Új hozzászólás Aktív témák
-
Khelben
nagyúr
Nekem fogalmam sincs a 190 lovas autóm tényleges végsebességéről.
engem ezért simán hülyének néznek, mondván "azt mindenki kipróbálja egyszer"... hát nem. minek? aki kipróbálta, beírta a fórumba, pont elég annyi infó.
különben sem értem, miért érdekes, ha egy autó enyhe lejtőn, hátszéllel fél óra alatt feltornássza magát akármekkora sebességre. sokkal érdekesebb, hogy 70ről mennyi idő alatt előz meg egy kamiont..
150nel már mentem vele egyszerAmúgy nem megoldható hogy hátulról is fotózzanak? Technikailag simán kivitelezhető.
nemcsak ez megoldható, hanem mozgó járműből is lehet már fotózni. csak ugye a magyar rendőröket jellemzi, amit az egyetlen mozgó autós traffival műveltek 1-2 éve a 8-ason, hogy a 2 sávos részeken elkezdtek tolni egy autót 10 centiről, aztán amikor átlépte a megengedettet, akkor félreállították. azóta nem hallani a mozgó autós mérésről.
[ Szerkesztve ]
-
Khelben
nagyúr
válasz deicide #12211 üzenetére
érdemes megnézni, a timeslip.hu-n vannak részletes diagramok.
pl 1,4es astrának a 70-90-hez kell 3,5 másodperc és 70 méter. 1,6os golfnak ugyanehhez kell 3 másodperc és 55 méter. 15 méter elég sok egy előzésnél. 1,2-es puntonak ugyanez 110 méter és 5 másodperc, tehát nem fog ott előzni, ahol pl egy golf simán előzhet még. -
Versus82
aktív tag
nem kell rá számítani nem kell rá számítani... attól még jöhet valaki 180-al. ha 120 al tötymörög, megy előtte valaki 110-el, ugyan várjon már egy picit, hamar el fog mellette menni az a 180-as... de nem. szépen kihúzza, utána meg visszasorolásnál is fél óráig váltja a sávot.
''In stand up position I think I'll kill You...''-CroCop ........ Üt, rúg, hazabattyog....
-
-
parandroid
félisten
válasz pH érték #12218 üzenetére
Egyirányú utcában még a zebrán átkelve is elnézek mindkét irányba.
Sose lehet tudni."és ha jobbra kanyarodsz akkor nem csak balra nézel!"
Láttam már meleg helyzetet, amikor az alárendelt útról védett útra jobbra kanyarodó, és a védett úton jobbról, a neki menetirány szerinti bal oldalon érkező, éppen mezőgazdasági járművet előző autó centikkel úszták meg az ütközést...
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Khelben
nagyúr
válasz parandroid #12221 üzenetére
a védett úton haladónak elsőbbsége van. akkor is, ha épp előz.
-
Gambit
őstag
válasz parandroid #12221 üzenetére
Én is. Néha hülyének is néznek miatta, de nem izgat. Nem egyszer láttam már autót szembemenni az egyirányún.
Az általad vázolt előzési szituációt meg pont most hétvégén taglalták a tréning elméleti részében. Nem kicsit veszélyes.
Khelben: Persze, hogy elsőbbsége van, de a kikanyarodó rendszerint csak balra néz ki, mivel nem számít rá, hogy a sávjában szembe fognak jönni. Pont erről szólt Péter hsz-e.
[ Szerkesztve ]
''Akár hiszed, hogy meg tudsz csinálni valamit, akár nem, mindenképpen igazad van.'' - Henry Ford
-
dragonfx
veterán
igen tok számolni hogy 96...de vajon ezt be istartják??..lézer pontosabban is tud lőni nem? ..vagy a 3 lábú xar trafipax...?? ....mind1 kiderül ha ebben az évben nem kapok akkro nyertem 1 tapasztalatot... ...
Az óra csak akkro csal nem ha nema gyári gumiméret van fenn??vagy ha az fenn akkor is csal fölfelé?? ..szal ez minden autonál alap avgy cska azért csal sokaknak mert lexarják mia gyári ajánlás méretben az adott autóra??"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz Khelben #12213 üzenetére
na ez 1 érdekes kérdéskör... ...70-90re gyorsulás..annyira szerintme ez nem izgat senkit kár ezt nézni....én sosme nézek ilyet..de mondjuk legyne 3.ban ahol ugye jobban megy...hát passz..nem kell tul sok mert pont ott van a huzoszakasz ....
ja amugy cska kiváncsiság tudom kéne kreszkönyvet tanulmányozni....
főut 1-1 sáv 2en megyünk szemből egy uthoz érkezünk egyszerre..szembe levő kis ivben jobbra és nagy ivben balra akarok kanyarodni át a kisutcába mindketen szabályos sebbességgel indexxel..kinek van elsőbbsége?..vagy megegyezés??..szerintem neki....
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Gambit
őstag
válasz uborka3 #12228 üzenetére
Már olvaslak egy ideje, és felmerült bennem a kérdés, hogy te amúgy vezetsz? Csak mert ez a jobbra kinézés dolog egyáltalán nem egyértelmű ám, és még rutinos sofőrök sem igazán gondolnak rá.
''Akár hiszed, hogy meg tudsz csinálni valamit, akár nem, mindenképpen igazad van.'' - Henry Ford
-
dragonfx
veterán
válasz Khelben #12232 üzenetére
ott azért nekem eleget...de mondtam jobb hogy csak ez és ennyi van...2x ennyivel milyen veszélyes lenneék már?másra magamra? ...lehet jobb is így
de majd kipróbálóm ha nem felejtme el....lehet nem si tom mert olyan gyorsna történik...mivle mindig lendületből érkezek 70hez...amugy érdemes lenne 1x leméretni rendőrhaverral mennyi az az az a %os csalás pl ..én kivi lennék rá....vajon mindnehol arányos % a csalás vagy négyzetesen növekszika s ebbesség növekedtével...100nál vajon mennyivel mek??90?95? ..nem mind1..mert akkor pályán mehetek óraszerinti 150nel mégse lőnek le de a lelkem jobban megnyugszik
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
NoLF
veterán
válasz dragonfx #12229 üzenetére
minden autónál csal, egy elég régi rendelet alapján kötelezően minden autó órájának csalnia kell bizonyos sebesség felett, s exponenciálisan nő a csalás. pl én 40nél 38al megyek (gps szerint) 110nél 105, 140nél 132 és így tovább. gumiméret váltásnál meg persze még többet.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
amol
addikt
válasz Versus82 #12215 üzenetére
Én nem arra gondolok hogy okos dolog kimenni egy lényegesen gyorsabb jármű elé.
Hanem arra hogy ha valaki szabálytalanul közlekedik akkor ne vegye zokon ha más nem. Marha jó dolog volt a múltkor 10 óra meló után vaksötétben a pályán amikor 140-el előztem és belereflektoroztak a tükrömbe. Ettől nem kizárt hogy valaki simán végzetes mozdulatot tesz.
Levezettem már pár métert de nem garantálom hogy ha 130-as tempónál valaki elhúz mellettem 300-al akkor rezzenéstelen marad az arcom. Még a menetszele is megdobhat. -
amol
addikt
válasz dragonfx #12229 üzenetére
Nézd, 80-as táblánál a 81 is szabálytalan csak még nem büntetnek érte. Ez a baj hogy számolgatni kell. Ha felemelnék azt a 80-at 90-re és 91-től már büntetnének nem szólnék egy szót se, szerintem az lenne a jó megoldás és akkor nincs vita.
Tudtommal a traffi pontossága nem attól függ hogy 3 lábú állványra vagy magaslesre szerelik
MInden autó csal valamennyit és csak fölfelé viszont minden autó más mértékben. Abban biztos lehetsz hogy kevesebbel mész mint amit mutat. Ez azért ne bátorítson fel -
amol
addikt
válasz dragonfx #12230 üzenetére
"70-90re gyorsulás..annyira szerintme ez nem izgat senkit kár ezt nézni....én sosme nézek ilyet.."
Pedig ez a lényeges mert ebből derül ki mennyire rugalmas az autó és előzéseknél hogy viselkedik. A 0-100-nak nem sok értelme van mert rendszerint városban nem mész 100-al, pályán meg nem állsz meg. Maximum lehet hősködni a számokkal hogy hú az enyém egy tizeddel előbb van százon -
Gambit
őstag
válasz uborka3 #12246 üzenetére
Arra gondoltam, hogy rutinos vezetőként tudhatnád, hogy az emberek egyáltalán nem szoktak elnézni jobbra, ha csak balról gondolják a veszélyt. Emiatt nem feltétlenül hülyék, meg bénák. Szerintem ilyen jellegű hibákat viszonylag sűrűn elkövetnek még nagyon rutinos sofőrök is.
Mondok egy másik példát. Főútra akarok kikanyarodni balra. Látom, hogy balról jön egy busz, jobbról nem jön semmi. A balról jövő busz még viszonylag messze van, simán beférek elé úgy, hogy nem zavarom. Tehát a kresz szerint kikanyarodhatok. Ki is kanyarodok, majd rémülten veszem észre, hogy a buszt éppen szabályosan előzik, amit én éppen a busz miatt nem láthattam, és kikanyarodtam. Frontális ütközés, gáz. Pedig mindenki szabályos volt, a rutinnal sem volt gond.
A kérdő mondat végére pedig kérdőjelet tegyél!
''Akár hiszed, hogy meg tudsz csinálni valamit, akár nem, mindenképpen igazad van.'' - Henry Ford
-
dragonfx
veterán
0-.100ra max a pályán gyorsulnak....valós körülményeket nézve...most így belegondolva...városba 0-60....lámpák miatt amugy gurulós üzemben 20-70 pl hungárián...de itt uyge nem számít mert 20szal mész valszeg kis idő után megállsz...
LTK>>50-100..itt ugye ugyis visszaváltasz avgyis én igen....
pálya>>90-130 ugye a kamionok miatt....vagy besorolásnál kb 60-110...besorolon 60nal mindig tok menni...110zel meg a szélsőbe már bőven jo vagy....néha még sok is...
előzésnél...pályán vissza 4...amugy meg.....autouton 100 vagy fölötte megyvalaki nem elözőm meg...ha meg lassuskodik 70nel akkor igen ott jöna 70-90es ominozus sztori... ...eddig enm volt ilyen szituba gondom....persze lehet dupla ekkor amotorral...3x ennyi lóval..kisebb hely elég lenne kevesebb idő...és ha a szembe levő 400-500ra van belevágok enm csak akkor ha 700-800ravan...de ennyir emég én sem sietek"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Gambit
őstag
válasz Khelben #12248 üzenetére
Hacsak nincs röntgenszemed, akkor ebben az esetben meg kell várnod, hogy elmenjen a busz, mert a büdös életben nem fogsz belátni a másik oldalára, hogy előzik-e éppen. De azért én kíváncsi lennék, hogy hányan engednék el a buszt, és hányan kanyarodnának ki. Na nem itt, a szájtépős topikban, hanem az életben, amikor hárman dudálnak mögötted, hogy miért nem mész már.
''Akár hiszed, hogy meg tudsz csinálni valamit, akár nem, mindenképpen igazad van.'' - Henry Ford
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Ukrajnai háború
- iPhone topik
- Diablo IV
- Black Friday november 29. / Cyber Monday december 2.
- Allegro vélemények - tapasztalatok
- Külpolitika
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- DUNE médialejátszók topicja
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest