- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- OLED TV topic
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Siriusb
veterán
válasz MasterMark #50983 üzenetére
Látom nem akarod megérteni, miről beszélek.
-
m3tr0
senior tag
Azért látom van aki érzi,hogy vastagon benne van a motoros is.
Nem védem az autós, mert tényleg nem figyelt és baj is lett belőle, de basszus ne menjünk már 130-cal ott ahol csak 50-nel lehet.
Mert ilyen esetek után van két tönkre ment család,egy család apad nélkül egy másik egy "gyilkossal".https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
mezis
nagyúr
A bíróság, az ítéletek egyik feladata a nevelés, illetve mások visszatartása hasonló cselekvéstől. Ezzel az ítélettel, csak a lovat adják a motorosok alá "mehetsz bármennyivel, neked van elsőbbséged".
A másik amit figyelembe kellene venni a kártérítésnél: ha a motoros csak 50-el ütközik, akkor mekkora kár, egészség károsodás következett volna be.[ Szerkesztve ]
mezis
-
félisten
Ezzel az ítélettel, csak a lovat adják a motorosok alá "mehetsz bármennyivel, neked van elsőbbséged".
Nem ez volt az ítélet. Azért kapálták el a suzukist, mert teljesen egyértelmű, hogy látnia kellett volna a motorost, ha körbenéz.
A suzukis még oda sem ért a kereszteződéshez, már akkor is csak vagy harminc-negyven méterre volt tőle a motoros. Úgy telibe fordult eléje, ahogy a nagykönyvben meg van írva.
amit figyelembe kellene venni a kártérítésnél: ha a motoros csak 50-el ütközik, akkor mekkora kár, egészség károsodás következett volna be.
Egész biztosan figyelembe is veszik.
[ Szerkesztve ]
-
m3tr0
senior tag
Egyetértek.
Ahogy Lauda is írja a biztosítók nagyon sok szempontból vizsgálnak ki egy ilyen ügyet.
Sok esetben a kártérítési összeget és az önrészt is (casco esetén) annak megfelelően módosítják,hogy a biztosított hogyan cselekedett. (gyorshajtás miatt bekövetkezett kár miatt vizsgálják a sebesség túllépés mértékét, de pl. vasúti átjáróban bekövetkezett balesetnél is külön vizsgálódnak stb.)https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
tibcsiworld
aktív tag
Más szempont:
A Suzukis kanyarodása teljesen jól mutatja a rosszul kanyarodást! Gyakorlatilag már mindenki így, azaz rosszul csinálja! A Suzukis még csak a kereszteződés elején volt, de már kanyarodik. Gyakorlatilag a szembesávba kanyarodott (volna) be! Ha a menetiránnyal megegyező sávba kanyarodik, akkor jobban kellett volna tekernie a kormányt, és azt lassabb sebességgel tette volna! Gyakorlatilag a motoros mögé érkezett volna!
"Szembesávba" csak akkor kanyarosunk, ha egyirányú utcába érkezünk. (kivéve, ha onnan jön valaki szintén szembe, és ezért a jog szerint szabálytalanul is, de elsőbbsége van) -
szebe
őstag
válasz tibcsiworld #51010 üzenetére
Jó meglátás.
Egyre több ilyen kanyarlevágással találkozom, nem tudom, miért olyan nehéz rendesen befordulni..."ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
MasterMark
titán
válasz tibcsiworld #51010 üzenetére
Egyáltalán nem biztos, hogy valaki szabálytalanul jön szembe egyirányúból egyébként. Lehet, hogy teljesen szabályosan jön szemből. (Ugyebár vannak kivételek.) Pont emiatt is nem mi döntjük el, hogy kinek van elsőbbsége.
Switch Tax
-
Mr.Csizmás
félisten
mert béna f@szok. megtanulják hogy kell beindítani a kocsit, meg ilyenek, de a vezetés technikájára már kevesen vevők + az ilyen közlekedik piros lámpától pirosig padlógázzal és padlófékkel, miközben mellette 35-50 között végiggurulok pirossárgákkal.
[ Szerkesztve ]
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
mezis
nagyúr
Talán oktatási hiányosság. Friss jogosítványos rokonom amikor egy derékszögben kanyarodó úton (szaggatott felező vonal mellett) a bal kanyarhoz teljes mértékben igénybe vette a szemközti sávot, megkérdeztem, hogy be tudná venni ezt az egyébként nem belátható kanyart a saját sávjában is? Kb a gyakorlatlanság hiánya derült ki, nem vette észre, hogy sokkal jobban le kellett volna lassítania. Meg az komplikált is, mert már 3-asban is éppen vitte a motor az autót, vissza is kell váltani,...
[ Szerkesztve ]
mezis
-
Siriusb
veterán
-
frame>24
addikt
Én még a következőt tudom elképzelni, PONT ezen scrnshot és video-részlet alapján:
- suzukis felmérte a szembe sávot, és vagy (még) nem is látta a motorost, vagy amaz elég messze volt
- mialatt a rakéta csávó feléje robogott, hátrapillantott a tükörbe, hogy ott OK-e, - ahogy páran észrevették, a mögötte haladó terepjárós valószínűleg tolta már lefelé, de egyáltalán, én is szoktam nézni, hogy leszarják-e, hogy indexelve fékezek kanyar előtt... (általában igen)
- mire visszanézett, a motoros lassan már a bal A-oszlop holtterében volt...ILLETVE, sokan elfelejtenek egy idegélettani szabályt, pedig mindnyájan tapasztaljuk:
van olyan, hogy elkezdesz egy mozgássort...(lelépek/elindulok, vagy itt aktuálisan: kanyar balra, gáz)... namost ezt az ingersort egy rövid ideig NEM TUDOD megszakítani, még akkor sem, amikor a szemed új infói alapján az agyad felmérte, hogy >BENÉZTED< ! Igen...Így innen a dolog már csak a szervdonoron múlott, aki gondoskodott arról, hogy ő magának semmire ne legyen reakcióideje. A természet bölcsen büntetett, a jog meg beleszart szépen.
Szerintem a KRESZ még mindig kb. ahhoz a korszakhoz igazodik, mikor KEVÉS, kétütemű, gyorsulni nem képes Trabantok, Wartburgok, Dacia 1300-asok, Skodák járták az utakat.
Updatelni kéne, az azóta sokkal több, nagyobb teljesítményű jármű figyelembe vételével, és avval is, hogy ezzel párhuzamosan maga az oktatás színvonala is zuhan, ld. rutin pályás tanítás eltörlése.▏▎▍▋▊▉ "I would never go bungee jumping. A broken rubber brought me into this world, it sure as hell isn't gonna take me out."(DanielDFizzle) // LOAD "*",8,1
-
MasterMark
titán
-
Mr.Csizmás
félisten
Facebook poszt 06:01-kor: Üllői úton a Pöttyös utca és Ecseri út között Népliget felé a középső sávba 5-ős kocc
Valamilyen elhivatottsagot mutat, hogy reggel 6-kor csucsforgalom elott is kepesek vonatozni egymas hatsojaban az egybitesek (formazas bugzik)"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
kw3v865
senior tag
válasz frame>24 #51016 üzenetére
"Szerintem a KRESZ még mindig kb. ahhoz a korszakhoz igazodik, mikor KEVÉS, kétütemű, gyorsulni nem képes Trabantok, Wartburgok, Dacia 1300-asok, Skodák járták az utakat.
Updatelni kéne, az azóta sokkal több, nagyobb teljesítményű jármű figyelembe vételével, "Mire gondolsz konkrétan? Szerinted a magyar KRESZ mely elemei elavultak más, nyugati országokéhoz képest?
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz kw3v865 #51020 üzenetére
az egész egy fércmű, tele biztonsági résekkel, gumiszabályokkal.
hasonlítsd össze a vasúti "kresz" F1 és F2-vel, ezek is elavultak a mai technikával összemérve (jópár tétele még a gőzös korszakból származik), ellenben nincs sehol policy leak [link] [link]
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
kw3v865
senior tag
válasz Mr.Csizmás #51021 üzenetére
Konkrétumokat írj. Például melyek azok a szabályok, amelyek més nyugat-európai országokban szerinted jobbak? A vasúti KRESZ-t most hagyjuk, a közúti az érdekes most.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Mr.Csizmás #51024 üzenetére
Mindkettő logikusan levezethető miért van így. Egyéként ha a kreszt minden résztvevő betartja az említett példákban, akkor nem történik baleset. Ebből kifolyólag nem értem miért a kresz szabályokon kellene változtatni.
-
félisten
válasz Mr.Csizmás #51026 üzenetére
Maradjunk inkább most konkrét példáknál. A miért változtassunk a kresz szabályokon-ra írtál két olyan példát, ahol azért történt baleset, mert nem tartották be a kreszt.
[ Szerkesztve ]
-
kw3v865
senior tag
válasz Mr.Csizmás #51024 üzenetére
Nem értem, mit akarsz ezzel mondani. Szerintem nagyon egyértelmű, hogy kinek volt elsőbbsége: alárendelt útra kívánt balra lekanyarodni az autós, ezzel keresztezte a motoros útját, aki egyenesen jött. A KRESZ szerint egyértelműen a motorosnak volt elsőbbsége, ez szerintem a világ bármely országában így lett volna egy ilyen szituációban. Az autós nem csak nem adta meg az elsőbbséget, még a kanyarodást sem csinálta jól, mivel levágta a kanyart.
-
BigBear
senior tag
válasz kw3v865 #51028 üzenetére
Stimmel, szerintem nem is vitatja senki az autós felelősségét. Viszont adott szitunál az autós 100%-os bűnössége már vitatható. Ez pedig részben a KRESZ, részben a bírói elbírálás hibája vagy hiányossága. Ezek ugyanis nem veszik / vették figyelembe a másik fél hibáját, jelen esetben a gyorshajtást. Ugyanis az ítélet alapján ha a motoros 250-nel (~ 70 m/s!) jön (kíváncsi lennék a valós sebességére - azt hagyjuk, hogy szakértő meg ezmegaz) akkor is az autós viszi a balhét. Ezzel az egésszel pedig csak az agyament fajta motorosok döngethetik a mellüket, hogy nem számít mennyivel közlekednek. Márpedig élő ember nincs, aki ezt szemből felméri.
Ja tudom, itt Schumacher is csak kezicsókolomozhat mindenkinek... -
félisten
válasz BigBear #51029 üzenetére
Az ügyvéd magyarázatában láttad azt a részt, hogy miért az autóst hozták ki hibásnak?
Szerintem ha tisztán látható, hogy a kereszteződésben elsőbbséget kell adnom valakinek, akkor annak a sebessége az én szempontomból teljesen lényegtelen.
A másik eset, amikor számít a sebesség, ezt is tökéletesen bemutatja az ügyvéd.
[ Szerkesztve ]
-
syberia
veterán
Nem tudom máshogyan megfogalmazni, ez a motoros meg akart halni. Sajnos nem a családalapítás előtt fogott bele a kísérletbe.
Ez kivédhetetlen baleset volt, szerintem egy átlagon felüli képességű autós sem tudta volna elkerülni, a kamikaze motoros akcióját.BigBear: egyetértek, a megtévesztő sebesség a kulcsszó. Lakott területen száguldozott. Ha kereszteződés utáni zebrán átszalad pár gyerek váratlanul, akkor sem tud megállni időben.
[ Szerkesztve ]
https://howbad.info/
-
BigBear
senior tag
Ezzel az a baj, hogy hülyeség. Ez amolyan ..szuk meg a fizikát gondolkodásmód. Egy szemből, nagy sebességgel érkező kis felületű (gondolj bele, mekkora is egy motoros, amikor mint az ökör húzza neki és lehúzódik a kormány vagy szélvédő mögé) valamit ne magyarázzanak meg, hogy minden esetben tökéletesen észlelni kell, illetve tudni kell felmérni a valós sebességét, ha nem számítasz rá, hogy 2-3x-os a sebessége minimum a megengedetthez képest. Nem csak akkor nem tudod megfelelően(!) észlelni, ha konkrétan nem is láthatod (mint az ügyvéd magyarázatában a kanyar mögül felbukkanó jármű).
[ Szerkesztve ]
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz BigBear #51035 üzenetére
szemből, kb. 1,5 m2 keresztmetszetű gyorsan közeledő objektumnak becsüld meg a sebességét. + ha már száguldozik, legyen tudatában annak, hogy másoktól nem várhatja el a szabályoknak megfelelő előrelátást, lásd még ittas vezetésnél tudatában legyen az ember, hogy ez jogsiba kerülhet, ha lekapcsolják de a kresz megvéd mindentől, az a lényeg.
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
félisten
válasz BigBear #51035 üzenetére
A felkért szakértő(k), a bíróság stb hülyeséget beszél és indokolatlan volt a suzukis ítélete. Ez is egy vélemény.
szerk: Ezeknek a bíróság által felkért közlekedési szakembereknek, azért van fogalma róla, hogy mit érzékel az emberi szem, mit tud észlelni, minek tudja megbecsülni a sebességét. Nem az utcáról mennek be emberek szakérteni.
ahol figyelembe veszik az észlelhetőség / felület / valós sebesség viszonyait. Kíváncsi lennék a valós sebességre is.
Természetesen minden ilyen körülményt figyelembe vesznek egy efféle baleset kivizsgálásánál. Anélkül nem is lehetne ítéletet hozni.
[ Szerkesztve ]
-
BigBear
senior tag
Konkrétan? Részben igen. Persze ez csak egy vélemény, de azért kíváncsi lennék egy olyan vizsgálat mit hozna ki, ahol figyelembe veszik az észlelhetőség / felület / valós sebesség viszonyait. Kíváncsi lennék a valós sebességre is.
Ítélet? "Jó" vagy megfelelő szakértő - jó ügyvéd, aztán bármi lehet egy ügy kimenetele, ahogy itt is. -
mephi666
nagyúr
válasz BigBear #51035 üzenetére
mondta az ügyvéd, hogy a kanyar mögül felbukkanónál elmeszelik simán a motorost, mert nem láthatta amikor elkezdte a manővert
ez a szituáció teljesen más és kell hozzá a videó is: kb 15méterre volt a motoros a suzukitól és teljesen szemből érkezett, amikor az elkezdett kanyarodni (szabálytalanul nagy ívben: 130-as tempónál 1 másodperc kellett volna a motorosnak, hogy elhúzzon, ha a suzukis kicsit később, rendesen akarja beszedni a kanyart) ...a becsapódási pontot is érdemes megnézni: kb frontálisan találkoztak és a suzuki bal eleje sérült... ha viszont kicsit előbb fordul a suzuki és a motoros a jobb oldalába csapódik, akkor is lehet hogy ott marad, viszont nem meszelik el ennyire a suzukist és a biztosítóval is keményebb menet várt volna a motoros családjára ...ahogy olvastam a sztorit, rámondtam azonnal, hogy a motoros volt a hibás, viszont a videót megnézve (amin látszódik a motoros pozíciója, amikor a suzuki elkezd kanyarodni) egyértelmű lett a suzukis felelőssége ...azt viszont aláírom, hogy a motoros egy gyökér volt, aki a felelőtlen száguldozásával hátra hagyott egy csonka családot... viszont a suzuki-snak is ez egy kemény lecke volt
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Mr.Csizmás
félisten
ők sem tévedhetetlenek, ha nem lenne titoktartásim és gdpr, olyan rendőrségi határozatokat tudnék mutatni, amitől a hajad égnekállna, igény szerint inkompetens szakértővel, lusta rendőrrel, vagy épp mindkettő.
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
syberia
veterán
Ebben az esetben egy másik suzukis nem használta a látását, korábban kitárgyaltuk, az autós volt a vétkes, a motoros szabályosan közlekedett.
szerk: Megnéztem újra a baleset pillanatát, elvileg látnia kellett volna a suzukisnak a motorost, de ez már az utolsó pillanat a megállásra/korrigálásra. Nehéz megítélni, de feltételezhetően az autós vezetésre alkalmas állapotban volt, a látási viszonyok kiválóak.
A kis ívben kanyarodással szabálytalanságot követett el, tehát nem vitatom a felelősségét neki sem.[ Szerkesztve ]
https://howbad.info/
-
MasterMark
titán
válasz BigBear #51035 üzenetére
Ezt továbbra sem értem, hogy miért ezzel akarjátok felmenteni, hogy nem tudta felmérni. És?
Ha nem tudja felmérni akkor az a megoldás, hogy lesz ami lesz alapon bekanyarodik elé? Nem inkább nem megy bele olyan szituációba amiben nem biztos?
syberia: Hát erre már nem is emlékeztem. De érdekes, hogy megint egyenes úton ugyanúgy történt.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
BigBear
senior tag
válasz MasterMark #51043 üzenetére
Félreértés vagyon, nem akarom felmenteni az autóst. Hibázott, szabálytalanul kanyarodott, ezen nincs mit vitázni. Csak azt vitatom, hogy 100%-ban ő a hibás.
Szerintem hasonló szituációkban a másik fél szabálytalanságának függvényében osztani kellene a felelősséget. -
mephi666
nagyúr
válasz syberia #51042 üzenetére
ja, amúgy a zebrát én meg figyelmen kívül hagytam eddig... ha kisétál egy gyerek, azt 130nál látta volna a motoros? és meg tudott volna biztonságosan állni? vagy akkor meg a gyerek lett volna hibás, mert nem jól méri fel a még 80méterre levő, de 130al érkező motoros sebességét, aki kb 2 másodperc múlva áthajt majd rajta?
ezt a másik suzukis videót is láttam már... akárhányszor nézem, nem értem a sofőrt: elkezd kanyarodni, majd megáll a sáv közepén és vissza akar tolatni? aztán van az agyában kb 3másodperces lag... az ilyet a háziorvosával együtt kéne leültetni pár évre, hogy meg tudják beszélni nyugodtan, hogy "talán pistabának mégse kellett vóna megadni az alkalmasságit 1üveg házipálinkáért" ...szerencsére ránézésre nem lett komolyabb baja a motorosnak és utasának sem (mondjuk ők ránézésre nem is 130-al érkeztek, holott főútról van szó, ahol motorosoknál könnyebben előfordul ekkora mértékű sebességtúllépés)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
syberia
veterán
válasz mephi666 #51040 üzenetére
Itt már elkezdett bekanyarodni, akkora sebességgel, hogy mindenképpen a motorkerékpár útját keresztezi. Előtte az egyenes útszakaszra benézve, a kanyarból felbukkanó alakzatot láthatta, a fent látható pillanatban a "kocka már el van vetve".
mephi666: Tegnap a Hűvösvölgyben kerékpároztam, a főúttal párhuzamos kerékpárút megy arra. Nem tudom hogy ez a márka átka e, de egy suzukis nő kanyarodott elém lazán. Előtte több autó bekanyarodott szabályosan, ez meg ment utánuk vakon. Gyárkéményként füstölgő fejjel (cigi a szájában) és rám se nézett. Nem volt vészhelyzet, de ha nem lassítok akkor repülök át a kocsiján. Legközelebb kamerával megyek végig azon a szakaszon, hátha akad még pár szép pillanat.
[ Szerkesztve ]
https://howbad.info/
-
BigBear
senior tag
válasz MasterMark #51048 üzenetére
Szerintem észlelte a motorost, pont ezért fordult ennyire furcsa ívben, hogy még átérjen előtte. Csak ugye azt nem tudta felmérni, ill. nem számított rá, hogy milyen gyorsan jön a motoros. Gondolom kanyarodni akart, látta a motorost, gondolta majd jó korán elkezd kanyarodni, aztán meg már és / vagy takarásba került (A oszlop) a motoros, vagy a nagy sebessége / ill. az autós észlelésre való reagálása előtt le is zajlott a dolog.
-
syberia
veterán
válasz MasterMark #51048 üzenetére
Gondoljunk bele, mi hogyan kanyarodunk be, miután meggyőződtünk róla, hogy a szembe jövő forgalom zavarása/veszélyeztetése nélkül megtehetjük. Én már akkor főleg balra figyelek, hátha leugrik egy gyalogos, vagy az onnan érkező nem tartja a sávját. A perifériás látás alig játszik ilyenkor, már 70 km/h körüli tempóval szemből érkező személyautó is tud váratlan meglepetést okozni sajnos.
130 km/h, nem ennyivel ment bele a ricsike a Szentendrei úton elhunyt vétlen autósba? Ott nem volt kérdés az ámokfutó felelőssége, a megtévesztő sebesség fogalmával nagyon is tisztában volt a bíróság!(#51049): Talán ez is benne van a pakliban, de ez nem menti fel az ámokfutót.
[ Szerkesztve ]
https://howbad.info/
Új hozzászólás Aktív témák
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Idén elmarad a BlizzCon
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Kerékpárosok, bringások ide!
- The First Descendant (PC, PS4, PS5, XO, XSX)
- Politika
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- OLED TV topic
- További aktív témák...
- Amazfit I T-REX 2 I GTS 3 I GTR 3 I GTR 3 Pro
- Új Latitude 7440 2-in-1, FHD+ IPS kihajtható érintő, i7-1365U, 32GB DDR5, 512GB NVMe, IR kamera, gar
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 1000 Lite Corsair 650W
- Xiaomi Instant Photo Printer 1S Set Bontatlan!
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 16GB DDR4 250GB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 100 Lite Chieftec 700W