- Azonnali processzoros kérdések órája
- Mini-ITX
- Apple notebookok
- TCL LCD és LED TV-k
- Melyik tápegységet vegyem?
- Amazon Fire TV stick/box
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
Hirdetés
-
A Palit fekete VGA-szörnye nem kér a színes pislákolásból
ph Az AD103-as szilíciumra épülő óriás meglehetősen konzervatív az órajeleit illetően.
-
OneSport OT05 - finomhangolás
ma Mit hiányoltunk eddig a kedvező árfekvésű kínai bringákból a leginkább? A nyomatékszenzort. A OneSport újdonsága végre megkapta ezt a megoldást.
-
Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
it Az EB felkereste a nagy pornóplatformokat, hogy megtudja, milyen intézkedéseket tettek.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz
Declare #50303 üzenetére
kihasznaltsagi szintet, amit megkövetel az eu
Azt is megköveteli. Meg ettől függetlenül önmagában a dugódíjat. Nem, nem a kihasználtsággal összefüggésben, hanem teljesen simán önmagában az is egy kritérium. Külön. Érted?
Ha nem lenne a kihasználtságról is kritérium, a dugódíj akkor is benne van. Érted. Külön, magában.
Érted?Érted, ugye?
([link])
Na nincs kedvem tovább beszélgetni erről.
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz
Declare #50384 üzenetére
El kell vinni egy másik helyre ahol normálisan kiegyensúlyozzák és esetleg a fűtőművet is beállítják ...
Különben ez hol szokott jelentkezni ? M3 pályán én is tapasztaltam néha de ott amiatt csinálja mert van olyan útszakasz ahol kicsit rázza a kormányt !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
-
-
w333
félisten
válasz
Declare #50393 üzenetére
Akkor passz ... nem lehet hogy valahol szál szakadt és van egy kis pukli ami nem nagyon látszik, ez is tud ám remegést előidézni !
(#50394) kalmanchris
Így van, én viszont elég sok Francia autónál találkoztam már vele !
Átmenni a városon ilyennel a dugóban kegyetlen, másnap garantált az izomláz
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Declare #50384 üzenetére
Ehh, Korminál ezzel szívok én is. 130 felett ráz alatta semmi.
Fektetve nem szabad tárolni csak ha felnin van a gumi (ha nem felnin van akkor állítva és időnkét forgatva kell tárolni), simán deformálódhatott (azon a centrír nem segít mert az csak a felnit egyensúlyozza ki). Esetleg próbáld meg, hogy kicsit több levegőt tolsz bele az csökkenti a gumi deflexióját.
Ezen kívül okozhatja az is, hogy a felnid ovális.
mod:
rvilike: 2 hete leesett kb 10 centi hó a Mátrában. Én feljutottam a CC-vel a szomszéd nem (Skoda Rapid téligumival).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
tresh
addikt
válasz
Declare #50696 üzenetére
Mondjuk lehet akkor Magyarorszagon megszünik a hasznaltauto piac,
Pont ezt akartam mondani. Amúgy meg emberek vagyunk és mindig lesz kapcsolat ahhoz a személyhez aki ezt kezeli.Full mindegy mit vezetnek be, ugyanúgy menni fog a nyerőszámra tekergetés mert ez az igény. Valami agyon iskolázott f@sz kitalálta anno ezt a futás teljesítmény alapján veszünk/adunk autót és azóta tart ez az ostobaság. Nálunk meg van bőven ilyen vevő.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Declare #50707 üzenetére
Azért ésszel konfigolva nem lesz bajuk (bár a pékipar itt is erős). Egy "gyári" chippeléstől soha (gyári gyengébbre írt ecu gyári erősebbre átírása (pl S60 2.4i 140 vs 170le, Passat 2.0 tdi 140 vs 170 le) de egy óvatos kezelés is belefér. Benzinesnél pl lehet azzal kezdeni hogy a gyári 91-eshez igazított szoftot átírni 95-ös nyálra máris beugrik pár plusz lovacska.
Ismerősi körben van autó ami ABT chippet kapott és 260k km után is köszöni jól van. Szóval abban a Bimmerben 2x szorzó alhangon van.
Zsokszám: Haha ismerős tesójának van Boxtere (meg nem mondom 986 vagy 987) sima olajcserére (olaj + szűrők + munkadíj) 125k-s ajánlatot kapott.
#nincsbennetarcsi
-
tresh
addikt
válasz
Declare #50719 üzenetére
Ez se jelenthető ki így ebben a formában. Nagy átlagban a chip-ek többsége a gyár által minden körülményre optimalizált általános programot módosítják. Ergo a motor bőven tudna egészségesen többet, de vissza van "butítva" a vezérlés, hogy mindenhol megfeleljen. Vagy direkt van gyengébb programmal ellátva. Na ilyen autókkal semmivel sincs több baj mint a gyári programossal. Persze mondjuk a gyári 0,8-0,9 baros turbónyomás 1,0-1,1 -en járatva biztos hamarabb fog elfáradni de addigra már az autó is kirohad alólad.. Szóval összetett dolog ez és ezért nem is jelenthető ki hogy egy chipes autó kevesebbet fog bírni, főleg akkor nem ha utána mennek hardveresen is a dolgoknak. Nagyobb turbó, porlasztó,injektor stb stb...
[ Szerkesztve ]
-
Jaffa75
őstag
válasz
Declare #50792 üzenetére
a baromfiudvart
meghagyom másnak, inkább az elejére reagálnék...
Szerintem a gázelvételnél az karburátoros autónál van egy vákuumos csökkentő, esetleg ez nem engedi teljesen vissza a gázt azonnal - lehet hangja! Milyen autód van? Bocsi de tényleg nem tudom...
Tsebacsi: valóban én ajánlottam, nem tagadom
- ha van Neked is tapasztalatod, osszad meg... /mindenkivel jót teszel!
/
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Declare #50800 üzenetére
Ha keveset szállít csökken a teljesítmény, ha túl sokat túlnyomás keletkezik a rendszerben. Mivel a folyadékok gyakorlatilag összenyomhatatlanok hamar gondot okozna a túlnyomás így a mennyiségi szabályozást szelepekkel végzik, amelyeken a feleslegesen szállított tüzelőanyag a szivattyú szívóágába kerül.
Vagyis az AC pumpa folyamatosan keringeti a nyálat.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Declare #50925 üzenetére
Ehhez csatlakozva sok esetben ezért tilos a LED-es izzó használata a szabályok szerint, mert nem szórja a fényét hanem pontszerűen bocsájtja ki ezért bizonyos nézőpontból nem látszik rendesen bizonyos szemszögből meg kiégeti a retinád.
Múltkor haver panaszkodott, a mögöttem lévő autóból hogy ne álljak már a féken legközelebb a lámpánál mert kiégett a szeme a hátsó fotonágyúmtól.
#nincsbennetarcsi
-
dellfanboy
őstag
válasz
Declare #51003 üzenetére
miert honnan tudod hogy hany km-t megy? lehet 50k+ akkor meg mar beugrik 1-2-3 kotelezo...
bar nem tudom ott mennyi a szervizintervallum.aztan ki tudja miket kell cserelni egy 535-ben?
[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
-v-
addikt
válasz
Declare #51003 üzenetére
Hát de az egy V8
azt jó állapotban tartani nem olcsó .. meg nem csak a motorra kell költeni
Amúgy ja, ezek az őszinte számok szvsz, max. nem mindenki írja le ..(#51004) dellfanboy aztan ki tudja miket kell cserelni egy 535-ben
Valószínűleg jobb kérdés, hogy egy 14 éves V8-as prémiumban mit nem kell
na meg az már rohadhat is, meg ha nem is kötelező valamit cserélni, sok mindent preventatív jelleggel is megéri, ha valaki értelmes állapotban akarja tartani az autóját.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz
Declare #51011 üzenetére
De ha az pl. tipushiba, meg ismert nyug, akkor nem szamit varatlannak .. az szamitana oriasi szeremcsenek inkabb, ha valaki minden ismert gyakori nyugot meguszna. Aki meg nagyon alapos tipusismeret meg nemi elhivatottsag nelkul uzemeltet egy ilyen kaliberu regi premiumot, az vagy nagyon bator, vagy lesz pislogas elobb utobb
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Declare #51338 üzenetére
Téli vs 4 évszakos a téma...
Egyébként ebben az "átmeneti" 5-10 fokos időben a nyárinál és a télinél is jobb opció mert a nyári már a téli meg még nem működik/tapad optimálisan.
focvis: Persze de azt írta, hogy szeretné ha működni ha már van (ezzel mondjuk így vagyok én is).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
EQMontoya
veterán
válasz
Declare #51346 üzenetére
Mondjuk December-Január-Február esetén valószínűleg jobb. De az, hogy Oktbóer közepén elkezdik téligumival tolni, mikor Novemberben 12-14 fokok vannak, nettó f@szság.
Éppen ezért nem feltétlen van létjogosultsága: igazából kb. 3 hónapra kell.
Azon a néhány szarabb napon meg esélyesen egy négyévszakossal is kényelmesen eldöcög, aki nem megy sokat.
Aki sokat megy, vagy sokat jár kevéssé forgalmas, szarabb állapotú utakon, annak valóban jó, ha van.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Kornel
veterán
válasz
Declare #51338 üzenetére
Nem 10 fok, hanem 7 fok, és nem pillanatnyi hőmérséklet, hanem napi átlaghőmérséklet.
Párszor már nekifutottam, hogy belinkeltem az elmúlt évek téli honapjainak a napi középhőmérsékleteit, mégegyszer nem teszem meg, akit érdekel, megnézni.
Az elmúlt 2 évet bp-en simán ki lehetett húzni nyári gumival is, ha tetszik, ha nem.
Ennek ellenére én sem ajánlanám ezt, ezért is vettem a mindenre és semmire se jó negyevszakost.(#51343) Qru : így van, és az esetek 90% feletti része ilyen télen.
[ Szerkesztve ]
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Declare #51591 üzenetére
Emiatt írtam, hogy "!feltéve, ha nem terhelődik a motor túlzottan!". Értelemszerűen, ha esetleg azt érzem, hogy padlóig nyomott gázzal sem csinál semmit az autó -ilyen azért nem szokott előfordulni, mert előbb visszaváltok -, akkor gondolom, hogy többet eszik, mintha visszaváltanék. Mondjuk ez régebbi kocsiknál még simán elhiszem, de a Civicnél magasabb fokozatban, visszaváltás előtt alacsonyabb fogyasztást látok, mint miután visszaváltottam egyet. Pedig a gyorsulás nem nő, csak úgy érzem, hogy már szenved a magasabb fokozatban.
Kettős tömegű "sajnos" nincs -ha jól tudom-, de nem várnám meg, hogy rezgőüzemre kapcsoljon a motor.
-
lenko
aktív tag
válasz
Declare #51607 üzenetére
Az E46-ba azért nem egy mai konstrukció, az 6sebességes, de nekem nincs vele gondom, pl. egy DSG-hez viszonyítva, nem vettem észre, hogy rosszabb lenne. (kicsivel több a váltási idő, de az még bőven az elfogadható kategória nálam+ ugyanúgy van benne kézi mód is, ahogy húzogatod a kart úgy vált.)
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Magnum_
nagyúr
-
brumi1024
veterán
válasz
Declare #51897 üzenetére
Elsőre én is azt gondoltam az A5-ről, hogy ez fura lett, aztán élőben már azt mondom kéne. Q7 hasonló.
(#51899) FIREBLADE78: A BMW most abból a szempontból rossz példa, hogy több generáció fut egyszerre, így az 1-F10 5, 3-4, G30 5-7, 6 elég egyértelműen megkülönböztethető, csak az alap stílusjegyek vannak meg.
[ Szerkesztve ]
-
Richard!
addikt
-
brumi1024
veterán
válasz
Declare #51901 üzenetére
"Biztosan nem kellene, mert irtozatosan egy ilyen feltünö, kivagyi dömper....de kategoriajaban most szerintem lenyom mindent."
Maximum a régi, az új Q7 abszolút nem. Élőben amennyire lehet visszafogott, sokkal inkább néz ki kombinak, mint egy batár SUV-nak, és ez igaz az SQ7-re is. Az X5, na az nem kéne, de úgy egyáltalán. Mondjuk az modellfrissítésre vár. A Mercik szóba se jönnek az eszméletlenül kínai beltér miatt.
[ Szerkesztve ]