Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tommmysun

    senior tag

    válasz a_tesz #295 üzenetére

    Nah akkor mégegyszer leírom, mert mindenki ezzel támad, én egy szóval sem mondtam, hogy a törés mértéke összefügg az utasbiztonsággal, csupán az anyagi kár mértéke miatt említettem meg (ja és ha törésbiztonságról van szó, akkor szigorúan csak a Swiftről beszélek, a többi már egy fokkal jobb).

    De ha ennyire le vagyok támadva akkor egy kicsit reagálok én is. Az odáig stimt, hogy az autó karosszériájának az a feladata, hogy az ütközést elnyelje egy frontális ütközésnél pl., de ha túlságosan könnyen gyűrődik az a bizonyos gyűrődő zóna az sem jó, mert akkor nem tud elég energiát elnyelni, azon kívül oldalirányból történő ütközésnél nincs gyűrődő zóna, ott minnél szilárdabb az autó annál jobb, a régi Swiftek - és hangsúlyozom, hogy a régiek, mert úgy rémlik az újabb gyártmányokban egy kicsit jobban meg van erősítve az ajtó - szóval a régi Swiftek ott is úgy gyűrődtek mint a papír!!!

    Annak meg semmi értelme, hogy a Suzukinak azért kell jobban gyűrődnie mert olyan könnyű és hogy a nehéz autók energiályát elnyelje! Ha egy batár autóval találkozik az ember, akkor jobb ha az a gyűrödő zóna kicsit masszívabb, mert különben legyalulja az egész autót. Az ütközési energiát éppen hogy a nehezebb autónak kéne elnyelnie jobban, hiszen ott több hely is van erre!

    Jah és a suzuki borulásáról pedig csak röviden annyit, hogy: ezeket a hozzászólásokat ne nekem címezzétek, mert én erről a témáról egy szót se írtam, se jót, se rosszat!!!

Új hozzászólás Aktív témák