- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Hangkártya probléma
- GoPro Topic
- Melyik tápegységet vegyem?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
- Samsung LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
-
Akciófigyelő: kedvezményekkel indít az Ulefone Armor tablet/telefon páros
ma Az Armor Pad 3 Pro és az Armor 26 Ultra árából sokat enged a gyártó.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Akula
őstag
big thx.
most én vagyok a hülyegyerek, mert nem írtam le részletesen, hogy LED, meg egyenirányító, csak azt ,hogy az alváz átalakítja a fényt. de nehéz ezt megemészteni, látom
tudod: az űrállomás is mindig bedugja magát a konnektorba, mikor pályamódosítst kérnek"Akula Sub, ready for the deep!"
-
didros
senior tag
Köszönöm, ezt értem. Azonban forgalomból kivont autóra sem kell fizetni, ill. ha újra forgalomba helyeznek egy autót, akkor arra az új tulajdonos fizeti időarányosan az adót. Azt nem tudom, hogy az új rendszám jogilag újra forgalomba helyezést jelent-e. Én azt gyanítom, hogy az új tulaj is kapott csekket az új rendszám miatt, így ugyanarra az autóra duplán szedné két önkormányzat is a gépjárműadót.
-
-
Milyen veszélybe? Baleset volt, vannak szemtanúim, a kamera meg sajnos elromlott
Amúgy a sofőr a kamera miatt sem csinált szerintem semmit, tudta, hogy úgyis rögzítve lesz ez a hülye...Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nagyúr
Szerintem sem megoldás neki menni. A buszsofőr ügyes volt és türelmes a felvételek szerint. A Fordos köcsögre ( ) rá kéne hajtogatni a szarját, hogy ne tudjon többé kijönni belőle, szarjon-egyen-aludjon az autójában...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
CactuS
Arcképgyáros
Na, mégis van előnye az elektromos autóknak.
Itthon mindig a megszűnő sáv megy gyorsabban, mert sok a pofátlan.
Tegnap hazafelé (6-os úton kifelé az M0-ra), az előttem lévő kb. mindenkit beengedett. Volt, hogy kb. 5 percig nem mozdultunk, mert jöttek be elé libasorban. A végén már azon gondolkoztam, hogy inkább kielőzőm és beállok elé, mert nekem fáj, amit csinál. És nem a cipzár elv fáj, ha normálisan jön, halad a forgalommal, beengedem én is (már ahol megszűnő sáv van és nem az egyenesen haladóból akar pofátlankodni), de az, hogy előtte pont beengednek valakit, ő félig lehajtva az útról, jobbról kielőzve elteper a végéig, na ,ezeket akkor se engedem be, ha a fejükön pörögnek.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-
rbalint88
addikt
Azert van, hogy ne vakitson. Mondjuk eddig akarhanyszor muszakin beallitottak, lehetett nekifutni ujra, mert ennyire szerintem meg keszakarva se lehet el*aszni a fenyszorok beallitasat az a szerencse, hogy az udvaron a garazsajtok lecezese jo tampont, igy azzal nagyon tudomanyosan be lehet allitani egyszer se villogtak le es meg latni is lehetett mindegyikkel, amit igy allitottam be.
A xenonnal az a baj, hogy oregszik az izzo, oregszik a trafo, es mint mindegyiknel, oregszik a foncsor, koszoskdik belul a lampa, mattul a bura... kapna egy kis tlc-t es tokeinjekciot (uj izzok, trafofelujitas) rogton lenne fenyar ott is. <- Munez, ez neked is szol
Ja meg ugyanolyan szar lesz majd a csodaled egy par ev mulva mindegyikben, mert oregszik az is. -
rbalint88
addikt
Hat de jossz te is a Kormival meg meg par hasonlo s&c arcz, aztan koltozhetek
Munez: uj izzo onmagaban keves. A foncsort meg a projektor lencsejet is meg kellene tisztitani es meg ugy se lesz olyan, mint egy uj, mert oregszik a foncsor... Alfaban ilyen volt: [kép]
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
Persze, 23:00-kor a régi kettesen alsó Göd után a kint hagyott 30-as zónát *mérni nagyon jövedelmező... há nem?
*az útépítésnek lassan egy hónapja vége van ott, de a 4db 30-as még kint van azon a 100-120 méteren.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
stickermajom
addikt
"Sajnos a fa/oszlop a legrosszabb ütközés szempontjából, mert akkor kis felületen adódik át az ütközés ereje."
Soha nem fogom megérteni, hogy főútvonal mellett 15 méteren belül miért lehetnek fák. Sokkal kevesebb baleset járna súlyos következményekkel, ha lenne hova esni/menekülni, illetve a vadak is könnyebben kiszúrhatók lennének.
-
Speeedfire
nagyúr
Én is így vagyok vele. Ha egész nap toltam volna, akkor lehet valamit még tudok rajta csípni. De a gumi miatt nagyon sokat vesztettem. Legalább egy ps4 kellett volna, vagy egy rendes slick.
tboldi: Pár mp-el lassabb, semmi extra.
brumi1024: Voltunk egy páran, de nem sokan. Ahogy néztem kb a 80% pálya gumival volt.
Ami viszont pl meglepő volt, hogy egy g2 gti valami nakang gumival 45-öt ment.Ami megint érdekesség volt, hogy egy kopp gyári vti civic 160le, egy ültetés volt rajta, meg kipakolva a hátulja, és slick. 43-as időt ment. Verte a slick gumis ep3-akat.
Fehér Farkas: Pont a teligáz miatt csúsztak ki jópáran. Javarészt hátsó kerékkel mx5, s2k, bimmerek
golfvariant: 450 lovas M3 volt michelin pálya gumikkal. A srác körönként állította a guminyomást.
focvis: Persze, jó kis buli volt. Tetszett.
Végre megtudtam, hogy mik a határai az autónak esp nélkül. Még ha csak kicsi tempó mellett is.
Egyenesben 110, kanyarokban 60-70.
Elég lenne csak egy trailert bérelni, meg egy kisbuszt.
De mondtam a szerelőnek, hogy nézze át majd a csöveket. Nem akarok egy ilyen váratlan meglepetést legközelebb.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
CactuS
Arcképgyáros
Hála a jó égnek, hogy eléggé oltva vagyok a prémium beltér ellen. A bőrt szeretem, a sorjás, kopogós műanyagot annyira nem, de azért megélek egy vasaló swiftben is (vagy az utóbbiakban, mert igazából a swift, sx4 s-cross, vitara ugyanazt a hányásbiztos "ajtókárpitot" kapta). A kéne a prémium beltér, akkor azt hiszem nagy gondban lennék - főleg, hogy a twingo is kiesne, hacsak nem varratnám bőrbe az egészet belül -.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
Műanyagból kevés gyártó van, aki jót készít - manapság az egyik legjobbat a Kia adja, minden generációval puhább és puhább a habos műanyagjuk, az új Ceedben is elég pöpec lett és nem felületi kezelés, anyagában puha -. Rugózás most passz, ha egy prémium olyan pacskerokon és ültetésen menne, mint a twingo RS, szerintem kb. ugyanazt kapnám. De értem mire gondolsz.
Saint_: A bőrt függetlenül mondtam, de alapvetően kisebb autókban az is ritka. Gyerek mellett viszont előny (ezért is néztem a Gordini Twingo RSt, de ami itthon van, azt anno elég szépen megtekerték, nem mertem beleugrani). A prius teljesen bőrös volt, imádtam. A műanyagon túl nekem pl. az nem okozna álmatlan éjszakát, hogy egy Ford vignale-ban a bőr varrása nem mm pontosan követi egymást, élvezném a masszírozós ülést és az üléshűtést. Van akinek meg igen.
__
Más, most átfutva a kínálatot, hogy miről maradtam le, azért ma sem sok van ezekből, egy jó kis német behozatal (téli felnivel, de lerúgott nyáriakkal). Na meg egy faceliftes, "sérülésmentes" Gordini, de ez valami baromi ronda hátulról.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
Start-stop sajnos egy idióta dolog, egy rossz, amit a hülye szabályzás hozott el, ellenzem én is, mert nyírja az akkut, nyírja a motort és egyébként minimálisan spórol üzemanyagot. Cserébe idegesítő és a legrosszabb helyzetekben is le tudja lőni a motort - mondjuk a Toyota HSDje ezt jól megoldotta, de ugye ott még hagyományos önindító sincsen, azért sem zavaró -.
Bubu-ban nem jó a váltó? Nekem az kimaradt az életemből, de azt feltételeztem, hogy elég precíz váltót tesznek azokba a járgányokba. BMWből nekem egy maradt meg, hogy az F31-esünk, az 0 km-es korától rázta a váltókarját, érezted rajta a "fordulatot". Sose tudták kijavítani és azért is volt furcsa, mert ebből a korból se az kisebb, se a nagyobb BMWkre nem volt amúgy jellemző.
A hifit megértem, az sajna a magasabb kategória kiváltsága, vagy házilag pimpeled. Twingoba is szörnyű, de az Aurisban sem mondanám valami nagy durranásnak (gyerekdalok azért elmennek rajta és az első 500 bőrünk csokival van bevonva után már úgyse figyel az ember. ). Nálam szerintem az is eszméletlen javulást hozna, ha kukáznám a semmire nem jó BT nélküli CDs fejegységet.
Egy első combtámaszért elég sokat megadnék a twingoba is, mert elég rövid az ülőlap nekem. Cserélni meg necces lenne, mert egyébként is előre sikló ülés kéne, márkán belül meg fene tudja melyik férne bele. A kormányom meg nagy és vastag, de a medve mancsaimhoz elfogadható méretű.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
Én a Renaultnál nagyon f*stam a váltótól, hogy mennyire lesz franciás, de a twingoban elég jó lett. Nem mondanám, hogy óramű pontosságú, de alapvetően jól használható, nem túl hosszú és egész jól lehet tenni a fokozatokat is. A sima Renault váltók ennél klasszisokkal rosszabbak.
Start-Stopról az egyik kedvenc félpercesem: [link]. Bár nem járok ilyen autóval - bárcsak -, de a sima autóknál is ez van, csak ott simán nyekereg 10 másodpercenként. Priusnál azért viseltem el, mert eleve nem rázott a beindításkor és eleve nincs önindító sem, ami tekerjen.
A videóról eszembe jutott megint, hogy de jó lenne a twingora is valami nyitható rendszer, hogy legyen combosabb hangja, ha épp olyan a hangulat.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Note-os lett a 2024-es Moto G Stylus
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Kupon kunyeráló
- Mobil flották
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest