- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Új kategóriát teremtett a PC-n belül a Microsoft
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- iPad topik
- SSD kibeszélő
- GoPro Topic
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- A két Poco F6 mellett érkezik a Poco Pad is
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
it Egy brit bíró szerint Craig Wright, a bitcoin állítólagos feltalálója folyamatosan hazudott és bizonyítékot hamisított.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Sztori trailert kapott az Elden Ring: Shadow of The Erdtree
gp A DLC a tervek szerint jövő hónap végén debütál PC-n és konzolokon.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
roberto211
őstag
válasz Declare #10566 üzenetére
Ha nem kene költeni ra akkor is Lexust vennék inkabb igy meg plane.
De nem fogod fel,hogy nem csak konkrétan erről a ket modellről van szó. Igy lényegtelen teljes mértékben Délután belinkelem neked ha gépről leszek de abszolút fölösleges igy sztem de ha megnyugodsz ettől akkor szívesen.Latom nagyon megfogott ez (plane ha meg írtam is volna ) ,hogy BMW kik autója. Hogy van ez ? Akinek nem inge ne vegye magára ? Te nagyon magadra vetted ezt.
De igen azok is járnak vele. Régi e36 M3 , 320 fölötti BMW k el tehat jol kiegeszitetted köszönöm.Részemről vége.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
válasz Declare #10580 üzenetére
Ja, nekem is felül kellett volna kerekednem a grafomániámon, asszem...
Amúgy ha már bmw, egy 118i kabrióval azt hiszem, éln is együtt tudnék élni. A 3-as sorozatú e30 óta simán ennek van a legszebb, és legautóbb formája.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
tresh
addikt
-
tresh
addikt
válasz Declare #10992 üzenetére
Ja ja gondoltam csak sokan írták illetve marketing vagy tök tudja de hogy ezek az adalékok jótékony hatással vannak a fogyira is ect..azért mondtam hogy én nem nagyon láttam különbséget. Amúgy 99'-es A4 1.9 TDi AFN motorkód. Nem egy szomjas fajta pedig 1318kg+ 50-70Kg cucc mindig bent van a csomiba ( szerszámok). Amúgy a vicc hogy haver az ugyanilyen passat-al kb 1200-1300 körül megy el. De neki mondjuk szerintem nagyobb a tankja ahogy Qru is írta.
(#10991) TomCat333: +20 lityis tank és máris meg van a 650 km
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz Declare #11002 üzenetére
Nézegettem, de sztem egyik sem ugyanaz. Kimondottan az 5128-as számút kerestem, de mo-semmi normális nincs. Bezzeg az 5129-et meg lehet rendelni (ez ugyanaz, csak benzinhez való)
Van ott azon a honlapon egy 5k-s cucc is, talán az hasonló. Nem tudom linkelni, mert mobilról vagyok. -
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #11000 üzenetére
Ne is mondd... Összehasonlításként a Subi a dupláját bekéri azonos tempónál pályán.
mod:
tresh: Utánajártam én is a chippelésnek, +15 ló és +20Nm-t tudnának még kivenni a gépből. Annyiért meg szvsz nem érdemes. De hát egy ósdi szívóbenyósból nem lehet többet előcsalni csak szoftveresen.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
tresh
addikt
válasz Declare #11262 üzenetére
Nekem se gyere be a fehér/fekete se mert amúgy szép szép de ez a két szín amin minden retek meglátszik. Múltkor láttam élőben Fehérváron bnőmék szomszédja vett ilyet. Hát az hogy batár az nem kifejezés Brutális talán először éreztem azt hogy van még egy potenciális jelölt a SuperB mellett
-
-v-
addikt
válasz Declare #11327 üzenetére
Latni most mar eloben uj passzatokat, hat nemtom aranytalan elbaszott forma ez is .. ha igy csak innen vagy csak onnan nezed elmegy, de aranytalan es nincs osszhang, a hatuljat mintha odabiggyesztettek volna nem tudom. Tenyleg szasrul nez ki.
Ez a superb meg tul nagy, mar az octavia is kb. foloslegesen nagy hatul, mondeo detto ... nem praktikus es nem is otthonos mar, hogy ekkora hodaly. -
válasz Declare #11343 üzenetére
Jellemző módon ez megint ízlés-kérdés, semmi más. Nekem kimondottan bejön a VW-k új generációjának szögletessége, szerintem egyik szebb, mint a másik, a másik oldlaon meg ott van a Ford új, elbaszott egyenformaterve, azt sem tudom, hova kapjam a fejem, Fiesta, Focus, Mondeo, egyik ocsmányabb, mint a másik, de még a haszongépjárműveiket is sikerült elcsúfítaniuk, nagy gratula. Asszem megvan a Ford személyében az új Opel-díjas lúzer, különösen a Mondeo körüli hercehurca, meg a modellváltással kapcsolatos nehézségek és késések kapcsán. Persze mindez szigorőan személyes vélemény, semmi bajom azzal, akinek bejön, csak éppen az a gyanúm, hogy egyre kevesebben lesznek ilyenek.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
VegyesTamás
senior tag
válasz Declare #11340 üzenetére
p206 os 40k km közel 10 év...9 éve az auchannál tankol 2 olajcsere periódusonként volt cserélve a benzinszűrő. Üzemanyag rendszer hibának, nyoma sincs. Azt ne mondjátok, hogy ha egy autónak eldugul 30k km és 9 év alatt az üzemanyagrendszere valahol az a benzintől van. Hát nem.
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
runner 125
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #11713 üzenetére
A korszerűekre igaz csak ahogy írták előttem. A régi automata meg cvt-nél nem feltétlenül bár utóbbi folyamatosan reszelgetik most már egész jók azok is.
Azért az azonnal vált az túlzás, ha lepadlózod egy modern dupla kuplungos is elgondolkozik, hogy 1-et vagy 2-őt váltson vissza (ami nem a váltó hanem a vezérlés miatt van, kell egy kis idő mire kiszámolja melyik az optimálisabb választás).
Nem vészes, annyi hogy előzés előtt ezt a kb 1 sec-et bele kell kalkulálni. Úgy szoktam (ha ilyen van), hogy padló és utána indítom meg csak az előzést.#nincsbennetarcsi
-
válasz Declare #11713 üzenetére
A legfrissebbeket nem ismerem, de a Domi 1800 körül váltogat és ejti le 1200 környékére. Csak erősebb taposásra vált vissza. A ténykedése alig észrevehető. Visszaváltáskor természetesen van késedelem, de messze nem másodpercekben mérhető.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #11720 üzenetére
Az csak egy fül, önmagában nem ad semmi pluszt azon kívül, hogy könnyebben eléred. A váltó fajtája és programozása adja a váltási sebességet.
A dupla kuplungos mindenképpen gyorsabban vált a manuálisnál.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #11724 üzenetére
Úgy voltam vele, hogy egészen addig utáltam amíg ki nem próbáltam. Most már semmi pénzért nem kéne manuális váltó ebbe a gépbe.
Egy dsg már bőven a használható kategóriában van és eleve okosan van programozva (legalábbis a dízelekben, benyósokhoz nem sikerült jó progit írni állítólag) arról nem is beszélve hogy tanulékony a váltó tehát igazodik a vezetési stílusodhoz.Mondom az elején idegenkedtem tőle meg fura volt de ma már ott tartok, hogy ha átülök a bububa simán lefulladok lámpánál mert elfelejtek kikuplungolni.
Manuálisnál is van olajcsere, nekem ugyanúgy 60k km a csereciklus a manuálisnál mint a dsg-nél. DSG-ből az olajos tartós (már ha cserélik időben az olajat benne), a száraz... Meglátjuk kategória de nem lesz olyan tartós mint az olajos az fix. Sajnos a DSG javítás necces. Nem nagyon találsz olyat aki foglalkozik vele. Viszont nem elromlós de ha mégis... az nagyon nagy cumi.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #11734 üzenetére
Sztem azt kell eldönteni hogy mire használod az autót elsősorban. Hobbi célból manuális ha meg sokat mész (és főleg városban) akkor a dsg ideális választás.
Tehát egy BRZ-t tuti nem vennék automatával de egy dízel Passat esetében gondolkodás nélkül behúznám az extra listán az X-et a dsg mellé.
#nincsbennetarcsi
-
aram01
nagyúr
válasz Declare #11957 üzenetére
Nekem tetszik, pirosban, sárgában és kékben is, a viper csíkos is
Bár magamnak nem vennék. Tudom más kategória, most hogy asszonynak megvettem a puntót ( a családi neve: fekete pötty lett)
Olyan mintha egy pici dobozban ülnék, para a szedán után. Se eleje se hátulja, ha gáz van én nyelem el az ütközési erőt.Isten jól sikerült alkotása vagyok, elvégre rögtön bőrkötésben adott ki...
-
SzlobiG
félisten
válasz Declare #11964 üzenetére
Nekem már többen mondták...
(#11965) bitpork Többször is bebizonyították már ilyen tesztek, hogy nem ér semmit, de valahogy még is.
Tegnap voltam Tihanyba egy kis kirándulásra kb 250km-t tekertem le+ 100km helyi városozás erre ír most 5.3-as fogyit, ha nincs a 100km helyi város akkor tuti 5 liter körül megjárom a kiruccanást közúton pálya nélkül ja és végig klímával mentünk.
(#11967) aram01 Igen a Maxxmotiont elvileg osztrákból hozzák, de szerintem kamu ugyanúgy mol csak adalékolják.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz Declare #12210 üzenetére
Van plug-in prius, ráadásul az volt előbb, nem ez a golf, de igen, én is inkább egy ilyen golfot vennék, mint priust, pedig utóbbi biztos megbízhatóbb és jobban hangolt, mint az 1.4 tsi-hez csapott villanymotor+aksi kombó (mivel ebből ez az első széria), de ez se zavarna.
-
Burt1793
veterán
válasz Declare #12212 üzenetére
Mondom, hogy régebb óta van, mint a golf, már csak onnan is tudom, mivel 2-3 éve csorgattam már rá a nyálamat.
Sajnos hihetetlenül ronda és a belső is egy nagy nulla. Ha belülről minőségi lenne, engem nem is zavarna a külső. A 100LE-s megbízható motor meg bőven elég lenne, persze messze ingerszegényebb, mint a turbós 150 lovas tsi...[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #12210 üzenetére
Tényleg nem értem, ebben igazad van. Szaladgálósnak minek 200+ ló? Arról nem is beszélve, hogy az összteljesítménye annyi rendszerszinten. Ha kihasználod tartósan akkor ugrott a 4-6-os fogyid meg a 200+ lovas teljesítmény is. Pl felugrasz a Mátrába. Kíváncsi vagyok a végén mennyit mutatna a fogyi meg hogy az első 10 kanyar után hány ló maradna meg a 200+-ból ha már az akksik lemerültek.
Ezek az értékek papíron jól mutatnak de a valóságban vagy csak pics@nyi ideig élvezheted ki őket vagy a fogyid ugyanúgy 10 liter lesz mint egy rendes célgéppel amiben minidig ott az erő. És ezt kihozod bőven olcsóbban is (szaladgálós + veretős ótó) 2 cél géppel ahol 0 azaz nulla a kompromisszum. Szvsz az van, hogy a CO átlagukat ezzel szépen lenyomják és okos pr-al csomagolva a meg eladják "sportos" autónak. Már aki van olyan buta, hogy ezt benyalja.Ez az autó iskolapéldája annak, hogy ami mindenre jó az valójában semmire.
#nincsbennetarcsi
-
Burt1793
veterán
válasz Declare #12245 üzenetére
Dízel golf 15 km alatt melegszik be teljesen országúton (oldajhőmérséklet eléri a 90-100 fokot), szóval igen, városi járkálásra erősen alkalmatlan szegény. Főleg, hogy elég sokszor égetné ki a kormot, amikor a startstop nem állítja le, magasabb a fogyasztás 2 literrel, illetve növeli az alapjáratot, ha éppen nem autópályán 150-nél éget. Szóval egy ilyen 2.0 tdi nem való a városba (persze ha éppen bemész vele, akkor se fogyaszt sokat, nyomatékból kényelmesen viszi a kocsit a motor, alapjárat fölött 200-300-zal elgurulsz, 5,5-es fogyasztással, klímával, vicc, hogy mennyire keveset tud fogyasztani).
(#12246) Declare: Kétszer végig kell olvasni a szépen rendezett, igényes konfigurátort. Szerintem akinek telik új BMW-re, van ideje és esze erre.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Declare #12246 üzenetére
"Mekkora egy szemetseg, hogy ha en akarok egy tetöablakot pl azt csak navival es börülessel rendelhetem meg..."
Ezt nem merik meglépni. Különösen a német piacon nem. Inkább az a valószínű, amit pont a VW csinál, de épp a Mazdánál, és a BMW-nél (Mininél) is ezt láttam, hogy 3-4 csomagra bontja az ajánlatokat, amik növekvő sorrendben tartalmazzák mindig az alattuk lévő csomagok extráit, meg hozzáad még egy csomó mindent, de ettől függetlenül, ha kedved / ingerenciád van hozzá, foghatsz egy alap autót, és elkezdheted kézzel is belepakolni, ami neked tetszik. Tény, hogy a csomagokban időnként olyasmi is benne foglaltatik, amit amúgy önmagában nem kérnél, de amúgy, ha te válogatsz össze mindent, amit szeretnél, akkor sem lesz drágább a dolog. A VW amúgy azért jó példa, mert ők eleve nagyon magas árról indulnak, viszont ezért rengeteg extrát is adnak az alapmodellhez.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Burt1793
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Elite: Dangerous
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- EA Sports WRC '23
- Új kategóriát teremtett a PC-n belül a Microsoft
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Azonnali mobilos kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Wise (ex-TransferWise)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen