- Milyen egeret válasszak?
- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- iPad topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Vezetékes FEJhallgatók
- Melyik tápegységet vegyem?
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Milyen notebookot vegyek?
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz Skillet #44290 üzenetére
A gyári tényleg szörnyű bizonyos szemszögből. Egész pontosan pl. M1-en tökéletes, de az Egér úton befelé jövet meg megfájdul a szívem minden egyes csatornafedél után, mert olyan durranást lehet hallani és döccenést érezni 65-ös tempó mellett. Ezen a részen meg a kettes alapjárata környéki sebesség a max. nálam.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Szerintetek mi miatt lehet az alábbi érdkesség az UFO Civicnél? Legelején beállítottam a kormányt, ülést. Egy hónap múlva azt vettem észre, hogy a kormány felső része kezdi kitakarni a sebességkijelzőt. Kicsit lejjebb állítottam a kormányt, egy hónapig megint semmi gond nem volt. Viszont most már harmadszorra állítok a kormányon és kicsit zavar a dolog.
Szóval mi miatt lehet a dolog?
a) A kormány függőlegesen feljebb mászik, nem rögzül normálisan.
b) Az ülés magassága megy lejjebb egy hónap alatt a súlyom alatt.
>b1) Ilyen gyorsan kezdem kiülni a szivacsot.
>b2) A magasságállító szerkezet adja meg magát.
c) Egyre jobban kezdek feküdni a vezetés közben.[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
De jó, létezik ilyen is.
-
BigBlackDog
veterán
válasz dellfanboy #44467 üzenetére
Miért akarod kiszedni?
-
BigBlackDog
veterán
válasz focvis #44510 üzenetére
+5-6 év és hozzászoksz majd ehhez is. Magamon legalábbis ezt vettem észre. Mikor kijött anno a H Astra, hasonló volt a reakcióm nekem és ismerősi körben több embernek is, kicsit túldizájnoltnak tűnt az előző generációhoz, illetve más márkák azonos kategóriás típusaihoz képest. Aztán ahogy teltek az évek, szépen rászokott az ember szeme-bele.
-
BigBlackDog
veterán
válasz rbalint88 #44585 üzenetére
Hozod majd talira?
Hozhatod a szomszéddal együtt is, csak majd récsingeljünk egy kicsit a Szerémin!
Vagy, ha ez sem megy, akkor milyen italt szeretsz ésmerre van a garázs(ez már megvan az EXIF alapján) melyik csengőt kell nyomni?Egyébként szép, de inkább érdekes. Szokni kéne egy kicsit a szememnek (mint az új Civicet) ...
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Kelenföldi P+R parkolókról kinek mi a véleménye?
-
BigBlackDog
veterán
Következő találkozón lenne igény egy A Zafirára, bárki is kíváncsi lenne rá? Vagy hagyjam meg inkább a családnak a családi egyterűt és menjek a szokott módon a Tücsökkel inkább?
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Kornel #44770 üzenetére
Asszem megtaláltam (legalábbis szín és emlékeim alapján történő évjárat becslés alapján eléggé valószínű).
[ Szerkesztve ]
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz Jaffa75 #45774 üzenetére
3.5-ös V6 szívóbenyás motort minden autóba!
Komolyabbra fordítva a szót én szerintem is ez a helyzet, pl. egy ilyen még mindig tartósabb, mint a mai kisköbcentis turbós benzines konstrukciók. Kicsit túl van méretezve, legalábbis 3.5-ös motorból manapság már nemcsak 204 lovat hoznának ki szerintem. Más kérdés, hogy itatni is kell rendesen, annak ellenére, hogy "csak" 204 paci.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
-
BigBlackDog
veterán
válasz Skillet #45793 üzenetére
Nem is a turbóra gondoltam, inkább az általad is említett, benzinesekben egyre gyakrabban előforduló kettőstömegűre, az egyre szigorodó károsanyag kibocsájtási korlátok okozta fojtásokra meg az egyéb "értéknövelő" fejlesztésekre (pl. aktív bak).
Szabin voltunk, de gondoltunk rátok a Badacsony tetején.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz nepszter1 #46172 üzenetére
Toyota
melléhelyett felvenném még a Lexust. Honda már szokott Angliában összeszerelődni, illetve egy-két típus talán törökben szerelődik, de megbízhatóság terén még nem áll rosszul szerintem. Nissannak van már erős köze a Renaulthoz. Mitsu Európában értelmes autót már nem nagyon árul sajnos, inkább csak kisautó-terpejáró-SUV területen mozognak, legalábbis a magyar kínálatot elnézve. A Kia meg nagyon régen volt japán ("...amikor Korea még a Japán Birodalom része volt..."), manapság Koreához kötném inkább. A japán eredetű márkák közül kihagytad még a Mazdát, bár nem tudom, hogy manapság hol történik a gyártásuk.Egyébként mikori japán autó érdekelne? A mostani állapot, vagy esetleg a 10-20 évvel korábbi helyzet?
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz nepszter1 #46177 üzenetére
Mondjuk függ erősen attól, hogy milyen méretkategóriás az a Honda. De sajnos nemcsak a Hondára jellemző ez a tapasztalatom szerint. Ahogy én látom ezt a dolgot az a következő (tehát ez csak a saját vélemény, nem kell egyetérteni, de szívesen beszélgetek róla ).
Nekem úgy tűnik, mintha az utóbbi 5-6 évben eléggé lelassult volna a keresettebb autók értékvesztése. A választék is egyre kisebb az itthoni forgalomba helyezésű kocsikból, elkezdtek beáramlani a külföldi példányok (ezekből ugyanúgy ki lehet fogni szart is, jót is, ahogy olvasgatom a beszámolókat). Szerintem esélyes, hogy most értünk el arra az időpontra, mikor a mostani 6-10 éves használt autók forgalomba helyezésekor megcsappant az új autók vásárlásának száma Magyarországon (például esetleg a gazdasági válság nevezetű "izé" kezdete miatt), emiatt véleményem szerint érezhető is a kínálatcsökkenés a használt piacon a 6-10 éves használt autók esetén. Ha valakinek pedig van egy megbízható, jobb (vagy legalább nem a szétesés határán lévő), alacsonyabb fenntartású autója, valóságos harcot kell folytatnia érte a vevőjelölteknek,
neppereknek. Szóval a kereslet nem nagyon változott, de a kínálat szűkült. Egyrészt a külföldről behozott autókkal próbálkozik az egyensúly beállni, másrészt pedig elkezd lassulni a régebbi autók értékvesztése.Pont tegnap beszélgettünk a témában Asszonnyal és kb. 5 nagyobb csoportot sikerült összehoznunk, amik között nem feltétlenül van éles határvonal, vannak közös elemeik.
1. Megbízhatónak tartott és sokak számára "gazdasági biztonságot" jelentő típusok (pl. Swift, Astra, Jazz)
2. Hypeolt márkák (pl. VW, Honda)
3. Problémás konstrukciók (pl. VW 2.0 PD TDI, Toyota 2.2D)
4. Prémiumautók (Pl. Merci, Audi, BMW egyes típusai)
5. Olasz-francia márkák, amelyekkel legtöbbször nincs igazából gond, csak az "előítéletek".
+1 Néhány egyéb típus, amit a fenti kategóriák egyikbe sem sorolnék be igazán.
Az 1. és a 2. kategóriában lévő kocsik néha -számomra- elképesztő módon túl vannak árazva. A 3. kategóriában lévő példányok a gyanúsan olcsó típusok a saját kategóriájukon belül. A 4. kategóriában is már "relatív" olcsó autók vannak a felszereltségükhöz képest, persze esélyes, hogy a karbantartásuk eléri a vételárat néhány év alatt. Az 5. kategóriában is lehet bőven jó autót találni szerintem, viszont én meglepődtem egy-két típuson, hogy mennyire alacsony az áruk a felszereltséghez képest és mégis milyen hosszú ideig fent van hahun egy-két ilyen autó.[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Kornel #46236 üzenetére
Akkor most lesz töltő is úton-útfélen? Meg lesz hatótáv növelés is? Biztos jó dolog az elektromos kocsi, eddig én sok pozitívat hallottam, ugyan saját tapasztalat még nincs. De az is tény szerintem, hogy jelenleg -legalábbis ebben az országban- rohadtul nem vagyunk szerintem berendezkedve erre.
Egyébként egy érdekesség kicsi más témában, amire most bukkantam. Kicsit magas az ár nekem, amennyiért sikerül ezt kivitelezni.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Teszla_ #46433 üzenetére
Ilyenkor, emlékeim szerint át lehet vinni a bónuszt a második autóra, miután eladtad azt az autót, amin volt a B4. Bővebbet sajnos nem tudok mondani, 5 éve volt ilyen probléma, már nem emlékszek pontosan, de asszem a biztosítóval kellett lerendezni ezt.
(#46434) Jaffa75: Tudomásom szerint második (n.) autóra A0-ról indulva lehet kezdeni újra gyűjtögetni a bónuszt.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Valaki nem akar benevezni egy ilyenre?
-
BigBlackDog
veterán
Jut eszembe, tegnap vittek egy 1.2 TSI Toledo´-val. Szóval a kisköbcentis turbóbenzin, hazafelé jövet meg a nagy szívó. Először is nem tudom, hogy utasként érzem nagyobbnak a gyorsulást, vagy vezetőként, de saccra az az érzetem volt, hogy amit az 1.8 szívóbenzin Tücsök tud kb. 3000 környékén, azt a Seat hozta 1500-2000-es fordulattól egészen kb. 3500-4000-ig, de folyamatosan. Mondjuk a kerék egyszer sem kapart el, bár az indulások moderáltak voltak azért. Elnézve az 1.2 TSI nyomatékát, illetve az 1.8 nyomatékát (bal oldali) a nyomatékcsúcs kb. azonos, de azért a szívó 4000 felett hozza csak azt, amit a turbós 4000-ig (emiatt is gondolom, hogy érzésre csalóka volt, mert a tapasztalatok alapján simán mondanám, hogy már 3000-től tudja már a szívó 1.8 az 1.2 TSI nyomatékcsúcsát).
Tehát az, hogy melyik lenne a használhatóbb számomra, általános közlekedésben, még mindig nem tudom egyértelműen eldöntetni (a megbízhatóságot is figyelembe véve). Mondjuk kíváncsi lennék, hogy ha a két nyomatékgörbére a használható fordulatszám-tartományon belül ráeresztenénk egy határozott integrált, akkor melyik dobná ki a nagyobb értéket.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Akkor dobok még egy helyszínjavaslatot én is (bár tény, hogy ez is dél Buda). Hengermalom-Budafoki sarkán lévő Új Buda Center parkolójában is szokott lenni bőven hely, igaz, csak 2,5 óra ingyenes (/nap/rendszám). Viszont van tecsó, meg pipilde, meg van Budafoki és Szerémi a közelben.
Bár ezen a csütörtökön nem esélyes, hogy megjelenek.
Egyébként most szombat délután egy mini talira XI. kerben lenne jelentkező?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen