Hirdetés
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Mini-ITX
- Házimozi belépő szinten
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Gaming notebook topik
- Ajánlatott tett a Qualcomm az Intelért?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Intel GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
Apple Watch Series 10 - évfordulós kiadás
ma Csalódhattak, akik arra vártak, hogy drasztikusat változik a tízéves Apple Watch. Viszont így is ez lett talán a legjobb évről-évre frissítés az óra történetében.
-
Újabb játékmenet videót kapott a Dragon Quest III: HD-2D Remake
gp A klasszikus játék új változatára kicsit még várni kell, novemberben lesz a premier.
-
Disney + újra három hónapos promócióban.
lo Pár napja érkezett meg az Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd médialejátszóm, az Edifier R1600T III Sztereó...
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
gooool
őstag
válasz tomiii. #24678 üzenetére
Ilyesmire gondolnék én is a leírás alapján, mert nem a motortérből jön a hang, hanem szinte közvetlen a kormány mögül és csak akkor, ha legalább háromnegyedet fordítok a kormányon, ott is csak egy negyed fordulat erejéig, aztán ismét halk.
A képeket pedig nem felejtetettem el a másik topicban, csak most az idő nem kedvez az autómosásnak és koszosan meg nem rakom fel a drágát.
Üdv, Balázs
-
Kornel
veterán
válasz tomiii. #24899 üzenetére
Bocs, regen volt, azota 6 fajta verzio merult fel...
Azt mondta telefonban, hogy tudja reprodukalni a gyari kemenyseget, es nem szokott gond lenni veluk.
Koni 31k lenne, de ket gondom is van vele, az egyik, hogy vizsgan kotekedhetnek a narancssarga gatloert (nem gyari), masik, hogy eladasnal is sokszor hatrany a "tuning" futomu.
Igy meg marad a gyari, de negse 50k, hanem megvan egy 20-asbol.
Kosz az infot. -
rbalint88
addikt
válasz tomiii. #24921 üzenetére
ja, majd nekem is kell szerintem lassacskán gátlót intézni szerintem. valószínű felújítás lesz kis keményítéssel, lindor jónak tűnik nekem is. de lehet -ha beüt a lottóötös addig- akkor koni fsd or gtfo
btw:272 HP Alfa Romeo 147 JTD by JTD Performance Review
imádom az ilyen sleepereket! ja és tessék megsasolni, hogy mennyi füstje van! -
-
-
válasz tomiii. #25047 üzenetére
A tény csak annyi, hogy a te retinádba beleégett és nem hagy látni mást. Nakai "úr" semmit nem csinál amit hosszú távon értékelni lehet. Van neki egy ötlete, amit feszt megcsinál - volt egy tevebéli ismeretterjesztő műsor róla- vele. Gyk egy lemezvágó, egy fúrógép és egy szegecshúzó az összes önmegvalósítása. Értelmezhetetlen túlnyúlásokkal, fogyasztásduplázó(triplázó?!) kerékmérettel, használhatatlan hasmagassággal és szánni valóan vicces vasalódeszkával Mindezt 20'000$ feletti árakon.
Mánneharaguggyámög, de akkor már nem egy Skyline amit a 20k $-ból felnyomsz 1000LE fölé?Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-v-
addikt
válasz tomiii. #25052 üzenetére
Ebből is csak a gt3rs ami jól néz ki
Tudom hogy versenyautó, miért forma1-es autók között még nem volt amire azt mondtad hányinger ahogy kinéz? Régi bmw-knek az első szárnya stb .. vagy attól mert versenyautó automatikusan el kell rá csöppenni?
A 911-es az egyik legikonikusabb forma a sportautók történetében, nehéz hozzányúlni úgy, hogy ne csak elbasszák ... (a kinézetet)[ Szerkesztve ]
-
válasz tomiii. #25052 üzenetére
A linkelteket ebben a sorrendben hánynám oldalba
Tényleg nagyon szépek a timeattack autók, különösen az első
Az a helyzet, hogy egy autó legyen teljes értékű. Amire te gondolsz az célszerszám(versenyautó), nem autó az én megítélésem szerint. Az RWB-re visszatérve, lehetne helye is azoknak az ocsmányságoknak, ha nem csak külsőségek lennének, hanem lenne oka a létüknek: pl egy kicsike motor tuning miatt. Csak picika 2-300LE plus és akkor ok.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz tomiii. #25055 üzenetére
Amikor írtam még kisebb volt a mellényed, mert nem szerkesztetted az eredeti hsz-t
rvilike jól mongya: hiába szeretem az F1-t, abban is van olyan ami nem szükségszerűen szép.(#25056) [rvilike]: az egyéni preferenciám nem definiálja a szép fogalmát. Persze van ami jobban begyön nekem, de én nem azzal foglalkozom, hogy mire lehet használni. Csak aztat nézem hogy a szememet ne báncsa
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
w333
félisten
válasz tomiii. #25065 üzenetére
Nana ... azért a Civic nem egy rossz autó !
Én egy ilyennel megjártam Erdélyt és városban is használtam nagyon sokat, 1.5 benzines volt (nagy élmény volt vezetni)
Az egy másik dolog hogy pl. amikor autópályán valamelyik benzinkúton (pihenőhelyen) leállítottam legalább 20 percet kellett várni míg beindul (forgatni forgatott az önindító de nem indult) gazdája szerint ez teljesen normális, pihentetni kell 15 -20 percet aztán indul ... és ez így is volt, 20 perc pihentetés után indult
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
trassher
addikt
válasz tomiii. #25068 üzenetére
Nincs milyen reakciót kiváltson mert ez már nagyon nem reális. Megvettek egy autót amire épeszű ember már nem adna pénzt. Álltában folyik a váltóból az olaj de ez szerintük jobb mint a kicsit erőtlen s6-os avant. Gondolom majd fagyi pénzért leszervizeltetik Karesszal, ez is nagyon reális. Biztos mindenkinek van egy profi szerelő ismerőse aki puszira, soron kívül beengedi a műhelybe és megcsinálja az autót.
Redmi Note 7
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomiii. #25164 üzenetére
Mert nem erre tervezte a gyár. A gyári mérettel nem érhet bele semmibe, nem gyárival meg bármi megtörténhet. Ha versenypályán használod csak, bármit feltehetsz, de közúton vannak szabályok.
A váltó méretet erre találták ki, gondolom más százalék van a 205 és a 185 mögött hogy az átmérő ne változzon. Az átmérőt nem lehet önkényesen változtatgatni, ahogy nekünk tetszik, mert a váltó áttét is változik. Egy kisebb átmérőjű kerékkel rövidül.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz tomiii. #25397 üzenetére
Az a műsor a vicc mintapéldája, hogy hogyan ne csinálj autós műsort. Ez a Tordai nem való képernyőre, max mögé, de ott se írogasson, mert a favicceitől izzadni kezd a talpam a kanapén ülve, a hozzá nem értése elborzaszt, a meghívott vendégek meg csak kirakatbábuk. Az egész műsor azért van, mert valakinek a valakije, és ilyen műsort akart csinálni, hát tessék legyen meg az öröme...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tomiii. #25533 üzenetére
Én is borultam már árokba, ahhoz is több perc kellett hogy egyáltalán felfogjam hol vagyok és mi történt nem még ahhoz hogy a motort leállítsam...
mod:
boogie84: Persze, tök más a két autó. Kb almát a körtével tipikus esete. Csak onnan jött a dolog, hogy műszakilag komolyabb és erősebb autóval is csak tartani tudtam a lépést vele a szerpentinen ami mindenképpen elismerés az mx5-nek.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
boogie84
veterán
válasz tomiii. #25553 üzenetére
Szerintem nem is azért írta, tudta ő is. Csak h amit a Mazdánál kigondoltak az tényleg a megfelelő helyen a megfelelő tömeg. Nem is tudom már hol olvastam, h Corvette motort raktak az mx5-be, és majdnem sikerült ugyan azt az arányt elérniük, mint a gyári értékek. Persze picit orr nehéz lett.
(#25574) Qru: Nem tudom, hogy létezik e olyan ember aki a gyár által megadott értékeket figyelembe véve választott a két modell közül. Persze nem egy márkán belül.
más: A 2016-os év autója szavazás döntős résztvevői közül én az ND-re szavaznék, ha lehet.
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
EQMontoya
veterán
-
Kornel
veterán
válasz tomiii. #25617 üzenetére
de a unixban nincs hozzá...
mint ahogy semmi se, ami különbözik a stock 1.3-tól.
a unix, bárdi, stb., összes alkatrész forgalmazó katalógusa szerint az 1.6 sport alkatrészei megegyeznek a sima 1.3-éval, ami nem igaz.
se futómű, se egyéb dolog nem egyezik...
ergo ha bediktálnád neki a gyári suzuki cikkszámot, akkor rájönnének, hogy nekik nincs is ilyenjük.
márkaszervizben, illetve közvetlen a gyárból rendelő kiskereskedőktől lehet venni, vagy gyári cikkszám alapján gondolom hoz a unix vagy a bárdi is, de arra se fog kedvezményt adni, vagy kirakja akkor 280-ért db-ját, hogy 50% kedvezménnyel 140 legyen a végén
2 hátsó szilent 30+k huf... -
Kornel
veterán
válasz tomiii. #25621 üzenetére
mondom hiába kerestél 1.6-ra, mert egyik netes alkatrész katalógus se ismeri az 1.6 gyári cikkszámait.
tehát 1.6-ra keresel, és az 1.3-as cikkszámait listázza, mert mást nem ismer.
ugyan ez volt a gátlóval, az összes létező itthoni és külföldi alkatrész kereső csak az 1.3 1.5 és a dízel cikkszámát hozza, ami nem egyezik meg az 1.6-éval.
gátlónál egy "tuning" verzió segíthetett volna, pl. a koni, amit majdnem meg is rendeltem, de féltengelyt senki nem gyárt hozzá után gyártottan.
mondok egy példát: bementem a bárdi központba!, mondom milyen kocsi, motorkód, stb., és hogy hátsó fékbetétre lesz szükségem...
erre az eladó: fékpofára (dobhoz?)
mondom nem, betétre tárcsához
az volt a szerencse, hogy valamelyik hondához is ez a fékbetét kell, így volt raktáron, de poros volt, gondolom fogy belőle 5 évben 1 -
Kornel
veterán
válasz tomiii. #25623 üzenetére
ugye kezdjük ott, hogy engem már nem érint, mert ellopták...
meg az enyém jó volt.
csak pont felmerült a fórumában, hogy van akinek már kezd gatya lenni (8 év, sok versenypálya, stb. után), és akkor jön a meglepetés, amikor csak gyári, és csak ehhez való van.
sajnos nem jó hozzá semmi se, mert sx4-é más kialakítás, swiftben meg csak ebben van 1.6 motor...
szvsz nagyon kis szériás gyártás, ezért fajlagosan drágább az alkatrész.
nem mindegy, hogy 10 db gyártása miatt állítják át az egész gyártósort, vagy csinálnak több ezret egy elterjedtebb típushoz. -
Kornel
veterán
-
Kornel
veterán
válasz tomiii. #25630 üzenetére
Nyilvan felhasznalas fuggo is...
Ha ep a gumiharang, akkor nem szokott itt se baja lenni, de ha valaki keson veszi eszre, kesz a baj.
Lenyeg, hogy arany aron van, ha nem is kell surun cserelni, de ha egy embernel cseres, es nem hajlando a gyari arat kifizetni erte, maris generalja vele az auto lopast.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen