- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Projektor topic
- Csernobilba kalauzol az új GeForce driver
- Milyen videókártyát?
- Samsung LCD és LED TV-k
- Dell notebook topic
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen egeret válasszak?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Winne
nagyúr
válasz bandus #212113 üzenetére
Egyet kinéztem, ami patika, az kb 800-al lenne többen, mint amennyiért vannak Golfok. Beültem, körbenéztem, frankón elférek, tetszik is, az üléspozíció is jó, itt kivételesen a könyöktámasz is kényelmes nekem, tetszik nagyon. Ez sztem eldőlt, az Octavia lesz, csak találnom kell egy olyat, amit nem szabad kihagyni.
A külföldi vonalat is végigjártam, hozatnék is be, ha jobban megérné, de egyelőre nem úgy néz ki a helyzet. Kint drágábbak az ilyen autók most, aztán ugyanúgy majdnem 3 hónapot kell rá várnom és nem is tudom személyesen megnézni, hogy milyen.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
veterán
válasz tboy93 #212290 üzenetére
240-től 500ig vannak 3x5-ösek, mindenképp szinezettet ne sima horganyzottat és felfele nyíló ajtóval, mondjuk 350.
Beton nekem 52m2 kellett, neked 5,1x3,1 lenne a minimum:
5x2 térháló 9500, 1 kevés, 2 kell
6 mázsa cement 30000
2,4 köbméter sóder 24000 (ha lehet ennyit, lehet hogy 2,5 vagy 3-mat lehet csak venni)
Alá kéne valami kulé kavics hogy ne szívja a vizet a talajból, 1m3 12000
Az összesen 85 plusz munkadíj
Aki nekünk csinálta 2000-ret kér betonozás négyzetméteréért, így hogy ki kellett venni a földet, járdát feltörni, kiskerítést kiszedni stb így kért 3000-ret, de ez olcsónak számít. Egy kőműves minimum 25-öt kér zsebbe egy napra, de 30 vagy több is lehet itt Pest megyében. Minimum 30 de inkább 45 környékére saccolnám. Ha normális garázst akarsz minőségi betonnal inkább 450 szerintem.https://tinyurl.com/rasoapro
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz rasotamas #212289 üzenetére
Az nem rossz ár, nekünk a cégnél épített beálló van, felül és 3 oldalt fedett trapézlemezzel, 7x10x3,5 méteres, az jelenleg olyan 3,2 mFt körül van, igaz, világítással és 2 db töltővel (11/22-es), betonozás nélkül. Rendesen drágul a vas is, 1 évvel ezelőtt kis túlzással a feléből kijött volna a dolog.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
veterán
válasz molnarpeter #212301 üzenetére
Az lenne a jó. Majd meglátom mit tehetek. Az a baj a 3 autó nem egyforma, kéne találni egy olyan pozíciót ami mind3-nak jó és egy 9 méteres 20x20-as zártszelvényt oda letenni keresztbeés lecsavarozni.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz rasotamas #212310 üzenetére
Vannak áruszállítóink és ponyvásaink is, amivel be kell oda állni és nem ért, ha felette nem 10 centire vannak a lámpák, mert akkor nem látsz semmit az autóból (átadás/átvételkor). Ez elől 3,5m, hátul 3,2m, így befér minden kényelmesen.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
nagyúr
A Kia, Hyundai féle mild hibridek start stop rendszere hogyan mukodik? Ezekben is van klasszikus ertelemben vett önindító? Ha dugoban all az ember, akkor 5 meterenkent leallitja / ujrainditja a motort?
-
rbalint88
addikt
válasz tboy93 #212314 üzenetére
Eleg bika onindito van benne, azert kell a 48V rendszer. Igen, leallitgatja. Mondjuk a 48V miatt eleg gyorsan indit ujra, igy nem zavaro, en nem szoktam altalaban kikapcsolni. Eddig talan 1x kapcsoltam ki, amikor tenyleg 1-2m-eket lehetett haladni 10 percig. Kormany mellett balra van a muszerfalon a kapcsolo az i30-ban, szoval nem kell sokat kotorni, ha zavarna. Fixre nem lehet kikapcsolni es mindig ecoban indul, de eddig kb 3x raktam at normalba vagy sportba.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz tboy93 #212314 üzenetére
Röviden szarul, legalábbis a dízelek. Az eredeti állításukkal szemben az összes dízel hybrid időzített bomba és kb 0-15.000 km között bármikor tönkremehet a feszítőgörgő benne. Ha nem állítják le időben, akkor pillanatok alatt jön a motorcsere.
A héten megint volt egy bérlő, aki vette telefonnal azt, hogy az autó küzd az életéért, a dugattyúk meg próbálnak alacsony földkörüli pályára állni. A pilóta meg vészvillógóval gurult a leálló sávban, padlóig taposva a gázt, közben felháborodva kommentálva, hogy mi ez a hang? Ez mi? Nem reagál a gázra! És az autó meg kelepelt, meg csattogott, majd elhallgatott...
Egyébként marketing szerint így: [link] .
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz tboldi #212317 üzenetére
Igen, mi is fogtuk a fejünket, hogy ekkora b*rom a földön nincs, ráadásul férfi, akinek annyi műszaki érzéke sincs, hogy nem hallja, hogy éppen haldoklik az autó.... Másrészt a KIA ajánlása, hogy csattogó hang esetén azonnal állítsuk meg az autót és hívjunk trailert kicsit vicces, főleg annak tudatában, hogy megelőző jelleggel sem hajlandóak cserélni a hibás alkatrészt. Inkább a motort....
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
BigBlackDog
veterán
válasz rbalint88 #212315 üzenetére
Jut eszembe a "48V"-ról...
Ma, indulás után néhány perccel bedobott a Golf egy "48 Voltos rendszer hiba" és egy "12 Voltos rendszer hiba, nincs töltés" üzenetet. Piros felkiáltójel, meg idegesítő sípolás is volt. Félreállás után, hiába indítottam újra, visszajött. Gyorsan hazagurultam, motort leállítottam, multimétert előszedtem a fiókból. Következő indításkor természetesen már nem volt hiba.
Kedvenc szervizvezetőmet hívom, aki már !név szerint! üdvözölt. Közölte, hogy ha visszajön a hiba, akkor vigyem be a szervizbe, egyébként ha nincs, akkor használjam nyugodtan.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboy93 #212318 üzenetére
Nem hűl vissza mert nem állsz így sokáig normál esetben. Inkább csak feleslegesen nem termel hőt a motor ami jó mert a többi kapcsolódó alkatrész is kisebb hőterhelést kap. Egyedül hidegindításkor melegszik be a lassabban a motor ha van S/S. Legalábbis a Skodánál így volt.
#nincsbennetarcsi
-
stickermajom
addikt
válasz BigBlackDog #212322 üzenetére
Jól sikerült ez a G8.
-
Qru
MODERÁTOR
-
Petyyyyy
addikt
válasz BigBlackDog #212322 üzenetére
Úgy szép az élet ha zajlik.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
félisten
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #212322 üzenetére
Nálam olyankor szokta az akku hibát írni (nagyfesz akku), ha szinte csutkára lemerül. Utána magának rátölt kicsit menet közben (látszik a fogyimérőn), és nem bánt vele utána.
Kérdés nem-e nálad is valami akku hiba, vagy tényleges rendszerhiba ami szívja az akkut?!Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboy93 #212326 üzenetére
Skoda a külső hőmérséklethez igazította. Télen nem állította le egyből de tavasszal/nyáron ha nem ment a kílma akkor simán 800 méter után az első lámpánál már leállította. Az olajhőfok meg sehol nem volt még (50 foktól mér de alatta vt mert nem írt hőfokot még).
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
Na, mostantól hivatalosan is tagja az Ypsilon a családi járműparknak, anyum nevére került.
Már csak a biztosítást kellene kifizetni, az Aegon lett a legolcsóbb, A00-ban 44k Ft egész évre.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Tsebacsi #212331 üzenetére
Ezt akarom majd meglesni. Most betettem a multimétert a kocsiba (ennyi "szerszámot" még a Volvóban sem tartottam a kocsiban ) . Ha még egyszer feldobja, akkor félreállás után rá is tudok mérni.
Egyébként hazaérkezés után 11.8-11.9 V között volt a kicsi akkumulátor. Reggeli motorindításkor nem volt nehézség. Viszont kicsit alacsonynak tűnik ez, főleg egy 10 perces karika után.
Motort beindítva 14 V körüli értékre felment, majd pár perc járatás után leállítva 12.5 Voltra esett vissza (ebből gondolom, hogy valószínűleg volt töltés). Három-négy hónapja már ellenőrizték a kisakkumulátort, akkor rendben volt.
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
válasz BigBlackDog #212336 üzenetére
Azt olvastam, hogy az akku mérésével (12 V-os) a töltést - azaz leállítást - követően 30 percet várni kell.
Az enyémben 12,4 - 12,5 V szokott lenni. Hiába töltöm rendszeresen 1-2 hetente, mindig 4-5 órába telik, mire teljesen feltölti a lidis cucc, utána 12,8 V. Kezdem azt gondolni, hogy tök felesleges töltögetnem, ez úgyis lemegy a szokásos 12,4 -12,5 Voltra.
Lehet, hogy ezt szereti. -
molnarpeter
nagyúr
válasz focvis #212340 üzenetére
"Okos" az autó töltőrendszere, igyekszik csak lassítás közben tölteni például, egyébként meg fogyasztás függvényében a minimumon tartja csak az akkut. Eladó autók között is volt párszor, hogy relatív rövid idő után már nem indított vagy egyenesen cserélni is kellett, gyanúsan volt hozzá köze a smart charging miatti alacsony töltöttségi szintnek
-
tboldi
nagyúr
válasz Integrale #212343 üzenetére
2007-es Platino 1.3 Multijettel, 5-ös manuális váltóval, barna bőr-alcantara belsővel, és a külseje is barna metál. Jobb lett volna szopóbenzinnel a felhasználás jellegét tekintve, de mondhatni alkalmi vétel volt.
Kisebb hibái vannak csak, pl. nem megy a távirányítós zár, a vezetőoldali magassugárzó sem szól, illetve hátul mindkét oldalon megereszkedett a kárpit az üvegek alatt, igazából semmi komoly. Kasztni ép, rozsda nincs, motor-váltó jó, klíma hibátlan, összes dokumentuma, számlája megvan, és még 2 szett gyári (!) alufelnit is kaptunk. 900-ért mi kell még?
Bocsi a sok-sok szerkesztésért, folyamatosan jutnak eszembe a dolgok.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Ez a fajta gumitárolás nem deformálja az alul lévő abroncsokat?
-
Integrale
veterán
-
nagyúr
válasz szőröscica #212332 üzenetére
Ez nem hibaüzenet, inkább figyelmeztetés.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
tboldi
nagyúr
válasz Integrale #212346 üzenetére
Ilyen fajta a másik szett, szintén 15”, azon vannak a téligumik.
Másik oldal szól, nem Bose.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Projektor topic
- Csernobilba kalauzol az új GeForce driver
- Milyen videókártyát?
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Politika
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Konkrét moderációval kapcsolatos kérdések
- Call of Duty: Black Ops 6
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- PlayStation 3
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs