- Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
Hirdetés
-
Warhammer 40k: Space Marine 2 - Középpontban az egyjátékos és a multi mód
gp A készítők a minap két új előzetessel jelentkeztek a sokak által várt programhoz.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
-
-
-
-
-
-
rbalint88
addikt
szerintem ezek az 50 ló körüli autók a nagyon türelmes sofőröknek valók. országúton előzni nem nagyon lehet vele, mert vagy nincs elég helyed hozzá, vagy valami nagyobb-erősebb le akar lökni az útról előzés közben vagy előbb kivág előzni és elcseszi a te lehetőséged ezzel.
nálam olyan 100-110lótól számít használhatónak egy autó, ami azt jelenti, hogy a 130-as autópályatempót teljes terheléssel, emelkedőn is tudja tartani (ha ehhez padlón kell állni a gázon, az nem baj) és országúton lehet vele biztonságosan előzni, nem kell két megyét autózni a kamion mögött.
abban igazad van, hogy a jót könnyű megszokni és minden teljesítményt ki lehet használni, de egy 300 lóerős autóból visszaülve egy 150lóerősbe nem fogod magad elveszettnek érezni a józan ész által felállított határokon belül, míg egy 100 lóerősből visszaülve egy akár 70 lovasba már azért jönni fog a hubazmegelés, hogy mennyire - veszélyesen - nem megy.
meg azért az se mindegy, hogy adott ménesnek mekkora kasztnit kell cipelnie. pl az újkori mini 1-generácóból a 116 lovas cooperrel már nagyon jól lehet mókázni, de nem ijeszt meg egy polgári autóból átülve, a 163 lóerős cooper s először tutira csőre töltött fegyver érzet lenne. az igazán erős autókról meg ne is beszéljünk -
"Jah, ha becsukható lenne... de ez így fixen oda téve olyan nagyon gagyi hatást kelt."
Szegény hármas Mazda is kívülről annyira gyönyörű, hogy majd' összefosom magam tőle, de szerencsére beletették abba is ezt az otromba tabletet a műszerfalból kiálló tartóra, így már rögtön nem instant get. Ha lehetne konfigurálni, hogy az utolsó facelift előtti hármas Mazda beltere, és az utolsó külső dizájnja, akkor készen is lenne a (számomra) tökéletes autó.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
-
fi:zi'k
nagyúr
Múltkor M0-án előztem egy teherautót, mögöttem egy új Octavia érkezik kb 140-150-nel, éppen csak nem villogott le. Kihúzódtam, haladok 115-tel, beáll mögém, 1 km múlva kb 116-tal megelőz, majd beáll 105-110 közé.
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
Declare
őstag
Na hat ezen en is kivagyok...es nagyon sokan csinaljak ezt...teljesen erthetetlen szamomra.
Itt az eszak Nemeteknel, meg a föutakon van az, hogy megy egy lassu kocsi 70-80-90 (100 ugye a megengedett). Altalaban a töbseg menne is 100al, de ha jön egy papper, vagy egy kamion vagy ilyesmi, azt nem merik megelözni. Megy benne a seggebe, majdnem rajta a felezön, de ha nincs 10km belethato egyenes auto nelkül (ha mar 10 km jön valaki szembe, akkor mar nem elözünk...nem nem az mar balesetveszelyes), akkor mennek egymas seggeben vonatban.
Ilyenkor nem egyszer volt mar, hogy nekialltam leküzdeni a vonatot. Elözök par autot, index, hogy sorolnek vissza, de az idiotanak ugye fekezni kell, hogy beferjek, mert egymas seggeben mennek. Besorolok es akkor nekiall villogatni, meg dudalni....agyam felrobban a sok idiotatol komolyan mondom.(#12694) roberto211 csak ugy megsugom, hogy pusztan ennyi infobol, hogy ment elötte egy tdi vw, az akar lehetett volna egy 300+loerös tdi vw is
-
Declare
őstag
Nincs ebben semmi huligansag Ha csak 2-3 auto van az utakadaly es köztem akkor, ha sietek, le szoktam öket gyürközni, de semmi veszelyes vagy lyesmi manövert nem kell ide elkepzelni. Egyszerüen tenyleg az van, hogy itt nem elöznek ha mar jön szembe valaki. Tök mind1, hogy az a szembejövö 10 km re van...ha szembe jönnek, nem elöznek. Ellenben egymas seggeben mennek, mondom annyira, hogy nem ferek be. Nem erzem magam huligannak, csak dinamikus közlekedönek
-
-
-
-
Declare
őstag
nem jo hir
Nem szoktam egyebkent nagyon gyorshajtani, legutobb ket olyan trafiba futottam bele, hogy nevesincs elhagyott falu es meg gurulva lassultam ilyen 70 nel, amikor lattam a penzbehajtokat, meg egy masik helyen, ahol rossz az ut (mar 5 eve..), de most kiraktak a 60 as tablat es akkor mar gyorsan kialltak merni is.
Egyikröl sem jött csekk. Ez meg aprilisban volt.BTW. Olvastam a Rekasi Karoly balesetet. En tökre ugy tudtam, hogy keresztezödesben nem lehet elözni egyaltalan balrol. Valahol meg azt olvastam, hogy ha elöbb teszed ki az indexet, mint aki kanyarodni akar, akkor szabalyos az elözes? nem tünik logikusnak.
-
raczger
őstag
"De egy 330i-vel nem jársz el 10 liter alatt sehol, viszont ha annyi benzinre futja akkor már inkább WRX-et vennék."
Városban tényleg nem, de vidéken simán, tavaly fél szemmel én is nézegettem, álmodoztam a 330i-ről (csak másfél milláig bezárólag nem volt olyan állapotú, amit legalább megnéztem volna) és meglepődtem azon, hogy a teljesítménye ellenére ennyire jól fogyaszt: [link]www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Formula-1
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Counter-Strike: Source
- Videós, mozgóképes topik
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Politika
- CASIO órák kedvelők topicja!
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- NETATMO időjárás állomás eladó!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen