- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós kamerák
- OLED TV topic
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Dell notebook topic
Hirdetés
-
Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
ma Gyorsan rendbe szedte a frissítést a Samsung, Dél-Koreában újra elérhető, itthon pedig először.
-
Stray Gods - Orpheus központú DLC érkezik jövő hónapban
gp A musical játék hamarosan egy új kiegészítőt kap heteken belül.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz Peter.70 #66027 üzenetére
Akkor nehéz döntés.
Én mondjuk Mazdát választanám elsőre (pl. Skyactiv
e-ok, én voltam a tudatlan- motor miatt), csak a ?szokásos? rozsdára való hajlam, meg az egy-két helyről hallott vélemények a relatív gyengébb zajszigetelésről elgondolkodtatnának picit. Próbakör volt már mindkettővel?[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz z123456789 #66059 üzenetére
Tipp; fecskendő + szárnyastűből levágott szilikoncsövecske. Felszívód az anyagot, nem engeded visszamenni a fecskendő "dugattyúját", behelyezed a megfelelő helyre a szilikoncső végét és kinyomod az anyagot.
Kész, ennyi, meg lett mondva, aki turbóbenzint akar venni, az vegyen Hondát! A TSI meg ... le van írva, hogy mi.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Talin lesz ezen a csütörtökön? A három hetes ciklus szerint jövő hétre esne, de mintha húsvét miatt kilátásba lett volna hozva, hogy vagy ezen a héten, vagy húsvét utáni héten lesz a következő alkalom.
Btw. lehetséges, hogy valami gond van a Civic-el, felment az utóbbi napokban a fogyasztás 6.6 l/100 km-re. Lehet, hogy el kéne vinnem
szerelőhözpékhez?[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz EQMontoya #66112 üzenetére
Na csak az kéne! Majd a talin körbe is fogom bójázom legalább egy 1.5 méteres sávval, hogy nehogy a negatív kisugárzása feljebb vigye a fogyit.
(#66111) Tsebacsi: Nem tennék ilyet. Kicsit hangos, kicsit kemény a futóműve, de azért megszerettem már valamennyire. Egyébként városi dugóban szerintem bőven feljebb menne nekem is a fogyasztás.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz roseane2004 #66156 üzenetére
Nincs bajom a suzukival, de közuti balesetek főszereplője...
Nem hinném, hogy a Suzuki jobban vonzza a baleseteket, mint más típus, de tény, hogy elég sok van belőle. Így nem gondolom irracionális indoklásnak, hogy emiatt lát az ember sok Suzukit balesetekben is....nem láttam még olyat amit a lábán menne haza...
Saját tapasztalat van és a lábán ment haza (igaz a segge kicsit eltűnt ).Ezért sajnos mivel sportosan vezetek, nem tartom biztonságos autonak.
Itt egy picit elgondolkoztam, nem találom a két részmondat között a logikai kapcsolatot. Rendben, sportosan vezetsz (bár ez is relatív). De -szerintem- nem ebből kifolyólag tartasz biztonságosnak, vagy nem biztonságosnak egy autót. Ha álló helyzetben találnak meg egy kereszteződésben fék nélkül, akkor nem sokat számított a vezetési stílusod.Ezektől függetlenül megértem, hogy masszívabb autót akarsz. Viszont a keret szerintem kicsit hurka ehhez. Ha kell az autó mindenképpen (pl. munkába járáshoz), akkor érthető, hogy kell, de kényelmi célból ennyiből nem vennék/váltanék. Amit megnéznék még a helyedben, egy rozsdamentes(ebb) F Astra. Suzukinál azért masszívabb, minőségibb darab és sok gond sem szokott lenni vele.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Tsebacsi #66510 üzenetére
És benzint is? Nálam most, az utolsó két tankolás közöttre (560 km) kijött 7.1 l/100 km-es fogyasztás (BC szokás szerint csal, 6.6-ot írt). Viszont úgy érzem, hogy a 17-es kerekekkel nem lesz ilyen vidám a dolog. Tankolást követő 25 km-re 7.9 l/100 km-es átlagfogyi jött ki.
Egyébként embersamponnal mosva a kocsit eléggé gyorsan vonzotta magához a port, de mióta átálltam az autósamponra (piros Sonax), kicsit javult a helyzet.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Grat hozzá! Pofásan néz ki kívül-belül. Mondjuk az 1.4-es motor kicsit kevésnek tűnik, de városban nem biztos, hogy nagyobbal jobban járnál.
Kényelemre, komfortra egyébként nem volt jobb a Veci? Számomra kicsit meglepő infó volt, hogy az 1.4-el jobban megy városban, mint a 2.0 motoros Opel (bár gondolom az Opel csak 8 szelepes).
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Hét indító olvasnivaló. Az 1.5 turbós csodával szerintem nem lehet rossz, de bűndrága. Csak a motor felára 1.5M Huf a "sima" 1.0-hoz képest (eddig is hallottam itt-ott, de csak most tudatosult bennem)?
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Speeedfire #66806 üzenetére
Van benne klíma is.
-
BigBlackDog
veterán
Végigolvastam a linkelt irományt, de komolyan mondom, nem is tudom mit mondjak. Ezek a bajorok az elmúlt 10-15 évben valódi technológiai bravúrokat hajtottak végre (tényleg nagyon ötletesek a bemutatott rendszerek). Na jó, tudom, teljesíteni kellett a károsanyag-kibocsájtási normákat, meg azért mégis csak jól menő autókat kellett csinálni gondolom. Szóval a költség/tartósság esett áldozatul, a garancia úgyis csak ~3-5 évig tart.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Tegnapi "élmény". Budafokin mentem, feltűnt egy klasszikus F munkás Astra. Mármint nem a youngtimernek készülő lelkivilággal rendelkező fajta, hanem inkább a "seggel az aszfaltot karcoló" kivitel. Zebra előtt 80-100 méterrel el is kezd lassítani, mert hát a zebrán megkezdte a gyalogos az átkelést, meg aztán már megállt előtte a sávban két kocsi is. A fékezés első két másodperce eseménytelenül zajlott. Ezt követően egy kisebb puffanás hallatszott, majd ütemes dobbanás-huppanás gyors váltakozása változtatta a morajló légkört rendhagyóvá. A fülemnek még hittem is, de a szememnek már nem annyira. Az "igen jó" állapotban lévő Astra jobb hátsó kereke a fékezés közben gyakorlatilag elkezdett ugrálni az aszfalton, de mindezt úgy, hogy a keréknek hol a teteje, hol az alja, hol az első-hátsó része mászott jobbra-balra 15-20 centit az autóhoz képest. A szabályos gurulás pedig átment valami oszcilláló, darabos csúszás-ugrás szerű forgómozgásba. A fékhatás jól láthatóan lecsökkent, vészesen közeledett az előtte álló járműhöz az Opel. Nem láttam pontosan, de szerintem ~1 méterre sikerült megállnia végül az álló jármű mögött. A gyalogos átkelt a zebrán, a sor megindult és számomra döbbenetes módon az Astra is megmozdult, immáron teljesen megszokott módon forgó jobb hátsó kerékkel. És csak haladt előre az autóáradattal a belső sávban, a legapróbb jelét sem mutatva annak, hogy meg akarna állni, le akarna húzódni. Csak egy dolognak tudtam örülni; szerencsére csak gyalog voltam és nem én haladtam előtte kocsival.
Mai TC-s írást is valamennyire kapcsolódónak érzem.
-
BigBlackDog
veterán
válasz z123456789 #66928 üzenetére
Ha az egyetem nem is Audi, de már van külön Audi kar. Ami szerintem is jó lehetőség, ha oktatásban is hozzák azt a szintet, amit az autóiparban.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Speeedfire #66966 üzenetére
Járj messzebb tankolni, akkor több lesz a megtakarítás.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Ma először sikerült meghallanom a szélzajt a Civicnél 140-es tempó mellett. M1-en kifelé, a Tópark felé vezető lehajtó előtt lett egy plusz sáv még régebben, tegnapelőtt pedig meg is nyitották. Na ott olyan finom a burkolat, hogy nem vettem észre kerekek felől jövő gördülési zajt (cserébe viszont hajóeffekt van bőven, hullámzik az egész kocsi). Olyan csöndes aszfaltfelületet még nem
láttamhallottam, menyugatóan csendes volt a beltér azon a 700-800 méteren.[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Magnum_ #66988 üzenetére
Elvitték a Jettát és megvan a következő választott? Mondjuk fotózás előtt igazán lemoshatták volna.
A felni nekem is bejön, a fényezés-szín-forma érdekes, de más színben szerintem még jobb lenne, a piros belsőt én kihagynám a buliból. A belső "tablet" elhelyezése is tetszetős lett számomra.
Brake-by-wire - Na passzameg, ilyen is van már egy Alfában?
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
-
BigBlackDog
veterán
Mondjuk gondolom a hosszú hétvége meghozta a hatását. Én egyedül a parkolástól, egész pontosan az utcán parkolástól félek. Valahogy vannak olyan téveszméim, hogy pont az én autómra akarják rányitni az ajtót, meg valamiért a kulccsal való végigkarcolást is az én járművőmön kell kipróbálni.
-
BigBlackDog
veterán
Csak én érzem úgy, hogy ebben a videóban néhány előzési kísérlet olyan "bizonytalan"?
-
BigBlackDog
veterán
Részemről mehet a hétvége is. Igazából, ha nincs semmi hirtelen jött égomlás, akkor nekem kb. mindegy az időpont.
Casco biztosítással kapcsolatban van valami ötlet tanács? Gondolkozok, hogy (újra) kéne kötnöm, régi már nem nagyon aktuális. Csak nem tudom, hogy mire és milyen biztosítónal érdemes (pl. üvegkárra mennyire szokott hajlandóság lenni, ha fizetnie kéne a biztosítónak)? Legolcsóbb MKB lenne 40-60e Huf / év összegre jön ki netrisk szerint. Valakinek van tapasztalat velük casco téren?
-
BigBlackDog
veterán
válasz pit stop #68944 üzenetére
Elképzelhető, csak akkor még ráértem gondolkozni. Na jó, akkor szerintem nem fogok sokat kérődzni ezen a témán.
Mondjuk nem értem, hogy ők miért ilyen olcsók (40-60e Huf/év), mikor a postánál is 100e Huf/év, a többinél meg 150-200e Huf/év vagy felette. De ezt nem fogom most megfejteni asszem.
-
BigBlackDog
veterán
"Azt tudod, hogy a csaót is már csak fordulónapra tudod felmondani mint a kgfb-t?"
Őőő, kérnék egy kis segítséget! Eddig Allianznál volt kötelező + kiegészítő "Bázis Casco". Ezt felmondtam, megjött már a nyugtázás is. Új kötelező is megvan. Jól sejtem, hogy a "Bázis Casco" nevű kiegészítő biztosítást nem kell külön felmondani ilyenkor?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- ZUK Z2 - Kicsi a bors, de erős!
- Xbox Series X|S
- Ukrajnai háború
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Wise (ex-TransferWise)
- Kupon kunyeráló
- Apple TV+
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen