- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen TV-t vegyek?
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Gaming notebook topik
- Milyen processzort vegyek?
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
Vízen felúszáshoz ESP kell (meg jó gumi, meg kis sebesség, meg szerencse), a Megane ugyanúgy elszállt volna, az ABS nem fogja meg azt. Itt most alapvetően arról van szó, hogy ABS legyen-e a következő kocsiba vagy ne, ESP úgysem lesz mert ezen az árfekvésen nem kapható, így azon nem is gondolkozom. ABS viszont még sose kellett nekem hiába volt, minden hirtelen fékezésem pont akkora volt, hogy nem darált még bele. Viszont az is biztos, hogy ha nem lesz akkor el fogok szállni vele valahol. Mert Murphy él.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz rbalint88 #149654 üzenetére
Ezzel én is így vagyok, majd azért törekszem rá, hogy legalább az legyen benne. Most csak a Mazda miatt merült fel, mert az egy esélyes autó lenne, de abban pont nincs.
Egyébként rengeteg ABS nélküli kocsit vesznek ma is használtan, ismerőseim között is van egy csomó akinek olyan van és mikor mondom nekik, hogy bazdki ez miért nem szempont pedig abban az árban már van, akkor néznek bután. Nálam most a hülye váltó kavar be a dologba, mert egy automatával aztán jól összehúzza az ember a lehetőségeit ebben az országban ennyi pénzből. Nem vagyunk egy automatás nép és árérzékenyek is vagyunk. Ha kéziseket néznénk akkor 500-ért a 90%-ában már van ABS, de mégis sokan képesek a maradék 10%-ból kiválasztani az anélküli kocsit. -
Versenyautóban teljesen masképen kell fékezni, elöször tiporni kell és folyamatosan csökkenteni a fékerőt, mert nagy sebességnél van leszorítóerő az aero miatt
A hondával 3500 km-t mentem amíg vártam a tipo-t, 1x kellett vészfékeznem, ki is tört az autó feneke, mert blokkolt a két első és kicsit nedves is volt az út, mikor érzékeltem felengedtem, majd újra satu, de abs-el már rég megálltam volna[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
#89309696
törölt tag
[link]
Fút de Rat. Kéne. -
Magnum_
nagyúr
válasz #89309696 #149658 üzenetére
1100EUR, Nemeto., Mitsu Colt 1.4. Nem automata, de abs van, keretbe belefer es nem romlik el
(Vagy E46 compact, azok hugyert mennek, talan automata is lesz)
Elmentem most felesegemert a belvarosba. Ez valami szabaly, hogy a vaci uton 21.00 utan raccsing kotelezo?
Diszkreten autoztam az egesz nagymeretu kerekeken a klassz utakon (nagyobbnak tunik, mint valojaban, mondjuk elegge a foldszinten is van az auto), hatul felszallopalya vilagitas a rendszamnal (led) aztan pirosnal a mellettem allo elrugja. Ez mi???[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
#89309696
törölt tag
válasz Integrale #149661 üzenetére
Buta is, ha nagyobb kanyarban elkezdek ráfékezni már bicsaklani akarna mindenhogy, ésszel kell sportoskodni vele. Szerintem előbb esne le az útról, minthogy az ABS dolgozni kezdjen.
Tipikus olyan, ha megyünk az akciós krumpliért akkor inkább csússzon mind a 4 kerék, de gázról nem leszállni. Na nem mintha így mennék vele mindig, de kipróbálni ki kell különben sose tudja meg az ember vész esetén meddig eresztheti el a kocsit.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz MunezXBK #149665 üzenetére
Akkor azt is megjegyzem. Bár rozsdásodnak, mint az állat. Mondjuk Renault-on kívül melyik nem kétezerben.
[link]
Azzal a kipufogóval biztos, hogy nem racsingoltak vele. Mondjuk ennyiért nem is veszek kocsit, ez meg túl olcsó. 1500 Kg, hajjajj. Hülyeség netovábbja. Erre meg kevés a 130 lóerő. -
Integrale
veterán
válasz #89309696 #149668 üzenetére
Eddig elvoltal az 1.4-ea Renaulttal is, most 130 loero es 60%-kal tobb Nm mar keves. Meg igy is dinamikusabb auto lesz, mint a Megane volt.
Akkor csatolt hosszlengokaros, azon nem kell csodalkozni.
Megane 2, Stilo 1.4? Vagy mindenkeppen automata kell?
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
#89309696
törölt tag
válasz Integrale #149670 üzenetére
A súly/teljesítmény arányt néztem +45% súlyra jut +30% teljesítmény és a +60% nyomaték. Mondjuk a teljesítmény csak menetszélhez kell, az meg úgyse lesz.
Kicsit pazarlásnak érzem másfél tonnával járkálni.Mondeo, Focus esetleg? Nem ismerem őket.
Nem tudom mi az a csatolt hosszlengőkar, de le tudom írni.
[ Szerkesztve ]
-
pècsimunkás
addikt
válasz #89309696 #149662 üzenetére
A Mégane 1 , ph 2 - nek igen jó fékje van , az tuti ! Nekem a 7 év alatt tèlies körülmények között dolgozott az ABS , de száraz útfelületen nem emlékszem , hogy hasznàltam volna . Vizesen sem ... bár lehet , csak rosszul emlékszem . Mindegy végülis . Mondjuk nagyon jó gumikat vettem rá mindig , erre ( is ) figyeltem . Nyári gumi az Conti premium 5 volt , a téli Nokian wd3.
Jó kis autó volt . Szerettem nagyon !Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
#89309696
törölt tag
válasz pècsimunkás #149673 üzenetére
Én is szeretem, ha nem csak papíron létezne az 1.8 automata kombi akkor azt vásárolnám vissza és hosszú évekig meg is tartanám még, de még 1.9 dci-t is bevállalnék automatával nem érdekel a rövid táv, majd a szeretet felmelegíti. De nem létezik. Szerintem akinek volt annyi pénze az Lagunat vett inkább, így csak prospektusban létezett.
Mindegy, majd lesz valami helyette. Most már nem kötődöm márkához, mert semmi értelme, nagyon korlátoz. Paraméterhez kötődöm, automata biztos kell, ABS biztos kell, kombi vagy normális méretű ferdehátú nem lecsapott hátsóajtóval és egy 1.6-os 100 lovas motor legalább de lehet picit fölé, ha ilyen 1200 kilós a kocsi, a többi már lehet az amit a szél fúj adott pillanatban, csak nagyjából megbízható és népautó max 500-ig. Inkább 450. Van azért ilyen, most is nézegetem őket. De amúgy igen. Egyik se olyan jó, mint a Megane volt.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #89309696 #149672 üzenetére
Mk3 Mondeo rohad, dízeleknek adagoló baja szokott lenni/TDCI esetén befecskendező rendszer nem túl tartós, benzines meg olajat eszik asszem (ha ezek már a Mazdával közös motorok). Focus mk1 hasonló történet, ajtók alja stb kb mindegyiken rohad, de ott az 1.6 szívó élhető motor.
A linkelt Volvo motorja nagyon jó konstrukció, bár egy vezérlés csere jelentékenyebb tétel tud lenni. Összességében tetszetős példány.
Esetleg még C5, 406 2.0 HDI érdekes lehet.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Válogattam egy sort, ESP-re szűrve:
Sok km-es Passat felújított váltóval és javított hengerfejjel
Saint kedvéért egy(-kettő? ) kompót
Gyanúsan olcsó S60
3 ajtós 1.6 Golf
Faceliftes Passat, mindenki figyelmébe ajánlom a budget USA szélességjelzőt, bicikli pedálban van ilyen prizma talán
Bónusz: A4 B6 - jégvert, multitronic, külföldi papíros (kéne egy kézi váltó átalakítás, és ha a multi jó akkor azt eladni, benzinesre talán nem vész a honosítás, de összességében sok macera az egész)Elnézést mindenkitől, hogy idepiszkítottam ezt az agymenést, további kellemes görgetést kívánok
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz molnarpeter #149677 üzenetére
Autóbeszámítós kereskedőset találtam én is, vajon mennyiért vennék be a Meganet? 200-ért?
Az a Passat kombi még jöhetne is. Fenntartani nem tudom.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz #89309696 #149646 üzenetére
Mindegy min csuszol meg, ugyan azt kell csinalni, legfeljebb gyorsabban vege lesz, ha nem csuszos annyira a felulet. A nagyon csuszos feluleten azert jo gyakorolni mert nem kell hozza nagy sebesseg es ezaltal nagy bukoter, illetve lassabban tortenik minden, tobb ido van cselekedni amig gyakorlatlan vagy.
[ Szerkesztve ]
-
Focvis! megvolt a váltóolajcsere. Végeztünk, a szerelőm közben csinálta a többi autót, addig reseteltem az adaptációt, beültem és mentem. Azt hittem vége a váltónak, olyan pocsékul váltott. Mintha valami bohócváltós hulladékban ültem volna. Az 1>2 és a 2>3 volt inkább a ciki, a fentieket jól szúrta. Az 1>2-nek kellett vagy 120km, a 15 perc nem elég. A 2>3-nak viszont majdnem 300, mostmár nagyon szépen húzza mindegyiket, sokkal szebb lett a váltás, mint volt. Az első kifolyt liter fekete volt, a többi átlátszó sötétebb zöld. Egyébként türkizkékes zöld az olaja.
Ésssss, sikeresen implementáltam a cuccot, nagyon jó:
A két ünnep között viszont kelleni fog egy DPF tisztítás szvsz
-
veterán
válasz aero. #149681 üzenetére
Jól hangzik; gondolom az elején leizzadtál.
Miért resetelted? És mivel? Részleges olajcsere történt?Nálam augusztus közepén volt az olajcsere, sokkal jobb nem lett tőle. Aztán október elsején cseréltem akksit, utána egy-két héttel tűnt fel, hogy szebben vált. (De ugye nálam nagyon keveset megy az automata 1-2-3-ban; ott szinte mindig a villany hajtja.) Lehet, hogy nálam is erdemes lenne egy reset?
Amennyire tudom, úgy égész jó volt az olajod színe.
Milyen Androidos fejegység került bele? Hangja is jó?
[ Szerkesztve ]
-
doc
nagyúr
mi az a bohocvalto?
mar nem eloszor hallom, de fogalmam sincs, es a gugli sem akart segiteni -
#89309696
törölt tag
válasz pècsimunkás #149682 üzenetére
A németek egy más világ, de ha náluk is csak 1-2 van belőle akkor az sok mindent elárul.
-
veterán
Az automatizált manuális váltóra szokás mondani; pl. Opel Easytronic, PSA-nak is van, talán a Fiat Selespeed is ilyen.
Szerk: 1. generációs Smart szintén.A fő baj velük, hogy nem képesek szépen kezelni a váltáskor megszakadó nyomatékfolyamot, rántanak egyet, ilyenkor bólogat az utasok feje. A gyakorlott sofőrök elveszik a gázt mikor vált a bohócváltó. Amikor meg elromlik, nehezebb szerelőt találni hozzá, se nem normál manuális, se nem automata.
A DSG is tkp. ilyen, de ott két db váltó és 2 db kuplung található a rendszerben, amivel megoldott a szép és gyors váltás.[ Szerkesztve ]
-
doc
nagyúr
ah, koszi mindenkinek
ez a konstrukcio nekem eddig kimaradt, bar ahogy nezem, nem is veszitettem sokat vele -
EQMontoya
veterán
Elkelt az IS200. Hozzam nott azert 7 ev alatt.
Az az egy vigasztal, hogy jo kezekbe kerult, es fogunk hallani rola.Same rules apply!
-
válasz focvis #149683 üzenetére
Olajcsere után resetelni kell az eddig megtanult értékeket. Profi Snap-on tablet cucc egyébként, akár egyenként a fokozatok közötti váltást is tudja törölni.
Egy dekóder box került bele, csak Carplay+AA+Mirrorlink és tolatókamerát tud, egy gombnyomás váltani közte és a gyári rendszer között. A telefont rádugva (sajna ez csak USB, de lassú töltéssel) indul egyből.
Qru: Itt aránylag "sok" km telt el, megvolt a para
-
válasz focvis #149697 üzenetére
Illene nekik, igen. 15 perc városi vezetés lenne erre a norma, hogy szépen végigmenjen a fokozatokon többször. Talán sűrű olajcserénél működik, én nem találtam erre vonatkozó cserét az enyémnél. (125-nél kellett volna először cserélni). Gondolom a te cseréd után is volt reset, minden hidrósnál kell.
A box ebayről van (link), jelenleg nem látok eladó darabot, illetve arra sem emlékszem, hogy Volvohoz volt-e neki fent. Segítőkész csávó, WhatsAppon kommunikálunk. Az első decoder elromlott, küldött helyette másikat, már az van bent. Egy kérdést megér, hogy mit tudnak a Volvo rendszerhez. Gyakorlatilag ez a cucc egy "AV" módot ad a gyári kijelzőhöz.
Nálam szólhat a rádió AA alatt a gyári rendszerről, de akkor nincs hang az AA-ról. Itt úgy lett megoldva, hogy a kapcsolat USB, a hang pedig az AUX-on megy, így a gyári rendszer alatt az AUX bemenetet kell aktiválni, így jön hang az AA-ra. Korlátlan mobilnet mellett tudok TuneIn-t használni.
-
EQMontoya
veterán
válasz Qtya123 #149698 üzenetére
Koszi!
Igazabol gyorsan. Az emult hetekben egy baratomnal volt kolcsonben, mert az egyik autojukat osszetortek, a masik meg lerobbant. Szombaton visszakaptam, megfogadtam Focvis tanacsat, este elvittem egy alapos kulso-belso mosasra, majd vasarnap lefotoztam napsutesben, es kiraktam a hirdetest delutan.
Aznap hivtak ketten, hetfon meg ketten. Anti szerdan jott volna, de aztan jottek inkabb tegnap este, hogy elsok legyenek. Volt egy kis alku, korrekt mertekben, aztan vittek is.
Szoval igy igazabol masfel nap alatt adtam el.
tboldi: bingo.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen