Hirdetés

  • Olcsó USB WiFi AC adapter

    lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.

  • Cryptmaster teszt

    gp A toll erősebb a kardnál – főleg, ha azt írjuk le vele, hogy mithrilpenge. De szavaink ebben a játékban nem csak acélt és varázserőt képesek megidézni, hanem az egész világ sorsát megváltoztatják.

Új hozzászólás Aktív témák

  • #89309696

    törölt tag

    válasz Qru #143134 üzenetére

    Na igen, ma mikor a vezérműláncon is könnyíteni kell szakadásig, majd pont egy +100 Kilós hajtást fognak berakni. Az egyszerűek meg nem tudják azt amiről bitpork beszél, egy viszkokuplungos mire összezár addigra a korláton van vele. Az arra jó, hogy anyut hazahozza a boltból, mikor megáll az első kerékkel egy jégfolton. Vagy a nagyi kiskertjében a saras úton kijöjjön. Nekem is elég lenne ennyi, ha egy réten megsüppedek kicsit sétáltatás után, hogy kihozzon. De nem terjedt el annyira, nem elég univerzális, menetbiztonságot nem nyújt, úgy mint a többi hajtás. Haldexet meg torsent viszont nem várhatunk el minden kocsiba, mi brutál árat nyomna már rá. Subaru féle fix középső difi szintén.

    A villanyhajtás majd talán segít ezen, az legalább precíz is tud lenni. Ha minden kerék kap egy féltengelyen keresztüli hajtást, tehát nem úgy, mint most a Tesla pl. Az már fasza lesz, nem lesz olyan nagy reakcióideje és késlekedése, mint egy mai ESP-nek, finomabb is tud lenni, csúszás közben a fékezés mellett akár még hajtást is tud adni kerékre. Kérdés, hogy megcsinálják-e valaha, mert 4 villanymotor nem olcsó, nem könnyű és helyet foglal, a Tesla esetében is az egy motoros verzió hatékonyabb meg könnyebb és sokat jelent. Nagyon sok fejlődés után esetleg meglépik, addig biztos nem.
    Esetleg elsőhajtású belsőégésű hibrid ami nem a főtengely után használ villanymotort, hanem a hátsó keréknél féltengelyen át, de sok a kompromisszum és az is marha drága lehet. Talán a Hondának van ilyesmije, de az nem pont emiatt.

    Szerintem elég nagy fejlődés volt, hogy ledobtuk a hátsókerékhajtást anno (én azt nem szeretem), a 4x4 bár adna még pluszban sokat, de nem annyit és túl sok hátránnyal. Az első hajtás egy nagyon jó kompromisszum.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák