzem.
a kipuff rendszerben a gyári csőméret fut, mert a nagyobb ekkora motorhoz már nem lett volna jó. leömlő után így gázgyorsító van és egy sportdob a végén. a tuning most továbbra is érdekel, de csak elméleti síkon, ha lesz pénzem megvalósítom. akarok majd tervezni, egy átfolyásmérővel rendelkező automatikusan változó hosszúságú rezonátorcsövet. ilyen már létezik? ha érdekel a téma bővebben leírhatom.
a kormolást nem úgy kell elképzelni, mint dízelek esetében. itt a füst nem látható, csak a kipuffcső belső fala kormosodik.
extra - SEXRay
-
Rick4
félisten
mi lesz ebből: [link]
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
lajafix
addikt
válasz fokukac #10830 üzenetére
ahogy lsc írta: használtat. egy 2 éves de keveset futott gumit az új ára 30%-án művészet elsütni, többet ne adj érte. Kínálat van, a sokan az autójától külön adják el a váltó gumit, mert ez is plussz pénz. Sőt amikor eladtuk anno a régebbi kocsinkat , a vevő kialkudta belőle a nyári gumit áprilisban!, merthogy neki nem kell. Visszarakatta rá a télit.
pl az apronet.hu oldalon keressél.Rock'n Roll
-
DeadMeat
nagyúr
válasz TexT-BoY #10838 üzenetére
Tenyleg hamar a kipufogoknal tartunk,esetleg jo kipufogost tudol/tudtok-e aki autora keszit hangolhato dobot.Ugyertem nem univerzalis szar kell nekem,hanem az en automra szabott,amit raadasul ugy is hangolnak be,ahogy en szeretnem.
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
Integra
titán
sőt, van ahol pl, az új 1.8as civic motoroknál már közvetlenül ráépítik a katot a szinte a motorra... tuning nyista, viszont gyorsan felmelegszik, iszonyat alacsony károsanyagkibocsájtás és még kisebb fogyasztás
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
áruld már el miért jó egy 1.4-es autót tuningolni? de komolyan..
direktszűrő meg egy úgy ahogy összedobott leömlő rendszer kat nélkül +30le?
már csak a szőrös kormány kell, meg a kék ablakspricni, +10le
ne haragudj, de miért nem inkább egy normálisabb fékrendszerre, egy jobban tapadó gumira és szép felnire költesz tök felesleges dolgok helyett...
meg aztán miért jó hogy ordit a kis motor? azon túl hogy zajos és hamarabb koszolódik az olaj és több piszok jut az égéstérbe?[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
erdoke
titán
válasz Khelben #10827 üzenetére
Már az EM1 is "nézte" a kormot... Az Euro III -> Euro IV felezi a megengedett kormot, az Euro IV -> Euro V ötödöli. Összességében a '90-es évek elejétől 2009-ig kb. 2-3 %-ra csökken a kibocsátási szabályozásban a "korom". (PM, utolsó oszlop)
A legjobb aláírás a héten
-
DeadMeat
nagyúr
válasz Integra #10842 üzenetére
Miert ne lehetne?Lehet azert erezni azt a kis teljesitmenynovekedest is.Enyemet pl 75-rol csak a szofveratirassal 86 loerore lehet atalakitani,mert gyarilag teljesen ugyan az a ket motor.Sajna a 100-as mar kapott nehany erosebb alkatreszt.Aztan meg a futomuven szeretnek okositani,meg a fekrendzseren.Meg vegre valami normalis ulest beletenni..
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
dragonfx
veterán
-
-
DeadMeat
nagyúr
válasz Integra #10847 üzenetére
Mas persze,de tuning.es van ertelme,pedig 1,4-es
A kipufogo tuningja nalam max egy "sport" dob lesz,az is csak a hang miatt,mindenfele vegzodesek nelkul,siman elrejtve,valami szolid hanggal.A direktszurotol meg egyenesen kiraz a hideg.Lattam haver 1000-es abarth mocijat 1,5ev aktiv hasznalat utan.Szepen nezett ki a belseje,pedig apolta azt a szart rendesen...Dragon:Igen ultetni fogom,de nem csak ultetorugoval,hamar veszek,akkor csillapitot is hozza.Es nem konit.Remus nem kell,sem momo.
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
dokar
addikt
válasz Integra #10842 üzenetére
áruld már el miért jó egy 1.4-es autót tuningolni?
"a helyzet megváltozott azóta és inkább a saját kéró projektembe fektetem a pénzt, innentől már az a lényeg, hogy a verda guruljon és minél kevesebb legyen a fenntartása"
nem tudom elolvastad -e? leírjam harmadjára is. remélem nem kell. ne kötözködj.
és miért csináltam, amit eddig csináltam? azért, mert szeretek szerelni, alkotni, átalakítani, dolgokat megismerni. nem hiába lettem mérnök. számomra sokkal élvezetesebb a szerelés (alkotás) folyamata, mint a kész dolog használata. úgy hogy az értékrendem szerint azok kis bazári majmok, akik a verdájukat úgy csinosítgatják, hogy mindig más végzi helyettük a feladatot és fingjuk sincs az egészről. sokkal többre becsülöm az olyat, aki pl saját maga építgeti otthon a ladáját.
de ha már itt tartunk a fékem jó, a gumim is sokkal jobban tapad mint a régi. 100-ról 0-ra mennyi út alatt kéne megállnom?
csili-vili alufelniről már rég lemondtam, nincs rá szükségem.
csak padlózásnál ordít, alapjáraton brummog. nekem tetszik.
miért jut több piszok az égéstérbe?extra - SEXRay
Aktív témák
Hirdetés
- Asztalos klub
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- ZIDOO médialejátszók
- Discord
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Okos Otthon / Smart Home
- Ryzen 7 9800X3D processzor: játékosokra hangolva
- Politika
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Hardcore café
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest